Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
PereLlull
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dt. maig 01, 2018 10:37 pm

A partir de demà recomano visitar les escoles per veure ja els llistats oficials de les preinscripcions admeses. Ja que, podreu veure qui té més de 30 punts, qui té menys, si aneu a sorteig o no... En definitiva les dades "oficials" reals, ja no seran estimacions.
Està prohibit fer fotos o agafar apunts, però sí que podeu veure a grosso modo el número total de preinscripcions i també molt important, que la vostra sol·licitud estigui tot correcte, noms i cognoms així com la puntuació total vostre.
La meva experiència de l'any passat va ser mirar que tenia els 30 punts, i el sorprès que em vaig sentir de veure tanta gent amb més de 30 punts... Tots aquests passen per davant. Els que anem a sorteig són tots aquells amb els 30 punts. Molts ànims per qui va sorteig i qui ja estigui dintre felicitats pel descans que suposa!!
LAnoia
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 02, 2018 10:23 am

EntradaAutor: LAnoia » dj. maig 03, 2018 9:02 am

Acabo de rebre el email on indica que ja es poden veure les puntuacions de les preinscripcions. Jo no he estat capaç d' entrar. Algú em podria indicar com ho ha fet?
LyD
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

EntradaAutor: LyD » dj. maig 03, 2018 9:31 am

Jo encara no he rebut el mail però suposo tindràs que mirar-ho a la web d'ensenyament amb el codi que t'han enviat no?
patri84
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 21, 2017 8:55 pm

EntradaAutor: patri84 » dj. maig 03, 2018 9:59 am

LAnoia ha escrit:Acabo de rebre el email on indica que ja es poden veure les puntuacions de les preinscripcions. Jo no he estat capaç d' entrar. Algú em podria indicar com ho ha fet?

Has d'anar aquí:

preinscripcio.gencat.cat

A Educación infantil de segon cicle. Dins trobaràs el que diu el mail de "Consulta de resultats". Un cop cliques, has de posar el DNI de qui va fer la preinscipció i el codi que et posen al mail.
LAnoia
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 02, 2018 10:23 am

EntradaAutor: LAnoia » dj. maig 03, 2018 10:17 am

Perfecte ja està. Pensava que era primer cicle.
sandrix77
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dj. maig 03, 2018 11:00 am

Sí, exacte. Es pot consultar via web. A Acàcies diu que hi ha hagut 41 sol·licituds. O sigui que no hi haurà sorteig. Sobren 9 places
Imatge

Imatge
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

EntradaAutor: martasu » dj. maig 03, 2018 11:47 am

se confirma 49 inscritos en sr.marti
ISIS1980
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. maig 03, 2018 11:50 am

Jo ho acabo de rebre també! Confirmat que a Sant Martí hi han hagut 49 sol.licituts! >.-<:
Bettyvina
Entrades: 16
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 4:49 pm

EntradaAutor: Bettyvina » dj. maig 03, 2018 1:11 pm

Hola a tots/s,

Algú sap si el llistat de barems provisionals que publiquen les escoles al tuaulell d'anuncis es troben també online?

Moltes gràcies!
ISIS1980
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. maig 03, 2018 1:17 pm

Bettyvina ha escrit:Hola a tots/s,

Algú sap si el llistat de barems provisionals que publiquen les escoles al tuaulell d'anuncis es troben també online?

Moltes gràcies!

Jo ho he estat buscant però no ho trobo... a veure si algú del foro ho sap...
LyD
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

EntradaAutor: LyD » dj. maig 03, 2018 1:19 pm

No és pot trobar online, només a l'escola.
poblenou_lover
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 05, 2018 10:48 am

EntradaAutor: poblenou_lover » dj. maig 03, 2018 4:18 pm

En la vila olimpica han habido 59 solicitudes, alguien en unos posts arriba puso 55.
¿Sabéis a qué es debida esta diferencia? Alguien ha podido ver la distribución por puntos? (más de 30 - 30 - menos de 30?)
Me gustaría pensar que hay 4 solicitudes con menos de 30 puntos, pero creo que no es así...
Los de 30 puntos entiendo que tenemos algo menos del 50% de entrar..

Gracias,
bolita2015
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am

EntradaAutor: bolita2015 » dj. maig 03, 2018 5:02 pm

Hola!
Lo de 55 solicitudes en el Vila Olimpica lo pusimos en la lista con interrogante porque estaba por confirmar, era una idea aproximada. Hoy yo también he visto que finalmente son 59 :(
No he visto esta mañana en el cole ninguna lista colgada, mañana por la mañana iré a preguntar, igual la cuelgan dentro.
Sea como sea, ya estamos en manos del azar. A ver si hay suerte!
saludos!
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dj. maig 03, 2018 5:14 pm

Exacto, las listas se cuelgan dentro del colegio porque es información sensible, no está permitido hacer fotos ni tomar apuntes, pero sí puedes consultarlas. Para comprobar precisamente tu puntuación, y ver la puntuación del resto de pre-inscripciones.
Nessa_Nessa
Membre des de: dj. març 01, 2018 7:20 pm

EntradaAutor: Nessa_Nessa » dj. maig 03, 2018 6:19 pm

Ostres, doncs a Fluvià les han penjat fora...
Jo he trucat per saber si les tenien posades i fins a quina hora s’hi podia anar i m’han dit que les tenien al vidre perquè així els papes que treballem podíem consultar-les fos l’hora que fos...
La distribució en aquest cas es: 30 sol.licituds de mes de 30 punts, 4 de 30 + complementaris, 27 de 30 punts pelats (aquí estem nosaltres) i 5 de menys de 30.

A veure els dauets de la sort com cauen...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dj. maig 03, 2018 6:27 pm

em flipa langent q demana Fluvia de 1a opcio amb menys de 30 punts.
Al Vila Olimpica les pengen a dins al costat del menjador o almenys altres anys era aixi.
Bogatell any passat les tenien visibles des del carrer
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dj. maig 03, 2018 6:41 pm

Pues estoy seguro que será el último año que cuelguen las listas que se puedan ver desde la calle, porque la nueva ley de protección de datos de la Unión Europea que entra en vigor ya, lo impide. Así que, si ya lo han hecho este año, el año que viene se meten en un buen lío como lo hagan.
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dj. maig 03, 2018 6:45 pm

Nessa_Nessa ha escrit:Ostres, doncs a Fluvià les han penjat fora...
Jo he trucat per saber si les tenien posades i fins a quina hora s’hi podia anar i m’han dit que les tenien al vidre perquè així els papes que treballem podíem consultar-les fos l’hora que fos...
La distribució en aquest cas es: 30 sol.licituds de mes de 30 punts, 4 de 30 + complementaris, 27 de 30 punts pelats (aquí estem nosaltres) i 5 de menys de 30.

A veure els dauets de la sort com cauen...

Nessa tens un 60% d'opcions d'accedir-hi! Tot el que estigui per sobre del 50% a mi em sembla un bon percentatge. :ok:
Nessa_Nessa
Membre des de: dj. març 01, 2018 7:20 pm

EntradaAutor: Nessa_Nessa » dj. maig 03, 2018 8:22 pm

Si, cositina, a mi també m’ha sorprès trobar-me sol.licituds de menys de 30 punts. Però suposo que hi ha qui prova, a saber quina serà la seva situació i quines les segones opcions...

Gràcies Pere Llull, jo també havia fet càlcul de probabilitats, i també tinc millor sensació després de veure llista que abans :p-) .
De totes maneres, tot pot passar, així que esperarem pacients a la “loteria del cole” el dia 11 i la publicació de nou de les llistes el 15... :-o00m
bolita2015
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am

EntradaAutor: bolita2015 » dv. maig 04, 2018 9:32 am

Hola bon día,
Tinc una pregunta pels més veteranos del grup :)
He anat al Vila Olimpica i efectivament Parellull estaven penjades les llistes a dintre. He comptat 35 sol.licituds amb més de 30 punts, 23 amb 30 punts... i un il.luminat amb 10 punts.
La meva pregunta és si els nens amb Necessitats Educatives Especials ja estan dintre de la llista o s'hi han d'afegir?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::