Jo em sento diferent... o hauria de dir rara?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Jo em sento diferent... o hauria de dir rara?

EntradaAutor: petitaemma » dj. març 20, 2008 1:52 pm

Hola a totes! jo m'estreno avui per aquí. I m'encanta veure més gent buscant! així ens fem companyia i no ens sentim tan soles, no?
Us volia explicar el meu cas. Tinc 32 anys i mai, mai, he tingut la regla normal; amb això no vull dir que tingui cicles irregulars, sino que la meva regla ha estat desepareguda durant mesos des de la primera vegada que la vaig tenir i només ha sigut regular, bé, quasi mai, jeje; potser 3 o 4 mesos seguits bé i després desaparició. Jo sempre he penst que no podria tenir fills... El mes que ve farà 6 mesos que em vaig casar i estic encantada de la vida, però es que voldríem tenir nens i de moment... ja fa 2 anys que no prenc pastilles. Ara començo amb inducció a l'ovulació, a veure què tal, però em fa por ilusionar-me mínimament i que al final sigui que no. Per més desgràcia potser estic més gorda i molta gent me pregunta si ja estic esperant... si sapiguessin la realitat, de vegades me donen ganes de plorar. Però, ei , de moment ho portem més o menys bé, ell és molt optimista i em cuida molt, a més tot just comencem amb aquest món de proves i encara no ens han donat cap mala notícia, siguem optimistes.
En fin, això és un resum, m'agradaria que algú em contestés i sobretot trobar algú amb problema similar al meu amb la menstruació.
Per cert, l'altre dia me vaig trobar mirant a una embarassada amb enveja, tb us pasa? jaja
Molts petons per totes i molts ànims.
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Jo em sento diferent... o hauria de dir rara?

EntradaAutor: meri68 » dj. març 20, 2008 1:56 pm

Flavia Donés ha escrit:Per cert, l'altre dia me vaig trobar mirant a una embarassada amb enveja, tb us pasa?


El que no recordo es quan NO EM PASSAVA :r) :r) :r) :r)

Bonica, jo no et puc ajudar, però ja veuràs com hi ha moltes noies que si...
SORT!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dj. març 20, 2008 2:52 pm

Ei Flavia! Si tu ets rara, això és "friki world", nena, perquè per aquí, qui no té un all té una ceba...
No ets rara ni diferent, el que passa és que sempre ens comparem amb el que s'entén com a normalitat, i quan per a o per b, ens passa alguna cosa que ens aparta del "model stàndar", ens sentim un bitxos raros.
Si tothom parlés més obertament de les coses, veuries com hi ha moltes persones que tenen problemes. Com el teu, i d'altres, el que passa és que no es diu. La perfecció no existeix!
Lo de sentir enveja de les embarassades, et diré el mateix que li he dit a una altra noia del fòrum: que és perfectament normal. I crec que ens passa a totes les buscadores. És una reacció súper humana, envejar una persona que té allò que a tu t'està costant tant, i no tens (de moment), i que és el més desitges en aquest món. Però això no t'ha de fer sentir malament, simplement és un símptoma de que ets humana, i tens sentiments.
En el meu cas, no sé perquè, les embarassades i mares amb cotxets es reprodueixen com bolets al meu voltant. Només que baixi a comprar el diari, ja en veig dos o tres...és com si diguéssin: "Va, ara, a la de tres! Que la Karkinyoli surt de casa!!!!".
O sigui que ja ho veus noieta, no estàs sola en això....
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. març 20, 2008 2:55 pm

karkinyoli ha escrit:Només que baixi a comprar el diari, ja en veig dos o tres...és com si diguéssin: "Va, ara, a la de tres! Que la Karkinyoli surt de casa!!!!".


:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)

es ben be així, jajajajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. març 20, 2008 3:31 pm

Hola Flavia!!!
Noia d'estranya o rara res de res...jo tinc el mateix problema que tu. Tinc la regla desapareguda en combat...si no és amb pastilles no fa acte de presència. Vaig anar a la gine perquè volia quedar prenyada i em va dir d'esperar a veure si la regla fa acte de presència sola, però va a ser que no!!! de moment, res de res... ?-) ?-) ?-)
M'he d'esperar fins l'abril que em donarà unes pastilles per ovular, si la regla no ha vingut (que és el cas)...ja en sentiràs a parlar per aquí d'aquestes pastilles. Es diuen OMIFIN!!!! i moltes noies s'han quedat prenyades prenent-les... :-) :-) :-) o sigui que molts ànims i ja ho veus ja hi ha algú amb el teu mateix problema!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D SORT!!!!! ens llegim!!!!! :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 21, 2008 2:59 pm

Flàvia, la meva regla també desapareixia llaaaargues temporades... Em passava exactament igual que a tu: uns quants mesos sí, uns quants mesos no... Un catxondeo, vaja.
Però quan vaig voler quedar embarassada, noia, al cap de dos mesos ja estava prenyadeta. És a dir, em va venir la regla un mes, i el següent ja no, ja estava embarassada. I sense tractaments, ni res de res. Vida sana, un complement vitamínic que tenia àcid fòlic i ferro, i apa! :-())
O sigui que tranquila i molta sort!
Avatar de l’usuari
anneta_73
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:50 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: anneta_73 » ds. març 22, 2008 8:59 pm

Ai noies!!!!!!!!!!!! a mi no em fan tanta enveja les embarassades (una bona panxota, les cames pesades, qeu si ara vomito, que si no em veig els dits dels peus, que si noto opressió a les costelles, que si no puc dormir... és que si t'ho pares a pensar bé pel que has de passar, mira que pot ser un suplici!) sinó els petitons!!! és que són tan monos!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I avui justament m'ha vingut the warry women i només feia que veure nens per tot arreu...
En fi, haurem de continuar fent deures!!!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » ds. març 22, 2008 10:18 pm

Envidia, pues si un poco de envidia si que me dan, ya que yo llevo 15 meses buscando una barriguita (que ahora que lo pienso, para que me he puesto a dieta?? :-D :-D :-D :-D :-D )
Desarreglos de regla, pues bueno unos cuantas.

Asii que sepas: NO ESTAS SOLA!!!
Y como verás me lo tengo que tomar con un poco de humor, sino, a éstas alturas estaría desesperada!!
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dl. març 24, 2008 5:10 pm

Flavia... jo tinc un cas semblant al teu!! I mira aquí estic sobrevivint i intenant quedar-me embarassada! Jo també vaig començar per inducció a l'ovulació, desprès vam passar a Ia i ara ja em plantegen FIV.... però saps què?? Què ho aconsgeuirem!! Tu, jo i totes!!!

Si tens dubtes, preguntes, o si simplement busques recolzament... aquí estic!!

Una abraçada!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MISHA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3830
Membre des de: dl. març 17, 2008 1:20 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MISHA » dt. març 25, 2008 8:35 am

Flavia,benvinguda al sóc petit!!!
Tinc una veïna amb la que tinc amistat i té el mateix "problema" que tu amb la menstruació.
Ella i el seu home estan també buscant però li van dir que no ovul-lava i així...res de res.
Li van fer proves i va prendre progesterona però li va anar malament:mal de cap,ganes de vomitar...
Ara està prenent una altre cosa i tenen moltes esperances.
No és anormal el que et passa,el problema és que la gent no va explicant la seva vida i no sabem els casos que hi han.
Ànims i desitjo que tot vagi bé i pogueu ser pares aviat.
Ah! l¡altre dia li vaig dir al meu marit,anant pel carrer: t'has adonat de la quantitat d'embarassades i de carrets de nen que ens envolten?jejejeje
Sembla que es possin d'acord i surtin totes de cop!!!
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. març 25, 2008 3:50 pm

Hola Flavia!!! Benvinguda!!!

Aquí trobaràs moltes noies semblants a tu ... Jo mateixa per exemple!!!!

Mai he tingut una regla regular ... fa qüestió de 6 mesos que estic fent tractament d'inducció ... ara estic a lespera del test ... una mica cagada ... És la tercera vegada que ho faig.... No et desanimis ... Aquí has d'apendre que la ilusió no es perd mai mai ... per molt dur q sigui el camí ... Com més temsp passa estas mes apropo del teu objectiu .. i en aquest cas és un fill!

T'ajudarem en el que calgui....

BONA SORT!
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dv. març 28, 2008 1:45 pm

Hola noies!
Al fin me pogut conectar. Mooooltes gràcies per contestar-me, és molt important per mi saber que hi ha més gent com jo.
Jo ara fa una setmana m'estant punxant (que era més barato) HMG lepori, o algo semblant; de moment és veu que els ovocits segueixen sent petits, d'aquí una hora me fan una altra eco per veure com van, si us plau, que creixin!
Per cert, lo de que ens persegueixen les prenyis i els babys és realment cert; dissabte ma cunyada ens va informar que estava en estat... grrrr, i no és just... sempre dient que no volen tenir nenes, que millor tenir gats, veuen un nen i surten corrents i a sobre a la primera... de veritat, no és just, en fin.
Ja us aniré contant!
Molts petons a totes i no em deixeu d'escriure, m'anima molt!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
Tasm
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1121
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:26 pm

EntradaAutor: Tasm » dv. març 28, 2008 9:30 pm

Hola Flavia, doncs sí, aquí tothom té una història que explicar.

I ja hem comentat alguna vegada que la majoria de gent que ens envolta acostuma a quedar-se a la primera o bé no el buscaven.

Segur que moltes vegades és veritat, però segur que moltes.... no.
Avatar de l’usuari
esterilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » dv. març 28, 2008 11:38 pm

HOLA FLABIA!!!

NO ET PREOCUPIS JO TENIA LES REGLES COM LES CABRES A CADA CANVI D'ESTACIÓ I MIRA AL CAP DEL TEMPS....

NENA AL CANTO!!

NO ET DESANIMIS!!!

:cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: :cabra: BEBEBEBEBEBEBEBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!


JAJAJAJA!
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dl. març 31, 2008 7:31 pm

:pandi: Hola a totes!
L'altre dia us vaig dir que em feien eco per mirar ovuls, i res... continuaven igual; però avui, taxan! mida quasi òptima!demà em punxen no sé el què perque ovuli i després a fer feina, jeje. Jo estic encantada, perquè divendres em vaig xafar una mica quan me van dir que seguien igual, però avui estic súper contenta, i ell també, estava mirant la eco i després me deia tot emocionat com se veia. Ja sé que encara potser ens queda molt, però ara mateix és com un pas de gegant per a mi.
Bé, ja us explicaré què tal aquests dies, però ense detalls, eh i després a esperar, resar i lo ue convingui!
Molts petons!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dl. març 31, 2008 8:28 pm

Que bé Flavia! Això és una injecció de moral!!!!! A l'atakerrrrrrrrr!!!!!!!! :-eh_:: :: orrr::
Vinga, vinga ovulets de la Flavia, traieu el nas d'una vegada, No sigueu tímids!!!!!!!! ..::·· >.-<: >.-<: :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dt. abr. 01, 2008 3:04 pm

Ei, ja li he canviat a el torn a la meva companya de fena per coincidir mé hores amb el meu maridet, jeje, per sort no m'han demanat explicacions, perquè no sé mentir o ho hauria soltat... ´desitjeu-me sort!!!
Molts petons a totes! :cangui:
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::