FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS
- Cris_bcn_21
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dt. juny 01, 2021 7:48 pm
Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS
Hola,
Escric per donar-vos informació a les que esteu esperant dels temps actuals al clínic.
Avui m'han arribat unes citacions per analítiques per a la meva parella i per a mi pel 6/9 i primera visita per a FIV el 17/10. Ningú m'ha trucat, per això, potser perquè és agost. A mi em van posar en llista d'espera per a FIV el 29/7/21.
El que passa és que estic embarassada, de fet divendres surto de comptes!!! Així que demà trucaré per avisar.
Us poso els temps de tot el meu procés per la pública per si us serveix:
Octubre 2020 - demano visita al ginecòleg de l'Assir del CAP de Manso. Em demana proves i em deriva a reproducció assistida del clínic.
Febrer 2021 - primera visita a reproducció assistida. Fins al maig del 2021 ens fan analítiques, seminograma i histerosalpingografia a la meva parella i a mi.
Maig, Juny i Juliol 2021 - tres inseminacions artificials conyugals sense èxit.
Finals juliol 2021 - ens posen en llista d'espera per FIV amb número 912.
Mitjans d'agost 2022 - citacions per a començar (suposo) a l'octubre del 2022.
Escric per donar-vos informació a les que esteu esperant dels temps actuals al clínic.
Avui m'han arribat unes citacions per analítiques per a la meva parella i per a mi pel 6/9 i primera visita per a FIV el 17/10. Ningú m'ha trucat, per això, potser perquè és agost. A mi em van posar en llista d'espera per a FIV el 29/7/21.
El que passa és que estic embarassada, de fet divendres surto de comptes!!! Així que demà trucaré per avisar.
Us poso els temps de tot el meu procés per la pública per si us serveix:
Octubre 2020 - demano visita al ginecòleg de l'Assir del CAP de Manso. Em demana proves i em deriva a reproducció assistida del clínic.
Febrer 2021 - primera visita a reproducció assistida. Fins al maig del 2021 ens fan analítiques, seminograma i histerosalpingografia a la meva parella i a mi.
Maig, Juny i Juliol 2021 - tres inseminacions artificials conyugals sense èxit.
Finals juliol 2021 - ens posen en llista d'espera per FIV amb número 912.
Mitjans d'agost 2022 - citacions per a començar (suposo) a l'octubre del 2022.
- Sindy_carina14Chirinos
- Entrades: 2
- Membre des de: dt. ago. 23, 2022 12:58 am
Hola buenas noches,
Soy Carina , me llamaron el 28 de julio,me llegó un correo confirmando mi número y me dijeron que estaba en el número 832.
Espero que el tiempo pase volando ya que estoy muy ansiosa. Suerte ☺️
Soy Carina , me llamaron el 28 de julio,me llegó un correo confirmando mi número y me dijeron que estaba en el número 832.
Espero que el tiempo pase volando ya que estoy muy ansiosa. Suerte ☺️
Nika_88 ha escrit:Bona tarda a totes!!
Ja tinc el meu número de lista d'espera al Clínic, per la FIV, ens han donat el 833. Algu sap quan temps d'espera es mes o menys...sempre ens han dit que sobre 1 any i mig, pero al veure el número hem fa pensar que potser es menys? M'esperava un número mes gran.
I sabeu si es por consultar per quin número hi va actualment?
Gràcies!
Buenos dias chicas!
Me han dicho hoy que voy por el número 421 en la lista de espera para FIV.
Alguna chica que ya haya hecho tratamiento o este empezando y me diga por que número iba cuando la llamaron para empezar???
Gracias de antemano!
Llevo en lista desde Octubre 2021.
Me han dicho hoy que voy por el número 421 en la lista de espera para FIV.
Alguna chica que ya haya hecho tratamiento o este empezando y me diga por que número iba cuando la llamaron para empezar???
Gracias de antemano!
Llevo en lista desde Octubre 2021.
Dilluns em faran la transferencia embrionaria. Jo tinc congelats 5 embrions a dia 3 i 1 embrió a dia 5.Eren molt bons segons el doctor i de qualitat B.
M'habien dit que transferirien el de dia 5 que era molt bó ,que en principi era lent i pensaven que moriria i després va ser el millor i el que més aviat havia arribat a blasto ......
Avui em truca una altre dra , i no el metge que em portava abans , i em diu que el bioleg diu i recomana que primer descongelaran tots 5 a la vegada i veuran si arriben a blasto i quin d'ells transferiran no ho saben , el que sigui millor.
M'habien dit que el de dia 5 que tenia era estupendissim i ara diuen que no tant ....Saben el que fan?
Estaba il·lusionada i m'han deixat per terra una altre vegada....
Per què no em pot visitar sempre el mateix metge ?
Cadascú pensa una cosa diferent i jo sofreixo....
No se , com ho veieu vosaltres?
M'habien dit que transferirien el de dia 5 que era molt bó ,que en principi era lent i pensaven que moriria i després va ser el millor i el que més aviat havia arribat a blasto ......
Avui em truca una altre dra , i no el metge que em portava abans , i em diu que el bioleg diu i recomana que primer descongelaran tots 5 a la vegada i veuran si arriben a blasto i quin d'ells transferiran no ho saben , el que sigui millor.
M'habien dit que el de dia 5 que tenia era estupendissim i ara diuen que no tant ....Saben el que fan?
Estaba il·lusionada i m'han deixat per terra una altre vegada....
Per què no em pot visitar sempre el mateix metge ?
Cadascú pensa una cosa diferent i jo sofreixo....
No se , com ho veieu vosaltres?
Al final ahir em van fer la transferencia.
Em van quedar dos blastos congelats que deien , que eren evolutius .
I ara a esperar el resultat .
Li vaig preguntar al doctor si era molt bo i em va respondre que era molt bo pero que estigués tranquila que ens veuriem d'aqui nou mesos .
Jo que estic sense fer-me il·lusions , em vaig quedar de pedra....potser ho diu per animar-me...
Em van quedar dos blastos congelats que deien , que eren evolutius .
I ara a esperar el resultat .
Li vaig preguntar al doctor si era molt bo i em va respondre que era molt bo pero que estigués tranquila que ens veuriem d'aqui nou mesos .
Jo que estic sense fer-me il·lusions , em vaig quedar de pedra....potser ho diu per animar-me...
@Rider es buenisimo!!!! Seguro que va mejor de lo que esperas ya veras!!!!
Que tengas una buena betaespera y el proximo dia que escribas espero leer que todo a salido bien!!!!
Animo!!!!
Que tengas una buena betaespera y el proximo dia que escribas espero leer que todo a salido bien!!!!
Animo!!!!
gca ha escrit:@Rider es buenisimo!!!! Seguro que va mejor de lo que esperas ya veras!!!!
Animo!!!!
MOLTES GRÀCIES" gca " , aixi espero.
estic neguitosa buscant sintomes i de moment res de res......
Hola a todas , hoy es mi 7 día de betaespera y empiezo a desesperar.
Mi transferencia fue en ciclo natural, solo me pongo progesterona via vaginal y el embrion estaba vitrificado.
Estoy preocupada porque no me duelen los pechos , ni he sangrado, solo pinchazos leves de vez en cuando en los ovarios.El 5 día post transferencia tuve cambios de humor a lo bestia.Ayer día 6 post transferencia me dolía la cabeza .
Los pechos estaban los primeros días un poco doloridos y ahora nada de nada se han desinflado.
Alguna más que haya pasado por algo así?
Mi transferencia fue en ciclo natural, solo me pongo progesterona via vaginal y el embrion estaba vitrificado.
Estoy preocupada porque no me duelen los pechos , ni he sangrado, solo pinchazos leves de vez en cuando en los ovarios.El 5 día post transferencia tuve cambios de humor a lo bestia.Ayer día 6 post transferencia me dolía la cabeza .
Los pechos estaban los primeros días un poco doloridos y ahora nada de nada se han desinflado.
Alguna más que haya pasado por algo así?
Rider, xq no te haces un test y sales de dudas???
Os comento que a mi por fin me han llamado...
El prox. Lunes tengo visita... ayer me hicieron de nuevo analitica a mi y mi marido. Asi que veremos a ver para cuando programan empezar... espero que sea pronto.
Rider, ya nos comentaras... ojala y te salga un super positivazo!!! Animo guapa!!!
Os comento que a mi por fin me han llamado...
El prox. Lunes tengo visita... ayer me hicieron de nuevo analitica a mi y mi marido. Asi que veremos a ver para cuando programan empezar... espero que sea pronto.
Rider, ya nos comentaras... ojala y te salga un super positivazo!!! Animo guapa!!!
Bueno chicas, ha salido negativo , no entiendo nada.....estoy muy triste .
No es para mi esto.
No es para mi esto.
@rider lo siento mucho!
Mucho animo y a cojer fuerzas para la siguiente!!!
Te mando un abrazo!
Mucho animo y a cojer fuerzas para la siguiente!!!
Te mando un abrazo!
- Piruleta15
- :: tortuga

- Entrades: 332
- Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm
Rider no et rendeixis!! Fes-te totes les proves possibles abans de res. És el meu consell!
No se si al clinic farán alguna prova
- Martina_Land
- Entrades: 3
- Membre des de: dg. oct. 09, 2022 5:09 pm
Hola! Estoy en lista de espera desde el 3-11-21.
El lunes me han llamado desde el clínic para preguntar si seguía interesada a la FIV.
Me dijeron que me enviarían cita con la doctora y todas las analíticas.
Según vuestra experiencia podría empezar con el tratamiento ante fin de año??
Gracias y un saludo!
El lunes me han llamado desde el clínic para preguntar si seguía interesada a la FIV.
Me dijeron que me enviarían cita con la doctora y todas las analíticas.
Según vuestra experiencia podría empezar con el tratamiento ante fin de año??
Gracias y un saludo!
Hola Martina_Land!!!
Mira para que te hagas una idea. Yo entre en lista de espera en Octubre del 21 y justo ahora estoy esperando que me baje la regla para empezar la estimulación.
Van por faena.
Yo estoy muy contenta de momento.
Un saludo!
Mira para que te hagas una idea. Yo entre en lista de espera en Octubre del 21 y justo ahora estoy esperando que me baje la regla para empezar la estimulación.
Van por faena.
Yo estoy muy contenta de momento.
Un saludo!
- Martina_Land
Hola gca! Gracias por tu respuesta.
Wow que bien me alegro mucho por ti! Espero que todo vaya super bien.
Yo aún estoy esperando las analíticas y la cita con la doctora así que dudo de empezar en noviembre. Pero bueno ya más cerca!
Saludos!
Wow que bien me alegro mucho por ti! Espero que todo vaya super bien.
Yo aún estoy esperando las analíticas y la cita con la doctora así que dudo de empezar en noviembre. Pero bueno ya más cerca!
Saludos!
Bones a totes!
Escric per informar una mica dels plaços a les que us incorporeu a la llista o esteu pendents d’inici. Nosaltres som de juliol de 2021 i ens van trucar a l’agost del 2022, per saber si estàvem interessats.
05/09/22 Primera visita amb la doctora on ens van manar analítiques i seminograma per actualitzar. Ecografia vaginal per valorar fol·licles. Ens van donar consentiment per signar i entregar en la pròxima visita i receptes amb la medicació.
El 21/09/22 visita amb la doctora per coneixer resultats d’analitiques. Indicació de pauta farmacològica al començar nou cicle.
27/09/22 començament de cicle, trucada a la unitat per informar, ens programen visita de control.
02/10/22 primera revisió a carrer Balmes per ser diumenge.
04/10/22 segona revisió a consultes externes.
07/10/22 tercera revisió a consultes externes.
09/10/22 quarta revisió a carrer Balmes per ser diumenge. Fi d’estimulació ovàrica. Programen punció pel següent dimarts.
11/10/22 punció ovàrica. Informen de risc de hiperestimulació per alts nivells d’estrògen i recuperació de 15 ovòcits.
12/10/22 trucada telefónica de l’embriologa, on indica que dels 15, 11 eren madurs, i 7 han fertilitzat.
Esperem nova trucada pel 14/10/22 on ens diran estat embrionari i si progressen a blastòcit o vitrifiquen a dia 3.
Esperem bones notícies….
Espero que us hagi servit!
Escric per informar una mica dels plaços a les que us incorporeu a la llista o esteu pendents d’inici. Nosaltres som de juliol de 2021 i ens van trucar a l’agost del 2022, per saber si estàvem interessats.
05/09/22 Primera visita amb la doctora on ens van manar analítiques i seminograma per actualitzar. Ecografia vaginal per valorar fol·licles. Ens van donar consentiment per signar i entregar en la pròxima visita i receptes amb la medicació.
El 21/09/22 visita amb la doctora per coneixer resultats d’analitiques. Indicació de pauta farmacològica al començar nou cicle.
27/09/22 començament de cicle, trucada a la unitat per informar, ens programen visita de control.
02/10/22 primera revisió a carrer Balmes per ser diumenge.
04/10/22 segona revisió a consultes externes.
07/10/22 tercera revisió a consultes externes.
09/10/22 quarta revisió a carrer Balmes per ser diumenge. Fi d’estimulació ovàrica. Programen punció pel següent dimarts.
11/10/22 punció ovàrica. Informen de risc de hiperestimulació per alts nivells d’estrògen i recuperació de 15 ovòcits.
12/10/22 trucada telefónica de l’embriologa, on indica que dels 15, 11 eren madurs, i 7 han fertilitzat.
Esperem nova trucada pel 14/10/22 on ens diran estat embrionari i si progressen a blastòcit o vitrifiquen a dia 3.
Esperem bones notícies….
Espero que us hagi servit!
- Martina_Land
Hola Evelyn!
Muy útil la verdad gracias!
Yo tengo analíticas al final de mes y mi marido seminograma. El 10 de noviembre cita con la doctora. Estoy super feliz!
Te deseo lo mejor
Muy útil la verdad gracias!
Yo tengo analíticas al final de mes y mi marido seminograma. El 10 de noviembre cita con la doctora. Estoy super feliz!
Te deseo lo mejor
Hola a tod@s
Somos nuevos en este blog. Nos gustaria compartir nuestra experiencia con tod@s. Nuestra historia es muy larga pero Intentaré hacerlo resumido.
Yo tengo Sindrome de ovario poliquistico. Estamos buscando embarazo hace 9 años. 4 IUI fallidas.
Nos apuntamos en lista de espera en 2018 para FIV y teniamos numero 1377.
En 2020 nos llamaron y empezamos tratamiento FIV. Ha sido muy duro este tiempo.
Llevo un total de 2 punciones ovaricas, en la primera punción obtuvimos 19 ovulos de los quales se fecundaron 9 (5 ICSI+ 4 FIV C) y llegaron 5 a blastocistos.
Primera trasferencia acabo en aborto bioquimico. En otros cuatro transferencias de blastocisto no consiguió ni implantarse. Parecia imposible conseguirlo y estabamos rotos por dentro pero no podiamos hacer nada. Unico que podemos hacer es seguir intentando.
En la 2nda puncion ovarica obtuvimos 12 ovulos maduros y fecundaron 8 con técnica ICSI, finalmente tambien 5 blastocistos.
Primera trasferencia en fresco que acabo en aborto bioquímico.
El dia 28/09/22 me han hecho otra trasferencia (7°) de un blastocisto.
10/10 beta positivo de 1800
17/10 beta de 23000
Estabamos muy felices pero simpre con un miedo dentro.
Pero dia 21/10 por la mañana tuve ligera manchado, fue el momento más dificili que hemos vivido en nuestra vida. No sabiamos que hacer y escribimos un mail al HCB pero nos contestaron que a veces es normal esos sangrados sin dolar en primer trimestre y recomendaron hacer reposo y seguir la medicación pero no podiamos esperar y queriamos saber si todo estaba bien y fuimos a Maternitat de urgencia y me hicieron la ecografia, nos han dicho que todo estaba bien y pudimos escuchar el latido de nuesrto bebe. Habia un hematoma dentro del útero que provocó ese ligero manchado.
De momento estamos muy contentos, es increible sentir el primer latido de nuestro bebe de 6 semanas.
Somos nuevos en este blog. Nos gustaria compartir nuestra experiencia con tod@s. Nuestra historia es muy larga pero Intentaré hacerlo resumido.
Yo tengo Sindrome de ovario poliquistico. Estamos buscando embarazo hace 9 años. 4 IUI fallidas.
Nos apuntamos en lista de espera en 2018 para FIV y teniamos numero 1377.
En 2020 nos llamaron y empezamos tratamiento FIV. Ha sido muy duro este tiempo.
Llevo un total de 2 punciones ovaricas, en la primera punción obtuvimos 19 ovulos de los quales se fecundaron 9 (5 ICSI+ 4 FIV C) y llegaron 5 a blastocistos.
Primera trasferencia acabo en aborto bioquimico. En otros cuatro transferencias de blastocisto no consiguió ni implantarse. Parecia imposible conseguirlo y estabamos rotos por dentro pero no podiamos hacer nada. Unico que podemos hacer es seguir intentando.
En la 2nda puncion ovarica obtuvimos 12 ovulos maduros y fecundaron 8 con técnica ICSI, finalmente tambien 5 blastocistos.
Primera trasferencia en fresco que acabo en aborto bioquímico.
El dia 28/09/22 me han hecho otra trasferencia (7°) de un blastocisto.
10/10 beta positivo de 1800
17/10 beta de 23000
Estabamos muy felices pero simpre con un miedo dentro.
Pero dia 21/10 por la mañana tuve ligera manchado, fue el momento más dificili que hemos vivido en nuestra vida. No sabiamos que hacer y escribimos un mail al HCB pero nos contestaron que a veces es normal esos sangrados sin dolar en primer trimestre y recomendaron hacer reposo y seguir la medicación pero no podiamos esperar y queriamos saber si todo estaba bien y fuimos a Maternitat de urgencia y me hicieron la ecografia, nos han dicho que todo estaba bien y pudimos escuchar el latido de nuesrto bebe. Habia un hematoma dentro del útero que provocó ese ligero manchado.
De momento estamos muy contentos, es increible sentir el primer latido de nuestro bebe de 6 semanas.
@somni22 como me alegro que vaya todo bien!!! Bienvenidos al blog y que sigais contandonos buenas noticias... eso nos anima a laa demas a continuar!!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |