ff

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

ff

EntradaAutor: laucob » dv. feb. 22, 2008 1:09 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 7:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. feb. 22, 2008 1:14 pm

Jo no et puc aconsellar, però em sembla molt raonable parlar-ho amb la teva gine. Ja ens diràs que, guapi!!
Imatge
SiSi
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 1:31 pm

EntradaAutor: SiSi » dv. feb. 22, 2008 1:23 pm

Hola Coral,

A mi la regla em sol durar 5 dies aprox. i al gener només em va venir 1 dia. Em vaig fer un test per descartar que fos d'implantació i res de res.

Suposo que potser que el cos s'estigui acostumant a no tenir les pastis.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
jochechita
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » dv. feb. 22, 2008 1:41 pm

CORAL MACA!!!!! :ok:

MIRA, QUAN VAIG DEIXAR PER PRIMERA VEGADA LES PASTILLES, EM VA PASSAR MÉS O MENYS COM TU, UNA REGLA UNA MICA "RARA", MARRÓ, POCA QUANTITAT I 2 DIES COM A MOLT, COM QUE QUAN SE´M VA ANAR ENCARA EM FEIEN MAL ELS PIS I LA PANXA, VAIG FER-ME EL TEST I EM VA DONAR POSITIU...A LES 8 SETMANES HO VAIG PERDRE DONCS ERA UN OU BUIT I VAIG TENIR MOLTA HEMORRAGIA.

ARA ESTEM BUSCANT UN GERMANET PEL MARC I AHIR TEORICAMENT HAVIA D´HAVER OVULAT, PERÒ TINC EL COS A QUARTS DE QUINZE, EM FA MOLT MAL LA PANXA, COM SI M´HAGUÉS DE VENIR LA REGLA, PERÒ FLUXE RES DE RES, ÉS EL PRIMER MES SENSE ANTICONCEPIUS, PENSO QUE EL COS ESTÀ UNA MICA DESPISTAT DONCS JO FA 4 ANYS QUE LES PRENC.

EL MILLOR QUE POTS FER ES PARLAR AMB LA GINE I ELLA ET TREURÀ DE DUBTES. :globus:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dv. feb. 22, 2008 1:50 pm

Coral reina, no pateixis que a mi em va passar el mateix, vaig estar molts anys amb la pindola i quan ho vaig deixar la regla em va fer una mica el boig durant uns mesos. Coses que no em passaven abans de prendre pastilles, com ara que feia cicles molt llargs i irregulars, i coses així. Després d'un temps es va anar regulant i quan vam posar-nos "a la feina" vaig quedar el primer mes!! o sigui que tu tranquila, que segur que no passa res
Imatge
Imatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dv. feb. 22, 2008 3:33 pm

molta sort maca, i sobretot NO US OBSESIONEU amb el tema, crec que és molt important que no t'ho agafis com una cosa de vida o mort. La majoria de parelles que conec que han quedat desseguida van començar "a provar per provar" i toma!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::