Valeriana per dormir

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Valeriana per dormir

EntradaAutor: Plufi » dl. feb. 04, 2008 3:22 pm

Hola noies!!

La meva petita de 7 mesos ( en realitat 5 perquè va néixer 2 mesos abans) té molts problemes per dormir.

La veritat és que té li costa moltiiiiiiiiiiiiiiiiissin agafar el son, de dia acostuma a fer 2 migdiades de 30 minuts el dia que hi ha més sort i de nit...............ya ni te cuento com passem les nits.

Total que el mes passat a la revisió amb el pediatra, que també és homeopata, ens va dir que li podiem donar 4 o 5 gotes de valeriana al mati i al vespre, però com això de medicar per dormir ens fa molt respecte encara ens ho estem pensat.

El que passa es que portem una setmaneta de nits de plors i no dormir que tela marinera buffffffffff!!!.

Vaja que ja no sabem que fer, què farieu vosaltres? algú ha probat això de la valeriana? algún altre remei? Que en penseu?

Per curiosista, quantes hores dormen els vostres petits de nit? i si fan migdiada, cuanta estona dormen?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Liula
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dl. feb. 04, 2008 4:07 pm

Hi ha unes infusions del Blevit "dulces sueños", em sembla, ... anaven de mostra amb les canastilles de l'hospital.. jnosaltres no ho fem servir però a les farmàcies ho venen en pots, com a granulats. Que ho has provat alguna cosa així?
Hem alletat 19 mesos!
Liula
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dl. feb. 04, 2008 4:09 pm

Per cert, si no el coneixes passa pel post de LES NITS:NO PUC MÉS.... igual et fas una idea del que dormen alguns socpetits de per aquí.... el nostre en 7 mesos només ha dormit una sola nit 10 hores seguides, sinó el normal són com a molt, molt, 3-4 hores seguides....
Hem alletat 19 mesos!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 04, 2008 4:16 pm

Plufi,
jo abans que res et recomanaria que llegisis "dormir sin lagrimas" de rosa jové. Fa un repàs sobre les patologies del dormir, també parla de somnifers, fases de són...
penso que més informació et seria util.
I potser, tot i que sé que és dificil, més paciència.
Heu probat a coallitar?
per a mi és una gran solució!!!!
i els despertars son els millors del món!
Avatar de l’usuari
cocosong
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dl. feb. 04, 2008 7:02 pm

Hola,

Jo passaria del blevit dulces sueños. Segons els pediatre C.G. és en un 95% sucre i no és gens recomanable donar sucre a nadons.

Pensa que sempre passen temporades dolentes. Nosaltres ara mateix l'estem passant i és per les dentetes. Si coallites és més fàcil!
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dl. feb. 04, 2008 7:32 pm

jo tampoc he tingut massa son el tema dormir, tot i que amb la Bet no em puc queixar tant. Sol dormir unes 7-8 hores seguides, es desperta, mama i torna a dormir-ne unes 4 més.

El meu fill gran dorm fatal encara ara, i mira que té 3 anys i mig!! Es desperta 500 vegades cada nit! De petit es despertava cada hora i mitja per mamar, només s'adormia a coll... una tortura! Només et diré que encara ara dorm a la nostra habitació amb el llit en sidecar (enganxat al nostre)

La Bet dorm uns 3 cops al llarg del dia, i normalment una horeta cada vegada.

El blevit és tot sucre. A mi amb en Marc em va funcionar l'homeopatia.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Liula
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dl. feb. 04, 2008 9:25 pm

Ostres, doncs està bé de saber-ho! :r) RETIRO AIXO DEL BLEVIT DULCES SUEÑOS!!! (per sort encara tinc el sobret, no l'he fet servir mai... sempre he confiat més en calmar-lo amb cançonetes o acaronant-lo....)
Hem alletat 19 mesos!
Avatar de l’usuari
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dc. feb. 06, 2008 2:56 pm

Hola maques!

Gràcies pels consells però no sepas q fer. Ja m'ho penso q no dormir per un nen es el més normal del mon i q cada pare explica la seva historieta q n'hi ha per tots els gustos i colors, però es q quan et toca en primera persona i portes 7 mesos q ni de nit bi de dia...................tela marinera eh!!

Moltes nits, per no dir totes, la passem al llit gran am nosaltres però això va funcionar molt poc temps de veritat, ara es desperta igual i a sobre com tinc por d'aixafar-la o fer li mal sense voler dormo en un raconet de llit, de costat per veure-la i casi sense moure'm. Total q ja fa molt temps q em llevo amb l'esquena com un nyap i feta tot un 4.
vaja no se, ql es gotes no ens convencen geeeeeeeens però és q estic feta un cromo.

Per cer, el llibre dormir sin lagrimas explica les fases del son o tb hi ha tipus consells? Apart d'explicar q cada dia seguir rutines es bo abans anar dormir.
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » ds. feb. 09, 2008 11:00 pm

PLUFI CARIÑO COMO VAIS??????????? YA SE QUE CUANDO UNA TIENE SUEÑO Y ESTA CANSADA, DA IGUAL LO QUE TE EXPLIQUEN TE CAGAS EN TODO LO QUE SE MENEA Y CON PERDON!!!!!!!!!!!!!
A VER YO LE ESTOY DANDO A SOL HOMEOPATIA, LA PEDIATRA ME LA RECETO:CHAMOMILLA VULGARIS( ES DECIR COMO MANZANILLA CORRIENTIS ), NO ES QUE SEA LA PANACEA PERO POR LO MENOS....................
MI HIJA CUANDO NACIO DORMNIA BASTANTE BIEN, SOLO SE DESPERTABA A MAMAR Y CAIA ROQUE OTRA VEZ AL MINUTO(BUENO ES QUE NO SE LLEGABA A DESPERTAR), AL CRECER CADA VEZ ES MAS DIFICIL CONSEGUIR ESE SOPOR DE BEBITOS PERO SI SE DESVELA ME CUESTA GENERALMENTE POCO VOLVER A DORMIRLA, AHORA CON LAS NAVIDADES HA HECHO ALGUNAS NOCHES MALAS DE MOVERSE MUCHO Y MEDIO LLORAR EN SUEÑOS, DESPERTARSE A MEDIA NOCHE, HA HABIDO DIAS QUE HE ENTRADO A PONERLE EL CHUPETE 3 Y 4 VECES....... Y SE LO EXPLIQUE A LA PEDIATRA HOMEOPATA QUE VOY UNA VEZ AL MES Y ME DIO ESTO, AUNQUE SE QUE HAY OTRAS COSAS, A TI QUE ES LOQ UE TE HAN RECETADO EXACTAMENTE?????? HOMEOPATIA O VALERIANA??????O LA VALERIANA ES HOMEOPATIA????????????
YO SE LO DOY, LA HOMEOPATIA ES NATURAL, SON PLANTAS NO SUFRAS, SI TE LO HA RECETADO UNA PEDIATRA Y HOMEOPATA(TIENE QUE SER LAS DOS COSAS MEJOR), ADELANTE PRUEBALO POR QUE LO IMPORTANTE ES QUE DESCANSEIS TANTO TU COMO LA NIÑA SUERTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. feb. 10, 2008 10:07 am

OYE....MMM... LA MARIHUANA TB ES PLANTITA Y NATURAL Y RELAJANTE NO???
SE CONSIDERARÍA HOMEOPATICA???ACEPTAMOS MARIJUANA COMO MEDICINA PA DORMIR??'
AJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

YA NO SE NI LO que DIGO, TANTAS NOCHES SIN DORMIR DEJAN HUELLA...MI CEREBRO SE HA REDUCIDO...AHORA SÓLO FUNCIONA A RATOSSSS

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dg. feb. 10, 2008 10:13 am

OSTRAS PUES ES VERDAD!!!!!!!!!!!! PERO ES QUE HAY PLANTAS Y PLANTITAS!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::