El pediatre diu que li doni canya
-
VisitantVi
Avui estic més animada! La "mestra" de l'Arnau m'ha proposat que el deixi a la llar una horeta més al matí, i com que es veu que normalment els hi sobra puré, anirà provant a oferir-li menjar sense cobrar-me la quota de menjador, anirà poc a poc, una setmana verdura, si ho tolera bé pollastre, vaja, com si tingués sis mesos. A veure si veient a els altres nens s'anima, i el cántaro de leche
(o sigui, jo) ni hi serà.....
Almenys sé que ella li oferirà però no el forçarà, li tinc total confiança (només haig de veure com se l'estima el meu fill)

(o sigui, jo) ni hi serà.....
Almenys sé que ella li oferirà però no el forçarà, li tinc total confiança (només haig de veure com se l'estima el meu fill)
VISCA L'ARNAU!!!!
La teva paciència i els trukillos estan començant a donar els seus fruits, oi?? I la postura de la teva mestra és molt positiva, amb una "aliada" així guanyes en confiança i recolzament. A més ara ja saps que en aquesta llar d'infants es preocupen de veritat i no van només a passar el rebut a final de mes.
Felicitats i molts petons!!!
La teva paciència i els trukillos estan començant a donar els seus fruits, oi?? I la postura de la teva mestra és molt positiva, amb una "aliada" així guanyes en confiança i recolzament. A més ara ja saps que en aquesta llar d'infants es preocupen de veritat i no van només a passar el rebut a final de mes.
Felicitats i molts petons!!!
Gràcies per tots els missatges!!!!
No sé si lo d'ahir es tornarà a repetir, però ho vaig disfrutar molt!!!!!! No vaig fer res especial, va menjar perquè li venia de gana i prou! Vam sortit a fer un volt a la tarda, després vam estar jugant a casa, es va enganxar a la seva teta, li vaig preparar 50 ml de cereals com cada dia (que sempre m'acabo prenent jo), li vaig acostar la cullera, la va mirar i va obrir la boca!! Quan es va acabar el plat, em mirava i em demanava més, així que li vaig preparar una altra, i després una altra....
Es va posar molt content quan el seu pare i jo vam començar a fer-li festes i petons! Quan el Xavi se'l va emportar a la banyera, vaig començar a plorar d'alegria!!!! Porto molts mesos de patiment, i ni que sigui una vegada veure'l disfrutar amb el menjar, ja us podeu imaginar!
De moment aparcarem l'Esticvell per menjar, no sigui que la caguem.... Avui serà el primer dia que dini a la llar, ja explicaré com ha anat....
No sé si lo d'ahir es tornarà a repetir, però ho vaig disfrutar molt!!!!!! No vaig fer res especial, va menjar perquè li venia de gana i prou! Vam sortit a fer un volt a la tarda, després vam estar jugant a casa, es va enganxar a la seva teta, li vaig preparar 50 ml de cereals com cada dia (que sempre m'acabo prenent jo), li vaig acostar la cullera, la va mirar i va obrir la boca!! Quan es va acabar el plat, em mirava i em demanava més, així que li vaig preparar una altra, i després una altra....
Es va posar molt content quan el seu pare i jo vam començar a fer-li festes i petons! Quan el Xavi se'l va emportar a la banyera, vaig començar a plorar d'alegria!!!! Porto molts mesos de patiment, i ni que sigui una vegada veure'l disfrutar amb el menjar, ja us podeu imaginar!
De moment aparcarem l'Esticvell per menjar, no sigui que la caguem.... Avui serà el primer dia que dini a la llar, ja explicaré com ha anat....
No m'han donat cap llista Marta, de totes formes el pediatre em va dir de començar la AC com si tingués sis mesos (a excepció del gluten), com aliments prohibits de moment tinc la vedella, l'ou, la soja, els làctics. Fins que no li acabin les proves tampoc introduiré cítrics, kiwis, préssecs, fruites vermelles, pinya, fruits secs, llegums ni peix.
Crec que no m'oblido res....
Crec que no m'oblido res....
FELICITATS ARNAU!!!!!!!!!!
ostres noia si que fa ilu quan mengen, t'ho mereixes, de debo
i espero que al cole tambe vagi molt be
de mica en mica l'arnau menjara ja ho veuras
no t'atavalis ni facis cas de pediatres i demes
(la teva llista de prohibits es aprox com la nostra de coses que encara no hem provat!)
ANIMS GUAPA!!!!!!
ostres noia si que fa ilu quan mengen, t'ho mereixes, de debo
i espero que al cole tambe vagi molt be
de mica en mica l'arnau menjara ja ho veuras
no t'atavalis ni facis cas de pediatres i demes
(la teva llista de prohibits es aprox com la nostra de coses que encara no hem provat!)
ANIMS GUAPA!!!!!!
-
VisitantVi
QUE SI DONA!! TU TRANQULA NO PATEIXIS TANT QUE SEGUR QUE POC A POC VA FENT!
EL MEU TAMBÉ FARA UN PARELL DE SETMANES QUE SE'N PREN 90 DE CEREALS... NO MENJA GAIRE CANTITAT PERO VA MENJANT DE TOT... POLLASTRE, VEDELLA, XAI, PEIX, LA FRUITA... D'AQUESTES FA UNS 125... PERO AMB EL COMPLEMENT DE LA TETA SEMPRE...
EL MEU TAMBÉ FARA UN PARELL DE SETMANES QUE SE'N PREN 90 DE CEREALS... NO MENJA GAIRE CANTITAT PERO VA MENJANT DE TOT... POLLASTRE, VEDELLA, XAI, PEIX, LA FRUITA... D'AQUESTES FA UNS 125... PERO AMB EL COMPLEMENT DE LA TETA SEMPRE...
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Mamarnau, quan et vaig preguntar això de la llista pensava sobretot en la taronja i els cítrics. És que sempre m'ha sorprès que a Catalunya la taronja es comenci a donar al quatre mesos quan aquí als EUA no ens la deixen introduir fins a l'any.
A més, recordava haver vist en un llibre una llista dels aliments més i menys al·lergògens:
més: làctics, clares d'ou, pèsols, porc, marisc, soja, sucre, tomàquets, civada, llevat, xocolata, canyella...
menys: pomes, albercocs, espàrrecs, alvocats, bròquil, pastanaga, col-i-flor, pollastre, dàtils, raïm, be, mangos, peres, arròs, moniatos, vedella...
però veig que a tu t'han prohibit el préssec i en aquesta llista apareix en els menys al·lergògens.
A més, recordava haver vist en un llibre una llista dels aliments més i menys al·lergògens:
més: làctics, clares d'ou, pèsols, porc, marisc, soja, sucre, tomàquets, civada, llevat, xocolata, canyella...
menys: pomes, albercocs, espàrrecs, alvocats, bròquil, pastanaga, col-i-flor, pollastre, dàtils, raïm, be, mangos, peres, arròs, moniatos, vedella...
però veig que a tu t'han prohibit el préssec i en aquesta llista apareix en els menys al·lergògens.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |