Escarrutxes
Escarrutxes

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 2:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mira, fins fa uns anys crec que la majoria de mainada les ha utilitzat perquè sóc farta de sentir a la meva sogra que el meu home anava a tota pastilla però vaig buscar informació i no les recomanen. Hi han països com Canadà que inclús estan prohibides... No sé si ni ha per tant però vaja, tu mateixa.
Els metges no ho recomanen pas........ perque es millor que aprenguin abans a gatejar, aixi quan comencin a caminar si cuen ja saben com ha de fer-ho....
Si els posem a les carrutxes o taca-taca, com tambè es diu, doncs ja forçosament aprenen a anar drets i no tenen la cosa aquesta de gatejar....... i la veritat ailec tan petit jo no el posaria pas........
Si tens l'esquena feta pols, prova de posar-lo a la trona, a la manta de jocs, al parque............
Jo no tinc carrutxes i no les vull per res...........
El padri de l'Abril li va regalar per reis un correpasillos i el farem anar quan comenci a caminar..........
de moment ella va gatejant i tan contenta........
Si els posem a les carrutxes o taca-taca, com tambè es diu, doncs ja forçosament aprenen a anar drets i no tenen la cosa aquesta de gatejar....... i la veritat ailec tan petit jo no el posaria pas........
Si tens l'esquena feta pols, prova de posar-lo a la trona, a la manta de jocs, al parque............
Jo no tinc carrutxes i no les vull per res...........
El padri de l'Abril li va regalar per reis un correpasillos i el farem anar quan comenci a caminar..........
de moment ella va gatejant i tan contenta........
! 

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 09, 2008 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
...
jo tb li dic escarrutxes!! jeje. En fi, nosaltres no les vam comprar per en Marc i tampoc pensem fer-ho ara. No les recomanen gens, i encara menys les faria servir amb un nen tant petit. Prova a posar-lo més a terra a veure si s'acostuma a gatejar.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Ailec, justament el dissabte vaig anar a una xerrada d'una fisioterapeua que treballa molt amb nadó i ens ho va desaconsellar del tot, com ja t'han dit hi ha països en que fins i tot estan prohibits.
De fer el que aquesta noia ens va venir a dir és que els nens han de fer terra i que nosaltres no hi hem d'intervenir per res, que ells van agafant tots els moviments i aprenen a fer-los tots al seu ritme. No els hem de posar ni cap per avall ni asseguts ni ajudar-los a estar drets agafant-los les mans,... o sigui el que no sàpiguen fer per ells mateixos doncs no es fa i ja està.
Ah, el meu pare és traumatòleg i sempre m'ha dit que res de caminadors que són fatal pel desenvolupament de les cames, l'esquena,....
T'adjunto la presentació de la conferència:
Mouren's en llibertat
Veure la importància de respectar les habilitats dels nen des del començament de la vida, per a un desenvolupament autònom.
"Al llarg del desenvolupament dels seus moviments, l'infant aprèn no només a girar-se de panxa o a donar tombs, anar de quatre grapes, aixecar-se o caminar, sinó que també aprèn a aprendre. Aprèn a estar ocupat amb alguna cosa, a agafar interès per alguna cosa, a provar, experimentar. Aprèn a superar dificultats. Aprèn a conèixer l'alegria i la felicitat, les quals signifiquen el seu èxit, és a dir, és el resultat de la seva pròpia i pacient constància".
Marta Graugés Rovira
Mestra , Psicomotricista, conferenciant.
Especialitzada en els treballs de Elsa Gindler i Emmi Pikler .
Directora d'espai Gira-sol a Sant Gregori
De fer el que aquesta noia ens va venir a dir és que els nens han de fer terra i que nosaltres no hi hem d'intervenir per res, que ells van agafant tots els moviments i aprenen a fer-los tots al seu ritme. No els hem de posar ni cap per avall ni asseguts ni ajudar-los a estar drets agafant-los les mans,... o sigui el que no sàpiguen fer per ells mateixos doncs no es fa i ja està.
Ah, el meu pare és traumatòleg i sempre m'ha dit que res de caminadors que són fatal pel desenvolupament de les cames, l'esquena,....
T'adjunto la presentació de la conferència:
Mouren's en llibertat
Veure la importància de respectar les habilitats dels nen des del començament de la vida, per a un desenvolupament autònom.
"Al llarg del desenvolupament dels seus moviments, l'infant aprèn no només a girar-se de panxa o a donar tombs, anar de quatre grapes, aixecar-se o caminar, sinó que també aprèn a aprendre. Aprèn a estar ocupat amb alguna cosa, a agafar interès per alguna cosa, a provar, experimentar. Aprèn a superar dificultats. Aprèn a conèixer l'alegria i la felicitat, les quals signifiquen el seu èxit, és a dir, és el resultat de la seva pròpia i pacient constància".
Marta Graugés Rovira
Mestra , Psicomotricista, conferenciant.
Especialitzada en els treballs de Elsa Gindler i Emmi Pikler .
Directora d'espai Gira-sol a Sant Gregori
L'
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 07, 2009 12:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |