SOC L'ARAME, QUINES GANES DE CONEIXEUS!!!!
- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm
moníssimes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei, però la nostra Arame és la del davant?
Sandra, jo si que les hi posaria. Primer pq les nenes estan moníssimes amb aquestes arracadetes !!!
Desprès pq tothom veurà clarament que és una nena i no tindràs aquelles situacions que la gent parla amb tu i no saben si és nen o nena...
I pel tema mal, crec que n s'en deuen enterar. I per la pus, serà qüestió que els hi cuideu bé. A la farmàcia, quan fem algun forat els hi venem una pomada que és pels ulls, però que va genial per ajudar a cicatritzar: "pomada oculos epitelizante".
Ei, però la nostra Arame és la del davant?
Sandra, jo si que les hi posaria. Primer pq les nenes estan moníssimes amb aquestes arracadetes !!!
Desprès pq tothom veurà clarament que és una nena i no tindràs aquelles situacions que la gent parla amb tu i no saben si és nen o nena...
I pel tema mal, crec que n s'en deuen enterar. I per la pus, serà qüestió que els hi cuideu bé. A la farmàcia, quan fem algun forat els hi venem una pomada que és pels ulls, però que va genial per ajudar a cicatritzar: "pomada oculos epitelizante".
Sibil.la l'Arame si que porta arrecades, es que en alguna foto surt sense perquè encara no els hi havien posat. Potser si que el fa una mica de mal, però a mi em van dir que tenen la pell tan toveta que casi ni se n'adonen; i es que a casa meva som joiers, i es clar... l'avi ja feia dies que les tenia preparades, i qui li diu que no
. Tot i que jo no en porto d'arrecades, però trobo que a ella li estan molt mones, i així quan son petits, es veu més clar si es nen o nena.

. Tot i que jo no en porto d'arrecades, però trobo que a ella li estan molt mones, i així quan son petits, es veu més clar si es nen o nena.

- MONTSERRAT

- MONTSERRAT

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |