FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
ambjdejan
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: ambjdejan » dt. feb. 16, 2021 1:53 pm

Hola Valeria,

Ya... a mi en el Hospital de Barcelona no me dieron la opción, tampoco. Me dijeron que tenía que hacer el legrado rápido y que me harían la analítica de los restos.
Era 15 de agosto, sábado, y el médico se iba de vacaciones a final de semana (me lo dijo el mismo). Así que era: lunes abrir expediente, martes pcr, jueves legrado y chao pescao...
Necesitaba un poco más de tiempo, y al día siguiente me fui a la Maternitat y les planteé el caso. Les dije: ayer me pasó esto, es mi segundo aborto, tengo alguna otra opción? y me propusieron el tema de la biopsia y manejo expectante/cytotec después de la biopsia.

Lo que sí es verdad es que estando de tan poco (6 semanas), para poder hacer una biopsia de corion tienen que confirmar que no haya latido durante un período de 11 días. Esto es porque la biopsia de un embrion "vivo" no se puede hacer antes de la semana 10. Si te hacen una biopsia y al final el embrión sale adelante porque no estaba paradosino que era más pequeño de la cuenta, al hacer la biopsia puede tener deformidades al haber cogido parte de él. No se si me explico muy bien... Para hacer una biopsia de un embrion a las 6 semanas tienen que asegurarse sí o sí que está parado y esto lo ven si 11 días después de no ver latido sigue sin haberlo.

Mañana transferimos 1 por varias razones: porque solo tenemos 2 blastos, así que si no funciona nos quedaríamos con ninguno, porque en Dexeus cogimos la opción de 2a transferencia incluída, y porque no quiero tener mellizos a mi edad y con un hijo previo... con 1 más me conformo!

Nosotros no se lo hemos dicho a nadie (ni siquiera que estamos en una FIV) justamente porque quiero que se entere por nadie, no sé cuando es mejor decirselo... ya veremos cuando llegue el momento

Probaré a estirarme un rato después de la progesterona, gracias! :)
blanketa
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

EntradaAutor: blanketa » dt. feb. 16, 2021 2:47 pm

Hola maques!

Feia molts dies que no escrivia. He estat força enfeinada i no tenia cap novetat, però us he anat llegint cada dia!
Moltes felicitats Adia15!!! Quina bona notícia! :b-))) :-())

Perdoneu que no personalitzi més, veig que hi ha hagut força moviment els últims dies. Molts ànims a les que estu en ple procés, i paciència a les que esteu fent proves o esperant per fer transfer.

Nosaltres avui hem rebut els resultats de la prova COMET. Han sortit una mica alterats en la cadena doble. Com que encara no els hem comentat amb cap doctor i estem una mica perduts, us els dic per si alguna té idea de si ens hem de preocupar o no: fragmentació de cadena senzilla 40%, fragmentació de cadena doble 56%. Els valors de referència que donen per a embaràs natural són <45% de la fragmentació senzilla i <48% de la doble (i si es té >77% de la doble hi posa risc d'abort), i per a ICSI <60% tant de la senzilla com de la doble.

Moltes gràcies per tota la informació, consells i suport! Abraçades a totes!! :--/)
Laieta1986bcn
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dt. feb. 16, 2021 6:29 pm

Hola a totes!!!

Emmins i Ambjdejan, molta sort amb aquestes transfes! Sí, a mí tb em donava la sensació que la proges es sortia tota, però es veu que el cos l’absorbeix super rapid, en 15 minuts! Ja ens direu que tal va tot i com aneu passant la betaepera.

Blanketa, no sembla super greu, suposo que amb suplements i fertile chip ho podeu arreglar fàcilment!

Valeria ánimo con las clínicas... yo tenía visita para un montón y al final me quedé con la 1a que visité. Mi criterio fue la comodidad... hay que hacer muchas visitas y es importante que te pille bien para poder aparcar, ir andando o con buena comunicación de transporte público.

Elantris molts ànims, quina situació tan merda... estic d’acord amb tú, tot es fa moooolt llarg en aquest procés...

Rakele que preciós que ho poguessiu veure! Jo zero! T’han trucat per dir-te quants tiren endavant? Quins nervis es passen aquests dies també!

Trigos q tal la punció?

Eucalipto, las estadísticas son sólo estadísticas! Yo nunca pensé que sería del 15% que no se embaraza naturalmente, y aquí estoy, esperemos que alguna vez formemos parte de las estadísticas buenas! Jajaja

46XX, veig que aneu avançant, bones notícies!

Ego: ja que em toca esperar al pròxim cicle per fer la transfe, he decidit no perdre el temps en aquestes 2 setmanes que em queden fins que em vingui la regla i he programat bastantes proves: avui he fet anàlisis de trombofilies i natural killers, i divendres tinc histeroscopia. Amb això tindria totes les proves fetes, només em faltaria el KIR i els anticossos antipaternals, però com son cares les deixo en stand by. A més he sentit que amb els anticossos antipaternals no hi ha molta evidència cientifica... que opineu?

Abraçada!!!!
Gretta
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

EntradaAutor: Gretta » dt. feb. 16, 2021 10:11 pm

Hola noies!

Us vaig llegint quan puc però tinc una mica de colapse a la feina i vaig de cul... :(

Enhorabona Adia15! Quina alegria aquest positiu! No se si us passa a les altres però les noticies d'embarassos de l'entorn sempre em creen conflicte intern, d'una banda t'alegres per la noticia però de l'altra et recorda la teva situació. Els positius d'aquí no em creen mai aquest conflicte, es alegria sempre! :b-)))

Valeria0805 he flipat amb el preu que dius de l'adopció d'embrions, em sembla una passada. Nosaltres a Barcelona IVF ens costa 2.550€ més medicació (en el meu cas menys de 100€) i podem escollir transfer 1 o 2 embrions.

Rakele quina passadai veure com van fer la ICSI, penso que es bonic ser-hi present, ja que ens toca fer el procés d'aquesta manera tan estranya! Enhorabona per tots els embrionets, espero que aviat estiguin amb tu.

Ambjdejan espero que hagi anat molt bé la transfer! Jo la tinc divendres i també estic dels nervis. Que li passa a un endometri d'11? Jo crec que està bé, no? Ara m'has deixat amb el dubte..

Per les que comenteu que teniu dubtes de què els direm als nostres fills si venen d'ovodonació o d'ADE, sincerament, crec que quan tinguin edat per entendre-ho segur que a la seva classe o grup d'amics hi ha més nens amb aquesta situació i serà la cosa més natural del món. Tot i així, no deixa de ser un tema complicat, ni nosaltres haguéssim escollit aquesta opció si haguéssim pogut ni segurament els nostres fills, però això no vol dir que no sigui la nostra millor opció. El que compta és que els nostres fills siguin sans, feliços i com vulguin ser, tant si tenen els ulls com nosaltres com si surten pelrojos, seran autènticament únics i especials com totes les persones :)

Nosaltres vam anar divendres passat a control i com que ja tenia l'endometri molt bé i estava apunt d'ovular, ens han programat la transfer per divendres. Així que a creuar els dits!!

Petonets a totes boniques!!!
ambjdejan

EntradaAutor: ambjdejan » dc. feb. 17, 2021 7:32 am

Gretta, l'endometri a 11 està bé!
Estic prenent estradiol i progesterona i la progesterona és el que en necessito més, però crec que no té a veure amb el gruix de l'endometri i q el gruix depèn de l'estradiol
Lalicat
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

EntradaAutor: Lalicat » dc. feb. 17, 2021 10:02 am

Bon dia,

Sóc nova per aquí, així que us explico per sobre la nostra situació.

La meva parella té 35 anys, i els seus ..::·· no es mouen o són lents. Està pendent de més estudis per veure si és a causa de varicocele.

Jo 36 cap 37 en breu, amb endometriosis, antim. a 0.29, FSH alta, i trombofilia factor II. Em van fer recompte i tenia 7 foliculs.

Aquesta setmana hem anat a la primera visita a la Dexeus i ens va dir que veia una FIV ja que encara sóc jove però no ens va explicar res de res sobre el tractament ni tases d'èxit.

Estem bastant perduts, segurament anirem a CIRH i Gravida per buscar més informació pq vem sortir pitjor de com vem entrar.

Ens va estranyar que no ens parlessin d'ovodonació, potser és massa aviat?

Per lo que tinc entès hi ha més % d'èxit en ovo que FIV amb els propis òvuls.

Moltes gràcies per llegir-me!
:globus:
46XX
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dc. feb. 17, 2021 10:52 am

Lalicat: per si et serveix d’aguna cosa... nosaltres som parella de dues noies, jo tinc quasi 37 anys, antimulleriana de 0,40 i 5 fol.licles antrals. La meva dona té 38 anys, endometriosis a un ovari (2 quiestes de 2,5cm cadascun), antimuleriana de 0,58 y 5 fol.licles també, 3 al ovari on té l’endometriosis i 2 al bo.
En cap moment ens han dit que nem a ovo ni a adopció. Que tenir la antimulleriana baixa i pocs fol.licles no vol dir que encara que la reserva sigui baixeta el òvuls siguin dolents, tot i que amb l’endometriosis els òvuls siguin de pitjor qualitat, fins que no es treuen, no es pot saber a ciència exacta.
Nosaltres hem optat per CIRH i alhora, a la meva dona li tracten d’endometriosis al Clínic. Totes dues doctores ens han dit el mateix.

Encara no hem pogut començar el tractament perquè ens estàn fent mil proves, però aviam si al març-abril acabem i ens fiquem i puc donar-vos més info!
eucalipto
Entrades: 35
Membre des de: dj. des. 03, 2020 12:55 pm

EntradaAutor: eucalipto » dc. feb. 17, 2021 11:22 am

Hola chicas, gracias por vuestras respuestas.

Valeria: la opcion del DGP supongo que dependerá de la cantidad de ovocitos que me saquen. En ese caso quiero hacerlo, pienso lo mismo que tu. Me ha pasado lo mismo que a ti, mi pareja sin querer tomar capsulas de vitamina C, maca y otros complejos vitaminicos. Son increibles!

Elantris: Tengo que pensar en positivo, lo sé. Es cuestion de pensar que puedo estar en ese porcentaje. Lamento que estes pasando por un aborto.

Laieta1986bcn: Si, tienes razon son solo estadisticas. Es que llevo tanto tiempo buscando que parece imposible lograrlo, y siempre estuve reacia a la FIV. Veo que has hecho varios estudios. Es dificil encontrar centros que quieran hacer todo eso.

Lalicat: Tienes una buena AMH, por lo que seguro te propongan FIV con ICSI ovulos propios. Mi consejo es que sigas visitando clinicas hasta que elijas una te agrade.

Que necesarios son estos foros, no es lo mismo hablarlo con gente que no esta pasando por lo mismo.
Exitos a todas!
Lalicat

EntradaAutor: Lalicat » dc. feb. 17, 2021 2:08 pm

46XX ha escrit:Lalicat: per si et serveix d’aguna cosa... nosaltres som parella de dues noies, jo tinc quasi 37 anys, antimulleriana de 0,40 i 5 fol.licles antrals. La meva dona té 38 anys, endometriosis a un ovari (2 quiestes de 2,5cm cadascun), antimuleriana de 0,58 y 5 fol.licles també, 3 al ovari on té l’endometriosis i 2 al bo.
En cap moment ens han dit que nem a ovo ni a adopció. Que tenir la antimulleriana baixa i pocs fol.licles no vol dir que encara que la reserva sigui baixeta el òvuls siguin dolents, tot i que amb l’endometriosis els òvuls siguin de pitjor qualitat, fins que no es treuen, no es pot saber a ciència exacta.
Nosaltres hem optat per CIRH i alhora, a la meva dona li tracten d’endometriosis al Clínic. Totes dues doctores ens han dit el mateix.

Encara no hem pogut començar el tractament perquè ens estàn fent mil proves, però aviam si al març-abril acabem i ens fiquem i puc donar-vos més info!

Moltes gràcies x explicar la vostra vivencia, segurament que l'experiència a la Dexeus ha fet que qüestioni la seva decisió perquè no va explicar-nos res i clar...això ens fa dubtar. A veure que ens diuen a CIRH i ho tenim més clar!!

esperem que aviat poguem explicar més! molta sort!
Lalicat

EntradaAutor: Lalicat » dc. feb. 17, 2021 2:10 pm

eucalipto ha escrit:Hola chicas, gracias por vuestras respuestas.

Valeria: la opcion del DGP supongo que dependerá de la cantidad de ovocitos que me saquen. En ese caso quiero hacerlo, pienso lo mismo que tu. Me ha pasado lo mismo que a ti, mi pareja sin querer tomar capsulas de vitamina C, maca y otros complejos vitaminicos. Son increibles!

Elantris: Tengo que pensar en positivo, lo sé. Es cuestion de pensar que puedo estar en ese porcentaje. Lamento que estes pasando por un aborto.

Laieta1986bcn: Si, tienes razon son solo estadisticas. Es que llevo tanto tiempo buscando que parece imposible lograrlo, y siempre estuve reacia a la FIV. Veo que has hecho varios estudios. Es dificil encontrar centros que quieran hacer todo eso.

Lalicat: Tienes una buena AMH, por lo que seguro te propongan FIV con ICSI ovulos propios. Mi consejo es que sigas visitando clinicas hasta que elijas una te agrade.

Que necesarios son estos foros, no es lo mismo hablarlo con gente que no esta pasando por lo mismo.
Exitos a todas!

Muchas gracias, este foro ayuda mucho, creo que la cuestión es encontrar una clínica que nos guste y nos expliquen las cosas...

con vuestra ayuda seguro que todo es más fácil!

:-()-)
46XX
Entrades: 312
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dc. feb. 17, 2021 2:40 pm

Lalicat: de fet, a la meva dona li han recomenat quedar-se embarassada perquè és la manera en que li desaparegui l’endometriosis o, en tot cas, frenar-li. No li recomanen ni operar ni medicar-se. A veure si al CIRH o Gravida t’ho expliquen una mica, i si no, pregunta’ls-hi tu tots els dubtes que tinguis.

I en quant a la TSH, a mi m’ha sortit a 6,80 i s’hauria de tenir per sota de 2’5, així que m’han donat eutirox per regular-m’ho.

Si m’enrecordo d’alguna cosa més que cregui que et pugui ajudar, t’ho escric!
Gretta

EntradaAutor: Gretta » dc. feb. 17, 2021 3:16 pm

Hola!

Gràcies ambjdejan m'havia quedat amb el dubte. Espero que anés bé la transfer.

Lalicat jo també crec que amb la teva edat no t'has de plantejar encara ovodonació, l'antimuleriana es baixeta però només indica el número d'òvuls no pas la qualitat, així que no té perquè tenir més èxit una ovodonacio que amb òvuls pròpis. Jo faig ADE amb una antimulleriana més alta que la teva però és que tinc 40 anys, aquí hi ha la diferència. Així que endavant sense por.

Petonets boniques!
ambjdejan

EntradaAutor: ambjdejan » dc. feb. 17, 2021 5:24 pm

Hola! Transfe feta!
Al meu company l'han deixat entrar i fins i tot ens han donat un usb amb el vídeo de la transfe. Ens han explicat tot el que feien i hem pogut veure com el deixaven a lloc. <3 Ara creuar els dits perquè s'hi quedi!

Lali, aquest matí he començat a contestar-te i m'he quedat sense bateria i ja no he pogut seguir

És difícil aconsellar... Jo a la teva edat provaria una FIV.... el tema és que jo tinc 43 anys, una bona AmH però 2 avortaments a l'esquena... tinc òvuls però són de baixa qualitat. Tu per edat potser no tens tants òvuls però segur que són de millor qualitat. Nosaltres van tenir el primer nen amb 38 i va ser natural!

El que està clar és que no heu de perdre el temps. Jo sento que hem perdut 2 anys preciosos... Després del primer avortament vaig anar a una acupuntora i la veritat... pèrdua de temps i diners. Molt maca i molt atenta, però després he anat a una bona professional i quin canvi... en 3 mesos estava embarassada (tot i que no va anar bé però això ja no és de l'acupuntora sinó dels meus òvuls...)

Ara teníem molt clar que volíem ovo i aixi ho vam exposar quan vam anar a la Dexeus. Amb nosaltres van ser correctes, potser si que els has de perseguir una mica, però tot molt bé.

De moment estem contents, a veure si tot continua igual!

Fins després!
Valeria0805
Entrades: 61
Membre des de: dl. gen. 11, 2021 12:27 pm

EntradaAutor: Valeria0805 » dc. feb. 17, 2021 6:45 pm

Hola!! que bien, cuanto movimiento!!

Ambjdejan: Te has explicado perfectamente. Siento que tuvieras que pasar por eso. En mi caso, a parte de que no sabía que estaba esta opción, no me veía capaz de pasar el aborto en casa. Así que en ambas ocasiones opté por el legrado. Espero no tener que volver a pasar por lo mismo pero si pasa lo tendé en cuenta ya que tampoco creo que sea bueno pasar por tanto quirófano. Gracias por la explicación.

Por cierto, creo que me preguntaste y se me pasó decirte. Tengo 38 años y como tú tengo una niña que fue de forma natural. Cuando decida que tratamiento hacer también será con uno.

Espero que te encuentres bien y que pases lo mejor posible la betaespera. Para cuando te toca la prueba?

Mucha suerte!

Blanketa: Hola! el resultado de la Comet no está tan mal. Si quiere mejorarla puede tomar Cúrcuma y vitaminas que lleven antioxidantes. También es bueno dejar el café y el chocolate. Mi marido ha empezado a tomar Cúrcuma Arkopharma y Gestagyn men. En tres meses veremos si funciona. Igualmente haremos el Fertil Chip si no nos decidimos por la adopción de embriones.

Laieta1986bcn: Gracias por el consejo! Pregunté a Cimab el precio de los anticuerpos. Es una prueba que le llaman "test Mar". Sale por 150 euros. No he preguntado en ningún otro sitio. Esta prueba creo que tampoco la haremos de momento. En el caso en el que nos decidamos por FIV u Ovodonación sí haremos el KIR Y HLA-C.

Espero que salgan bien todas las pruebas. Ya nos vas contando.

Gretta: Sí la verdad es que sube bastante el precio de ADE en Institut Marqués pero es porque en él incluyen 3 transferencias de 3 donantes diferentes. Ellos le llaman "refunding". En el caso en el que no funcione ninguna de las 3 transferencias devuelven el 70 por ciento del precio. Pregunté que pasaba si había aborto o problema con cromosomas y me dijeron que en este caso también devolvían el dinero. Pero bueno, seguiré mirando clínicas.

Lalicat: Bienvenida!!! ánimo que lo importante es tener buena calidad de óvulos. A por todas!

Eucalipto: Estos chicos... oyen la palabra médico o medicinas y se les nubla la vista jejeje. Pero bueno, parece que el mío ha entrado en razón. Buena elección la de hacer el DGP!

Ego: Hoy tenía visita con el departamento de reproducción asistida del Hospital Cima de Sanitas. Como tengo la mutua quería ver si realmente hacían buen precio a parte de ver que tal eran claro. Pues me han dejado claro donde no voy a ir. A falta de 1 hora de la visita, cuando casi salía por la puerta de casa, me ha dado por mirar la aplicación de Sanitas para ver los detalles de la visita y había desaparecido. He llamado y después de esperar como siempre al teléfono me dicen que han cancelado todas las visitas de hoy y mañana. Y nadie me había avisado. Si no llego a mirarlo me presento allí para nada. Aún estoy esperando que me den una explicación del porqué lo han cancelado. Me han dicho que me podían programar otra cita. Pues va a ser que no!

Un abrazo a todas!!
rakele
Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 01, 2019 11:19 am

EntradaAutor: rakele » dc. feb. 17, 2021 8:08 pm

hola guapes!!!

Valeria: qué desastre lo de que te han cancelado la cita sin avisar!!! está claro que ya no son una opción :(
ambjdejoan: nena molts ànims amb la betaespera!!!
laieta1986: ostres no coneixia aquesta prova dels anticossos antipaternals.. nosaltres hem fet tema natural killers i el KIR HLA-C. Encara estic esperant que m'expliquin què hem de fer pels natural killers, pk m'han sortit una mica alterats.
Greta: quina emoció, ja tens la transfer aqui!
Lalicat: Benvinguda! a nosaltres del CIRH ens van recomanar la doctora Alicia Maqueda, vam fer un parell de visites amb ella i la veritat és que es veu bé, és molt agradable i té les coses molt clares, ens la va recomanar el doctor de CIMAB. Però finalment vam decidir anar a una clínica de Figueres (fivobradors).
Eucalipto: sobre si hacer DGP o no, hay médicos que lo recomiendan siempre y otros que no.. yo creo que al final el dGP te da información y te ahorras transferencias de embriones no aptos y todo el sufrimiento que conlleva. Nosotros teníamos claro que lo queríamos hacer. En la primera FIV no lo hicimos pk no nos lo propusieron y era carísimo (3200 eur tanto por un embrion que por 8). En la clínica donde estamos ahora nos cuesta 400€ por embrión. Y se que en el CIRH también pagas por embrión. Yo si fuera tu me haría el test EndomeTRIO para ver cómo estás de microbiota endometrial, receptividad endometrial (ventana de implantación) y descartar que no tengas endometritis. Yo este verano tube endometritis (ahora ya no está), y ahora con el test de microbiota me detectaron una bacteria en exceso (gardnerella) y pocos lactobacilus crispatus y gasseri, he estado con antibiótico y ahora con probióticos vaginales a tope para repoblar.
blanketa: aquests resultats del COMET no els veig gens malament, i si feu fertile chip ho millorareu molt!!! el meu home té 80% de la doble!!! i el doctor del CIMAB ens va dir que no ens preocupéssim que en realitat era una bona notícia pk podia ser la causa per la que no estéssim aconseguint un embaràs..
46xx: molt bé amb totes les proves que esteu fent!! segur que anirà bé!

ego: us escric molt flipada, hem aconseguit 6 blastos!!! a l'altra fiv només en vam aconseguir 2.. ara hem demanat que 4 passin el DGP i els altres 2 els congelem, en aquesta clínica es paga 400€ per embrió per passar el DGP. Sí, no sabia que podies congelar els blastos i decidir passar el DGP més tard. Esperem que alguns passin, no tindrem els resultats fins d'aqui 3 setmanes. Portava dos dies amb uns nervis que tela.. teniem por de no aconseguir casi cap blasto, o molt pocs.. em sembla que 6 és un bon número, és ben bé el 50% dels embrions que teniem. Ara tinc molt restrenyiment.. el metge ja em va dir que ho notaria molt després de tanta medicació..

bé, una abraçada a totes!
Buscant des de 12/2017
Jo 38 i ell 44
4 IA per SS 09/2019 - 02/2020
1a FIV 06/2020 -> 7 madurs- 6 embr- 2 blastos :ufs:
Ell: COMET: fragm simple 44% doble 80%
2a FIV 2/2021 -> 15 òvuls madurs -> 12 embrions -> 6 blastos!!!
4 passen DGP i 2 es congelen sense analitzar
16/04 transfer 1 embrió! :love:- BETA POSITIVA!
blanketa
Entrades: 34
Membre des de: ds. gen. 02, 2021 9:56 am

EntradaAutor: blanketa » dc. feb. 17, 2021 10:41 pm

Hola!!

Laieta1986bcn: Molt ben pensat això d’aprofitar aquestes dues setmanes per fer les proves que us queden! Estareu ben preparats per rebre aquest embrionet!

Gretta: Divendres ja és demà passat! Quina emoció!!

Lalicat: Hola! Benvinguda! A veure què et diuen a les altres clíniques. M’imagino que si a la Dexeus us diuen que podeu provar fer una FIV deu ser perquè hi veuen opcions.

46XX: Ànims amb les proves i l’espera per poder començar el tractament! Cada cop queda menys!!

Eucalipto: No estés desanimada! Yo creo que si en la clínica a la que te visitas te ofrecen la opción de hacer una FIV es porque ven opciones. Yo me hice una IA con 33 y no me quedé, y sé de chicas que con 38 se han quedado a la primera... Creo que la edad tampoco es tan determinante, también depende de cómo esté cada mujer.

Ambjdejan: Que bé! Ja el tens a dins. Creuem els dits perquè s’hi quedi 9 mesets!

Valeria0805: Qué mal que te anulen la visita sin avisar... bueno, así ya descartas esa opción. Muchas gracias por aconsejarme marcas de Cúrcuma! Tomo nota de todo lo que cuentas. Mi marido no toma ni té ni chocolate, y el café lo toma descafeinado (no sé si afecta que sea cafeinado o descafeinado...).

Rakele: Felicitats per aquests 6 blastos!! Això està molt bé!

A la resta: molts ànims!

Ego: Avui hem anat a fer visita a la Seguretat Social, que vam demanar hora fa un parell de mesos i per fi avui ens han visitat! S’han mirat totes les proves (inclosa el COMET) i ens han dit que tot està bé. Al principi ens han aconsellat fer inseminació artificial, que no hi ha llista d’espera i podríem començar demà mateix. Però després m’han fet pesar, i ens han desaconsellat començar cap tractament perquè estic massa prima. M’han derivat a la nutricionista i d’aquí a 3 mesos tornem a tenir hora, i ens han dit que potser valoraran fer-nos FIV directament. Nosaltres volíem començar FIV a la Dexeus demà passat (que en principi em baixa la regla), però amb això que ens diuen ens plantegem esperar una mica més, i potser val la pena aprofitar i fer-ho a la pública si no hi ha molta llista d’espera... Per altra banda, estic una mica mosca amb la Dexeus perquè m’estan posant moltes pegues per acceptar-me la prova COMET perquè hi surten les inicials de la meva parella i no el seu nom complet... No sé, estic una mica perduda i no sé cap on tirar... Per un costat tinc moltes ganes de començar el tractament demà mateix, però, per l’altre, vull estar el màxim de bé possible per obtenir els millors resultats.

Abraçades a totes!!
Gretta

EntradaAutor: Gretta » dj. feb. 18, 2021 6:14 pm

Rakele que bé aquests 6 blastos! Me n’alegro molt, és una gran notícia! En aquest camí hem d’anar superant moltes pantalles i n’acabes de superar una molt important :)

Si blanketa, això ja es demà! A veure si tenim sort... després de 3 intents ja no vaig amb tanta ilusio a la transfer però qui sap, potser aquesta és la bona...

Petonets boniques!
ambjdejan

EntradaAutor: ambjdejan » dj. feb. 18, 2021 6:33 pm

Gretta, que vagi molt bé demà!!!
Rakele, quin canvi, 6 blastos, super bé

AR m'han trucat de la Dexeus que la progesterona no acaba de pujar prou... i a partir de demà hauré de punxar productes cada dia de moment fins la beta... quina me...
A algú li ha passat? Ara hauré de fer 2/1/2 d'òvuls vaginals de 200 més 1 punxada! És veritat que he llegit que hi ha gent que els hi fa molt efecte i es troben fatal i jo de moment res de res... deu ser que no l'absorbeixo prou...
ambjdejan

EntradaAutor: ambjdejan » dj. feb. 18, 2021 6:33 pm

Gretta, que vagi molt bé demà!!!
Rakele, quin canvi, 6 blastos, super bé

Ara m'han trucat de la Dexeus que la progesterona no acaba de pujar prou... i a partir de demà hauré de punxar productes cada dia de moment fins la beta... quina me...
A algú li ha passat? Ara hauré de fer 2/1/2 d'òvuls vaginals de 200 més 1 punxada! És veritat que he llegit que hi ha gent que els hi fa molt efecte i es troben fatal i jo de moment res de res... deu ser que no l'absorbeixo prou...
Emmins
Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

EntradaAutor: Emmins » dj. feb. 18, 2021 7:36 pm

Holaa!!!

Valeria: Gracias por la info de que hay unas horas concretas para hacer estas analiticas! No lo sabia! Ya tienes resultados?

46xx: M'alegra que tot hagi sortit perfecte, i espero que el dia 9 de març amb un minut estigui llesta jeje que voldrà dir que no hi ha pòlip! Que bé que el q-carrier t'hagi sortit bé!

Adia15: totalment d'acord amb això de les qualitats, potser seria millor no saber res, encara que no li vulguis fer massa cas sempre estàs una mica condicionat. Però està clar, a per totes amb els embrionets que tenim ,siguin de la qualitat que siguin! M'alegra que segueixis bé!

Laieta: ànims amb els estrògens i la progesterona, a veure si tot es sincronitza! Ben fet, si pots anar fent proves tindràs més informació! Espero que tot et surti perfecte!

Rakele: que bé nena, m'alegra que aquesta estimulació hagi estat tan genial! Teniu uns super bons resultats!! Això em fa pensar que si hem de fer una tercera FIVObradors té molt números de ser la nostra clínica (en el cas que no aprofitem la SS..) Quin super canvi! Endavant amb aquests 6 blastos! Són uns campions!

Eucalipto: Bienvenida! La estimulacion es complicada y mas si no te gustan las agujas, però ya veras que todo irá bien y vas a poder! Por la punción no té preocupes, té van a sedar y no vas a notar nada! Mucho animo!

Elantris: com estàs? Quin greu que no acabis de finalitzar l'avortament... Has pogut parlar amb la gine ja? Molts ànims! A vegades es difícil posar-se d'acord amb la parella.. suposo que cada un accepta la realitat com pot :(

Lila80: Nosaltres l'experiència que tenim a Gidona és bona (malgrat no aconseguir positiu). El doctor ens va agradar molt. Tot i així també es veritat que traballen amb girofiv, el laoratori que fan servir és el de la clínica de Girona, i per tan la transfer es fa a la clínica i no a gidona. L'embriòleg és el doctor Sarquella i també té bones referències. De totes maneres, ens han parlat molt bé de FIVObradors, la visita telefònica amb l'Albert ens va agradar molt, el laboratori sabem que és molt top, i està tot allà mateix. A més la Rakele que hi està fent em tractament també n'ha parlat molt bé i n'està molt contenta, i els resultats que ha tingut són super! Els preus són similars, un pèl més car FIVObradors, però també hi entra alguna cosa més que a gidona (fertilechip, comet..). Per tant nosaltres en el cas que haguem de fer una tercera fiv aniríem a FIVObradors. Espero haver-te ajudat ;) Ens queda un cicle a la SS però no sabem que fer. Pel que dius de l'edat amb la SS es veritat, a partir dels 40 ja no et cobreix el tractament, però clar almenys són dos anys de llista d'espera... Una meee..

Ambjdejan: com ha anat la transfer?? Quina emoció!! T'envio molta energia positiva per aquesta betaespera!!

Blanketa: Em sap greu però no et puc ajudar amb els resultats, espero que alguna companya et pugui donar un cop de mà! I espero també que ho pugueu solucionar ben aviat!

Trigos: com va anar la punció? Tens novetats ja?

Gretta: Que bé que hagi anat bé la transfer!! Que guai això del pen, quin bon record! I que la teva parella hagi pogut entrar és genial! Et desitjo molta sort i t'envio molta energia positiva per aquesta betaespera!

Lalicat: Benvinguda!! Si no vau sortir prou contents i noteu que no us van donar prou informació jo aniria a buscar segones opinions, com dius a Gravida o a CIRH. No hi entenc gaire, però potser el millor primer és provar amb els teus òvuls, sempre que tinguin un mínim de possibilitats s'ha d'intentar! Molts ànims i força!!

Una abraçada maques! Us llegeixo! Bona nit!!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::