Mares setembre 2018
Re: Mares setembre 2018
Bon dia maques!
kirifosca benvinguda, t'acabo d'enviar un missatge privat perquè quan he vist el teu nick ....
Ànims a les que esteu amb nàusees!! No ha de ser gens agradable...
Jo segueixo esperant que em truqui el meu gine amb els resultats del 1er trimestre; estic en plan agonies per saber però realment avui fa una setmana que em vaig fer l'analítica així que ... paciència!
Ahir vaig tornar a fer classe al gimnàs! Estava ja que em pujava per les parets xk he seguit fent cosetes però cap classe i he de dir que molt bé! Em van fer alguna variació d'exercici que no era recomanable i llestos! I a sobre m'en va recomanar alguns de cara al part així que, millor impossible!
kirifosca benvinguda, t'acabo d'enviar un missatge privat perquè quan he vist el teu nick ....
Ànims a les que esteu amb nàusees!! No ha de ser gens agradable...
Jo segueixo esperant que em truqui el meu gine amb els resultats del 1er trimestre; estic en plan agonies per saber però realment avui fa una setmana que em vaig fer l'analítica així que ... paciència!
Ahir vaig tornar a fer classe al gimnàs! Estava ja que em pujava per les parets xk he seguit fent cosetes però cap classe i he de dir que molt bé! Em van fer alguna variació d'exercici que no era recomanable i llestos! I a sobre m'en va recomanar alguns de cara al part així que, millor impossible!

Re: Mares setembre 2018
Benvinguda Kirifosca, ara mateix t'afegeixo a la llista de la primera pàgina!
Jajaja AnSa, jo també he deixat el gim però estic feliç, hi vaig perquè és necessari però no el suporto, així que amb l'excusa de l'embaràs l'he deixat... de cara al segon trimestre m'apuntaré al MamiFit, algo és algo
Jajaja AnSa, jo també he deixat el gim però estic feliç, hi vaig perquè és necessari però no el suporto, així que amb l'excusa de l'embaràs l'he deixat... de cara al segon trimestre m'apuntaré al MamiFit, algo és algo
Re: Mares setembre 2018
Hola! Sento respondre tant tard.. he passat uns dies horribles amb molts vomits... i aixó que estic amb Cariban.
Posso la fitxa
TE+: 6 de gener (dia de reis!)
DDP: 13 setembre
Seguiment i hospital previst de part: Faig seguiment amb la doctora Sabina Vargas i depenent el dia vaig al Policlinic de Rubi o de Sabadell, el part serà al HGC
N de fills: 1 (4 anys i mig) i el que esta de cami
Edat papis: jo 38i ell 42
Sexe i nom: sexe no ho se. A mi m'agradaria nena. Noms, teniem pensat el de nen ja (Pau) i la nostra filla ens va dir que si era nena llavors Paula i ens va agradar molt el nom.
Veig que mes o menys totes estem en el moment de les analitiques i eco, quines ganes de començar a sapiguer sexes!!
Un peto i bon divendres!!
Posso la fitxa
TE+: 6 de gener (dia de reis!)
DDP: 13 setembre
Seguiment i hospital previst de part: Faig seguiment amb la doctora Sabina Vargas i depenent el dia vaig al Policlinic de Rubi o de Sabadell, el part serà al HGC
N de fills: 1 (4 anys i mig) i el que esta de cami
Edat papis: jo 38i ell 42
Sexe i nom: sexe no ho se. A mi m'agradaria nena. Noms, teniem pensat el de nen ja (Pau) i la nostra filla ens va dir que si era nena llavors Paula i ens va agradar molt el nom.
Veig que mes o menys totes estem en el moment de les analitiques i eco, quines ganes de començar a sapiguer sexes!!
Un peto i bon divendres!!
Re: Mares setembre 2018
11+6
Hola Airenm, ara t'afegeixo al llistat!
Jo poqueta cosa a explicar... estic esperant la setmana que ve que per fi em fan l'eco amb triple screening i visita a la llevadora, hauria de tenir dimarts els resultats del test prenatal, ahir el vam pagar... i res, en espera i creuant dits perquè surti tot bé! Continuo despertant-me sobre les 5 de la matinada i trigant 2 hores a tornar-me a adormir, però sembla que m'he lliurat de marejos, vòmits, fàstics i altres cosetes, així que suposo que no em puc queixar
Ja ens hem decidit a pintar el pis poc a poc alhora que anem alliberant i netejant a fons cada habitació de la casa, ara hem de pensar color i decoració de la futura habitació del nen jeje, va prenent forma el projecte
Aquest finde (de fet començava avui) hi ha el TodoPapas al Centre Comercial Las Arenas (a la cúpula), hi ha tallers, xerrades i venda de marques a baix preu, nosaltres ens hi passarem una estoneta diumenge a veure si pillem un angelsounds baratet, i a veure si ens enamorem d'alguna peça de roba ni que sigui com a caprici jajaja... espero que tot i ser diumenge estigui oberta la part de venda!
Hola Airenm, ara t'afegeixo al llistat!
Jo poqueta cosa a explicar... estic esperant la setmana que ve que per fi em fan l'eco amb triple screening i visita a la llevadora, hauria de tenir dimarts els resultats del test prenatal, ahir el vam pagar... i res, en espera i creuant dits perquè surti tot bé! Continuo despertant-me sobre les 5 de la matinada i trigant 2 hores a tornar-me a adormir, però sembla que m'he lliurat de marejos, vòmits, fàstics i altres cosetes, així que suposo que no em puc queixar
Ja ens hem decidit a pintar el pis poc a poc alhora que anem alliberant i netejant a fons cada habitació de la casa, ara hem de pensar color i decoració de la futura habitació del nen jeje, va prenent forma el projecte
Aquest finde (de fet començava avui) hi ha el TodoPapas al Centre Comercial Las Arenas (a la cúpula), hi ha tallers, xerrades i venda de marques a baix preu, nosaltres ens hi passarem una estoneta diumenge a veure si pillem un angelsounds baratet, i a veure si ens enamorem d'alguna peça de roba ni que sigui com a caprici jajaja... espero que tot i ser diumenge estigui oberta la part de venda!
Re: Mares setembre 2018
Bona nit noies,
Avui porto males noticies. Els resultats de l screening m han sortit malament, 1/137 ha estat un dia durillo... El ginecóleg em recomana biopsia de borion (amniocentesi de les 13 setmanes) pq diu que es el més fiable. Li he parlat dels testos prenatals (harmony) pr em diu que ell els recomana en valors justos 1/250 o una mica més... Ja tinc hora per fer-me la biòpsia dilluns però estic cagada perquè no sé si faig bé, no sé si realment no serà pitjor per al petit pq hi ha un cert risc d avortament encara que sigui baix. En canvi en el test no. Els vostres ginecòlegs us n han dit res al respecte sobre aquestes opcions?
Gràcies noies!
Avui porto males noticies. Els resultats de l screening m han sortit malament, 1/137 ha estat un dia durillo... El ginecóleg em recomana biopsia de borion (amniocentesi de les 13 setmanes) pq diu que es el més fiable. Li he parlat dels testos prenatals (harmony) pr em diu que ell els recomana en valors justos 1/250 o una mica més... Ja tinc hora per fer-me la biòpsia dilluns però estic cagada perquè no sé si faig bé, no sé si realment no serà pitjor per al petit pq hi ha un cert risc d avortament encara que sigui baix. En canvi en el test no. Els vostres ginecòlegs us n han dit res al respecte sobre aquestes opcions?
Gràcies noies!
Re: Mares setembre 2018
Anna bonica,
Tinc familiars que s'han fet aquesta biopsia i també l'amnio i no han tingut cap problema!! I fa poquet he conegut una noia amb risc per sindrome down d'1/137 tenint 21 anys (més risc encara) i s'ha fet amnio i tot bé!! Realment passar per això és molt dur, però estigues tranquil·la que ja veus que la majoria de vegades queda només en ensurt. Ja ens aniràs dient...
Respecte al test, jo crec que en aquest cas pot ser és molt més segur de cara al diagnòstic una amnio, però pots demanar segona opinió si tens dubtes. jo m'he fet test, però encara no tinc resultats del triple screening...
Noies per cert, tindrem una nena.
Una abraçada a totes i especialment a tu Anna
Tinc familiars que s'han fet aquesta biopsia i també l'amnio i no han tingut cap problema!! I fa poquet he conegut una noia amb risc per sindrome down d'1/137 tenint 21 anys (més risc encara) i s'ha fet amnio i tot bé!! Realment passar per això és molt dur, però estigues tranquil·la que ja veus que la majoria de vegades queda només en ensurt. Ja ens aniràs dient...
Respecte al test, jo crec que en aquest cas pot ser és molt més segur de cara al diagnòstic una amnio, però pots demanar segona opinió si tens dubtes. jo m'he fet test, però encara no tinc resultats del triple screening...
Noies per cert, tindrem una nena.
Una abraçada a totes i especialment a tu Anna
Re: Mares setembre 2018
AnnaGR ha escrit:Bona nit noies,
Avui porto males noticies. Els resultats de l screening m han sortit malament, 1/137 ha estat un dia durillo... El ginecóleg em recomana biopsia de borion (amniocentesi de les 13 setmanes) pq diu que es el més fiable. Li he parlat dels testos prenatals (harmony) pr em diu que ell els recomana en valors justos 1/250 o una mica més... Ja tinc hora per fer-me la biòpsia dilluns però estic cagada perquè no sé si faig bé, no sé si realment no serà pitjor per al petit pq hi ha un cert risc d avortament encara que sigui baix. En canvi en el test no. Els vostres ginecòlegs us n han dit res al respecte sobre aquestes opcions?
Gràcies noies!
Anna bonica, aiix quins nervis deus haver passat... Si has decidit fer-te la biopsia com abans millor i així una cosa feta i els resultats també els tindras abans. Ànims i molta força, que vagi molt bé dilluns...
Re: Mares setembre 2018
Bon dia maques!!
AnnaGR molts molts ànims!! Deus estar passant un cap de setmana de tela però pensa que ja tens hora per demà i ja estarà fet. Ja veuràs que anirà tot super bé i et treuràs un pes de sobre.
Triu quina il·lusió!! Una petita Triu
Blue Moon jajaja jo mira que mai havia sigut de gim eh? però no sé, vaig trobar unes classes que m'agradaven molt, em vaig acostumar, veia que dormia millor i mira, a tope! Ara hi vaig a fer alguna cosa a l'elíptica i la cinta i els dimecres a classe de tonificació. A veure si fan un grup per fer natació d'embarassades i també m'hi apunto.
Divendres em van trucar del ginecoleg amb els resultats i m'ha sortit un risc baix
La pròxima visita la tenim el dia 19 i seguim meditant si fer un test prenatal no invasiu no; en principi no el fariem perquè tot ha sortit bé però ja veurem.
Bon diumenge!!
AnnaGR molts molts ànims!! Deus estar passant un cap de setmana de tela però pensa que ja tens hora per demà i ja estarà fet. Ja veuràs que anirà tot super bé i et treuràs un pes de sobre.
Triu quina il·lusió!! Una petita Triu
Blue Moon jajaja jo mira que mai havia sigut de gim eh? però no sé, vaig trobar unes classes que m'agradaven molt, em vaig acostumar, veia que dormia millor i mira, a tope! Ara hi vaig a fer alguna cosa a l'elíptica i la cinta i els dimecres a classe de tonificació. A veure si fan un grup per fer natació d'embarassades i també m'hi apunto.
Divendres em van trucar del ginecoleg amb els resultats i m'ha sortit un risc baix
Bon diumenge!!

Re: Mares setembre 2018
Hola noies!
He estat molts dies sense dir res, però porto unes setmanes (m'en queden unes quantes) de bogeria a la feina, més tema buscar escola pel nen que vaig de cul. Nosaltres divendres tenim eco, estaré d'unes 10 setmanes encara, a veure què tal va!
Molts ànims Anna GR! Tinc amics propers que també han tingut resultats semblants i el ginecòleg prefereix fer proves concluents. El test prenatal està molt afinat però si et sortis positiu també t'hauries de fer l'amnio pk tenen un % d'error (molt molt baix, però el tenen). També t'he de dir que tothom que coneixo després li ha sortit la amnio o la biopsia bé.
Jo ahir vaig tenir vòmits en plan bèstia i he deixat el gengibre i m'he passat al cariban, però em dona molta son. A vosaltres també? Tinc unes ganes de començar a trobar-me bé! La llevadora em va dir que la pitjor setmana era la 9, i ara estic de 9+2 així que a superar-la i a veure si anem cara avall!
Ara que parlaveu del sexe, jo estic segura que serà un altre nen...
Bona setmana precioses!
He estat molts dies sense dir res, però porto unes setmanes (m'en queden unes quantes) de bogeria a la feina, més tema buscar escola pel nen que vaig de cul. Nosaltres divendres tenim eco, estaré d'unes 10 setmanes encara, a veure què tal va!
Molts ànims Anna GR! Tinc amics propers que també han tingut resultats semblants i el ginecòleg prefereix fer proves concluents. El test prenatal està molt afinat però si et sortis positiu també t'hauries de fer l'amnio pk tenen un % d'error (molt molt baix, però el tenen). També t'he de dir que tothom que coneixo després li ha sortit la amnio o la biopsia bé.
Jo ahir vaig tenir vòmits en plan bèstia i he deixat el gengibre i m'he passat al cariban, però em dona molta son. A vosaltres també? Tinc unes ganes de començar a trobar-me bé! La llevadora em va dir que la pitjor setmana era la 9, i ara estic de 9+2 així que a superar-la i a veure si anem cara avall!
Ara que parlaveu del sexe, jo estic segura que serà un altre nen...
Bona setmana precioses!
Re: Mares setembre 2018
12+2
Hola a totes!
Ufff AnaGR, esperem que surti tot bé! el percentatge d'avortament és molt baixet, 1 o 2%, però clar, la por sempre hi és... recomanen 2 dies de repòs després de la prova, així que si pots demanar dies a la feina molt millor. Jo m'he fet el test abans per evitar aquests percentatges, això sí, com surti positiu vaig també directa a amnio. Demà hauria de tenir els resultats, a veure què.
I demà eco de les 12 setmanes a la Maternitat, quina por jeje, espero que estigui tot correcte i no em donin cap susto. Aniré amb el Moono, serà la seva primera eco
Alguna vau anar a la fira de Todopapas? Nosaltres ens hi vam passar una estoneta diumenge al matí, només a mirar secció de venda, ja tenim triat el tipus de cuna
Evidentment no hem comprat res encara, però està bé això de saber què vols exactament... el problema crec que vindrà amb el cotxet, hi ha mil tipus i mil variables, no se ni per on començar! Sort que encara falta temps...
I de regal et donaven una bossa amb mostres de papilles en pols, infusions, un biberó, un tubet mini de crema i mooolta propaganda jeje, ni m'ho he mirat encara.
Hola a totes!
Ufff AnaGR, esperem que surti tot bé! el percentatge d'avortament és molt baixet, 1 o 2%, però clar, la por sempre hi és... recomanen 2 dies de repòs després de la prova, així que si pots demanar dies a la feina molt millor. Jo m'he fet el test abans per evitar aquests percentatges, això sí, com surti positiu vaig també directa a amnio. Demà hauria de tenir els resultats, a veure què.
I demà eco de les 12 setmanes a la Maternitat, quina por jeje, espero que estigui tot correcte i no em donin cap susto. Aniré amb el Moono, serà la seva primera eco
Alguna vau anar a la fira de Todopapas? Nosaltres ens hi vam passar una estoneta diumenge al matí, només a mirar secció de venda, ja tenim triat el tipus de cuna
Evidentment no hem comprat res encara, però està bé això de saber què vols exactament... el problema crec que vindrà amb el cotxet, hi ha mil tipus i mil variables, no se ni per on començar! Sort que encara falta temps...I de regal et donaven una bossa amb mostres de papilles en pols, infusions, un biberó, un tubet mini de crema i mooolta propaganda jeje, ni m'ho he mirat encara.
Re: Mares setembre 2018
12+3
Hola noies!
Ja m'han fet l'eco de les 12 setmanes i el triple screening (risc baix a tot, 1:7550 síndrome de Down i 1:10000 síndrome Edwards). Es movia moltíssim, inclús "saltava", no hi havia forme d'enganxar el fluxe sanguini per poder-lo escoltar perquè no parava quiet jijijij. Ha sigut la primera eco del Moono, estava molt emocionat
I m'ha trucat la doctora de la mútua per donar-me el resultats del test prenatal! És negatiu als 3 síndromes i és
Ens hem quedat una mica en xoc perquè teníem coll avall que era nen jajaja, és el que em sortia al calendari xinès, al maia i al mètode Ramzi... o sigui que tot erroni! La sogra i la meva germana contentíssimes perquè les 2 volien nena, així que cap problema, ara tocarà decidir el nom!
Si no m'equivoco ja hi ha 2
al setembre, oi? sabem algun sexe més?
Hola noies!
Ja m'han fet l'eco de les 12 setmanes i el triple screening (risc baix a tot, 1:7550 síndrome de Down i 1:10000 síndrome Edwards). Es movia moltíssim, inclús "saltava", no hi havia forme d'enganxar el fluxe sanguini per poder-lo escoltar perquè no parava quiet jijijij. Ha sigut la primera eco del Moono, estava molt emocionat
I m'ha trucat la doctora de la mútua per donar-me el resultats del test prenatal! És negatiu als 3 síndromes i és
Ens hem quedat una mica en xoc perquè teníem coll avall que era nen jajaja, és el que em sortia al calendari xinès, al maia i al mètode Ramzi... o sigui que tot erroni! La sogra i la meva germana contentíssimes perquè les 2 volien nena, així que cap problema, ara tocarà decidir el nom!Si no m'equivoco ja hi ha 2
al setembre, oi? sabem algun sexe més?Re: Mares setembre 2018
Bluemoon què bé aquesta eco!! ara a gaudir!
Nosaltres tenim la eco dilluns dia 12, i tot i estar nerviosa perquè no sé res del triple screening el haver fet el test prenatal és el millor que podia haver fet! m'ha tranquil·litzat moltíssim en aquesta llarga espera. I en el nostre cas molt contents amb la nena! pensava que seria nen, però de fet tenia preferència per nena! Ja tenim fins i tot el nom
La resta com esteu??
Nosaltres tenim la eco dilluns dia 12, i tot i estar nerviosa perquè no sé res del triple screening el haver fet el test prenatal és el millor que podia haver fet! m'ha tranquil·litzat moltíssim en aquesta llarga espera. I en el nostre cas molt contents amb la nena! pensava que seria nen, però de fet tenia preferència per nena! Ja tenim fins i tot el nom
La resta com esteu??
Re: Mares setembre 2018
Bon dia marones!!
Bluemoon!! Ooooh!! Que divertit quan es mouen tant!! Ara que ja estàs més tranquil·la et toca gaudir al màxim de l'embaràs!!
Triu ara ja pots anar mirant robeta i coses per la teva nena!
Anna GR bonica com va anar la biopsia? Ara a cuidar-te. Esperem que no triguin gaire els resultats. Ànims!!
Bluemoon!! Ooooh!! Que divertit quan es mouen tant!! Ara que ja estàs més tranquil·la et toca gaudir al màxim de l'embaràs!!
Triu ara ja pots anar mirant robeta i coses per la teva nena!
Anna GR bonica com va anar la biopsia? Ara a cuidar-te. Esperem que no triguin gaire els resultats. Ànims!!
Re: Mares setembre 2018
Bona tarda noies,
Per fi sóc aquí i porto bones notícies! Ja m'han donat els resultats provisionals de la biòpsia, jan quedat descartades les principals alteracions cromosomiques (sobretot el síndrome de down que es el que em va sortir de risc alt). No us he dit res abans pq no podia, ha estat una setmana d'infern (sóc molt primeta i a sobre he perdut 2 quilos en 4 dies), ansietat, a estones em queia el món a sobre...però dono gràcies a que el resultat final ha estat positiu...
Tant aviat m'han donat els resultats he anat al ginecòleg, necessitava veure que el meu patiment d'aquests dies no li havia passat factura al petit (m'han confirmat es nen) i l'hem vist perfecte. De fet, no parava de moure's i arronsar i estirar els bracets al quals fins i tot li hem pogut comptar els 5 ditets!
M'alegro molt de poder continuar entre nosaltres, moltes gràcies pels vostres missatges de suport! Espero poder reempendre el fil i començar a gaudir, per fi, de tot això...

Per fi sóc aquí i porto bones notícies! Ja m'han donat els resultats provisionals de la biòpsia, jan quedat descartades les principals alteracions cromosomiques (sobretot el síndrome de down que es el que em va sortir de risc alt). No us he dit res abans pq no podia, ha estat una setmana d'infern (sóc molt primeta i a sobre he perdut 2 quilos en 4 dies), ansietat, a estones em queia el món a sobre...però dono gràcies a que el resultat final ha estat positiu...
Tant aviat m'han donat els resultats he anat al ginecòleg, necessitava veure que el meu patiment d'aquests dies no li havia passat factura al petit (m'han confirmat es nen) i l'hem vist perfecte. De fet, no parava de moure's i arronsar i estirar els bracets al quals fins i tot li hem pogut comptar els 5 ditets!
M'alegro molt de poder continuar entre nosaltres, moltes gràcies pels vostres missatges de suport! Espero poder reempendre el fil i començar a gaudir, per fi, de tot això...

Re: Mares setembre 2018
12+3 (em van canviar la data el dimarts passat, en comptes de 12+3 estava de 12)
Felicitats pels resultats AnnaGR! Et treus un gran pes de sobre, oi? a mi també em passa jejeje, menys mal que et donen ràpid els resultats... i felicitats pel
! A veure si anem sabent el sexe de la resta...
Nosaltres ja tenim algun regalet de les àvies jajaja, una samarreta d'una i 1 pijama i 2 llençols de l'altra, s'han animat aviat! I ja tenim comprada la pintura per l'habitació, la pintarem de color verd claret i posarem vinils d'animals de la selva (o aquesta és la nostra idea en principi). Ara, el primer és buidar bé l'habitació i llençar tot el possible, és l'habitació dels trastos! tenim feina pels caps de setmana
Dilluns proper visita a la gine de la mútua i en principi passarem aviat el primer trimestre, que no tinc clar si és fins la setmana 13 o fins la 13+6... alguna ho sap?
Com aneu la resta, noies? tot bé? aixxx esteu molt calladetes, espero que no hi hagi hagut cap susto!
Felicitats pels resultats AnnaGR! Et treus un gran pes de sobre, oi? a mi també em passa jejeje, menys mal que et donen ràpid els resultats... i felicitats pel
! A veure si anem sabent el sexe de la resta...Nosaltres ja tenim algun regalet de les àvies jajaja, una samarreta d'una i 1 pijama i 2 llençols de l'altra, s'han animat aviat! I ja tenim comprada la pintura per l'habitació, la pintarem de color verd claret i posarem vinils d'animals de la selva (o aquesta és la nostra idea en principi). Ara, el primer és buidar bé l'habitació i llençar tot el possible, és l'habitació dels trastos! tenim feina pels caps de setmana
Dilluns proper visita a la gine de la mútua i en principi passarem aviat el primer trimestre, que no tinc clar si és fins la setmana 13 o fins la 13+6... alguna ho sap?
Com aneu la resta, noies? tot bé? aixxx esteu molt calladetes, espero que no hi hagi hagut cap susto!
Re: Mares setembre 2018
Hola noies!!
AnnaGR!!Quines bones notícies!!
Quina alegria! Ja tenim el primer nenet!!!!
Bluemoon! Què identificada em sento! L'habitació de la nena també està plena de trastos i sobretot de sabates meves! jajaja! Hem de començar a buidar i fa una mandra! però a la vegada molta il·lusió! Nosaltres la pintarem de verd menta claret i també hem pensat en vinils però no sabem de què exactament....A mi m'han dit que estic de 3 més així que anem pràcticament a la par (estic de 12+2)
Què guai això dels regalets, nosaltres com encara no és oficial res de res...tinc moltes ganes de fer la eco de dilluns confirmar que tot va bé i començar a dir...sobretot perquè la panxa es nota i ja no se què posar-me per disimular...
Sadie, Airenm, Sílvia, Cristina21, Corriol com us trobeu boniques??? Ja esteu millor?
MiriGC I tu com vas?? estàs millor després de baixar el ritme?
Bon cap de setmana!
AnnaGR!!Quines bones notícies!!
Quina alegria! Ja tenim el primer nenet!!!!
Bluemoon! Què identificada em sento! L'habitació de la nena també està plena de trastos i sobretot de sabates meves! jajaja! Hem de començar a buidar i fa una mandra! però a la vegada molta il·lusió! Nosaltres la pintarem de verd menta claret i també hem pensat en vinils però no sabem de què exactament....A mi m'han dit que estic de 3 més així que anem pràcticament a la par (estic de 12+2)
Què guai això dels regalets, nosaltres com encara no és oficial res de res...tinc moltes ganes de fer la eco de dilluns confirmar que tot va bé i començar a dir...sobretot perquè la panxa es nota i ja no se què posar-me per disimular...
Sadie, Airenm, Sílvia, Cristina21, Corriol com us trobeu boniques??? Ja esteu millor?
MiriGC I tu com vas?? estàs millor després de baixar el ritme?
Bon cap de setmana!
Re: Mares setembre 2018
Bona tarda maques!
He tingut uns dies de no parar i ara que tenia un moment he passat per aquí.
AnnaGR me n'alegro moltíssim!! Quin pes et deus haver tret de sobre! A relaxar-se ara!
Nosaltres tenim la pròxima visita el dilluns 19 (estaré de 16 setmanes) i en tinc unes ganes .... a més que aquests dies he passat molts nervis per altres temes i és allò que, no sé, t'emparanoies però espero i confio que tot segueixi perfecte com sempre.
També ens hem de posar les piles amb l'habitació, que ara és despatx però hi tinc les jaquetes, les sabates, ... prfff tenim una feinada ... i fa una mandra ....
Nosaltres la volem pintar (no tota) de color gris pastel i posar detalls de color mostassa. Però clar, fins que no la buidem ....
Com porteu el tema pes? Jo de moment peso exactament el mateix que abans d'estar-ho ... a veure quan dura!
Bon inici de setmana!!!!
He tingut uns dies de no parar i ara que tenia un moment he passat per aquí.
AnnaGR me n'alegro moltíssim!! Quin pes et deus haver tret de sobre! A relaxar-se ara!
Nosaltres tenim la pròxima visita el dilluns 19 (estaré de 16 setmanes) i en tinc unes ganes .... a més que aquests dies he passat molts nervis per altres temes i és allò que, no sé, t'emparanoies però espero i confio que tot segueixi perfecte com sempre.
També ens hem de posar les piles amb l'habitació, que ara és despatx però hi tinc les jaquetes, les sabates, ... prfff tenim una feinada ... i fa una mandra ....
Nosaltres la volem pintar (no tota) de color gris pastel i posar detalls de color mostassa. Però clar, fins que no la buidem .... Com porteu el tema pes? Jo de moment peso exactament el mateix que abans d'estar-ho ... a veure quan dura!
Bon inici de setmana!!!!

Re: Mares setembre 2018
12+6
Hola a totes! Com van les panxetes?
Jo avui he tingut la visita de la setmana 12 a la mútua, tot bé com ja sabíem jeje, ha crescut 1'6 cm des de dimarts passat, una passada! Ja fa 6'6 cm, es mou molt i gesticula amb els braços jeje. Té os nasal i tot correcte. Demà ja tanco el primer trimestre, tinc unes ganes... M'han donat ja la segona canastreta jiji, la primera era de la SS i ara tinc també la de la mútua... no l'he obert encara i segur que porta 4 tonteries com l'altra, però fa il·lusió
Ara ja la propera eco no serà fins el dia 6 d'abril ufff, 4 setmanes casi! i després ja vindrà l'eco morfològica de les 20 setmanes, que em fa una mica de por per les històries que he llegit de malformacions i coses que han acabat amb avortaments mèdics. Esperem que ningú ho passi!
