comparativa de cotxets
-
VisitantVi
comparativa de cotxets
Hola darlings!!!!!!!
Fa dies que busco per internet planes on es facin comparatives de cotxets i no en trobo..... aixi que m'he decidit a fer-me'n una, apa!! Sí, ja sé que no em fa encara punyetera falta fer-ho, però és que m'encaaaaaaaaaaaanten els cotxets!!!
De moment estic recopilant dades de cotxets que siguin bastant tot terreny (no "urbans") pero no dels de 3 rodes (es un tema d'opinió personal, no m'agraden). De totes maneres, ja que hi sóc no descarto acabar posant-ne de tots els tipus!! S'accepten suggeriments
Els que de moment tinc al quadre:
-Mutsy 4Rider Light
-Mutsy Transporter
-Bugaboo Camaleon
-Jane Nomad
-Concord Fusion
-Stokke Xplory
Les dades que vull recopilar de moment son :
- si la cadireta es reversible
- si la cadirta es totalment abatilbe (es a dir que quedi horitzontal del tot)
- si les rodes son "estanques" (per evitar que entri arena)
- pes del xasis i del cotxet/cuco
- dimensions plegat i desplegat
- si té sistema tipus matrix/prima
- si te portabebés pel cotxe acoplable
- tipus de "cuco" (rigid/flexible/plegable/plàstic/tela)
- preu
- url del fabricant on poder buscar més info
Quins altres aspectes creieu que són prou importants com per tenir en compte??
Quan ho tingui una mica farcidet de dades ho aniré publicant, si algú sap d'algun altre cotxet semblant a aquests que m'el digui!!!! Igualment, si algu en té algun i vol donar l'opinió també ho aniré recollint.
Fa dies que busco per internet planes on es facin comparatives de cotxets i no en trobo..... aixi que m'he decidit a fer-me'n una, apa!! Sí, ja sé que no em fa encara punyetera falta fer-ho, però és que m'encaaaaaaaaaaaanten els cotxets!!!
De moment estic recopilant dades de cotxets que siguin bastant tot terreny (no "urbans") pero no dels de 3 rodes (es un tema d'opinió personal, no m'agraden). De totes maneres, ja que hi sóc no descarto acabar posant-ne de tots els tipus!! S'accepten suggeriments
Els que de moment tinc al quadre:
-Mutsy 4Rider Light
-Mutsy Transporter
-Bugaboo Camaleon
-Jane Nomad
-Concord Fusion
-Stokke Xplory
Les dades que vull recopilar de moment son :
- si la cadireta es reversible
- si la cadirta es totalment abatilbe (es a dir que quedi horitzontal del tot)
- si les rodes son "estanques" (per evitar que entri arena)
- pes del xasis i del cotxet/cuco
- dimensions plegat i desplegat
- si té sistema tipus matrix/prima
- si te portabebés pel cotxe acoplable
- tipus de "cuco" (rigid/flexible/plegable/plàstic/tela)
- preu
- url del fabricant on poder buscar més info
Quan ho tingui una mica farcidet de dades ho aniré publicant, si algú sap d'algun altre cotxet semblant a aquests que m'el digui!!!! Igualment, si algu en té algun i vol donar l'opinió també ho aniré recollint.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 11, 2008 5:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hola .!!
Vaig comprar fa un mes una guia del niño d'aquestes de compra de tots els estris possibles (útils o no) i feien una comparativa exhaustiva de cotxets amb totes les dades que necessites, a part que surten tots els models que esmentes i molts més. En quan arribi a casa et dic el nom exacte de la revista i la data i segur que la pots consultar a la biblioteca o demanar-la en alguna llibreria per si la tenen.
Si decideixes continuar amb la comparativa pròpia afegiria el model hello de la casa nurse, jo vaig fer una ullada bastant exhaustiva i al final m'he quedat aquest perquè era el que més em convenia. La gran sorpresa és que a sobre és dels més barats del mercat... Tant de bó sempre em passés el mateix!!
Vaig comprar fa un mes una guia del niño d'aquestes de compra de tots els estris possibles (útils o no) i feien una comparativa exhaustiva de cotxets amb totes les dades que necessites, a part que surten tots els models que esmentes i molts més. En quan arribi a casa et dic el nom exacte de la revista i la data i segur que la pots consultar a la biblioteca o demanar-la en alguna llibreria per si la tenen.
Si decideixes continuar amb la comparativa pròpia afegiria el model hello de la casa nurse, jo vaig fer una ullada bastant exhaustiva i al final m'he quedat aquest perquè era el que més em convenia. La gran sorpresa és que a sobre és dels més barats del mercat... Tant de bó sempre em passés el mateix!!
