FIV 2023
Re: FIV 2023
Neu ho sento molt. Molts ànims, una forta abraçada
- Northern Lights
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm
Neu em sap molt de greu, és una muntanya russa la reproducció. Una abracada
Neu21 ho sento molt!!! Veig que no us rendiu i ho celebro, ara agafa el temps que necessitis per tornar-te a aixecar
Gràcies a totes!!
Sabiem que el % de fragmentació era molt alt i que tot i el Fertil Chip podia no ser un bon embrió.
Em relaxa pensar que si no havia d'anar bé millor que ja no hagi implantat, perquè passar per avortaments és fatal.
Ara esperar la regla i tornar a parlar amb la clinica, suposo que farem un altre cicle FIV amb biopsia de l'esperma.. I potser amb meitat de donant (tot i que mentalment encara se'ns fa difícil acceptar que ja estem en aquesta pantalla) i no vull ni pensar en els diners...!!!
En fi, ara sé que ens hem de cuidar i recuperar.
Que tal les beta esperes?
Molta sort!!
Sabiem que el % de fragmentació era molt alt i que tot i el Fertil Chip podia no ser un bon embrió.
Em relaxa pensar que si no havia d'anar bé millor que ja no hagi implantat, perquè passar per avortaments és fatal.
Ara esperar la regla i tornar a parlar amb la clinica, suposo que farem un altre cicle FIV amb biopsia de l'esperma.. I potser amb meitat de donant (tot i que mentalment encara se'ns fa difícil acceptar que ja estem en aquesta pantalla) i no vull ni pensar en els diners...!!!
En fi, ara sé que ens hem de cuidar i recuperar.
Que tal les beta esperes?
Molta sort!!
- Primavera1985
- :: conillet

- Entrades: 394
- Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am
Neu21 ets una valenta!! I pensant,potser econòmicament parlant,us surt més a compte lo de l'esperma de donant ,doncs aneu a asegurar més el tiro i us estalvies tot el tema de proves i seleccions que jo penso que és per on més marxen els diners. No sé,el que teniu de bo és que TENIU OPCIONS! Ànims i amunt!
- Northern Lights

Neu nosaltres hem fet meitat semen parella i meitat semen donant.
Nosaltres estem a reproduccio per factor masculí greu, pensa que no van ni poder fer fertile chip dels pocs espermatozoides que hi havien a la mostra....
Tot i això, hem tingut sort i han quedat 4 blastos de la meva parella i primer provarem els seus però sino anirem a pels blastos que tinc amb el donant.
A mi al principi s em va fer dur perque ja tenim un fill biologicament dels dos i em sabia greu que el segon no ho fos, però ara ja ho tinc coll avall i si hem de recorrer els del donant doncs cap problema.
Nosaltres estem a reproduccio per factor masculí greu, pensa que no van ni poder fer fertile chip dels pocs espermatozoides que hi havien a la mostra....
Tot i això, hem tingut sort i han quedat 4 blastos de la meva parella i primer provarem els seus però sino anirem a pels blastos que tinc amb el donant.
A mi al principi s em va fer dur perque ja tenim un fill biologicament dels dos i em sabia greu que el segon no ho fos, però ara ja ho tinc coll avall i si hem de recorrer els del donant doncs cap problema.
Bon dia boniques!
Neu com estàs? Me'n alegro que tingueu una "estratègia" per on tirar
Northern Lights aviat transfer no?
CristinaCasas com portes la betaespera? Has fet algun test?
Xantipa q tal? Ecos?
Primavera com et trobes'
Jo noies feta un sac de nervis, quina betaespera...! Demà sortirem de dubtes però uf, estic cagada! Sóc com una muntanya russa, alguns moments visualitzant el positiu i alguns el negatiu...! Símptomes lo de sempre, algun dolor d'ovaris i els pits que els tinc adolorits encara de la punció, i així segueixen. Res que no pugui ser progesterona. Enfi tocarà aguantar i desitjar que al final surti bé
Una abraçada!
Neu com estàs? Me'n alegro que tingueu una "estratègia" per on tirar
Northern Lights aviat transfer no?
CristinaCasas com portes la betaespera? Has fet algun test?
Xantipa q tal? Ecos?
Primavera com et trobes'
Jo noies feta un sac de nervis, quina betaespera...! Demà sortirem de dubtes però uf, estic cagada! Sóc com una muntanya russa, alguns moments visualitzant el positiu i alguns el negatiu...! Símptomes lo de sempre, algun dolor d'ovaris i els pits que els tinc adolorits encara de la punció, i així segueixen. Res que no pugui ser progesterona. Enfi tocarà aguantar i desitjar que al final surti bé
Una abraçada!
- Primavera1985

Juno ment positiva! Confiem en bons resultats!!demà beta en sang?!t'has fet algun test?!això de l'espera es fa etern!!!
Modo ego:cap de setmana de vòmits i malestar,mentres guardant repòs....amb ganes del control de demà per saber com està tot plegat. Agobiada !
Abraçada boniques
Modo ego:cap de setmana de vòmits i malestar,mentres guardant repòs....amb ganes del control de demà per saber com està tot plegat. Agobiada !
Abraçada boniques
Primavera no m'he fet cap test! No me'n faig mai... quan buscàvem naturals en vaig fer tants i tots van ser negatius, que els hi tinc pànic! Demà beta si!! Gràcies intentaré ment positiva com dius!
Ostres vaja quin pal això dels vòmits i malestar... Estas en repos? No ho tenia en ment! De quantes setmanes estas ja? Guai que demà tinguis control, segur q va bé i et quedes tranquila. Ànims!!!!
Ostres vaja quin pal això dels vòmits i malestar... Estas en repos? No ho tenia en ment! De quantes setmanes estas ja? Guai que demà tinguis control, segur q va bé i et quedes tranquila. Ànims!!!!
- CristinaCasas
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am
Bona tarda a tothom.
Dons l'altre dia vaig trobar uns testos per casa pero com k suposo k estan caducat no me fio gaire del resultat.
Avui a la tarda anire a comprar un a la farmacia i mel fare diumenge.
Yo soc sincera i no creec k ho estigui. No noto res.
Recordo que amb la 2n IA em vaig trobar fatal.
No em fan mal els pits ni res. Aixi k no se.
El diumenge sabre si si o sino.
Dons l'altre dia vaig trobar uns testos per casa pero com k suposo k estan caducat no me fio gaire del resultat.
Avui a la tarda anire a comprar un a la farmacia i mel fare diumenge.
Yo soc sincera i no creec k ho estigui. No noto res.
Recordo que amb la 2n IA em vaig trobar fatal.
No em fan mal els pits ni res. Aixi k no se.
El diumenge sabre si si o sino.
- Primavera1985

cristinaCasas quant fa que et vas fer la trans?!admiro la serenitat en què aguantes sense fer-te un test! Ole!!
Juno com estem??????em tens a l'espera!!!
Juno com estem??????em tens a l'espera!!!
Noies ja tinc resultats: POSITIU!!!!! Ara primer pas aconseguit i esperar propers desitjant q tot vagi bé, però de moment en un núvol i molt feliç!! Moltes gràcies a totes pel suport
Primavera com estas? Ja has anat al control?
CristinaCasas jo també admiro la teva paciència! Que tinguis molta sort!!
Primavera com estas? Ja has anat al control?
CristinaCasas jo també admiro la teva paciència! Que tinguis molta sort!!
- Primavera1985

[list=] Juno [/list] Junooooooooooo!!!! Ueeeee m'alegro moltíssim!!!! Ai que bé!!!!!!!
Jo esperant per control...creuant dits.
Jo esperant per control...creuant dits.
- CristinaCasas
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: ds. nov. 13, 2021 9:56 am
Bones a tothom.
Dons avui ya no podia esperar mes. I me fet un dels k tinc per casa. Resultat : Negatiu ( per variar) igualment diumenge men fare un dels de farmacia i si el resultat es el mateix( cosa de dubto que canvi) dons a esperar k baixi l' amiga i llavors a veure quan es diuent de fer el segon intent.
Juno enhorabona. Ara a disfrutar i ya veuras com tot anirà be i tindràs el/la petit/a aviat al braços.
Petons a tothom.
Dons avui ya no podia esperar mes. I me fet un dels k tinc per casa. Resultat : Negatiu ( per variar) igualment diumenge men fare un dels de farmacia i si el resultat es el mateix( cosa de dubto que canvi) dons a esperar k baixi l' amiga i llavors a veure quan es diuent de fer el segon intent.
Juno enhorabona. Ara a disfrutar i ya veuras com tot anirà be i tindràs el/la petit/a aviat al braços.
Petons a tothom.
Gràcies boniques!
Ohh CristinaCasas em sap molt greu... Una forta abraçada
Me'n alegro que tireu endavant i encareu el segon intent! Molts ànims, et desitjo molta sort
Primavera ja ens dius q tal la visita!!
Ohh CristinaCasas em sap molt greu... Una forta abraçada
Me'n alegro que tireu endavant i encareu el segon intent! Molts ànims, et desitjo molta sort
Primavera ja ens dius q tal la visita!!
- Primavera1985

CristinaCasas jopeee.... Em sap greu. Endevant i una bona abraçada!
Modo ego: hematoma allà mateix i seguir amb repòs una mica més...per sort ell /a va creixent i sembla que tot ok.
Modo ego: hematoma allà mateix i seguir amb repòs una mica més...per sort ell /a va creixent i sembla que tot ok.
Hola!
Juno enhorabona per el positiu !! Que vagi tot molt bé!!
CrisCasas sap molt greu.. Es un desanim fort veure el negatiu. Cuida't!
Notherm Ligths, nosaltres també estem per factor masculí, sort amb aquests 4 blastos.
Ja em va venir la regla, vaig fer eco i estic fent estimulació. Ha anat tot molt de pressa.. Pero ja estic farta d'esperes.. Finalment la decisió ha estat Fiv amb biopsia testicular i dgp. Aixi que res a preparar-me per la punció, potser transferència a l'agost.
Juno enhorabona per el positiu !! Que vagi tot molt bé!!
CrisCasas sap molt greu.. Es un desanim fort veure el negatiu. Cuida't!
Notherm Ligths, nosaltres també estem per factor masculí, sort amb aquests 4 blastos.
Ja em va venir la regla, vaig fer eco i estic fent estimulació. Ha anat tot molt de pressa.. Pero ja estic farta d'esperes.. Finalment la decisió ha estat Fiv amb biopsia testicular i dgp. Aixi que res a preparar-me per la punció, potser transferència a l'agost.
Juno moltes felicitats!! et dessitjo que vagi tot molt bé! m'alegro molt!
Cristinacasas ho sento molt, Prova a fer-te el del diumenge, ja ens expliques. Molts ànims!!!
Neu molts ànims també per aquesta estimulació, Tens tota la raó , en aquests processos et passes esperar una eternitat entre proves i proves.... sembla que no arribi mai el moment.
Per la meva part, esperant que vingui la regla i fer preparació pel test de l'endometri que serà aviat. A veure si podem esbrinar alguna cosa... Juno penso en tu, gràcies al test vas descobrir perquè no implantava i ara ha anat bé, em dones esperança!!
Per altra banda, les proves d'inmunonologia em van sortir que tinc el gen de Celiaquia així que el metge m'ha recomanat deixar el gluten...i també m'han sortit uns valors una mica alts dels anticossos de "fofatidilserina en IGM" per tant, m'ha dit que comenci amb adiro 100 mg preventiu i una vegada tingui test + , punxar heparina diària tot l'embaràs...
Per una banda va ser com si em donessin una coça a l'estomag... per altra potser tinc una possible causa de què les meves transfers no hagin anat bé... en fi, ja us aniré explicant, sembla que no s'acaba mai aixó.
Cristinacasas ho sento molt, Prova a fer-te el del diumenge, ja ens expliques. Molts ànims!!!
Neu molts ànims també per aquesta estimulació, Tens tota la raó , en aquests processos et passes esperar una eternitat entre proves i proves.... sembla que no arribi mai el moment.
Per la meva part, esperant que vingui la regla i fer preparació pel test de l'endometri que serà aviat. A veure si podem esbrinar alguna cosa... Juno penso en tu, gràcies al test vas descobrir perquè no implantava i ara ha anat bé, em dones esperança!!
Per altra banda, les proves d'inmunonologia em van sortir que tinc el gen de Celiaquia així que el metge m'ha recomanat deixar el gluten...i també m'han sortit uns valors una mica alts dels anticossos de "fofatidilserina en IGM" per tant, m'ha dit que comenci amb adiro 100 mg preventiu i una vegada tingui test + , punxar heparina diària tot l'embaràs...
Per una banda va ser com si em donessin una coça a l'estomag... per altra potser tinc una possible causa de què les meves transfers no hagin anat bé... en fi, ja us aniré explicant, sembla que no s'acaba mai aixó.
- Northern Lights

Bones!
Cristina deu ni do quina paciencia, envejable, t ha sortit negatiu però a quants dies estas?
Juno moltes felicitats!!! Visca!!
Neu, ben fet, a mi les esperes em posen dels nervis, així que si teniu un pla endavant!
Primavera molts anims, també ha de ser dur perque segurament estas fent repos i s ha de tenir molta paciencia!
Fan-ny a veure que diu el test!
Jo a final transfer el diumenge dia 25, ho faig amb cicle natural i se m ha retrassat una mica la ovulacio, pero a part d aixo tot be, avui comenco progesterona i la meva amiga heparina
Cristina deu ni do quina paciencia, envejable, t ha sortit negatiu però a quants dies estas?
Juno moltes felicitats!!! Visca!!
Neu, ben fet, a mi les esperes em posen dels nervis, així que si teniu un pla endavant!
Primavera molts anims, també ha de ser dur perque segurament estas fent repos i s ha de tenir molta paciencia!
Fan-ny a veure que diu el test!
Jo a final transfer el diumenge dia 25, ho faig amb cicle natural i se m ha retrassat una mica la ovulacio, pero a part d aixo tot be, avui comenco progesterona i la meva amiga heparina
Northern Lights ,Molta sort en la transferencia , que vagi molt, molt bé!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |