TOTS TENIM UN PASSAT
-
..
TOTS TENIM UN PASSAT
Nois, Noies, parlem de bolquers, llet, culs i caques, ...pero tenim un passat....En un altre post de cuyo nombre no quiero acordarme, i que per cert TREU FUM, estem confessant els nostres affairs, ligues varis i demés warriors de quan erem jovenetes...
A petición popular (Natrix), obro aquest tema per penjar fotos d'aquellos maravillosos años en que teniem temps per escollir el modelet abans de sortir al carrer,...Aqui teniu a la Leire als 18 i 20 anys i més...no s'hi val riure: TOTS TENIM UN PASSAT....
A petición popular (Natrix), obro aquest tema per penjar fotos d'aquellos maravillosos años en que teniem temps per escollir el modelet abans de sortir al carrer,...Aqui teniu a la Leire als 18 i 20 anys i més...no s'hi val riure: TOTS TENIM UN PASSAT....
. l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 30, 2008 1:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
VisitantVi
-
..
-
..
MontseMu ha escrit:Niiiiiiiinyaaaaa, qué bombonsitoooo!!!!! Joéeee, jo no penjo fotos meves ni boja, has deixat el llistó molt alt, tiaaaa, com t'has passat!!!
M'ESTEU PRENENT EL PEL O QUÈ???!!!!!!!!!!!
Si un dia apareix una filla meva vestida (o desvestida) aixi o amb aquests cabells...no se que li faria! jajajajaja!!!!!!!!!!!!
Vaya pinta per l'amor de Deu!!
Ei, mireu quina hora es, oi que es nota que dormo millor?jaja
. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 29, 2008 10:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ets una guapa de les guapes!!!!!!!! i super atrevidaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jajajaja entre aquest post i l'altre, em sento mojigataaaaaaaaaaaaaa!
Crec que faig la maleta i me'n vaig a buscar "aventures"
Juer, que faria jo sense el meu Oriolet?
Vale, moltes coses, però le quieroooooooooooo jajajajaja
jajajaja entre aquest post i l'altre, em sento mojigataaaaaaaaaaaaaa!
Crec que faig la maleta i me'n vaig a buscar "aventures"
Juer, que faria jo sense el meu Oriolet?
Vale, moltes coses, però le quieroooooooooooo jajajajaja-
..
JAJAJAJAJA Gisela, vaig a buscar aventures diu, jajaajjaja ai que risaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aqualata, quan miro aquestes fotos tb penso que he guanyat amb el temps, em veig taaaaaaaaaaaaan parda, taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan lletjaaaaaaaaa, taaaaaaaaaaaaaaaan hortera! jajajajaja!!
I ara no es que sigui un bellezón precisament, pero si mes no em veig NORMAL, que ja està bé..
jajajaja!!!!
Aqualata, quan miro aquestes fotos tb penso que he guanyat amb el temps, em veig taaaaaaaaaaaaan parda, taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan lletjaaaaaaaaa, taaaaaaaaaaaaaaaan hortera! jajajajaja!!
I ara no es que sigui un bellezón precisament, pero si mes no em veig NORMAL, que ja està bé..
jajajaja!!!!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |