FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
núvolblanc
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dj. abr. 07, 2022 11:50 am

Hola!!!

Piruleta15, que bé que et funcionés l'acupuntura! Ja veuràs com t'hi enganxes, com més sessions fas més es noten resultats! I t'anirà bé per tot, també molt per regular els estats emocionals.

Lma, entenc el que dius sobre el cansament acumulat de les trànsfers... Suposo que els arguments ja els teniu, ara és qüestió de deixar-ho reposar i acabareu sentint què heu de fer. Si ho podeu sostenir, també podeu optar per provar una o dues trànsfers més a tu, abans de posar-ne dos. Potser fixar-vos un número tancat us ajuda a viure-ho millor (encara que després el canvieu). Però és tan personal, aquesta decisió... Ja ens ho explicaràs! D'altra banda, tenir-ne de congelats és una tranquil·litat, segur que entre ells hi ha els vostres futurs fillets o filletes!!!

Primavera1985, molts ànims i paciència! Sembla lluny la data, però després el temps passa més ràpid del que ens pensem... Prova d'ocupar-te amb altres projectes a banda de la FIV. Aquests processos xuclen molta energia i tendeixen a absorir-nos... Estar en altres coses et pot anar bé.

Annah i Neu21, com evolucionen els vostres embrionets? Com esteu vivint aquests dies?

MeiB, quin rotllo les nàusees, però alhora que bé perquè et recorden constantment que l'embaràs avança! Amb el meu fill a mi m'anava bé prendre molt gingebre: en infusions, ratllat a sobre els aliments o cuit... No feia miracles, però ajudava força!

Doncs sí, noies, un pal això del còvid, sobretot perquè ja veig que no podré fer l'eco fins no sé quan. És veritat que em van dir de fer vida normal i podria no haver dit res, però em va semblar que havia d'avisar la clínica... I no vull anar a un altre lloc i fer-la "de qualsevol manera", vull cuidar el moment tant si va bé com si no hi va... En fi, almenys em trobo bé, només encostipada. I m'han prescrit heparina, que algú ho preguntava. Tot i que a la SS em van dir que no calia, suposo que per estalviar-se-la...

No tinc gaires símptomes, i preferiria tenir-los, la veritat! Però bé, abans m'he fet un antígens i en veure el moc al bastonet m'ha fet un fàstic, hahaha... He pensat, això ha de ser l'embaràs perquè no és normal aquestes manies!!!

Petons a totes!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Neu21
Entrades: 81
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

EntradaAutor: Neu21 » dj. abr. 07, 2022 7:13 pm

Vaja nuvolblanc.. Quina maleïda coincidencia.. Espero que et trobis bé aviat i puguis fer l'eco.

Ànims a totes en les esperes.. Ja sigui en un moment o altre del procés sempre toca aquesta espera i es fa dificil ehh.

En el meu cas toca esperar fins diumenge, sabem que 7 han fecundat. Molt contenta per ara, però amb dubtes respecte a fer o no DGP a l clinica ens el recomanen.. Al primer cicle vam tenirv2 betes negatives i 2 avortaments.. Però.. Tot són molts diners.. Suposo que decidirem quan sàpigauem quants arriben a blasto..

Forta abraçada a totes
Piruleta15
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. abr. 08, 2022 9:35 pm

Neu21 fins diumenge no saps res més? A mi em van trucar tots els dies menys el 4t que no era rellevant. Quin patis sense saber res!

Jo no tinc idea si és l'edat però totes les meves xarxes socials i el meu entorn està pleeee de panxes. Intento esquivar-ho però és impossible...quin drama. Al principi ho portava bé però cada cop pitjor. Per la resta sembla tot tant fàcil...

Una abraçada :)
Lma
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

EntradaAutor: Lma » ds. abr. 09, 2022 8:57 am

Piruleta15 ha escrit:Neu21 fins diumenge no saps res més? A mi em van trucar tots els dies menys el 4t que no era rellevant. Quin patis sense saber res!

Jo no tinc idea si és l'edat però totes les meves xarxes socials i el meu entorn està pleeee de panxes. Intento esquivar-ho però és impossible...quin drama. Al principi ho portava bé però cada cop pitjor. Per la resta sembla tot tant fàcil...

Una abraçada :)

a Nosaltres tb ens Passat, estén rodejades de embarassades i el que me odio es quan ens fan comentaris a l'hora de donar-nos la noticia com: aixx no sabían cómo dir-vos ens SAP greu, vamos con pena!!!!

En fin......
MeiB
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

EntradaAutor: MeiB » ds. abr. 09, 2022 9:23 am

Bon dia! Com esteu?

Neu21 com es que us recomanen fer DGP pels antecedents que ja heu tingut en les altres Fiv? Si es per assegurar sempre és millor. A veure ja diràs com va!

Lma; a esperar doncs a la propera regla i acabeu de decidir el n• a transferir. A veure això que no acabi inplantant, uff es que es tant una loteria… a mi pa ginecologa despres de fer-me la transfe em diu: bueno ara tens un 50% de possibilitats que s’implanti… jolines és que despres de tot el que ja has passat només un 50%??? Anims noies!!

Primavera; va espero que l’espera no se’t faci llarga, ara vé bon temps, sempre podeu fer més coses amb la family disfrutar del petit i en fi arribarà el dia!

NúvolBlanc; gràcies x les recomanacions! he fet ús del gengibre, sobretot al matí. A casa esmorzo abans d’anar a la feina; pero m’he de tornar a estirar perque em venen molts fàstics i mal de panxa. Quan arribo a la feina em faig una infusió de gengibre que es l’unic que se’m posa bé. En fi, sembla que aquests ultims dies no he tingut tants fastics… no se serà que tot està bé, espero! Dilluns tinc eco ja us diré!
Com estas del covid? Espero que ja estiguis millor i et puguin donar hora aviat!!!

Una abraçada!!
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

EntradaAutor: annah » ds. abr. 09, 2022 6:37 pm

Hola noies!!

Avui ens han confirmat que dels 5 que van poder treure han arribat 2 a blasto de dia 5. Estem molt contents que a dia 3 només en quedaven 3 i diuen que d'aquestos aguanten el 50%... I amb la nostra sort ja m'imaginava sense.

Neu21 molta sort!! Aquests dies ho he passat fatal la veritat. Nits sense dormir, no he portat gens be l'espera. És lo que més dur m'ha semblat amb diferència de tot el tractament. A nosaltres ens han trucat cada dia menys el 4, i potser casi millor no saber res fins el final. Com ho portes tu??

Piruleta15 casi que el que em fa més rabia a mi no és tant els embarassos en si si no veure que passen i jo segueixo igual. Tinc una amiga que van començar a buscar mig any després de nosaltres, els va costar, avortament, segon embaraç i ja està de 9 mesos. I jo encara amb la endometritis per curar encara... Per cert quin dia de cicle et fas el alice emma? Ja m'explicaràs que a mi suposo que ja em tocarà aquest més ara que hem aconseguit els 2 embrionets. Espero que entre fer, resultats, antibiotics, re-fer, resultats no tardem gaire.
núvolblanc

EntradaAutor: núvolblanc » dg. abr. 10, 2022 4:31 pm

Hola a totes!

Annah, són molt bons resultats, me n'alegro molt per tu! Es pateix molt amb números baixets, però, pel que he anat veient, a vegades tenen més qualitat. Som-hi!

Neu21, com us ha anat a vosaltres?

MeiB, que bé que et funcioni! Jo ara m'ho estic aplicant, perquè també tinc una nàusea lleu però constant durant tot el dia... No em queixo gens, al contrari, tot el que em pugui indicar que la cosa va endavant em tranquil·litza, si no, m'estaria enfilant per les parets! Tens altres símptomes? Demà eco, oi?

Per part meva, del còvid ja fa dies que estic bé. L'he passat molt lleu, de fet me'n vaig adonar per casualitat que l'havia agafat, no m'ho esperava pas. I finalment l'eco també me la fan demà! Estic força nerviosa, però vull agafar-me al cansament extrem i les nàusees per pensar que aquesta vegada sí, és la bona.

Ja us ho explicaré!!!

Una abraçada forta.

3/2021 ILE per T13, 14s
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dg. abr. 10, 2022 5:19 pm

Molt bé Annah! Que bé els dos blastos! I han arribat més del 50 per cent. El tercer ja s'ha parat? T'ho dic perquè a dia 5 jo tenia 2 i a dia 6 van arribar 3 més! Els meus anaven cansats ja jajaja.

El test d'endometritis el tinc dijous. Es fa una setmana abans que et vingui la regla. I la histeroscòpia una setmana després. Així que desitjo que estigui curada endometritis i mentre em donen resultats que em vingui la regla i tal per seguit fer histeroscopia i poder transferir en breu. Jo el que no tinc idea és com es fa per fer transferència a nivell de medicació i tal en cicle no natural. Perquè jo l'altre cop vaig fer transferència de l'únic embrió en fresc. De manera que no tinc idea si després de la histeroscopia, setmana després de la regla, podré fer en aquest mateix mes la transferència (finals de maig vaja). Sinó tant per tant...esperaria a juny total...tinc ganes ja per això!!!

Uff jo igual això també de veure passar embarassos, molta gent que deia que ho estava intentant ja ha parit i tot .

Demà ecos ja!!! Que guaiii a veure ktal.

Hi havia una altra punció pendent d'embrionets oi? Com ha anat? Espero que igual de bé que a l'Annah.

Contenta que els embarassos vaig evolucionant noies!!

Una abraçada
Primavera1985
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. abr. 10, 2022 8:49 pm

annah felicitats , és bon número i de calité! Endavant campions!

meiB i Núvolblanc demà veureu el/la vostra petit/a!! Que genial! Us enviem molta energia positiva perquè tot anirà bé! Som-hi!

Comenteu lo dels embarassos al voltant nostre i és que és difícil,sobretot quan estàs en aquest procés i sobretot a la busca del primer. Nosaltres als últims temps,evitàvem segons quines trobades perquè ens era dolorós,per tant, si arribava el dia de la trobada i les energies i forces que teniem no eren bones, fèiem sortida de parella i ja.

Modo ego: DV passat (fa una setmana i dos dies) vaig tenir l'avortament espontani. Ara ja portava 4 dies sense pèrdues ni dolors,i ara a la tarda altra vegada dolors a baix i tacant. Ho veieu normal? Igual deu tardar uns dies més a posar-se a lloc tot plegat.

Ànims i endavant! La primavera aporta cosetes boniques i bones!
Neu21

EntradaAutor: Neu21 » dl. abr. 11, 2022 10:24 am

Bon dia,
Molta sort a les ecos d'avui!! Ha de ser molt emocionant!!
Dir-vos que finalment hem tingut 4 embriins que han arribat a Blastocit. Estem contents.
D'aquests farem DGP a 3, a nivell econòmic era el màxim que ens podiem permetre. El fem perquè venim de 4 transfers, 2 fallides i 2 avortaments i ens ho han recomanat.
La transferència no serà amb aquesta primera regla si no que amb la següent, suposo que al mai. Seguim!!!

Lo dels embarassos de l'entorn hi ha dies que jo també ho porto fatal, perquè això nostre és molt llarg i molt dur, però bé confio fort en que aviat ens arribarà.

Forta abraçada a totes
núvolblanc

EntradaAutor: núvolblanc » dl. abr. 11, 2022 3:14 pm

Bon dia boniques!

Piruleta15, molta sort dijous!!! Espero que l'endometritis estigui curada del tot i puguis tancar aquest tema! En resposta a la teva pregunta, si fas cicle diferit (amb embrió congelat), pot ser natural (sense medicació, excepte progesterona) o no natural (amb medicació). Si fas aquest últim ja només et pot dir la teva gine si prendràs medicació abans de la regla (cicle llarg) o just després (cicle curt). A vegades aconsellen una cosa o altra, i tot està bé. A veure què et diuen!

Primavera1985, pot ser que et quedés alguna resta dins i ara l'estiguis acabant d'expulsar. De tota manera, si et continua el sagnat i t'angoixa, no estaria de més que et fessin una eco. Ves-nos dient com evoluciona.

Neu21, són resultats boníssims!!! Creuem els dits perquè entre ells hi hagi el vostre campió/ona.

El que comenteu dels embarassos propers és un dels aspectes més difícils de la infertilitat...També m'ha passat de tenir amigues que ja havien parit i jo encara estava buscant, i costa molt de pair. Jo m'he protegit i, si ha calgut, he deixat de veure algunes persones durant un temps. I, en algun cas que ha estat d'una amiga molt propera, m'ha ajudat parlar amb ella i explicar-li com em sentia. I encarar cada part del meu procés com a petites fites que anava assolint de cara a l'objectiu.

I encara no em puc creure que hi hagi arribat... Avui hem pogut fer finalment la primera eco i està tot bé!!! Hem vist l'embrionet, el sac i sentit el batec!!! Ens ha dit la doctora que està ben agafat i de la mida que toca, així que no podem estar més contents, i descansats! Tan bé ho ha vist que m'ha retirat l'heparina. Estem assimilant la notícia, ha estat tan dur el camí que encara em sembla increïble que ens estigui passant!!!

Gràcies a totes pel vostre suport, l'escalf i l'optimisme que m'heu donat aquest temps. Espero de tot cor que us arribi aviat també aquest moment!!!!!

Un petonàs a totes.

3/2021 ILE per T13, 14s
MeiB

EntradaAutor: MeiB » dl. abr. 11, 2022 5:52 pm

Bona tarda noies!

Neu21 i Annah, molt bé pels resultats obtinguts amb els embrions resultants, ara ja esteu més a prop de l’objectiu! Espero que sigui en breu!!

Piruleta15 que bé a veure si dijous ja et confirmen que pots seguir tot endavant!!

Primavera1985, referent al sagnat i tot i que no hi entenc, és molt probable que sigui restes que encara quedaven; les parets,.. etc que encara es desprenen. Molts ànims i a veure quan es posa tot bé per rebre el proper embrió!!!

NúvolBlanc enhorabona!!! Ja podeu anar païnt la notícia!!! Me n’alegro molt per vosaltres. I sou exemple que malgrat els obstacles i les dificultats per arribar fins aqui també es tira endavant!!!! i T’han dit aprox la data estimada del part?

Pel que fa a mi, avui he fet eco. Ha anat molt bé, he sentit el batec (a 167 ppm!!) i m’ha mostrat el que ja s’intueix com el cap i el culet! Fa 1,5cms i segons la gine està tot bé i a lloc. Jo tinc bastants marejos i nausees, que miro de portar de la millor manera. Ara la propera eco fins d’aqui a 1 mes. Suposo que mirarà més bé el tema cromosomic, doncs encara no es pot veure res.
Gràcies noies pel vostre suport!!!

Una abraçada molt forta a totes!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. abr. 12, 2022 10:56 am

neu21 que bons resultats!!! Endavant i que els 3 passin DGP ! anirà bé,segur!! m'alegro molt

núvol blanc i MeiB que requetefantastiques aquestes ecos!quin momentas d'emocions al sentir el batec! M'alegro molt moltíssim! Sou unes cracks!! I ara,a respirar i viure el moment!que esteu prenyades i si teniu vòmits,mareigs, etc....no passa res, és perquè en cap moment us oblideu que teniu un/una petita dins!!!
Lma
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

EntradaAutor: Lma » dt. abr. 12, 2022 2:46 pm

Moltissimes Felicitats noiessss :-()) :-()) :globus: disfruteu molt
Neu21

EntradaAutor: Neu21 » dt. abr. 12, 2022 3:56 pm

Eii que bé llegir aquestes ecos tan emocionants i embarassos que van la mar de bé. Disfruteu molt noies!!
Abraçada a totes i a gaudir aquests dies festius!!
núvolblanc

EntradaAutor: núvolblanc » dt. abr. 12, 2022 4:02 pm

Gràcies a totes!!!

Primavera1985, com estàs de les pèrdues?

MeiB, que bé que et donessin tanta informació! Amb mi no s'ho van currar tant. On fas el seguiment? La meva eco era a la clínica, però em va donar l'alta i ara el seguiment me l'ha de portar un altre... Crec que seguiré per la SS, no tinc cap gine de referència i com que pels antecedents em posen a embaràs de risc penso que ja tindré prou control...

Una abraçada i gaudiu d'aquests dies, a veure si ens fa solet!!!!!!

3/2021 ILE per T13, 14s
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. abr. 12, 2022 9:51 pm

Neu21 casi hem anat amb els mateixos números 7 fecundats i 4 i 5 a blastos! A veure si tenim sort!

MeiB i núvolblanc quina emoció uauuu ojalá la resta tinguem tanta sort en els següents dos mesos!!

Primavera com et sents? Hi tornaràs? Quan? Poc a poc...

Annah a veure si curem endometritis i ens podem aventurar aviat amb la transfer!!!

La resta ànims noies!!! Vinga que poc a poc anem avançant!!!

Jo desde el tema de l'estimulació he tingut estómac estrany...ara tinc dolor a sobre el melic al costat dret...no tinc clar si muscular o algú pitjor (sóc una mica aprensiva). He anat a la doctora de capçalera i m'ha dit t'envio eco sense ni tocarme...Ni cas m'ha fet.

Així que res... Rallada pel dolor una mica i cagada que no em vegin res estrany (modo hipocondríaco total).

Una abraçada!!
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. abr. 13, 2022 9:37 am

piruleta 15 doncs la veritat és que la dinàmica del dia a dia no m'ha permès parar-me i ser massa conscient de la pèrdua que he tingut.... Però al no tenir dolors i ara ja només trec com filets rosats i poca cosa més,ja estic més tranquil•la i només em queda agafar forces per la trans programada pel l7 de Juny.

Abraçada noies!
MeiB

EntradaAutor: MeiB » dc. abr. 13, 2022 4:45 pm

Hola noies!

Neu21 i Piruleta15, estan molt bé els resultats ara paciencia. Que sigui aviat el dia de la transfe i que tot estigui bé. Piruleta no t’atabalis pel tema dolors, esperem que no sigui res!!!

Primavera1985 que bé, el fet de tenir cap ocupat i no pensar-hi segur que t’ha ajudat. Fantastic, ja estas en el teu objectiu fixat pel 17-06!!! Ets molt valenta!!! Una abraçada molt forta!

NúvolBlanc, jo vaig a la Teknon, a un consultori de la Dra. Montserrat Twose, n’estic molt contenta. De fet, al principi de la FIV em plantejava que si anava tot bé, en el moment que ja estigués emabarassada pensava continuar amb la meva ginecologa habitual que és encantadora. Però en anar tant bé lo de la FIV ja m’hi he quedat a la Teknon, tot i que hi tinc 45 minuts des de casa! Jo no sóc de Barcelona!!
Tens mútua? Perque potser et pots visitar en algún equip de ginecolgia que t’agradi o que et puguin recomanar. Com és que et diuen que és de risc? Pel antecedents que tenieu? Si és així, imagino que per SS fan un seguiment més adequat?

Una abraçada a totes!!!
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. abr. 13, 2022 8:57 pm

Primavera que bé que estiguis animada per la propera!

Demà dia de la tortura Xina! Test endometritis (perquè si...per mi tortura Xina...jaja). Resant que el resultat sigui bo després d'una tanda d'antibiotic de 10 dies i 7 de probiòtic vaginal. Uff ojalá hi hagi hagut prou...pq s'està fent tot etern!!! A esperar 10 dies resultats tenint en compte que hi ha dies festius...

Una abraçada noies :)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::