-
VisitantVi
merci mireiafor!!! Ahir precisament vaig veure aquest Nurse i el vaig afegir a la llista, jeje! També hi vaig posar un altre Nurse: el Look (semblant estèticament a l'S6 de Casualplay, però també molt més baratet).
aquesta revista seria de gran ajuda, ja que per intenret he sigut incapaç de trobar una cosa semblant!!!!
angaleta, en els de bessons no hi havia pensat, pero tens tota la raó del món també s'hauria de fer amb aquests!!!!! amb paciència i una canya acabaré fent un quadre maco al final
aquesta revista seria de gran ajuda, ja que per intenret he sigut incapaç de trobar una cosa semblant!!!!
angaleta, en els de bessons no hi havia pensat, pero tens tota la raó del món també s'hauria de fer amb aquests!!!!! amb paciència i una canya acabaré fent un quadre maco al final
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
Ui nenes quant d'stressss!!!!!!!!!!Creueta, he mirat la pàgina que deies i déu n'hi do quanta informació!
Però el realment important què és? Que pesi poc? Que tingui 3-4 rodes?
I perquè si en teoria, te'l venen amb cabàs, grup 0 i cadireta, després tothom es compra una altra cadireta tipus Mcklaren? Que no van bé les que vénen amb el cotxet?
Ai nenes, ara veig que estic moooooolt verda en aquests temes....

Però el realment important què és? Que pesi poc? Que tingui 3-4 rodes?
I perquè si en teoria, te'l venen amb cabàs, grup 0 i cadireta, després tothom es compra una altra cadireta tipus Mcklaren? Que no van bé les que vénen amb el cotxet?
Ai nenes, ara veig que estic moooooolt verda en aquests temes....

Re: comparativa de cotxets
Et responc sobre el Bugaboo Cameleon:
- si la cadireta es reversible Sí, la cadireta, el cuco i el manillar
- si la cadirta es totalment abatilbe (es a dir que quedi horitzontal del tot) Sí, té 3 posicions
- si les rodes son "estanques" (per evitar que entri arena) no entenc a què et refereixes, les 4 rodes es poden posar i treure
- pes del xasis i del cotxet/cuco 9,24kg (xassis, rodes i cadira), el cuco sol crec que uns 3kg
- dimensions plegat i desplegat plegat: 90x60x30,5 cm(es plega en 2 peces, el xassis per una banda i la cadireta/cuco per l'altra) - desplegat: 60 cm d'amplada, el manillar és adaptable
- si té sistema tipus matrix/prima Es pot acoblar amb el maxicossi, cal comprar un adaptador.
- si te portabebés pel cotxe acoplable El maxicossi. El cuco del Bugaboo no és apte pel cotxe.
- tipus de "cuco" (rigid/flexible/plegable/plàstic/tela) flexible, plegable, de lona
- preu Sobre els 800 euros.
- url del fabricant on poder buscar més info http://www.bugaboo.com
- Serveix des del naixement fins als 17 kg.
- Es pot conduir amb una sola mà. (El manillar és tot junt).
- Gira 360º sobre si mateix.
- Colors: Es pot triar entre 6 colors diferents per la base i 9 colors per les fundes del damunt.
- Totalment desenfundable i pot anar a la rentadora.
- Facilíssim de muntar i desmuntar.
- Realment lleuger.
- Número de rodes: 4
- Matalàs del cuco Aerosleep (transpirable i antiofegament).
- 2 anys de garantia
- El preu inclou capota per la pluja i mosquitera.
- si la cadireta es reversible Sí, la cadireta, el cuco i el manillar
- si la cadirta es totalment abatilbe (es a dir que quedi horitzontal del tot) Sí, té 3 posicions
- si les rodes son "estanques" (per evitar que entri arena) no entenc a què et refereixes, les 4 rodes es poden posar i treure
- pes del xasis i del cotxet/cuco 9,24kg (xassis, rodes i cadira), el cuco sol crec que uns 3kg
- dimensions plegat i desplegat plegat: 90x60x30,5 cm(es plega en 2 peces, el xassis per una banda i la cadireta/cuco per l'altra) - desplegat: 60 cm d'amplada, el manillar és adaptable
- si té sistema tipus matrix/prima Es pot acoblar amb el maxicossi, cal comprar un adaptador.
- si te portabebés pel cotxe acoplable El maxicossi. El cuco del Bugaboo no és apte pel cotxe.
- tipus de "cuco" (rigid/flexible/plegable/plàstic/tela) flexible, plegable, de lona
- preu Sobre els 800 euros.
- url del fabricant on poder buscar més info http://www.bugaboo.com
- Serveix des del naixement fins als 17 kg.
- Es pot conduir amb una sola mà. (El manillar és tot junt).
- Gira 360º sobre si mateix.
- Colors: Es pot triar entre 6 colors diferents per la base i 9 colors per les fundes del damunt.
- Totalment desenfundable i pot anar a la rentadora.
- Facilíssim de muntar i desmuntar.
- Realment lleuger.
- Número de rodes: 4
- Matalàs del cuco Aerosleep (transpirable i antiofegament).
- 2 anys de garantia
- El preu inclou capota per la pluja i mosquitera.
gràcies pepeta, quina entrada enciclopèdica!
ahir vaig mirar-me un tros del vídeo d'en gavaldà a la web de 'qui els va parir', on parlava del cotxet i el foulard... doncs bé, parlaven del bugaboo i el paio deia, amb el seu saleruuu: "el bugaboo és el cotxe dels pijos famosos, principalment dos: en gavaldà i la infanta, que sortim al catàleg"... em vaig pixar de riure!!!
així que ja ho sabeu, si voleu emular un o altra... bugaboo!!!
(té molts números en el meu cas, eh?! uns amics meus el tenen i em va meravellar la seva versatilitat!!! vam estar passejant per la muntanya amb el carro, posat a dues rodes!! brutal!!!)
ahir vaig mirar-me un tros del vídeo d'en gavaldà a la web de 'qui els va parir', on parlava del cotxet i el foulard... doncs bé, parlaven del bugaboo i el paio deia, amb el seu saleruuu: "el bugaboo és el cotxe dels pijos famosos, principalment dos: en gavaldà i la infanta, que sortim al catàleg"... em vaig pixar de riure!!!
així que ja ho sabeu, si voleu emular un o altra... bugaboo!!!
(té molts números en el meu cas, eh?! uns amics meus el tenen i em va meravellar la seva versatilitat!!! vam estar passejant per la muntanya amb el carro, posat a dues rodes!! brutal!!!)
-
VisitantVi
Osti quina feinada se m0està girant!!!! merci nenes per les vostres aportacions, em serà molt util1!!!!!!!!! l'unic que ho anire fent poc a poc els caps de setmana basicament, perque entre setmana no tinc gaire temps. Pero ho faré!!! palabrita del niño jesús!!!!
mmmm... a veure, el tema horitzontalitat crec que no l'he explciat bé!!!
no volia dir només que la cadireta es posés en posició horitzontal (aquestes totes ho fan) sino que en aquesta posicio el nadó tingui l'esquena i les cames rectes per poder-hi fer unes bones migdiades! En el bugaboo crec que es reclina tot el seient, i queda horitzontal pero amb la forma de "V"... no se si m'explicuuuuuuu!!!!!
mmmm... a veure, el tema horitzontalitat crec que no l'he explciat bé!!!
no volia dir només que la cadireta es posés en posició horitzontal (aquestes totes ho fan) sino que en aquesta posicio el nadó tingui l'esquena i les cames rectes per poder-hi fer unes bones migdiades! En el bugaboo crec que es reclina tot el seient, i queda horitzontal pero amb la forma de "V"... no se si m'explicuuuuuuu!!!!!

Jo estava entre el Jane carrera aniversario o el Casualplay downtown. Uns amis tenen el downtown i diuen que per porta el cuco molt bé, però la cadireta després no pegla bé i les rodes no van bé.
Jo hem sembla que hem decantaré per el carrera aniversario, necesito un cotxet que plegui com un paraigues si no, no entra al meu cotxe.
Si coneixeu una altre cadireta que plegui com un paraigues que no sigui cap d'aquests dos, feu-m'ho saver sisplau. Gracies.
Jo hem sembla que hem decantaré per el carrera aniversario, necesito un cotxet que plegui com un paraigues si no, no entra al meu cotxe.
Si coneixeu una altre cadireta que plegui com un paraigues que no sigui cap d'aquests dos, feu-m'ho saver sisplau. Gracies.
Hola ., a la fi he trobat la revista!! Es diu GUIA DE LAS COMPRAS DEL NIÑO 2007 - 2008.
Val 5,90€, porta referències de més de 600 productes i una comparativa que ocupa pàgines i pàgines de cotxets classificats entre 4 rodes, 3 rodes, i només cadiretes.
Quan parla de cotxet sempre parla de cuco+maxi cosi. Per veure els complements mixtes tipus matrix t'has d'anar a cadiretes de seguretat per al cotxe.
Espero que et sigui útil!!
Val 5,90€, porta referències de més de 600 productes i una comparativa que ocupa pàgines i pàgines de cotxets classificats entre 4 rodes, 3 rodes, i només cadiretes.
Quan parla de cotxet sempre parla de cuco+maxi cosi. Per veure els complements mixtes tipus matrix t'has d'anar a cadiretes de seguretat per al cotxe.
Espero que et sigui útil!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |