FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marlin
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dj. març 24, 2022 9:46 am

inesperat_rumb ha escrit:Hola a totes!

Ahir vam tenir la visita a Gravida i just la matí em va donar positiva la ovulació.

Total, que em va fer una eco i tenia 3 follicles a cada ovari 1 folicle dominant a cadascun també.

Ens va receptar Ovitrelle inyectable, el vam anar a comprar a la farmacia de sota de Gravida i a l'arribar a casa me'l van injectar el meu marit.

La veritat és que vam alucinar a la primera visita real de la fiv. La primera visita que va ser la de presentació del cas i lectura dels informes i que ens va parlar de fiv i ovodonacio, no la considero la primera visita real.

Pensàvem que ens pautaria medicació i ens faria un calendari i va preferir probar provocar la ovulació. Estic contenta, el Dr. Gris m'agrada i em deixa flipada amb les seves explicacions.

A veure si "cae la breva" com diria la meva mare.

Que tingueu bon dijous! Demà estem amb tu wapi! Diga'ns algo el més aviat possible que estem totes enviant-te forces!

Adeuuuu!

Hola!

Què bé que ja hagis començat!
Quan dius que ja et vas punxar ovitrelle, vols dir que feu un cicle sense medicació i vas directe a punció? Ja ens expliques, no sabia que es podia fer així.
Aicha
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

EntradaAutor: Aicha » dj. març 24, 2022 9:54 am

Primavera1985 ha escrit: núvol blanc tu a 14 dies veig i MeiB a 15,ambdós a+5.....el meu 12+3 .....va ,m'aferro a que és de dia +3 i ha implantat més tard, i confio en ell,que s'agafarà fort i demà ens donarà una números ben bonics. Amb això em centri, perquè només de pensar en lo contrari se'm trenca el cor. Suposo que ja m'enteneu.

Merci precioses pel suport.

Primavera1985 els valors de les betes podem variar moltíssim, al meu segon embaràs respecte al tercer tot i ser embrió 3+1 una beta duplicava l’altre a 12 dies post transfer. Tinguem esperança en que demà els valors vagin bé.
Ànims i paciència, intenta ocupar la ment.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
inesperat_rumb
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

EntradaAutor: inesperat_rumb » dj. març 24, 2022 10:21 am

Marlin ha escrit:

Ahir vam tenir la visita a Gravida i just la matí em va donar positiva la ovulació.

Total, que em va fer una eco i tenia 3 follicles a cada ovari 1 folicle dominant a cadascun també.

Ens va receptar Ovitrelle inyectable, el vam anar a comprar a la farmacia de sota de Gravida i a l'arribar a casa me'l van injectar el meu marit.

La veritat és que vam alucinar a la primera visita real de la fiv. La primera visita que va ser la de presentació del cas i lectura dels informes i que ens va parlar de fiv i ovodonacio, no la considero la primera visita real.

Pensàvem que ens pautaria medicació i ens faria un calendari i va preferir probar provocar la ovulació. Estic contenta, el Dr. Gris m'agrada i em deixa flipada amb les seves explicacions.

Que tingueu bon dijous! Demà estem amb tu wapi! Diga'ns algo el més aviat possible que estem totes enviant-te forces!

Adeuuuu!

Hola!

Quan dius que ja et vas punxar ovitrelle, vols dir que feu un cicle sense medicació i vas directe a punció? Ja ens expliques, no sabia que es podia fer així.

Hola, ha volgut provar a veure si em quedo de manera natural provocant la ovulació. Ens va dir que si cada mes em dona el test d'ovolació positiu que es possible que els follicles dominants estiguin buits o bé que no estiguin alliberat l'òvul. Va veure que ahir tenia dos molt grans i em va dir, provem a veure si et quedes de manera natural? I li vam dir, és clar! I em va receptar l'ovitelle 250.

Ens va prescriure tenir relacions ahir a la nit, avui al matí i avui a la tarda. I que a veure què passa.

Ja no em va d'un mes, després d'un any.

Fins ara!
Marlin
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

EntradaAutor: Marlin » dj. març 24, 2022 10:28 am

inesperat_rumb ha escrit:
Marlin ha escrit:

Adeuuuu!

Hola!

Hola, ha volgut provar a veure si em quedo de manera natural provocant la ovulació. Ens va dir que si cada mes em dona el test d'ovolació positiu que es possible que els follicles dominants estiguin buits o bé que no estiguin alliberat l'òvul. Va veure que ahir tenia dos molt grans i em va dir, provem a veure si et quedes de manera natural? I li vam dir, és clar! I em va receptar l'ovitelle 250.

Ens va prescriure tenir relacions ahir a la nit, avui al matí i avui a la tarda. I que a veure què passa.

Ja no em va d'un mes, després d'un any.

Fins ara!

ahh! d'acord és que no ho entenia. Home... seria un puntàs! I tant que cal provar-ho, tant de bó tingueu sort i us estalvieu tota la resta!!!! Ja ens explicaràs. Jo aquesta setmana hi vaig anar i en la eco em deien que es en l'ovari dret tenia els 3 fol·licles grans, però iguals, i que no es veia cap de dominant, i en l'altre un de més petit,.. pel que no sabien si ja havia ovulat o és que anavem tard. En fi, sigui com sigui, si ho va veure clar, aprofiteu i a fer els deures, aviam si sona la flauta :)

Sort!!
Lma
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

PUJADA DE PREU DE LES TRASNFERENCIES

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 11:12 am

Bona tarda

M'acaban de trucar del CIRH que les que anem per mutua ADESLAS que pagavem 900€ per transferència ha pujat a 1500€

M'he quedat morta, es una pujada IMPRESIONANT
Realmnent estic molt contenta amb la clinica, pero un dels motius per el que al final ens vam decicidir en part va ser per els descomptes ADESLAS

Segons la persona que m'ha trucat es cosa de ADESLAS no del CRIH, així que igualment el primer que penso fer es enviar un correo al info@cirh per deixar constància de la meva disconformitat
Nose si alguna més està en la mateixa situació, potser entre totes podem fer alguna cosa, almenys les que ja estavem dintre del CIRH una altre cosa es noves pacients amb diferents condicions....
annah
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

EntradaAutor: annah » dj. març 24, 2022 11:48 am

Ostres LMA em deixes a quadros. El pressupost que tinc de setembre eren 400€ la tranferència i just era vàlid fins ara el 16/03 (Al full posa que son vàlids durant 6 mesos). Ara estem amb el segon intent en plena estimulació i ningú m'ha comentat res d'increment de preus :(.
Lma

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 11:49 am

annah ha escrit:Ostres LMA em deixes a quadros. El pressupost que tinc de setembre eren 400€ la tranferència i just era vàlid fins ara el 16/03 (Al full posa que son vàlids durant 6 mesos). Ara estem amb el segon intent en plena estimulació i ningú m'ha comentat res d'increment de preus :(.

[b]400€????[ estas segura?/b]
Lma l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 24, 2022 11:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
annah

EntradaAutor: annah » dj. març 24, 2022 11:51 am

Fase estudi (800€)
Fase Obtenció ovocitos (950€)
Fase Laboratori FIV-ICSI (1000€)
Fase Transfe (400€)

Això es el que teniem nosaltres. (Potser tens algún servei afegit que jo no tinc).
Aicha

Re: PUJADA DE PREU DE LES TRASNFERENCIES

EntradaAutor: Aicha » dj. març 24, 2022 11:53 am

Lma ha escrit:Bona tarda

M'acaban de trucar del CIRH que les que anem per mutua ADESLAS que pagavem 900€ per transferència ha pujat a 1500€

Realmnent estic molt contenta amb la clinica, pero un dels motius per el que al final ens vam decicidir en part va ser per els descomptes ADESLAS

Segons la persona que m'ha trucat es cosa de ADESLAS no del CRIH, així que igualment el primer que penso fer es enviar un correo al info@cirh per deixar constància de la meva disconformitat
Nose si alguna més està en la mateixa situació, potser entre totes podem fer alguna cosa, almenys les que ja estavem dintre del CIRH una altre cosa es noves pacients amb diferents condicions....

Ostres doncs primera notícia! Estic flipant… no se tema Adeslas perque fins mitjans de l’any passat el Cirh et donava volant per fer la beta i ara tampoc….
Fer poca cosa es pot fer ja que cada vegada que fas transferencia et fan signar pressupost… jo ara mateix estic en beta espera i ja no ens queden embrions… depenent del resultat de la beta doncs si puja molt haurem de fer plantejament, tot i que ho desconec potser no dista massa preu amb altres clíniques tristament
Lma

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 11:56 am

annah ha escrit:Fase estudi (800€)
Fase Obtenció ovocitos (950€)
Fase Laboratori FIV-ICSI (1000€)
Fase Transfe (400€)

Això es el que teniem nosaltres. (Potser tens algún servei afegit que jo no tinc).

estem parlant del CIRH no? i amb adeslas tu?
annah

EntradaAutor: annah » dj. març 24, 2022 11:58 am

Si, això mateix (Preus de setembre 2021). Si vols comparem lletra petita.
Lma

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 12:04 pm

Aicha ha escrit:

Ostres doncs primera notícia! Estic flipant… no se tema Adeslas perque fins mitjans de l’any passat el Cirh et donava volant per fer la beta i ara tampoc….
Fer poca cosa es pot fer ja que cada vegada que fas transferencia et fan signar pressupost… jo ara mateix estic en beta espera i ja no ens queden embrions… depenent del resultat de la beta doncs si puja molt haurem de fer plantejament, tot i que ho desconec potser no dista massa preu amb altres clíniques tristament

ESPEREM QUE SORTI POSITIU , CONFIA MOLT

Et puc preguntar que et va costar a tu aquesta ultima transferencia?

salutacions
Lma

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 12:05 pm

annah ha escrit:Si, això mateix (Preus de setembre 2021). Si vols comparem lletra petita.

NO ENTENC AQUESTA DIFERENCIA SI SON TRASNFERENCIES IGUALS
Aicha

EntradaAutor: Aicha » dj. març 24, 2022 12:14 pm

Lma ha escrit:
Aicha ha escrit:

salutacions

Em va costar 900€.

Els 400 que dius no són preu de transferencies d’embrions congelats, és el de transfer en fresc dins del preu de la fiv, per a transferencies de congelats fan singar pressupostos cada vegada que es fan.

Esperem q surti positiu perque portem 5 transferencies en un any i ens hauriem de plantejar què fem.
Lma

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 12:20 pm

Aicha ha escrit:
Lma ha escrit:
Aicha ha escrit:

salutacions

Em va costar 900€.

Els 400 que dius no són preu de transferencies d’embrions congelats, és el de transfer en fresc dins del preu de la fiv, per a transferencies de congelats fan singar pressupostos cada vegada que es fan.

Esperem q surti positiu perque portem 5 transferencies en un any i ens hauriem de plantejar què fem.

Si li acabo de contestar que els 400€ deu ser el preu desgloçat
a nosaltres tb ens ha costat 900€ totes fins ara, i també portem 5, aquesta serà la sisena....un dineral tot, per això els hi he enviat un correo perquè en l'altre clinica que estava abans va pasar el mateix, SENSE MUTUAS PER EL MIG, i els pacients que estavem ja en tractament no ens el vam pujar

Nose, jo crec que ens haurien de tenir una mica de consideració
annah

EntradaAutor: annah » dj. març 24, 2022 12:48 pm

Si perdoneu! Tota la raó... Aix que malament. Amb aquests preus si aquesta estimul·lació no va be no se si podrem seguir provant la veritat.
Lma

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 3:30 pm

annah ha escrit:Si perdoneu! Tota la raó... Aix que malament. Amb aquests preus si aquesta estimul·lació no va be no se si podrem seguir provant la veritat.

pensa en positiuuuu,
Llenties_i_pesols
Entrades: 18
Membre des de: ds. abr. 17, 2021 1:12 pm

EntradaAutor: Llenties_i_pesols » dj. març 24, 2022 4:07 pm

Déu n'hi do la pujada. A Dexeus són 1800!
Piruleta15
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. març 24, 2022 5:29 pm

1500? Que dieu!!! Jo espero que amb el que vaig pagar mentri la primera vaja. Jo vaig pagar 400 per fer transferència i 900 per ser segmentada. Encara no l'he fet...i trigaré dos mesos! Espero que almenys segueixi igual el pressupost durant 6 mesos. 1500 és burrada...

Amb aquests preus t'has de quedar a la 1a perquè tela. Totes les que porteu 5/6 transferències perdoneu que no recordo totes les històries però cap a implantat? I no sabeu el perquè no va endavant? Llegint a diferents llocs posa que amb 3 FIV senceres la gent acostuma a aconseguir embaràs. Pq 3 FIV s'aconsegueixen almenys 3 blastos. I veig tantes FIV senceres i tantes transferències que cada dia penso que tot és més difícil. Avui tinc bajón! Potser perquè estic tenint la regla més forta de la història postpunció.

Ànims demà amb la beta esperem el teu comentari companya :)
Lma

EntradaAutor: Lma » dj. març 24, 2022 8:24 pm

Piruleta15 ha escrit:1500? Que dieu!!! Jo espero que amb el que vaig pagar mentri la primera vaja. Jo vaig pagar 400 per fer transferència i 900 per ser segmentada. Encara no l'he fet...i trigaré dos mesos! Espero que almenys segueixi igual el pressupost durant 6 mesos. 1500 és burrada...

Amb aquests preus t'has de quedar a la 1a perquè tela. Totes les que porteu 5/6 transferències perdoneu que no recordo totes les històries però cap a implantat? I no sabeu el perquè no va endavant? Llegint a diferents llocs posa que amb 3 FIV senceres la gent acostuma a aconseguir embaràs. Pq 3 FIV s'aconsegueixen almenys 3 blastos. I veig tantes FIV senceres i tantes transferències que cada dia penso que tot és més difícil. Avui tinc bajón! Potser perquè estic tenint la regla més forta de la història postpunció.

Ànims demà amb la beta esperem el teu comentari companya :)

Nosaltres portem 2 tracataments, la primer a a clinicas eva, 1 en fresc día 3 que va ser negativa, la 2 en Blasto positiva pero va acabar en avort i la 3 res

Vam pasar a cirh, la primera negativa, tot.això la meva parella, Ara Ho he intentar jo, la primera negativa tb....... Volem intentar la sisena, pero es que amb aquesta pujada.......... Es que encara estic en xoc

A la meva parella lo van Fer histeriscopia, test Alice i emma.....trombofilia....suposadament tot está be.....

Molts ànims, cada caso es diferente
Lma l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 25, 2022 7:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::