FIV 2026

Tractaments, clíniques, medicaments..
46XX
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

FIV 2026

EntradaAutor: 46XX » dg. gen. 18, 2026 4:12 pm

Hola!

Canvi d’any, toca obrir un de nou, no?!

Quantes esteu en plena FIV o amb intenció de comenrçar-ne una??

Nosaltres ara hem decidit canviar de clínica per començar doble donanció, ovodonació i donació d’esperma. Tenim una nena ja nascuda al 2022 per FIV i ara ha tocat canviar de plans, ens hem fet grans i la reserva s’ha “esgotat”.
Genova
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

Re: FIV 2026

EntradaAutor: Genova » dt. març 24, 2026 9:21 pm

Hola noies!

Em presento, sóc la Gènova i acabo de decidir que em faré la FIV amb donant (ja que vull ser mare sola). Acabo de fer els 39 anys i la vida m’ha posat entrebancs per totes bandes per fer realitat el meu somni de ser mare però sembla que per fi s’han alineat els astres.
Tinc molt cacao mental amb tota la info q mkhan donat a les clíniques i els pressupostos…. Al final crec q em decantaré per l’hospital quiron. Si teniu experiències allà m’encataria conèixer-les.

En fi, sóc un cocktail d’emocions! molt il.lusionada i una mica angoixada per si no va bé…

Ànims, espero q poguem anar compartint la nostra experiència :()()::::
GRS
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 26, 2023 9:08 am

EntradaAutor: GRS » dc. abr. 08, 2026 1:52 pm

Hola!

Jo també soc monoparental, Gènova. Com que les inseminacions no em van funcionar, vaig fer una FIV (el 2023) i ara tinc un nen de dos anys. La cosa és que, des de fa uns mesos, em plantejo tornar-hi, ja que tinc embrions congelats i m'apropo als 39. Ara, però, la decisió és molt més difícil que llavors, perquè això de tenir-ne dos sent jo sola fa molt vertigen (tinc molta ajuda de ma mare, això sí).

Quan penso en el tirallets i en les nits sense dormir (sobretot ara que el meu fill comença a dormir força hores seguides), em desinflo una mica. Però em poden la il·lusió i la fantasia de veure dos fills meus jugant plegats.

No tinc experiències de la Quirón, em sap greu!
Desembre'22: 1a IAD -
Febrer'23: 2a IAD -
Març'23: 3a IAD -
Maig'23: 4a IAD -
Agost'23: FIV-ICSI +
Març'24: neix l'Ò.
46XX
Entrades: 309
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dt. abr. 14, 2026 11:24 pm

Ja som 3 doncs començant de zero, nosaltres ja estem en procès de la clinica buscant doble donant, ens han dit que trigarien 2-3 mesos en tenir els blastos, un cop els tinguin els congelaràn i començarem la peparació endometrial, nosaltres tenim per estona encara, vosaltres anireu més ràpid així que ja anireu explicant!!

De la quiron no en tinc ni idea, només se que si ets d’adeslas et fan descompte.

Nosaltres tenim una nena de quasi 4 anys i comencem a veure llum ara… als 3 va donar un canvi gran en quant a dormir del tirón i a fer rabietres de manera esporàdica perquè dels 2 als 3 anys les rabietes són mooooolt seguides i esgoten la paciència de qualsevol.

Trieu el trieu, estarà bé! Ànims!!!
Genova
Entrades: 12
Membre des de: dg. feb. 25, 2024 1:36 pm

EntradaAutor: Genova » dc. abr. 15, 2026 8:07 am

Ostres, el segon ja… que bé! És bonic poder donar germans/es. Jo crec que amb un/a ja en tindré prou… però mai se sap, la vida dona moltes voltes!
A mi, al final, mentre buscava clíniques privades xq estava farta d’esperar la pública …. Em van trucar de l’Hospital Clínic! Ja estan buscant donant i en 2-3 mesos ja em faran la primera inseminació… uf… no m.ho puc creure! Ànims a totes!
GRS
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 26, 2023 9:08 am

EntradaAutor: GRS » dc. abr. 15, 2026 8:29 am

Oh, que bé, Gènova! >.-<:

46XX, el meu va ser fer els dos anys i, al cap de tres dies, tenir la primera enrabiada monumental. Per sort, érem a casa i, com que estic mentalitzada sobre Els Terribles Dos, m'ho vaig prendre amb filosofia. Però perquè era la primera! Quan en portem una dotzena ja no sé quanta filosofia em quedarà :-o00m

El tema de la son és mortal! El meu, el dia que va fer quatre mesos, va deixar de dormir més d'una hora seguida, i així fins quasi els dos anys. Les nits que encadenava tres hores eren una fantasia. Però ves, al final encara he tingut sort i ja fa nits d'una tirada, com per art de màgia (bé, la màgia va aparèixer amb la desaparició dels bibes!).

De fet, si no hagués fet aquest canvi en el dormir, segurament ara no m'estaria plantejant de tornar a quedar-me embarassada. I la veritat és que hi ha una part de mi que diu: Però què fas?! Ara vols tornar al mode zombi?!?! He de reconèixer que el cansament màxim que suposa no dormir és el que més m'amoïna, sobretot tenint un fill que, amb l'edat que té, demana estar al 200 %.

Ànims a totes dues amb el procés!
Desembre'22: 1a IAD -
Febrer'23: 2a IAD -
Març'23: 3a IAD -
Maig'23: 4a IAD -
Agost'23: FIV-ICSI +
Març'24: neix l'Ò.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::