Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
bolita2015 ha escrit:Hola bon día,
Tinc una pregunta pels més veteranos del grup :)
He anat al Vila Olimpica i efectivament Parellull estaven penjades les llistes a dintre. He comptat 35 sol.licituds amb més de 30 punts, 23 amb 30 punts... i un il.luminat amb 10 punts.
La meva pregunta és si els nens amb Necessitats Educatives Especials ja estan dintre de la llista o s'hi han d'afegir?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Bon dia,
Han d'estar totes les sol.licituts ja contades, les de NEE també.
En teoría están dentro de la lista, pero si no han tenido pueden enviar-lo, también pude ser que el de 10 puntos sea de NEE y entonces aun que tenga menos puntos este dentro! t lo digo por experiencia....
Les places de NEE estan dintre les 50, el que passa és que si un centre no ha omplert les NEE i en un altre centre en "sobren", les poden reubicar a on no s'hagin cobert.
Per cert, una pregunta, algú que tingui 20 punts de criteris generals + 15 de complementaris no queda davant dels de 30 punts en criteris generals oi? He estat mirant la normativa i entenc això, però m'estranyà doncs que s'hagin arriscat a quedar fora.
Per cert, una pregunta, algú que tingui 20 punts de criteris generals + 15 de complementaris no queda davant dels de 30 punts en criteris generals oi? He estat mirant la normativa i entenc això, però m'estranyà doncs que s'hagin arriscat a quedar fora.
LyD ha escrit:Les places de NEE estan dintre les 50, el que passa és que si un centre no ha omplert les NEE i en un altre centre en "sobren", les poden reubicar a on no s'hagin cobert.
els de 30 punts passen davant. els 15 nomes es sumarien en cas de desempat
bolita ela coles q tenen unitat especial (ara no recordo nom) com es el cas de Vila Olimpica segur q ompliran les places de NEE pq segurament ja tenen a la llista 4 nens NEE i si no es aixi els hi podrien enviar els q no hagin pogut encabir a altres coles xo aixo es poc probable ja q la resta d coles del barri q no tenen unitar especial segurament no tenen tanta demanda per part de nens NEE. 35 nens amb mes de 30 pints a vila olimpica em sembla uj luxe. any pssat en vaig fer seguiment fins ultim moment hora a hora i van arribar a 42 o 43 nens de mes d 30 punts i 60 i pico en total i aixo va fer q l ultim dia acabesim decidint optar x un altre cole
cositina ha escrit:LyD ha escrit:Les places de NEE estan dintre les 50, el que passa és que si un centre no ha omplert les NEE i en un altre centre en "sobren", les poden reubicar a on no s'hagin cobert.
els de 30 punts passen davant. els 15 nomes es sumarien en cas de desempat
He vist a la llista en criteris gnals 50-60 i 80 punts.. jo pensava trobar els de 30 o menys i els de 70 dels germans...d’on deuen sortir aquestes sumes? Entenc que aquesta gent si que passa per devant.
50: germa i fora area influencia
60: germa i escola prop del lloc de treball
Shasha ha escrit:50: germa i fora area influencia
hi ha mes opcions pq la renda baixa i les discapacitats es sumen als punts generals tambe. Per exemple nen amb discapscitat o germa discapacitat o be amb renda baixa i q viu a la zona tindria 40 punts generals i apart els q es puguin sumar complementaris
- poblenou_lover
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dl. març 05, 2018 10:48 am
Efectivamente en la web del consorcio se explica que teniendo 30 puntos "pelados" no se tienen las mismas posibilidades de otros con 30 puntos pero con criterios complementarios, espero no haya muchos falsos celíacos..
Sabéis si hay alguna forma de saber cuántos tienen puntos por criterios complementarios? Nada más para enterarme si he entrado o no el día del sorteo.
Gracias!
Sabéis si hay alguna forma de saber cuántos tienen puntos por criterios complementarios? Nada más para enterarme si he entrado o no el día del sorteo.
Gracias!
poblenou_lover ha escrit:Efectivamente en la web del consorcio se explica que teniendo 30 puntos "pelados" no se tienen las mismas posibilidades de otros con 30 puntos pero con criterios complementarios, espero no haya muchos falsos celíacos..
Gracias!
si no recuerdo mal en las listas q cuekgan en los coles aparecen los puntos complementarios tambien. en una columna los grnerales y en otra los complementarios
- poblenou_lover

Bollita2015 pudiste ver de los de 30 puntos Cuántos tenían puntos complementarios?
Gracias
Gracias
- bolita2015

- Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am
Hola! Gràcies a tots per les vostres respostes! Algú ha comentat que si un té 10 punts pot ser de NEE, però no ho entenc... Si fos així tindria més punts no?
Respecte a la pregunta q em feu de la llista, els que he anotat aquí amb 30 punts són els que tenim només 30 punts, la resta de gent que té complementaris ja els he comptat al grup dels que tenen més punts. Entenc que els que competirem al sorteig som els q no tenim complementaris ni res oi?
Per cert, el número aleatori és el que surt ja a la llista o un altre?
Salut!
Respecte a la pregunta q em feu de la llista, els que he anotat aquí amb 30 punts són els que tenim només 30 punts, la resta de gent que té complementaris ja els he comptat al grup dels que tenen més punts. Entenc que els que competirem al sorteig som els q no tenim complementaris ni res oi?
Per cert, el número aleatori és el que surt ja a la llista o un altre?
Salut!
bolita2015 ha escrit:Hola! Gràcies a tots per les vostres respostes! Algú ha comentat que si un té 10 punts pot ser de NEE, però no ho entenc... Si fos així tindria més punts no?
Salut!
Hi ha alguns casos que poden ocupar plaça de NEE sense tenir més punts que els de zona (30, 20, 15 o 10). No és el més comú, però pot passar.
bolita2015 ha escrit:Per cert, el número aleatori és el que surt ja a la llista o un altre?
Salut!
Segons posa a la web un cop acabat el periode de reclamacions (que acaba demà) es tornen a publicar les llistes, posa el día 10/5 amb la puntuació definitiva i el número aleatori que s'assigni a cada sol.licitut.
Molta sort!
Bon dia a tots,
La setmana passada em van confirmar que a l'Institut 4Cantons no ha entrat ningú de 30 punts, les places han quedat cobertes amb gent que TOTS tenien més de 30 punts.
Així que si ara hem patit, o la cosa canvia molt, o no em vull imaginar com estarà tot quan arribem a l'Institut......
De moment, ànims a la recta final!
La setmana passada em van confirmar que a l'Institut 4Cantons no ha entrat ningú de 30 punts, les places han quedat cobertes amb gent que TOTS tenien més de 30 punts.
Així que si ara hem patit, o la cosa canvia molt, o no em vull imaginar com estarà tot quan arribem a l'Institut......
Madre mia!! sólo han entrdo niños con más de 30 puntos en un instituto? alguien sabe qye ha pasado con los demás?
Mare meva Saris!! que dius!! doncs a la reunió que va haver-hi del consorci que fan fer a la Biblioteca una mare que havia d'inscriure el nen a secundaria va preguntar i li van assegurar que tots els nens quedarien colocats a un dels Institus adscrits que tinguessin... que fort! bé.. espero que d'aquí a que els nostres els hi toqui anar s'hagi arreglat la cosa...
Saris ha escrit:Bon dia a tots,
uala. què heavy. Per cert ahir em van comentar que es deisa que a flor de maig s'estudiava fer projecte pilot perquè cobreixi fins a secundària, n'heu sentit quelcom?
crec q a encants o congres indians també algun any no va entrar cap nen o quasi cap nen de 30 punts.
també m'han comentat q a congres indians estan preocupats perquè han tingut mal resultats a les proves de competències
ISIS1980 ha escrit:Mare meva Saris!! que dius!! doncs a la reunió que va haver-hi del consorci que fan fer a la Biblioteca una mare que havia d'inscriure el nen a secundaria va preguntar i li van assegurar que tots els nens quedarien colocats a un dels Institus adscrits que tinguessin... que fort! bé.. espero que d'aquí a que els nostres els hi toqui anar s'hagi arreglat la cosa...
clar a un dels institus adscrits segur, pero es el q passa amb els coles. q et donin un de la zona no vol dir q donin el q tothom vol. Imagino q a instituts més tradicionals com Icària hi hauràmenys problemes de places
- poblenou_lover

Bueno hay que mirar el lado positivo, si dentro de 9 años estamos divorciados o arruinados al menos el niño podrá entrar al colegio que mas nos guste!!

o si hacemos familia numero
sa

sa

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |