••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••
••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••
Benvingudes al Maig!! Un dels mesos més bonics de l'any
Hem estat una mica desconnectades però qui tingui ganes de tornar amb força aquí estarem!! Amb ganes de fer molts panxus aquesta primavera!
Podeu ficar les vostres dades i us aniré afegint a la llista!
Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm de fills:
DNW:
Explican’s alguna curiositat sobre tu:
*•*•*•*•*•*•* *•*•*•*•*•*•* *•*•*•*•*•*•*
CarmeBb
Edat dels dos: 35 i 38
Cicle de cerca: 3er
Núm de fills: 0
DNW: 8 maig
Explican’s alguna curiositat sobre tu: Vam començar al gener però hem fet un descans durant dos cicles.
Serpentina
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: 4t
DNW: 29 de maig
Explican’s alguna curiositat sobre tu: quan fa un any i mig em preguntaven si volia tenir fills la meva resposta era que no!
Engruna de mill
Cicle de cerca: 5 des de la histero
DNW: 15/05
Explican’s alguna curiositat sobre tu: crec que ja ho he provat tot per cantar panxu natural
Isnel-32
Edat dels dos: jo 33 i la meva parella 36
Cicle de cerca: des del març passat, ara fa 1 any llarg (tot i que soc molt irregular i no tots els mesos he tingut regla)
Núm de fills: 1 (4 anys)
DNW: 7 de maig
Explican’s alguna curiositat sobre tu: la meva parella és una noia trans i tot està costant força. Ara fa dos o tres mesos que ha deixat les hormones a veure si tenim més sort. També hem començat a fer TO i com a mínim fem els deures quan toca, que jo sóc molt irregular i crec que la majoria de mesos no hem fet la SW la setmana correcta.
Helena88
Edat dels dos: 35 anys
Cicle de cerca: 1
Núm de fills: 1
DNW: 13/5
Explican’s alguna curiositat sobre tu: tenim un nen de 3,5 anys que va venir a la primera. Vaig tenir molts símptomes abans de la falta que aquesta vegada no tinc.
lidia2796
Edat dels dos: 27 i 29 anys
Núm de fills: 1 de 3,5 anys
DNW: 5/05/2023
Explican’s alguna curiositat sobre tu: tot i que en tenim moltes ganes, m'agovio al pensar com ens organitzarem si augmentem la família
Avena
Edat dels dos: 29 i 33
Cicle de cerca: He perdut el compte
Núm de fills: 2 en forma d'estrelletes al cel
DNW: 10/5
Explican’s alguna curiositat sobre tu: M'agrada pendrem la vida amb humor, però aquest tema em supera.
lidia2796: 5 de maig
Isnel-32: 7 de maig
CarmeBb: 8 de maig
Avena: 10 de maig
Helena88: 13 de maig
Engruna de mill: 15 de maig
Serpentina:29 de maig
Hem estat una mica desconnectades però qui tingui ganes de tornar amb força aquí estarem!! Amb ganes de fer molts panxus aquesta primavera!
Podeu ficar les vostres dades i us aniré afegint a la llista!
Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm de fills:
DNW:
CarmeBb
Cicle de cerca: 3er
DNW: 8 maig
Explican’s alguna curiositat sobre tu: Vam començar al gener però hem fet un descans durant dos cicles.
Serpentina
Explican’s alguna curiositat sobre tu: quan fa un any i mig em preguntaven si volia tenir fills la meva resposta era que no!
Engruna de mill
Explican’s alguna curiositat sobre tu: crec que ja ho he provat tot per cantar panxu natural
Isnel-32
Cicle de cerca: des del març passat, ara fa 1 any llarg (tot i que soc molt irregular i no tots els mesos he tingut regla)
Explican’s alguna curiositat sobre tu: la meva parella és una noia trans i tot està costant força. Ara fa dos o tres mesos que ha deixat les hormones a veure si tenim més sort. També hem començat a fer TO i com a mínim fem els deures quan toca, que jo sóc molt irregular i crec que la majoria de mesos no hem fet la SW la setmana correcta.

Helena88
Edat dels dos: 35 anys
Núm de fills: 1
Explican’s alguna curiositat sobre tu: tenim un nen de 3,5 anys que va venir a la primera. Vaig tenir molts símptomes abans de la falta que aquesta vegada no tinc.
lidia2796
Explican’s alguna curiositat sobre tu: tot i que en tenim moltes ganes, m'agovio al pensar com ens organitzarem si augmentem la família
Avena
Edat dels dos: 29 i 33
Cicle de cerca: He perdut el compte
Núm de fills: 2 en forma d'estrelletes al cel
DNW: 10/5
Explican’s alguna curiositat sobre tu: M'agrada pendrem la vida amb humor, però aquest tema em supera.
lidia2796: 5 de maig
Isnel-32: 7 de maig
CarmeBb: 8 de maig
Avena: 10 de maig
Helena88: 13 de maig
Engruna de mill: 15 de maig
Serpentina:29 de maig

CarmeBb l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 31, 2023 3:54 pm, en total s’ha editat 16 vegades.
- Serpentina
- :: puça

- Entrades: 39
- Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm
Re: ••^^•• Cercadores MAIG 2023 ••^^••
Fa temps que passava d'observadora pel fòrum i aquest cop m'he animat!! Som-hi!
- Engruna de mill
- :: papallona

- Entrades: 112
- Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm
Ueeee!!! Ja tornem a ser aquí!! A veure si ho animem tot una mica i aquesta primavera cantem uns quants panxus!!
Molts ànims a totes i força!!
Per cert, benvinguda Serpentina!!!
Molts ànims a totes i força!!

Per cert, benvinguda Serpentina!!!

Hola noies!
Que bé tornar a obrir grup, va bé poder compartir amb gent tot el que ens passa pel cap, que a vegades durant la cerca et trobes molt sola (almenys a mi em passa).
A veure si la primavera ens porta un munt de panxulines!!
I benvinguda Serpentina!!
Aquí teniu les meves dades:
Molts ànims a totes!!!
Que bé tornar a obrir grup, va bé poder compartir amb gent tot el que ens passa pel cap, que a vegades durant la cerca et trobes molt sola (almenys a mi em passa).
A veure si la primavera ens porta un munt de panxulines!!
I benvinguda Serpentina!!
Aquí teniu les meves dades:

Molts ànims a totes!!!

Isnel-32 

Que bé veure tantes ganes aquest mes!
Benvinguda Serpentina!!
Engruna de mill i Isnel-32 que bé tornar-vos a veure per aquí!
Isnel-32 veig que et queda poquet per DNW! A mi també... aquestes dues setmanes des de l'ovulació fins la W se'm fan eterneeeeesssss!!! Ara un símptoma d'embaràs, ara un de regla.... i així acabaré boja!
Vaig tacar rosa els últims tres dies, avui gens, però últimament ho faig cada mes això... fins i tot els cicles que no ho hem estat intentant... així que ja no sé que pensar de res.
En fi, molts ànims a totes! Les que esteu en desespero una abraçada fortíssima!!

Benvinguda Serpentina!!
Engruna de mill i Isnel-32 que bé tornar-vos a veure per aquí!
Isnel-32 veig que et queda poquet per DNW! A mi també... aquestes dues setmanes des de l'ovulació fins la W se'm fan eterneeeeesssss!!! Ara un símptoma d'embaràs, ara un de regla.... i així acabaré boja!
Vaig tacar rosa els últims tres dies, avui gens, però últimament ho faig cada mes això... fins i tot els cicles que no ho hem estat intentant... així que ja no sé que pensar de res.En fi, molts ànims a totes! Les que esteu en desespero una abraçada fortíssima!!

Hola noies!
Sí, a mi també se m’està fent llarga la setmana, tot i que no tinc gaire clar quin dia m’ha de venir la warry. En teoria segons els TO vaig ovular el 22 d’abril, així que 1 app em diu que m’ha de venir el 7, l’altre el 9, així que no ho sé exactament…
Pel que fa als psicosímptomes, ahir vaig tacar una mica marró i vaig començar a tenir mal d’ovaris. Vaig pensar que em baixaria la regla al cap de res, però encara no ha fet acte de presència. Avui he tornat a tacar una mica, així que no sé. Normalment no taco abans de la regla, però veig que hi ha noies que sí…
De moment intentaré aguantar les ganes de fer TE, almenys fins la DNW.
A veure si aquest mes és el nostre!!!

Sí, a mi també se m’està fent llarga la setmana, tot i que no tinc gaire clar quin dia m’ha de venir la warry. En teoria segons els TO vaig ovular el 22 d’abril, així que 1 app em diu que m’ha de venir el 7, l’altre el 9, així que no ho sé exactament…
Pel que fa als psicosímptomes, ahir vaig tacar una mica marró i vaig començar a tenir mal d’ovaris. Vaig pensar que em baixaria la regla al cap de res, però encara no ha fet acte de presència. Avui he tornat a tacar una mica, així que no sé. Normalment no taco abans de la regla, però veig que hi ha noies que sí…
De moment intentaré aguantar les ganes de fer TE, almenys fins la DNW.
A veure si aquest mes és el nostre!!!

Isnel-32 

- Serpentina

Ostres noies! Quines diferències de DNW! Vosaltres amb els deures fets i a mi encara em falten uns quants dies per començar la SW!
A veure si la setmana que ve arriba alguna bona notícia! Mentrestant, ànims amb els dies de desespero...cada dia és un dia menys per sortir de dubtes!!
A veure si la setmana que ve arriba alguna bona notícia! Mentrestant, ànims amb els dies de desespero...cada dia és un dia menys per sortir de dubtes!!

Hola noies!!
Estic molt confosa a veure quina opinió teniu. Vam fer deures abans i després de l'ovulació però no els dies clau (crec). A meitat del cicle em va baixar un fluxe marronós-rosa que va durar 3 dies.
Fa tres dies que m'hauria d'haver vingut la regla i res, cap símptoma. Com ho veieu??
Ànims a totes!!!
Estic molt confosa a veure quina opinió teniu. Vam fer deures abans i després de l'ovulació però no els dies clau (crec). A meitat del cicle em va baixar un fluxe marronós-rosa que va durar 3 dies.
Fa tres dies que m'hauria d'haver vingut la regla i res, cap símptoma. Com ho veieu??
Ànims a totes!!!
- Serpentina

Hola lidia2798! Podria ser un sagnat d'implantació potser? Jo si tens una falta de 3 dies em faria un TE i a veure què surt!
Com porteu l'espera la resta??
Com porteu l'espera la resta??
- Engruna de mill

Lidia, jo també em faria un TE per sortir de dubtes… si surt negatiu també pot ser una altra cosa. A veure, creuem els dits!!
A mi encara em queda per la DNW, però tinc la sensació que aquest mes tampoc serà, estem una mica cansats i hem passat una mica de tot… hem fet deures, però potser no com i quan tocarien. No se, ja veurem!
La resta com ho porteu?
A mi encara em queda per la DNW, però tinc la sensació que aquest mes tampoc serà, estem una mica cansats i hem passat una mica de tot… hem fet deures, però potser no com i quan tocarien. No se, ja veurem!
La resta com ho porteu?
Hola noies!
Lidia2796 pinta força bé, no? Com diu la serpentina podria ser el sagnat d’implantació. Jo també em faria un TE per sortir de dubtes si no et baixa la regla!
Engruna de mill no se sap mai quan pots fer diana, ara intenta relaxar-te i a esperar tranquilament la DNW.
Carme Bb, tu com ho portes? Algun símptoma?
Modo ego: a mi encara no m’ha baixat res. El dolor d’ovaris i el tacat que tenia fa 3 dies ha marxat i ara no noto res de res en cap sentit, així que no ho sé
suposo que si demà no m’ha vingut em faré un TE, tot i que no vull fer-me massa esperançes pq no tinc clar si m’havia de venir avui o dimarts.
Si vaig ovular segons els TO el 22 d’abril, com conteu el dia de la regla? Tinc dos aplicacions i cada una ho conta diferent. Això em passa per ser tan controladora i tenir-ne dues
Una abraçada!!
Lidia2796 pinta força bé, no? Com diu la serpentina podria ser el sagnat d’implantació. Jo també em faria un TE per sortir de dubtes si no et baixa la regla!
Engruna de mill no se sap mai quan pots fer diana, ara intenta relaxar-te i a esperar tranquilament la DNW.
Carme Bb, tu com ho portes? Algun símptoma?
Modo ego: a mi encara no m’ha baixat res. El dolor d’ovaris i el tacat que tenia fa 3 dies ha marxat i ara no noto res de res en cap sentit, així que no ho sé
suposo que si demà no m’ha vingut em faré un TE, tot i que no vull fer-me massa esperançes pq no tinc clar si m’havia de venir avui o dimarts. Si vaig ovular segons els TO el 22 d’abril, com conteu el dia de la regla? Tinc dos aplicacions i cada una ho conta diferent. Això em passa per ser tan controladora i tenir-ne dues

Una abraçada!!

Isnel-32 

Hola a totes!
Lídia potser ja et pots fer el test com et comenten les altres per sortir de dubtes! si sempre ets puntual pinta bé!!
Engruna, a mi em passa igual, que a vegades penso que no, a vegades penso que potser sí... pel que veig d'altres comentaris, a vegades es fan deures "quan toca" i no hi ha embaràs, i a vegades et penses que aquell mes no encertaràs i hi ha panxu. Així que fins que no aparegui la W tot pot ser!
Isnel, jo segons la meva app vaig ovular el dia 23 i em marca que la W m'ha de venir demà, així que pel que veig ens ho calcula igual! Estic exactament igual que tu, no he tornat a tacar desprès d'aquells tres dies amb fluxe rosa, i ara mateix no tinc cap símptoma. Em vaig trobar una mica com amb febrícula les nits de dimecres a dissabte, però avui he estat bé. Així que ni idea.... cada cop queda menys per sortir de dubtes!! I si aquest mes no ha estat, doncs a pel pròxim!
Serpentina molts ànims amb la SW!
Ànims a totes!
Lídia potser ja et pots fer el test com et comenten les altres per sortir de dubtes! si sempre ets puntual pinta bé!!
Engruna, a mi em passa igual, que a vegades penso que no, a vegades penso que potser sí... pel que veig d'altres comentaris, a vegades es fan deures "quan toca" i no hi ha embaràs, i a vegades et penses que aquell mes no encertaràs i hi ha panxu. Així que fins que no aparegui la W tot pot ser!
Isnel, jo segons la meva app vaig ovular el dia 23 i em marca que la W m'ha de venir demà, així que pel que veig ens ho calcula igual! Estic exactament igual que tu, no he tornat a tacar desprès d'aquells tres dies amb fluxe rosa, i ara mateix no tinc cap símptoma. Em vaig trobar una mica com amb febrícula les nits de dimecres a dissabte, però avui he estat bé. Així que ni idea.... cada cop queda menys per sortir de dubtes!! I si aquest mes no ha estat, doncs a pel pròxim!
Serpentina molts ànims amb la SW!
Ànims a totes!
Hola noies!
Avui era la meva DNW i no ha aparegut la W, al vespre m’he fet un ClearBlue i embarassada!! He estat força estona en xoc! Molt contenta però no m’ho acabo de creure i amb por que sigui un bioquímic com al gener. Però Bueno de moment canto panxu!
Isnel com ho portes??
Molts ànims a la resta!
Avui era la meva DNW i no ha aparegut la W, al vespre m’he fet un ClearBlue i embarassada!! He estat força estona en xoc! Molt contenta però no m’ho acabo de creure i amb por que sigui un bioquímic com al gener. Però Bueno de moment canto panxu!
Isnel com ho portes??
Molts ànims a la resta!
- Serpentina

Hola a totes!!
CarmeBb enhorabonaaaaaaa!!! Tan de bo tot vagi endavant, que guai!!!
Lidia2796 i Isnel-32, com ho porteu? Alguna novetat?
Engruna de mill: t'entenc, al final a mesura que passen els mesos i veus que no avances t'ho comences a agafar passant una mica de tot, jo començo a viure-ho una mica així també... però vaja, cal no perdre l'esperança, que si s'ha fet feina hi ha possibilitats i aquestes coses a vegades arriben quan menys t'ho esperes!
Ego: jo avui m'he fet un TO, tot i que just em comença a canviar el flux i teòricament no hauria d'ovular fins diumenge... No me'ls faig cada dia fins que no veig que ja tinc CW, però per anar controlant una mica...bé, ja ho trobarem!
CarmeBb enhorabonaaaaaaa!!! Tan de bo tot vagi endavant, que guai!!!
Lidia2796 i Isnel-32, com ho porteu? Alguna novetat?
Engruna de mill: t'entenc, al final a mesura que passen els mesos i veus que no avances t'ho comences a agafar passant una mica de tot, jo començo a viure-ho una mica així també... però vaja, cal no perdre l'esperança, que si s'ha fet feina hi ha possibilitats i aquestes coses a vegades arriben quan menys t'ho esperes!
Ego: jo avui m'he fet un TO, tot i que just em comença a canviar el flux i teòricament no hauria d'ovular fins diumenge... No me'ls faig cada dia fins que no veig que ja tinc CW, però per anar controlant una mica...bé, ja ho trobarem!
Edat dels dos: 37 anys
Núm de fills: 2
Núm de fills: 2
Helena88 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 31, 2023 12:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes gràcies!! No he dormit en tota la nit, costa de creure la veritat. A veure si aquest cop va tot bé!
lidia2798 al final et vas fer TE? si vols em pots donar les dades i t'apunto també!
Molts ànims a totes i benvinguda Helena88!!
lidia2798 al final et vas fer TE? si vols em pots donar les dades i t'apunto també!
Molts ànims a totes i benvinguda Helena88!!

- Engruna de mill

Oohh!! Moltes felicitats, Carme!!! Que bé, me n’alegro!! Ja hem cantat un panxu!!
Benvinguda, Helena!!
Doncs si, teniu raó. A vegades la cerca es cansada i cada vegada que ve la W penso: “a la merda! Passo de tot!” Però després quan s’acaba torno a tenir una mica d’ilusió que pot passar el miracle. Aix… no se, ja veurem aquest mes com va…
Les altres com ho porteu??
Benvinguda, Helena!!
Doncs si, teniu raó. A vegades la cerca es cansada i cada vegada que ve la W penso: “a la merda! Passo de tot!” Però després quan s’acaba torno a tenir una mica d’ilusió que pot passar el miracle. Aix… no se, ja veurem aquest mes com va…
Les altres com ho porteu??

Benvinguda Helena!!
I molts ànims a la resta amb aquestes SW o cerques de pics d’ovulació!!
Enhorabona CarmeBb!!!!
Jo aquest matí, veient que encara no m’havia baixat la regla m’he fet un TE i també m’ha donat positiu!!!! Estic molt contenta tot i que una mica cautelosa també, ja que no tinc cap símptoma de res de res, així que no ho sé… pero bueno, de moment és positiu!!
Vinga, que encara hi som a temps de cantar-ne mes aquest mes!! A veure si fem el pleno!!!
Una abraçada noies!!!
I molts ànims a la resta amb aquestes SW o cerques de pics d’ovulació!!
Enhorabona CarmeBb!!!!
Jo aquest matí, veient que encara no m’havia baixat la regla m’he fet un TE i també m’ha donat positiu!!!! Estic molt contenta tot i que una mica cautelosa també, ja que no tinc cap símptoma de res de res, així que no ho sé… pero bueno, de moment és positiu!!
Vinga, que encara hi som a temps de cantar-ne mes aquest mes!! A veure si fem el pleno!!!
Una abraçada noies!!!
Isnel-32 

Isnel-32 felicitats!!!
Quina alegria! Ja aniràs explicant com et sents!
Sí, és aquella sensació que tens el positiu però cada cop que vaig al WC em miro si taco perquè tinc por que igualment no tiri endavant i vingui la W, suposo que necessito que passin uns dies per acabar de creure'm que això va bé.
Jo el que sí que noto és un cansament diferent que abans no tenia. Sóc bastant hiperactiva de normal i ara tinc una mandra per tot.... que espero que es passi aviat!
Molts ànims a la resta amb la SW o el desespero! Aviam si podem cantar molts panxus!
Quina alegria! Ja aniràs explicant com et sents!Sí, és aquella sensació que tens el positiu però cada cop que vaig al WC em miro si taco perquè tinc por que igualment no tiri endavant i vingui la W, suposo que necessito que passin uns dies per acabar de creure'm que això va bé.
Jo el que sí que noto és un cansament diferent que abans no tenia. Sóc bastant hiperactiva de normal i ara tinc una mandra per tot.... que espero que es passi aviat!
Molts ànims a la resta amb la SW o el desespero! Aviam si podem cantar molts panxus!

Hola noies!
Primer de tot moltes felicitats Carme!!
Jo ahir em vaig fer el test i va sortir negatiu però res de warry encara. No tinc cap símptoma. És estrany perque soc ser molt regular... Si en uns dies no ve demanaré hora al gine a veure que pot passar.
Us passo les meves dades:
Ànims a totes!!
Primer de tot moltes felicitats Carme!!
Jo ahir em vaig fer el test i va sortir negatiu però res de warry encara. No tinc cap símptoma. És estrany perque soc ser molt regular... Si en uns dies no ve demanaré hora al gine a veure que pot passar.
Us passo les meves dades:
Ànims a totes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |