Estic feta pols, no sabia on posar-ho i...
Laucob, m'agrada la teva sinceritat!
Jo també em sento absurda i confusa amb això de variar de diagnòstic cada dia. Per això me'n vaig al privat dijous, per tenir una segona opinió d'algú que s'ho mirarà amb calma i amb una mica més d'interès que alguns dels metges d'urgències que m'han tractat aquests dies.
Ah! I sobre el teu consell, de moment em dedico a descansar força, ni que sigui "porque yo lo valgo", jejeje!
Jo també em sento absurda i confusa amb això de variar de diagnòstic cada dia. Per això me'n vaig al privat dijous, per tenir una segona opinió d'algú que s'ho mirarà amb calma i amb una mica més d'interès que alguns dels metges d'urgències que m'han tractat aquests dies.
Ah! I sobre el teu consell, de moment em dedico a descansar força, ni que sigui "porque yo lo valgo", jejeje!

Ens en sortirem!
s
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 2:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Rateta, reposa, si que es verdad que un embarazo ectopico puede ser muy complicado, y tienen que tener mucho cuidado, pero piensa, que el jueves está aquí mismo.
Así que descansa, si lo pierdes por ti misma, y al final va mal, pues nada, llora, y aquí estamos para escucharte y ayudarte.
Sino a ver, si con un poco de suerte, pues se han equivocado con el diagnostico.
Abrazos y descansa mucho
Así que descansa, si lo pierdes por ti misma, y al final va mal, pues nada, llora, y aquí estamos para escucharte y ayudarte.
Sino a ver, si con un poco de suerte, pues se han equivocado con el diagnostico.
Abrazos y descansa mucho
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Bé, ja començo (només començo) a estar una mica més tranquil·la.
Ahir al matí em tocava nova visita al Trueta. Em va atendre la cap de ginecologia i obstetrícia que va dir-me que he tingut un avort tubèric, és a dir, un embaràs ectòpic que jo mateixa he abortat interiorment. Si ja ho deia ma mare: cosa dolenta, fora del ventre!
Al vespre vaig anar al gine privat. Quina meravella d'home!
Em va fer tota una exploració amb eco inclosa i va arribar a la mateixa conclusió que la doctora del matí.
Ara he de "reposar" dues regles i farem una histerosalpingografía, per veure si és que hi ha algun problema a les trompes que hagi causat l'embaràs ectòpic. Em fa por i mandra, no ho negaré pas, però també tinc ganes de que em mirin a fons i saber què hi ha allà dins.
Ahir al matí em tocava nova visita al Trueta. Em va atendre la cap de ginecologia i obstetrícia que va dir-me que he tingut un avort tubèric, és a dir, un embaràs ectòpic que jo mateixa he abortat interiorment. Si ja ho deia ma mare: cosa dolenta, fora del ventre!
Al vespre vaig anar al gine privat. Quina meravella d'home!
Ara he de "reposar" dues regles i farem una histerosalpingografía, per veure si és que hi ha algun problema a les trompes que hagi causat l'embaràs ectòpic. Em fa por i mandra, no ho negaré pas, però també tinc ganes de que em mirin a fons i saber què hi ha allà dins.
Ens en sortirem!
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Hola rateta...
He enganxat aquest post una mica tard, em sap greu el que t'ha passat.
T'entenc, jo vaig passar per un legrat fa dos anys i mitg i sé com estàs moralment.
Però també et dic que quan les coses no venen bé el millor és que deia ta mare.
I tu ara, a recuperarte en tots els sentits que ja veuràs com aviat...
Ara estic embarassada de 23 setmanes, ja veuràs com d'aquí no res (uns mesets de repos), estaràs al forum de futuras mamis.
Ja veuràs com tot va be bonica, anims!!!!!

He enganxat aquest post una mica tard, em sap greu el que t'ha passat.
T'entenc, jo vaig passar per un legrat fa dos anys i mitg i sé com estàs moralment.
Però també et dic que quan les coses no venen bé el millor és que deia ta mare.
I tu ara, a recuperarte en tots els sentits que ja veuràs com aviat...
Ara estic embarassada de 23 setmanes, ja veuràs com d'aquí no res (uns mesets de repos), estaràs al forum de futuras mamis.
Ja veuràs com tot va be bonica, anims!!!!!

creueta ha escrit:quimioteràpia??? per fer-te un legrat, vols dir?![]()
![]()
![]()
de tota manera, tu vas tenir força pèrdues, no?![]()
![]()
![]()
com estàs, guapa?
Estic psè, encara amb dolor a la panxa i pèrdues (tot i que cada cop menys).
Segons va dir-nos el metge, no és un legrat, és una medicació que donen per a eliminar tota resta de "cosa vivent". El què passa és que deixa radiació, i per això has d'estar 6 mesos després del tractament sense quedar-te prenyada.
Quines ganes que tot passi i poder tornar a estar tranquil·la!

Ens en sortirem!
ostres rateta, no havia vist el teu post fins ara que l'he buscat! això de la medicació així no ho havia sentit mai, a mi em van donar unes pastilles per la boca i les mateixes vaginals i tu mateixa ho expulses, i de radiactiu res de res..però potser el teu cas és diferent suposo...que no sóc metge jo! vinga guapíssima molts ànims reina! la meva angúnia em sembla una xuminada (mai millor dit no?) amb el que deus patir tu! però és el que sempre diuen els metges que la naturalesa és sàvia, (i la teva mare), i tot i que és un cop molt dur, amb tot el legrat ja veuràs com "netejaran les canyeries" per deixar-ho tot bé i a punt perquè el proper cigronet ho tingui tot perfecte! una abraçada molt forta i aquí ens tens eh?
Ostres Rateta ànims.
Escolta, com es diu el que et prendràs??
A mi desprès del legrat em van donar unes gotes que segons ells tambè eliminaven tot, però 4 mesos desprès els anàlisi encara donaven possitiu.
Sobretot, la millor medicina que et puc recomenar (sé que no és fàcil de trobar) és que t'animis aviat, que siguis possitiva i que tiris amb força!
I ja saps que aquí ens tens pel que sigui...
Escolta, com es diu el que et prendràs??
A mi desprès del legrat em van donar unes gotes que segons ells tambè eliminaven tot, però 4 mesos desprès els anàlisi encara donaven possitiu.
Sobretot, la millor medicina que et puc recomenar (sé que no és fàcil de trobar) és que t'animis aviat, que siguis possitiva i que tiris amb força!
I ja saps que aquí ens tens pel que sigui...
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |