FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Aicha
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Aicha » dj. març 31, 2022 9:55 pm

Primavera1985 ha escrit:Ara arribo a casa...quan pugui us escric més específic...una mica Lio tot.....la beta està a 1240,una Giné hi veu sac i l'altra no.....Dsbte he de tornar a fer beta X veure si evoluciona.
Merciiiiii per estar aquí

Gràcies per informar. Esperem a veure la següent beta i amb totes les energies per a que dupliqui a tope.
Intenta descansar tot el que puguis.

Una abraçada i aquí estem pel q necessitis!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Marlin
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

EntradaAutor: Marlin » dj. març 31, 2022 10:14 pm

Primavera aquest resultat dona molta llum! ara a intentar descansar i, tot i que amb el petit segur q es complicat, reposa tot el q puguis fins dissabte. Ets molt valenta! Segueix-nos dient com et trobes aquests dies o si necessites desofegar-te, aquí estarem acompanyan-te en l’espera. Bona nit!
Primavera1985
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. abr. 01, 2022 7:05 am

Moltes gràcies per les vostres paraules,em van servir de molt i en un moment en què ho donava tot per acabat,em vau fer adonar que potser no estava del tot perdut.
La primera Giné em va veure sac a les 19h i a les 22h quan em repeteix la eco ja no li veu enlloc fins que per casualitat passa per allà un altra Giné,experta ecogràfica segons Giné 1, em posa l'aparell a dins altra vegada i amb dos segons li diu ensenya el sac i dins l'úter. I la gine1 tossuda"j ahir hauria d'haver batec i es massa petit per 5 setmanes i 2 dies, i els 1470 de la beta no correspon amb les mides". Gine dos diu que pot ser que no es vegi massa res,xo hi ha sac i farà falta esperar per veure si evoluciona O no.
Molt liós tot,perquè amb la 1era eco ja ho va donar tot per perdut.
Novament, GRÀCIES.
Piruleta15
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. abr. 01, 2022 9:44 am

Això angoixa molt Primavera que cadascú digui una cosa diferent. Jo m'ho he trobat en tema proves o opinions, sobretot en la 1a fiv. Al final no saps que pensar només vols saber la veritat de tot per no donar-hi voltes.

Jo el que et diria és que intentis fer coses aquests dies fins repetició beta per no pensar... Marxeu de cap de setmana o alguna cosa així. Espereu no us agovieu al final el que hagi de ser serà i no es pot canviar sigui per bo sigui per dolent que serà per bo ja veuràs :)

Ja ens aniràs explicant!!!
Aicha

EntradaAutor: Aicha » dv. abr. 01, 2022 9:50 am

Primavera1985 ha escrit:Moltes gràcies per les vostres paraules,em van servir de molt i en un moment en què ho donava tot per acabat,em vau fer adonar que potser no estava del tot perdut.
La primera Giné em va veure sac a les 19h i a les 22h quan em repeteix la eco ja no li veu enlloc fins que per casualitat passa per allà un altra Giné,experta ecogràfica segons Giné 1, em posa l'aparell a dins altra vegada i amb dos segons li diu ensenya el sac i dins l'úter. I la gine1 tossuda"j ahir hauria d'haver batec i es massa petit per 5 setmanes i 2 dies, i els 1470 de la beta no correspon amb les mides". Gine dos diu que pot ser que no es vegi massa res,xo hi ha sac i farà falta esperar per veure si evoluciona O no.
Molt liós tot,perquè amb la 1era eco ja ho va donar tot per perdut.
Novament, GRÀCIES.

Primavera1985, quin lío amb les dues gines... quan estàs en una situació com aquesta només falta que et digui una cosa un i una un altre... malhauradament no et queda altre remei que esperar a la beta de demà a veure com va, Conec noies que han estat els 3-4 primers mesos amb sagnats força intensos i que ara tenen nens/es preciosos així que tot és possible en aquests primers mesos i més en primeres setmanes. Quan passem per processos com les fivs és molt dur que a més a més haguem de passar per aquestes experiéncies, jo a vegades penso que ja en tinc prou de passar proves continuament, que ja podria ser més fàcil tot plegat.
Res, només donar-te molts ànims i una abraçada molt forta i recordar-te que aquí estem!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. abr. 01, 2022 12:07 pm

Bueno,acabo de tenir uns dolors molt forts a baix i acte seguit molt de sangrat. I juraria que al aixugar-me,en mig de tanta pèrdua, crec que hi havia el que podria ser la bossa. Demà la beta m'ho confirma, però ja està,no hi ha més. Ara m'he de conscienciar de tot i ja està. Mare meva,que dur tot plegat.
Un na abraçada noies
Aicha

EntradaAutor: Aicha » dv. abr. 01, 2022 2:02 pm

Primavera1985 ha escrit:Bueno,acabo de tenir uns dolors molt forts a baix i acte seguit molt de sangrat. I juraria que al aixugar-me,en mig de tanta pèrdua, crec que hi havia el que podria ser la bossa. Demà la beta m'ho confirma, però ja està,no hi ha més. Ara m'he de conscienciar de tot i ja està. Mare meva,que dur tot plegat.
Un na abraçada noies

Una abraçada molt forta bonica. Jo ho vaig passar al desembre i se el que és, no avancem esdeveniments i esperem a veure que et diuen demà.

Qualsevol cosa aquí estem, vaig entrant més sovint per si hi ha qualsevol cosa.
Marlin
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

EntradaAutor: Marlin » dv. abr. 01, 2022 2:09 pm

T'abraço molt fort encara que sigui virtualment. Deixa't cuidar. A mi en el bioquímic i en la segona beta negativa, l'únic que em consolava i m'alegrava era estar amb la meva filla i pensar en la sort que tinc de tenir-la a ella, però és moolt dur. Tot i això, encara hem d'esperar aviam què diu la beta. Creuem els dits!
Molts ànims, bonica! Estem amb tu.
núvolblanc
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

EntradaAutor: núvolblanc » dv. abr. 01, 2022 2:12 pm

Oh, Primavera, quina pena més gran. Em sap molt, molt, molt greu. Tant de bo pogués dir-te una altra cosa... He estat aquí i et puc entendre perfectament, és duríssim i terriblement i just.

Jo et diria que avui i aquests dies fessis coveta, a veure si podeu deixar el vostre fill amb algú i si no, amb la teva parella, perquè necessites temps per acomiadar-te del teu petit o petita. Plorar, sagnar i fer un espai per poder integrar el que està passant.

Sobretot: res del que tu hagis pogut o no fer ha tingut a veure amb això. Aquestes coses passen, més sovint del que voldríem, i malauradament no les podem evitar. Has fet tot el que has pogut: tot el procés de FIV i cuidar el teu embaràs amb amor. Que seguís o no ens ho porta la vida, i no depenia de tu.

Si veus que sagnes exageradament, ves a urgències.

T'envio tota la meva escalfor en aquests moments tan dolorosos. I, per tot el que calgui, som aquí.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. abr. 01, 2022 2:44 pm

Merci boniques, sé que per sort O per desgràcia m'enteneu a la perfecció el sentiment de buidor, de pèrdua. Sé que sí no ha pogut quedar-se amb nosaltres, és perquè la mare naturalesa així ho ha entès,ella és sàvia.

Merci per les vostres paraules, i sí,dins el que poguem,us farem cas i aquest cap de setmana farem cova i família, i també necessitaré un espai a soles per plorar i plorar ,doncs ho necessito i no ho puc fer amb el petit i tampoc amb ningú,xk respresenta que estic amb repòs per "mal a l'esquena".

Aniré a fer-me la beta per confirmar , però ja està molt clar ,i ja que em paurin el que he de fer. Suposo que deixar tota la mèdica i no sé,he d'esperar una nova recla ? Se'm fa gran pensar en tot això.

Una forta abraçada
Lma
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

EntradaAutor: Lma » dv. abr. 01, 2022 3:43 pm

Primavera1985 ha escrit:Merci boniques, sé que per sort O per desgràcia m'enteneu a la perfecció el sentiment de buidor, de pèrdua. Sé que sí no ha pogut quedar-se amb nosaltres, és perquè la mare naturalesa així ho ha entès,ella és sàvia.

Merci per les vostres paraules, i sí,dins el que poguem,us farem cas i aquest cap de setmana farem cova i família, i també necessitaré un espai a soles per plorar i plorar ,doncs ho necessito i no ho puc fer amb el petit i tampoc amb ningú,xk respresenta que estic amb repòs per "mal a l'esquena".

Aniré a fer-me la beta per confirmar , però ja està molt clar ,i ja que em paurin el que he de fer. Suposo que deixar tota la mèdica i no sé,he d'esperar una nova recla ? Se'm fa gran pensar en tot això.

Una forta abraçada

Hola primavera

Primer de tot, Ho sentó, també saben que es pasar pero això i no Hi han paraules

Suposo que lo de esperar a una nova regla será depèn i t'ho dirá la doctora

Depèn si t'han de Fer legrat o no també....

La meva parella lo van aconsellar fer mínim dos messos de espera pero amb legrado

Molts ànims, una abraçada
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. abr. 01, 2022 3:58 pm

Lma merci per la info. Però jo crec que he expulsat tot. A vera què em diuen.
MeiB
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

EntradaAutor: MeiB » dv. abr. 01, 2022 4:54 pm

Bona tarda Primavera1985, ostres tot plegat necessites païr-ho aprofita el cap de setmana i descanseu, o pren-te tu el teu temps per plorar, reflexionar o simplement per assimilar. Ja sé que encara pot haver-hi esperança per la Beta i el resultat, però si ja tens aquesta intuïció que has expulsat tot, el cos es savi i la nostra ment també.
No sé que més dir-te, que també estic per aqui per anar veient com estas i que et diuen.
Molts anims i una abraçada molt forta.
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. abr. 02, 2022 8:30 am

Primavera descansa molt i sobretot pensa que virtualment estem totes aquí amb tu pel que faci falta. Pensa que cada entrebanc t'acosta més a l'objectiu.

Al final quan totes ho haguem aconseguit podríem fer una trobada i tot perquè estic segura que aquesta lluita tindrà un bon final. L'altra dia llegia que molta gent es rendeix a la primera FIV així que totes som unes valentes!!!

Una enorme abraçada, espero que la resta estimulacions i tal estigui anant força bé!!
MeiB

EntradaAutor: MeiB » ds. abr. 02, 2022 10:59 am

Hola noies!
Com estas Primavera1985? Molts ànims i una abraçada ben forta.

I la resta noies com esteu?

Pel que fa a mi, ahir vaig començar a tacar no és sang, és com un fluxe marró, no és molt però em té una mica preocupada. M’he posat salvaslip per controlar si va a més o no. Entenc que pot ser normal. En fi, que això que hem anat dient al ser Fiv suposo q tot ens preocupa molt més perque cada pas que fem es com una cursa d’obstacles.

Una abraçada a totes i trobo molt bona idea q passat tot ens trobem si més no perquè ara mateix tinc molt més suport amb vosaltres que amb cap altra amiga. (Jo no ho he dit a ningú, tret de la família és clar).
núvolblanc
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

EntradaAutor: núvolblanc » ds. abr. 02, 2022 3:31 pm

Hola!

Vaja, MeiB, quina murga les taquetes marrons. En principi si no venen acompanyades de dolor estan dins del que és normal, però si t'has de quedar més tranquil·la sempre pots trucar a la clínica i preguntar-ho. Però segur que no serà res!!!!

Primavera1985, t'envio una forta abraçada i molts ànims. Quan et vingui de gust parlar, aquí estem.

Piruleta15, em va quedar pendent respondre't sobre la histeroscòpia... Jo vaig pagar més de 800€ per tot... Sense mútua. Que em sembla que tu sí que en tens, oi?

D'altra banda, ara no recordo qui em preguntava per l'acupuntura... Jo en faig a Meridians, un centre de Barcelona.

Com aneu les que esteu estimulant o en altres moments?

Jo tinc la primera eco dimecres vinent, per fi, sembla que no hagi d'arribar mai. Estic una mica nerviosa, encara que també contenta de com ho estic portant. Tants pals almenys m'han servit per sostenir les esperes prou dignament. Us en tindré informades!!!

Edito per afegir que m'apunto a la trobada, quan la fem!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. abr. 02, 2022 6:55 pm

Hola boniques. Bé,la beta d'avui ha confirmat que ja no hi ha embaràs. El dolor i la sang d'ahir sabia del cert què volien dir,no era com pèrdues O dolors anteriors O taques quant l'embaràs del meu fill.

Ara hem tret tota medicació i dimecres tinc visita(ja la tenia programada i me l'han mantingut) a vera com estic. Amb la eco d'avui hem confirmat l'expulsió que vaig fer ahir.
En fi,avançant i païnt,que no és poc.

MeiB com esteu?
núvol blanc eco esperada que anirà super!!que guai!!!

Una abraçada gran noies.
Lma
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

EntradaAutor: Lma » ds. abr. 02, 2022 8:25 pm

M'encanta la idea de Fer trobada, ja Ho había pensat pero como porto poquet aquí en feia cosa

Primavera, com siempre molts ànims i a seguir lluitant

Jo que había comentat que tenía Transfer dimecres, doncs res, al final anulem, em va sortir alta la analítica de la protegesterona

Toca esperar a la pròxima regla, que llarg que es fa tot pero vull pensar que ha Passat per pensar-nos be lo de si 1 o 2 embrions, que em tenía molt amoinada

Una abraçada
MeiB

EntradaAutor: MeiB » dg. abr. 03, 2022 9:28 am

Primavera 1985, molts ànims guapa! Tu ja tenies aquesta intuïció. A acabar de descansar i aveure en la visita de dimecres com ho veieu. Una abraçada molt forta!

Lma, ostres potser el fet de post posar us dona marge per acabar de decidir. I qui sap aquesta potser és la bona! Molts ànims!!!

NúvolBlanc que bé ja queda poquet per la eco, a veure segur que ha de fer molta il.lusió!!

Piruleta15 a veure que et diuen, jo crec que es important posar-se en bones mans i al final quan estas posada amb això de vegades ja no et vé d’uns € més o menys. Perque al final volem que tot acabi bé i hi destinem tot allò que podem; anims, esforç, perseverança,€€€ etc…

Modo-ego; ahir vaig fer repòs tot el dia, a part divendres vaig passar molt fred i ja no estava gaire bé. Avui tenia una marxa popular però en vistes de com estava ahir vaig preferir anul.lar-ho… en fi… avui quan m’he llevat sembla que ja no havia tacat gaire així que m’he quedat una mica més tranquil.la.

Una abraçada noies!!
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. abr. 03, 2022 7:19 pm

Primavera ja veuràs que tot anirà bé, l'objectiu sempre més aprop.

Quins nervis aquestes ecoespera noies! Jo estaria flam total jaja.

Bé al final histeroscopia ara diuen que si entra per mutua, no entenc res de res...però millor. Abans però em diuen de fer Emma i Alice de nou i posterior histeroscopia per veure si tot està net.

Estic pensant tot i que no em dóna temps tooots els dies però...de fer pel meu compte tanda d'antibiotic per endometritis de 3 o 4 dies i després el probiòtic vaginal 3 o 4 també...em vull assegurar que haurà marxat tot!! Ja vaig fer una tanda...però com em torni a sortir!!! Pfffff què faríeu??

Per altra banda sempre he patit de l'estómac i desde primera estimulació al novembre que ho tinc tooot més raro....

Un petonàs!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::