Ahir vam fer una neteja del despatx/habitació de la nena, vam treure molts mobles (alguns avui baixaran per la recollida de mobles) i molts cosa per la deixalleria i reciclatge, no va quedar gairebé res, només els armaris de paret i un parell de prestatgeries de terra que caldrà ancorar a la paret un cop haguem pintat.
Ara hem de buidar els armaris, quina por! això ja el cap de setmana amb temps, hem de treure el màxim possible per fer lloc a les noves cosetes que tindrem a partir d'ara. L'estiu passat ja vam fer "Operació Marie Kondo", ara toca fer-la de nou i definitiva!
Què us expliqueu? No hi ha hagut cap novetat en ecos o visites? Us seguiu trobant igual que fins ara?
Bona setmana!
Hola a totes! Com van les panxetes?
Jo avui he tingut la visita de la setmana 12 a la mútua, tot bé com ja sabíem jeje, ha crescut 1'6 cm des de dimarts passat, una passada! Ja fa 6'6 cm, es mou molt i gesticula amb els braços jeje. Té os nasal i tot correcte. Demà ja tanco el primer trimestre, tinc unes ganes... M'han donat ja la segona canastreta jiji, la primera era de la SS i ara tinc també la de la mútua... no l'he obert encara i segur que porta 4 tonteries com l'altra, però fa il·lusió
Ara ja la propera eco no serà fins el dia 6 d'abril ufff, 4 setmanes casi! i després ja vindrà l'eco morfològica de les 20 setmanes, que em fa una mica de por per les històries que he llegit de malformacions i coses que han acabat amb avortaments mèdics. Esperem que ningú ho passi!
Ahir vam fer una neteja del despatx/habitació de la nena, vam treure molts mobles (alguns avui baixaran per la recollida de mobles) i molts cosa per la deixalleria i reciclatge, no va quedar gairebé res, només els armaris de paret i un parell de prestatgeries de terra que caldrà ancorar a la paret un cop haguem pintat.
Ara hem de buidar els armaris, quina por! això ja el cap de setmana amb temps, hem de treure el màxim possible per fer lloc a les noves cosetes que tindrem a partir d'ara. L'estiu passat ja vam fer "Operació Marie Kondo", ara toca fer-la de nou i definitiva!
Què us expliqueu? No hi ha hagut cap novetat en ecos o visites? Us seguiu trobant igual que fins ara?
Bona setmana!

Re: Mares setembre 2018
Acabo de demanar l'Angel Sounds per Amazon, 30 euros més 5 euros del gel transmissor... m'arribarà tot dijous, ja us diré què tal! Vosaltres teniu algun doppler? és que ara que passarà tant de temps entre eco i eco i encara no es nota necessito estar segura que tot va bé...
Re: Mares setembre 2018
Hola a totes!
Vinc de la eco de les 12. Tot perfecte! ha costat de veure perquè estava dormida i no hi havia forma que es girés....però finalment s'ha deixat. M'han recalculat i estic de 12+4. A mi em toca gine de nou el dia 19, però de totes formes ja m'he quedat super tranquil·la. També he tingut visita amb la llevadora, m'ha explicat cosetes però no gaire cosa nova. M'ha dit que no prengui salses d'aquelles de pot gran a restaurants..i just dissabte ho vaig fer...en fin, ara ja està fet...
Bluemoon si que us heu donat pressa en endreçar l'habitació!
Ansa, jo m'he aprimat dos kilets i pel moment continuo més o menys tot i que menjo molts dolços i pizzes . No em queixo!
Vinc de la eco de les 12. Tot perfecte! ha costat de veure perquè estava dormida i no hi havia forma que es girés....però finalment s'ha deixat. M'han recalculat i estic de 12+4. A mi em toca gine de nou el dia 19, però de totes formes ja m'he quedat super tranquil·la. També he tingut visita amb la llevadora, m'ha explicat cosetes però no gaire cosa nova. M'ha dit que no prengui salses d'aquelles de pot gran a restaurants..i just dissabte ho vaig fer...en fin, ara ja està fet...
Bluemoon si que us heu donat pressa en endreçar l'habitació!
Ansa, jo m'he aprimat dos kilets i pel moment continuo més o menys tot i que menjo molts dolços i pizzes . No em queixo!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















