Vénen fills i marxen amics!
Vénen fills i marxen amics!

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 2:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- monic75
- :: tigre

- Entrades: 756
- Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
- Ubicació: Esplugues
- Contacta:
A mi m´ha passat, jo ara em relaciono més amb els pares de l´escola de la Xènia que no pas amb els amics que no tenen fills. Però també és culpa meva, que ara ja no em ve gaire de gust sortir a sopar o a pendre un cafe, perquè no puc desconnectar de nenes. Per això estic més contenta si vaig al parc amb altres mares o a una ludoteca...
Hola noies!! Nosaltres hem tingut la sort de ser un grup molt unit i després de tenir fills continuem molt en contacte, ens veiem i fem coses junts. De vegades els que tenim fills els portem i els que no en tenen gasten una paciència infinita, i de vegades quedem de tant en tant per sopar, aixi sortim sols com abans i serveix per desconnectar.
A mi m-havia passat que quan alguns van comenár a tenir fills abans que nosaltres ens costava d-entendre alguns comportaments dels nens, i ara que ja els tens doncs es normal que entenguis i suportis millor rebequeries en els moments i els llocs mes inoportuns. Curiosament ara que en tenim doncs pateixes mes per si molestes els que no en tenen, pero ja us dic que ho porten de conya.
A mi m-havia passat que quan alguns van comenár a tenir fills abans que nosaltres ens costava d-entendre alguns comportaments dels nens, i ara que ja els tens doncs es normal que entenguis i suportis millor rebequeries en els moments i els llocs mes inoportuns. Curiosament ara que en tenim doncs pateixes mes per si molestes els que no en tenen, pero ja us dic que ho porten de conya.
doncs jo tinc la sort que ara estant embarassada segueixo tenint contacte amb totes les meves amigues, i això que només tres són mami... i justament amb aquestes potser és amb les que tinc menys contacte!
no sé, també penso que com que sóc la primera que serà mami els hi fa molta ilusió.
el que trobo a faltar és sortir de festeta... però és que amb la super panxa tampoc em ve gaire de gust; ara, elles segueixen preguntant-m'ho.
Evidenment, sempre que trobo una embarassada (a la pelu o on sigui) m'hi enganxo com una paparra perquè penso que millor que una altra embarassada no m'entendrà cap de les meves amigues!!!

no sé, també penso que com que sóc la primera que serà mami els hi fa molta ilusió.
el que trobo a faltar és sortir de festeta... però és que amb la super panxa tampoc em ve gaire de gust; ara, elles segueixen preguntant-m'ho.
Evidenment, sempre que trobo una embarassada (a la pelu o on sigui) m'hi enganxo com una paparra perquè penso que millor que una altra embarassada no m'entendrà cap de les meves amigues!!!
-
..
Doncs jo m'he fet una llista mental de tota la gent amb la que he quedat com el cul desde que soc mare...per manca de temps, de ganes i de tot, he deixat de quedar amb algunes persones i ara que estic de baixa ja va sent hora de veure'ns una mica més...
Amb les amigues de sempre ens continuem veient, pero la veritat és que és dificil....elles surten de festa, jo no,...suposso que fins que no tinguin fills no tindrem tantes coses en comú com abans...
La Bruna va obrir aquest post ja fa temps, i en el meu cas, si, he perdut una mica el mon de vista...i ara que el David es mes gran i podem fer mes coses amb altra gent, espero la Lola, o sigui que ciao ciao durant una temporadeta a la vida social...
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=2858&start=0
Amb les amigues de sempre ens continuem veient, pero la veritat és que és dificil....elles surten de festa, jo no,...suposso que fins que no tinguin fills no tindrem tantes coses en comú com abans...
La Bruna va obrir aquest post ja fa temps, i en el meu cas, si, he perdut una mica el mon de vista...i ara que el David es mes gran i podem fer mes coses amb altra gent, espero la Lola, o sigui que ciao ciao durant una temporadeta a la vida social...
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=2858&start=0
A mi em passa el mateix. Per sort molts dels nostres amics tenen fills, però costa més quedar (quan un no està malalt ho està l'altre) i els horaris, n'hi ha que els marquen molt, d'altres passen més...
Tot es complica.
De fet les nostres amistats han passat a ser les companyes del parc infantil, veïnes amb nens, i amics amb nens... pocs n'hi ha dels altres.
La vida canvia, oi?
Però no canviaria ni una nit de marxa a la disco per un dia amb els meus nens!
Tot es complica.
De fet les nostres amistats han passat a ser les companyes del parc infantil, veïnes amb nens, i amics amb nens... pocs n'hi ha dels altres.
La vida canvia, oi?
Però no canviaria ni una nit de marxa a la disco per un dia amb els meus nens!
-
VisitantVi
a mi si que m'ha passat. de la meva colla d'amigues a qui veia cada cap de setmana i molts cops entre setmana ara ja no les veig quasi mai, i no s'interessen massa per mi. no n'hi ha cap que tingui fills i la meitat sense parella aixi que els seus plans son molt diferents dels meus.
tinc un parell d'amigues que si que tenen fills, pero aquestes no les veia tan sovint, aixi que la relacio amb elles si que es la mateixa.
i un amic i una amiga, son els que crec que he mantingut, que tot i ser solters ens hem continuat trucant molt i quedant bastant sovint.
i em costa fer noves amigues. les mares del nens de la classe de la thao, doncs no se la majoria les veig "grans", i no veig que tinguem massa coses en comu, vaja que no m'interessen massa
tinc un parell d'amigues que si que tenen fills, pero aquestes no les veia tan sovint, aixi que la relacio amb elles si que es la mateixa.
i un amic i una amiga, son els que crec que he mantingut, que tot i ser solters ens hem continuat trucant molt i quedant bastant sovint.
i em costa fer noves amigues. les mares del nens de la classe de la thao, doncs no se la majoria les veig "grans", i no veig que tinguem massa coses en comu, vaja que no m'interessen massa
I tant que passaaaaaa... I no és per que tu vulguis, són ells que ja et fiquen dins d'un sac com si ja no poguéssis tenir vida social!!!
Mira, en el meu cas les amigues meves ja fa temps que estàn desperdigades i només una té mainada però ja de vuit i sis anys, o sigui que quasi no ens fem. La resta amb parella però sense mainada.
La colla amb la que realment sortim és la del meu home, una colla molt maca però que es va desintegrant per moments ja que la gent va tenint nens i no sé per quina raó perdem contacte. Nosaltres hem estat la última parella en tenir nens i sempre hem estat molt propers als que encara no en tenen però per algún detall que han tingut cap a mi veig que realment són ells els que canvien, no jo! En fi, ja tindran fills però la veritat que sap greu.
Mira, en el meu cas les amigues meves ja fa temps que estàn desperdigades i només una té mainada però ja de vuit i sis anys, o sigui que quasi no ens fem. La resta amb parella però sense mainada.
La colla amb la que realment sortim és la del meu home, una colla molt maca però que es va desintegrant per moments ja que la gent va tenint nens i no sé per quina raó perdem contacte. Nosaltres hem estat la última parella en tenir nens i sempre hem estat molt propers als que encara no en tenen però per algún detall que han tingut cap a mi veig que realment són ells els que canvien, no jo! En fi, ja tindran fills però la veritat que sap greu.

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 2:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo he tingut la sort que dues de les meves amigues s'han quedat embarasades més o menys igual que jo, i quedem bastant.
Les altres amistats que no tenen fills doncs la veritat poc quedem, ells encara són de sortir molt de festa, i només de pensar que quan jo m'aixeco el diumenge pel matí ells estan arribant a casa...
Les altres amistats que no tenen fills doncs la veritat poc quedem, ells encara són de sortir molt de festa, i només de pensar que quan jo m'aixeco el diumenge pel matí ells estan arribant a casa...
julieta, he llegit al post de la bruna que tu feies sortides/viatgets de solteres, ja no en fas?
tinc una amiga que em va dir que quan neixi la liah, als mesos, que hem de fer un finde soles... li vaig dir que si... pero ara no crec que em pugui separar de la meva nena...
no sé, suposo que és inevitable que et canvii la vida... jo ara intento mantenir el contacte però clar... es que encara no ha nascut i no tinc tanta feina... aixi que ja us explicaré com va la meva vida social...
tinc una amiga que em va dir que quan neixi la liah, als mesos, que hem de fer un finde soles... li vaig dir que si... pero ara no crec que em pugui separar de la meva nena...
no sé, suposo que és inevitable que et canvii la vida... jo ara intento mantenir el contacte però clar... es que encara no ha nascut i no tinc tanta feina... aixi que ja us explicaré com va la meva vida social...
-
VisitantVi
alexandra, li dono pit a la joana, aixi que de moment aixo de mrxar res de res, com a molt a sopar i no paro de mirar el rellotge i el mobil i quan han passat 3 horetes vaig cap a casa corrent
estem en procediment d'adopcio i l'hem hagut d'aplaçar pq no em veig capaç de deixar a la joana. vaig dir que hi aniriem quan tingues un any pero ara te 7 mesos i penso que tampòc sere capaç de deixar-la 10 dies. tinc moltes ganes d'adoptar pero sem fa molt gran aixo de deixar-la, crec que de moment esperare fins que tingui un any i mig
estem en procediment d'adopcio i l'hem hagut d'aplaçar pq no em veig capaç de deixar a la joana. vaig dir que hi aniriem quan tingues un any pero ara te 7 mesos i penso que tampòc sere capaç de deixar-la 10 dies. tinc moltes ganes d'adoptar pero sem fa molt gran aixo de deixar-la, crec que de moment esperare fins que tingui un any i mig
- monic75
- :: tigre

- Entrades: 756
- Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
- Ubicació: Esplugues
- Contacta:
Alex, això de marxar de cap de setmana quan neixi la Liah ho trobo molt bona idea, sobretot si li deixes a la tieta Mònica, jejeje. No, la veritat és que a mi s´em fa super dur separar-me de les nenes. Una amiga m´ha dit d´anar a sopar per celebrar el seu aniversari i estic pensant de dir-li que no. I al maig la Xènia s´en va de colonies i ja estic patint...sort que només serà una nit.
-
..
Jo abans de tenir al David tb sortia sola amb les amigues, caps de setmana fora i tal....ara ni de conya deixo al David per anarme'n de festa, i menys a dormir fora....em fa moltissima mandra!!!
A sopar si, pero a dormir fora no...es tan petit encara....
Aixó si, pregunteu li al meu home si vol anar a dormir fora un cap de setmana, o si vol sortir de festa...no has acabat la frase i ja està vestit a la porta dient ADEUUUUUUUUUUUUUUUUU
A sopar si, pero a dormir fora no...es tan petit encara....
Aixó si, pregunteu li al meu home si vol anar a dormir fora un cap de setmana, o si vol sortir de festa...no has acabat la frase i ja està vestit a la porta dient ADEUUUUUUUUUUUUUUUUU
-
..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |