Cercadores de març 2022

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nínive
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. març 14, 2022 1:20 pm

Bon dilluns a totes!!! Com anem de símptomes?

Super ego: Ok, fet el TE i positiu super marcat, s'ha començat a pintar la ratlla just quan ha pujat el color, així que crec que podem cantar el primer positiu!!! Vaig amb peus de plom i sóc conscient que en pocs dies podria aturar-se com ja m'ha passat 3 vegades, però avui almenys és un positiu!!! Fins d'aquí mínim 1 setmana no demanaré cita a la gine, esperem que es mantingui el petit z2:-)

Eria, tu què tal?

Aixxx ànims, tard o d'hora totes ho aconseguirem!!! :love:
Caterinamore
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Caterinamore » dl. març 14, 2022 2:34 pm

Bon dia noies!!!

IUJUUUUUUUU!!! :-())
Ostres Nínive!! Quina emoció!!!!!
Aiaiai ens esperarem a cantar-ho fortament!!! Però jo ja estic super contenta!! Esperem a que estigui molt ben agafat i que la visita a la gine vagi super bé!!!

Eria! Tu com vas?
Nina, Farfalla, Lluna, Com porteu els últims dies de "desespero"?

Terrallum: Tu com vas amb la caseta? Ben entretinguda suposo :camio:

A veure si cantem més panxus aquest mes :)
Nosaltres avui hem menjat sushi jejej S'ha d'aprofitar quan es pot. >.-<:

Una abraçada a totes :love:
Lluna[34
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. març 14, 2022 2:51 pm

Bona tarda precioses!

UUUaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuu!!! PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANXUUUUUUU!!!! :-()) Enhorabona Nínive!!! Quina il·lusió!!! >.-<: ampolla de cava i xin-xin per tu!!!

Com esteu les altres del desespero total???

Eria també és dia de DNW?

Caterinamore mmmmm que bé que es posa un sushi! :ok:

Ego: Jo tinc un mal d'ovaris o de jo què sé què...que moro de dolor! buff, és que no puc pensar en res més! Constant i intens, i porto dies així. Crec que dimecres m'atreviré a fer un TE.

Anem parlant, va va que aquesta setmana serà sonada! Tenim moltes DNW! :p-)
_farfalla_
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. març 14, 2022 3:35 pm

Nínive moltes Felicitaaaats!!!! >.-<:
Clar que sí ara toca celebrar, avui és avui i demà ja arribarà, pas a pas.
Ves-nos explicant les novetats i tot!
:love:

Eria, tu que tal?

jo, doncs no sé. De símptomes no tinc casi res. Alguna punxadeta algun dia i potser algo de son al migdia, però pot ser propi perquè de dormilega sóc un rato. No sabria dir, però al faltar pocs dies em començo a posar nerviosa. Estic perdent el modo zen. :-o00m :ufs:

Que tal la resta cercadores?

Abraçades
Eria
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

EntradaAutor: Eria » dt. març 15, 2022 9:57 am

Bon dia boniques!

Primer de tot, felicitats Nínive, poc a poc i esperem celebrar aviadet aquest positiu!!! Que guaaiii!!

Jo res, ahir no em va baixar i avui al matí m'he fet un TE que ha sortit blanc nuclearíssim i hores després m'ha vingut. A mi aquests testos només em serveixen per fer baixar la regla haha sempre que els faig servir, pam a unes hores em baixa. En fin.. un altre més que passa, no us negaré que m'he quedat xof, però bé, ara ja penso.. no poden faltar gaire mesos més, ja aniré cap al 8è...

Ànims a totes les que esteu en desespero i a les que esteu en SW. Una abraçada molt gran!!
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dt. març 15, 2022 12:46 pm

Boniquessss aprofito que estic al pc per personalitzar una mica, allà vaig.

Primer de tot....SUPERFELICITATS NÍNIVEEEEE panxuuuuuuuu panxuuuu panxuuuu :-()) :-()) :-()) :-())

Ueeee per fi una bona panxulina!!! Ja sé que vols ser precabuda però de moment, a celebrar-ho que tens un superpositiu :content:

Eria Bonica, molts ànims. Em sembla ben encertat això que dius, ja falten menys perquè arribi, per tant, cada dia més aprop d'aquesta panxulina. I ara ja saps que toca...sushi, vinet i jacuzzi jajaja

LLuna[34: aiiiiiiiii dimecres TE oi? ai ai ai aquest dolor d'ovaris....tant de bo cantem un altre panxu, va a panxu per dia! Vinga, vinga! Estarem pendents de tu.

Caterinamore: Clar que si nena, visca el sushi!!!! Per aqui a prop d'on treballo n'hi ha un rotllo buffet lliure que si em baixa la W hi penso anar de caps!

Nina 23: Falta poquet per la DNW, com ho portes???

Farfalla_ Com va el compte enrrera?!?!?!?! Vaaa a veure si cantem una superpanxu.

Ego: Nosaltres no sé pas massa en quin moment de cicle estem...per dates hauria d'estar ovulant però no he vist CW enlloc...jajajaja igualment ja us vaig dir que modo zen total :-o00m això si, anem fent molts deures perquè com que hem estat un mes i pico sense fer res, ens hem pillat amb unes ganes.... :p-) :p-) :p-)
A més estic super entretinguda amb la casa nova, ens mudem a finals de maig així que ja hem començat a fer caixes per la mudança i això ens té ben entretinguts. A més, em toca esperar a final de mes per saber si hi ha panxu :content: :cnen:
Imatge

Imatge
nina23
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

EntradaAutor: nina23 » dt. març 15, 2022 5:13 pm

Hola noies!

Quina il·lusió llegir aquestes bones notícies Nínive! Estic supercontenta per tu, de veritat. Desitjo molt fort que aquest petita/a es quedi a dins ben a gust... :-()-)

Terrallum: veig que tu també has estrenat el modezen, em feu molta enveja noies! Jo estic una mica desesperada... però bé, parlem de tu: enhorabona per la casa nova! Segur que us anirà molt bé tenir un projecte paral·lel a la cerca i estrenar casa sempre és bo, tot i que t'envio molts ànims per la mudança que són mooolt pesades. De moment, a fer pinxitos ara que us heu retrobat i a gaudir de la SW :love:

Eria: molts ànims, guapa! T'entenc... avui mateix també m'he fet un TE i ha sortit blanc nuclear i amb el dia que fa... m'he quedat ben xof. Però almenys t'ha baixat ràpid i no t'ha fet esperar... comença un nou cicle, una nova oportunitat! Molta força :-()-)

Lluna[34: et faràs TE demà, oi? Moooolta sort, bonica! Espero que estiguis bé!

Caterinamore: A gaudir del sushi i dels intents! Un petó fort!

Farfalla_ Com estàs tu? A mi m'està costant mooolt passar aquesta setmana... un dels desesperos més durs que he tingut. Espero que ho portis millor que jo :-o00m

Ego: com us deia m'he fet un TE aquest matí i ha sortit negatiu. Queden 2 o 3 dies per la DNW però no podia més... demà marxo de viatge i volia marxar amb bones notícies, però des que m'he fet el TE que noto com si m'hagués de baixar la W. Tinc mal de cap i dolor als ronyons. Això últim em passa tant amb la regla com amb els embarassos, perquè tinc l'úter en retroversió, o sigui, cap enrere. Alguna de vosaltres també el té així? Però el que no he tingut aquests últims dies és mal als pits o tensió... que normalment ho relaciono amb positiu però no amb la regla... aix. Ja veieu que he embogit totalment, aquest mes els psicosímptomes m'estan matant :miko:

Molts ànims i petons a totes!
_farfalla_

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. març 15, 2022 10:45 pm

aii nina23 jo vaig pel teu camí!! cada dia se'm fa més difícil esperar. Avui he estat a puntíssim de fer un TE i he acabat aguantant perque només em queda 1. La idea és no comprar-ne més per no tenir tentacions, sinó en gastaria de 2 en 2. Que em conec!

A veure d'aquí un parell de dies si ens expliques canvis. És tan descoratjador quan surt el blanc, tan frustrant.

Eria ànims, espero que aviat estiguis més animada. Vaya caca a sobre que baixi la W unes hores després, ni una miqueta de marge t'ha donat.

Va que passin aquesta 3 dies rapidet, no és que tingui massa confiança, aquest mes no sento gairebé res, però necessito saber jaaaa! El que sigui!!

fins aviat cercadores.
Tic-Tac
Lluna[34

EntradaAutor: Lluna[34 » dc. març 16, 2022 9:32 am

Bon dia maques! Quins dies més horribles de pluja...que ja feien falta eh, però es fa molt pesat, em fa mandra tot! Vosaltres com porteu els dies grisos?

Eria vaja...quin xof! Pren-te els teus moments per processar-ho, estar desanimada i cagar-te en tot... i amunt! Reserva't unes estones per mimar-te molt, fes una bona banyera, sals de bany i espelmes relaxants, vés-te'n a fer les ungles, de compres,... un bon sushi i vinet, i a escalfar motors per la SW. Això no pot tardar gaire en arribar!

Nina23 Bon viatge!!! Que ho passeu genial! Sap greu el TE blanc :( el cantó positiu, al viatge no t'hauràs de privar de res! A gaudir-lo al màxim!

_Farfalla_ és que és impossible a 2 dies! :-o00m ja ens explicaràs a veure si gastes l'últim TE! Sort!

Nínive com et trobes?

Terrallum enhorabona per la nova casa >.-<: és una bona manera de distreure's el trasllat, amb el munt de coses que acumulem! deveu estar molt il·lusionats, 2 projectes alhora que motiven, cerca i casa, pack complet :ok: a aprofitar el desenfreno i a esperar el 31, que amb aquest mode :-o00m que et llegeixo, ho portaràs de conya!

Liliana com va tot? una abraçada!

La resta, Caterinamore, Raquelic, Riuk, Sayuri, XeniaAP, com esteu?

Ego: Aiiii nenes, dues ratlleteeeeeeeees!!! :p-) :p-) :p-) Me n'he fet un de tires a les 3:45 de la matinada i ja no he pogut dormir més! I un altre a les 7 xD. Estic intentant mantenir la calma i no donar-ho per fet, perquè estic a 2 dies de la DNW, divendres em faré el clearblue que posa les setmanes i fins que no ho vegi com més segur.... Vaig amb molta por, per l'experiència de l'avortament del desembre, però per altra banda penso, prou! m'estic fent mal amb aquests pensaments, ara he de proposar-me que anirà bé, el cap és molt poderós i he de ser positiva, creure i confiar que anirà endavant!

Anem parlant! Ànims, que ja estem a mitja setmana :koala:
_farfalla_

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. març 16, 2022 1:24 pm

Lluna!!!!! Un altre positiu!!! wala estem en racha!
Aiii quins nervis!! El primer que he pensat és que se suposa que aquest mes anava igual que tu en tot! Ojalaaaaa!!!! Jo aquí escombrant cap a casa :r)

Mantenim la calma que queden 2 dies, però ja costa aguantar-se les ganes de cantar una super panxuuu!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Terrallum

EntradaAutor: Terrallum » dc. març 16, 2022 2:19 pm

QUÈ?!?!?!? Havia d'entrar a felicitar a la SUPERPANXU DE LA LLUNA[34 UEEEEEE :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Ai quina emoció nenes!!!!! Que guay que guay.

Escolteu, ja que estem en ratxa, per ajudar-nos a les que encara estem en SW o desespero, que us sembla si expliqueu les que aneu cantant panxu si heu fet algu diferent a la SW o si heu notat algo diferent en la setmana de desespero a la resta de mesos, etc... així ens ajudeu a fer passar els desesperos més facilment

Vingaaaa seguim, qui toca cantar panxu ara, _farfalla_? vinga vingaaaaaa :b-))) :p-) >.-<:
Imatge

Imatge
Nínive
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

EntradaAutor: Nínive » dc. març 16, 2022 2:54 pm

Bona tarda grisa i humida a totes!!! neukiss-)

El primer de tot, MOLTÍSSIMES FELICITATS LLUNA]34!!!! A veure si s'encomanen les panxus a la resta jeje...

Eria, sento el negatiu, aprofita a menjar sushi i embotit, que després es troba a faltar! Jo tinc una ampolla de lambrusco a la nevera i allà està, intocable... aixxxx

Nina23, encara no ho donis per perdut, hi ha TE menys sensibles que altres i de vegades no ho detecten fins al dia següent de la falta, creuaré dits per tu aquests dies (al meu primer embaràs me'l va detectar el dia de la falta amb una línia súper tènue, me'l vaig fer 3 dies abans i era blanc blanc...)

Farfalla, molts ànims en aquests últims dies d'espera, és el pitjor de tot!

Terrallum, quina il·lusió el projecte de casa nova, estareu més que entretinguts amb això!

Ego: avui he repetit TE (sí, sóc addicta jajaja, vaig comprar un pack de 20 i n'he gastat uns quants) i ja marca súper fosc, al mateix to que la línia de control així que el bitxo aguanta i augmenta l'hormona! Vaig estar mirant i em tocaria DPP el 20 de novembre, ho sé, molt prematur però curiositat que tinc... tinc petites molèsties com punxadetes als engonals i vaig molt cansada, però apart d'això estic perfecte, cap símptoma ni als pits ni marejos ni res, com al primer embaràs per ara.
Jo no he fet res diferent aquesta SW, de fet ho vam fer només 2 vegades i dubtava que l'haguèssim encertat, però el vam pillar just el dia es veu... el meu marit ha fet diana 2 mesos seguits, ja passa dels mesos de pràctiques, amb el que es va divertir en la primera cerca :-D

Molts ànims a totes i molta sort per aquest mes :love:
Caterinamore
Entrades: 160
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Caterinamore » dc. març 16, 2022 2:55 pm

Entro super ràpid per dir:
QUÈ????? :-()) :-()) :-()) :-())
MOLT BÉEEEEEE!!!!
AL·LELUIAAAAA!!!

Lluna 34, què dissimulat,eh? al final del missatge gairebé ni ho veig ahahah

QUINA SUPER ILUUUUUU :
>.-<: :content: Ostres doncs jo tampoc hagués pogut tornar a dormir.
A veure si cantem més panxus aquest mes!!!

Nina, molts ànims i espero que vagi molt bé el viatge i que us faci molt bon temps!! :love:

Farfalla, potser tu ets la següent jejej ànims amb aquests dos dies que et queden de desespero total!!!

Eria, com va la ruta per restaurants japonesos? Un petó!

Va, que tot i els dies grisos i lletgos també pot sortir una mica el sol :globus: :-()-)

Una abraçada gegant a totes.
Riuk
Entrades: 9
Membre des de: ds. feb. 26, 2022 12:17 pm

EntradaAutor: Riuk » dc. març 16, 2022 7:05 pm

Hola Noies!!!

Ostres que bé!! Feia dies que no entrava i sorpresa!! Dos panxus ja :-()) :-())

FELICITATSSS Nínive segur que això va endavant! i FELICITATSSS Lluna[34 , jo tampoc hauria pogut dormir més jeje Quina il·lusió!

Farfalla tu ets la següent! aii jo no sé si podria aguantar sense fer TE, a vegades no tenir símptomes és bona senyal!

Eria és una decepció quan veus el blanc nuclear... Però fas venir pensant que segur que arriba aviat, i sempre ens queda el sushi i la copeta de vi de consol.

Nina23 Gaudeix molt del viatge! I pensa que fins que no baixi la W hi ha esperances per molt que el test surti negatiu!

Terrallum Enhorabona per la casa nova, segur que esteu ben distrets amb el trasllat i et farà passar el desespero més lleu.

Com aneu les altres??

Ego: Nosaltres en teoria estem en plena setmana SW però encara no he notat CW, que normalment m'ho noto força. Tot i així de moment no em pogut fer gaires deures, que tinc uns dies de feina a tope. A veure si ens hi podem ficar en serio el que queda de setmana, sinó em sento una mica com si estiguéssim perdent el mes...

Per cert, molt bona idea Terrallum que ens expliquin "truquillos" que han fet o símptomes... Així les altres ens distrèiem en el desespero.

Una abraçada i molts ànims a totes!!
Lluna[34

EntradaAutor: Lluna[34 » dj. març 17, 2022 10:59 am

Hola guapis!

Gràcies per totes les vostres felicitacions!!! :love:

_Farfalla_ com ho portes? Resistint encara? :-o00m

Nínive jajaja! m'ha fet molta gràcia, seguim els patrons obsessius de TE i DPP. Avui un altre TE de tires...no me'n puc estar! I també he mirat per curiositat en una app la DPP, 25 de novembre.

Riuk bona SW! :ok:

Demanàveu si havíem fet alguna cosa diferent durant SW o si havíem notat símptomes diferents durant el desespero, us comento:

- Vam començar SW des del dia 8 del cicle fins al 14. Fent dia si dia no, i novetat, a hores diferents! 2 de nit i 2 de migdia-tarda, després de dinar. Hem fet servir el lubricant conceive plus. I estar relaxada, cames amunt, estirada o de costat, sense anar al wc, una bona estona.

- El Sr. Llunàtic va començar a prendre el Seidiferty just en aquella setmana (però vaja, dubto de l'efecte immediat, el tractament són mínim 3 mesos).

- Incrementar ingesta d'alvocat i proteïna, pocs carbohidrats, fer esmorzars contundents equilibrats.

- Considero que el tractament d'acupuntura també hi ha tingut molt a veure.

- Reforç vitamina D (Deltius 25.000 UI), en l'inici de la SW, recomanada pel ginecòleg. (4 ampolletes, 1 cada setmana, i després 1 per mes durant 4 mesos seguits)

- Prenc les vitamines Seidibion des de l'octubre.

- Símptomes: Dolor infernal a la zona baix ventre, com mal d'ovaris molt intens i constant, molta inflor (alguns pantalons no me'ls puc cordar), pits adolorits i potser una mica més grossos, sensació d'estómac buit, alguna punxadeta tipus espasme, algun mareig de tant en tant (ho atribuïa a les cervicals). I potser una tonteria, el tònic que tinc per fer la neteja facial a la nit, li vaig començar a sentir l'olor molt forta d'alcohol.

Espero que us sereveixin ;)

Una abraçada enorme! :*
Terrallum

EntradaAutor: Terrallum » dj. març 17, 2022 1:55 pm

_farfalla_: Segueixes aguantant?!? Com vas?!

Lluna[34 aiii que interessant tot això que expliques! És que l'acupuntura fa màgia, ja vrus.
M'interessa molt això de la vitamina D, et vas fer analítica o vas prendre suplement directament? És que sempre he pensat que em cal però em feia cosa suplementar-me sense haver-me fet una analítica previament.

Nosaltres crec que donem per finalitzada SW però no he vist CW...si que he notat dolorets d ovaris i dos dies vaig tenir en una ocasió fluxe rosat així que intueixo que tot això va ser ovulació...ara ve la prova del modo zen de veritat, el desespero.... :miko:
Imatge

Imatge
_farfalla_

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 17, 2022 2:12 pm

Doncs per ara aguanto!!! Cada vegada em costa més per això. És que no sé que fer. Per una banda tinc petites sensacions que crec que podríen ser que sí: com dormir-me als migdies que no és el més normal en mi. I porto dos matins aixecant-me amb sensació d'estomac buit, que just ara Lluna34 has dit que també ho has notat. Amb el meu anterior embaràs mai vaig tenir nàuseas ni res, però si una mica això.
Però alhora ahir van començar dolorets de regla i sensacions que em fan pensar que baixarà en breu.
Aiiii estic despistada total, no sé que fer, si ser pacient o ja sortir de dubtes.
Em fa no sé què veure el blanc nuclear i que després em baixi. Per rematar-ho tinc un cap de setmana molt mogut i no sé que portaria millor si saber que em baixarà i ja o saber que és un positiu. Estaré amb molta gent i no vull tenir la cara de "tinc un secret"
?-) ?-)
nina23
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

EntradaAutor: nina23 » dj. març 17, 2022 2:51 pm

Hola boniques!

Primer de tot… felicitats Lluna34! Quina il•lusió! I mil gràcies pel que expliques… això de l’acupuntura m’ho començaré a mirar. Coneixeu algun lloc a Barcelona ciutat?

Nínive, com estàs? Espero que molt bé!

Farfalla, ànims amb el desespero! Si pots aguantaaaa, ets la meva esperança.

Jo aquest mes no he tingut sort. Finalment m’ha vingut la W aquest matí, de viatge. Però bé, avui també comença un nou cicle, intentaré seguir alguns dels consells de la Lluna per la propera!

Petons boniques!
_farfalla_

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 17, 2022 8:02 pm

Vale, no he aguantat... he arribat a casa de la feina i estava la meva parella a casa, normalment a aquesta hora no està i he pensat que era una senyal per fer el TE.
Doncs em sembla que necessito ulleres noves per llegir senyals, perque no he donat ni una. Blanc total!

Bueno no estic mega xof però em decepciona una mica.
Demà m'obriré un vinet :r)
El mes que ve estaré per aquí però ens el saltarem de recerca, no m'agrada la idea que neixi en mig de les festes de Nadal. És una fixació que tinc. Ja pel que queda apostem a 2023.

Ànims a la resta de cercadores, queda molt mes per davant i segur que encara cantem alguna panxulina!!
:love:
Lluna[34

EntradaAutor: Lluna[34 » dv. març 18, 2022 8:52 am

Bon dia gris, gris, molt gris :ufs:

_Farfalla_ oooh! Ostres, em sap greu! I el baixón que comporta tot plegat :( t'envio una abraçada enorme. Un vinet pels nous cicles que vindran, i pel 2023, any de panxu farfallenca! z2:-)

Nina23 sap greu la W. Que gaudeixis del viatge i carreguis piles a tope, energia renovada per iniciar la pròxima SW amb ganes! :ok: No conec cap centre d'acupuntura a Barcelona, jo vaig a Girona (sóc de Girona). Si t'interessa, et puc passar el contacte. Si prefereixes buscar en la teva zona, et recomano que sobretot sigui especialitzat en tractaments de fertilitat, no tots els que fan acupuntura en saben o en saben prou, com en ocasions passa en tots els camps, hi ha molt intrusisme.

Terrallum el ginecòleg em va demanar analítica al gener, al febrer vaig tenir visita pels resultats i em va recomanar prendre-la. Ara m'he fixat que en la teva ubicació posa Girona, potser anem al mateix centre d'acupuntura i tot! jeje! Molta força i ànims pel desespero!!!

Ànims a totes! Recupero la frase de la Terrallum que va iniciar el cercadores de febrer les coses bones requereixen el seu temps, però recordeu que la vida tendeix a viure!, la trobo molt encertada i motivadora. Va que encara queden setmanes de març per celebrar alguna/es panxus més! >.-<:

Bon cap de setmana! Petonsss!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::