quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Tasm
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1121
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:26 pm

EntradaAutor: Tasm » dj. abr. 03, 2008 10:44 pm

Jo crec que és inebitable associar els noms a persones que coneixes.

Jo quan sento el nom de la ex del meu company, també m'agafa mal rotllo, i mira que fa anys que no van junts eh? Evidentment no li posaria.
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dv. abr. 04, 2008 7:33 am

aIXÒ també passa..... i fa com ràbia el nom en qüestió
Avatar de l’usuari
Txellins
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Txellins » dv. abr. 04, 2008 7:44 am

Aissss... Beatriu és com molt burgès, no? Molt pijiliji!!!!! :content: :content:

Com es nota, que no en soporto a una, no??? jajajajajajaja
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. abr. 04, 2008 8:15 am

Txellins ha escrit:Aissss... Beatriu és com molt burgès, no? Molt pijiliji!!!!! :content: :content:

Com es nota, que no en soporto a una, no??? jajajajajajaja
:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. abr. 04, 2008 8:25 am

Mira...aixó ultim m´ha fet pensar en una anecdota de fa uns anys....
Vem quedar per les festes de la Merce uns amics i vem anar a fer un café abans d´anar a concert...un noi del grup vivia a Andorra i per les festes va venir...Weno doncs ens estava explican anecdotes i cosetes d´allà...

Ens estava explican alló de q a Andorra està tots els dies tot obert menys un dia, el dia de Santa Meritxell, que es la patrona.
I que a més sol coincidir amb un pont d´aquí , total que molta gent d´Andorra s´en reia pq la gent de Catalunya hi anaven pensant trovar tot obert i passar el pont...i just aquell día ta tot tancat...

En aquestes que una amiga meva (pobre es molt despistada) diu:
" Santa Meritxell! Es que quin nom es aquest es molt cursi! Apa quina patrona que tenen, Santa Meritxell, Santa Meritxell, es que es cursi i llegig...Sona com... Com Laia! Perque Laia tb es ven de figa-Flor...Blablabla...."

Tots ens la vem quedar miran....Jo seia al seu costat!! i vem començar a riure...

Ella pobre que em mira, i amb tota la tranquilitta del mon em diu " Pq rieu tan???"

Clar encara vem riure més!! :-D :-D :-D

inmediatament va caure de que reiem i la pobre es va possar vermella i va començar a demanar-me disculpes..

La gracia del tema es que erem amigues desd feia 3 anys! Jajajajjajaja!!!! O sigui que el meu nom el tenia ven aprés...pero la pobra es vem despistada!
Avatar de l’usuari
Txellins
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Txellins » dv. abr. 04, 2008 8:31 am

Vaja, ara resulta que sóc cursi..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cangui: :cangui: :cangui: :cangui:
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. abr. 04, 2008 8:34 am

Txellins ha escrit:Vaja, ara resulta que sóc cursi..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cangui: :cangui: :cangui: :cangui:


i jo figa-flor!

Jajajjajaja!!! Va ser genial era per veure-li la cara. :r)
Avatar de l’usuari
Txellins
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Txellins » dv. abr. 04, 2008 8:45 am

Això mateix li va passar al meu home.

Aquest hivern vam anar a esquiar a la Vall d'Aran, amb uns cosins meus.

Ells fa 21 anys, van tenir un fill i li van posar Jonatan, pq li agradava molt la sonoritat de la J, i pel significat que tenia el nom "Do i Gràcia de Déu". Llavors no s'havia estès gaire el nom, i molt menys era un nom tan "choni". Yonatànnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé, doncs pujàvem junts el cotxe, i a la ràdio i sortia una tal Yessi. I salta el meu home i diu... es que la gent té uns nassos! Entre Yessis, Jonatans i Kevins. :plora: JO li vaig apretar molt fort la mà, pq fotès el favor de callar, i ell no s'en va adonar i va seguir.... Al cap d'una estona, em va mirar amb una cara, pobret! Jajajajajajajajjajajajajajajaja
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. abr. 04, 2008 8:47 am

:-D :-D :-D :-D :-D :-D Jajajjajjja!!! Que bo!!!!

Aquestes coses son per pendre-les amb bon humor...jajajjajaja!!! Sino acabariem tots emprenyats...

I com diuen...pa gustos los colores :ok:
Avatar de l’usuari
Tasm
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1121
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:26 pm

EntradaAutor: Tasm » dv. abr. 04, 2008 1:12 pm

Que bó Txellins, quina planxa el pobre...
Avatar de l’usuari
Nneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

EntradaAutor: Nneta » dv. abr. 04, 2008 1:23 pm

Jo em sembla q ja ho he dit alguna vegada els noms q ens agraden:
si fos nen: Arnau (aquest està súper clar per part dels dos) a mi tbé m'agrada Bernat xo el Nneto diu q no :-:)
I de nena tenim més dilema pq al Nneto sempre li ha agrdat Nila (el femení de Nil) no sé ni si s'escriu amb l.l o q.... xo a mi mira q no sé.... el trobo massa raro xo bueno tbé m'agrada ;-) i per això l'opció Berta va guanyant cada cop més terreny!
Clar q coneixent al Nneto i a la Nneta alomillor a l'últim moment patapam canvi de plans... ja veurem quan la cosi passi :elefant:
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. abr. 04, 2008 2:39 pm

coral ha escrit:Layona, Txellins...

I jo també associo els noms a les persones i, tot i que trobo el teu nom preciós, Laia.... no el puc sofrir... però és que una ex del coralu se'n diu i... encara el persegueix!!!!!!!!!!!!


Jajajajjajjajaaj!!! tranquila que no m´ho pendre com a res personal... ;-) es totalment comprensible :globus:
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dv. abr. 04, 2008 2:43 pm

Nneta ha escrit:Jo em sembla q ja ho he dit alguna vegada els noms q ens agraden:
si fos nen: Arnau (aquest està súper clar per part dels dos) a mi tbé m'agrada Bernat xo el Nneto diu q no :-:)
I de nena tenim més dilema pq al Nneto sempre li ha agrdat Nila (el femení de Nil) no sé ni si s'escriu amb l.l o q.... xo a mi mira q no sé.... el trobo massa raro xo bueno tbé m'agrada ;-) i per això l'opció Berta va guanyant cada cop més terreny!
Clar q coneixent al Nneto i a la Nneta alomillor a l'últim moment patapam canvi de plans... ja veurem quan la cosi passi :elefant:


A mi tb m´agrada molt Arnau i Bernat...pero en layonu no ho te clar....


Nila o Nil.la no l´he sentit mai...pero mira a mi no em desagrada gens...

Jo tb ho he dit fa un temps..
Nosaltres si es nena es dirà Asta, es un nom danés, l´avia d´en Layonu se´n deia...i weno, encara que no es dels que mes m´agraden no em desagrada, (suposo que ja estic acostumada) i aquella donna es va porta genial amb mi.
Avatar de l’usuari
Txellins
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Txellins » dv. abr. 04, 2008 3:39 pm

Coral, ja tens raó ja. A vegades estariem més guapus amb la boqueta tancada jajajajajajajjajajajajaja quins xascus!!!!

Layona, reina, a mi si que m'agrada el teu nom, :content: :content: :content: :content: :content: :content: , però una de les nebodes d'en Txelluns s'en diu i vam dir que no repetiem. I ja és difícil ja... amb 13 nebots!!!!

Arnau és maco, eh? Contudent i amb molta força. I que bò que estava en Pere Arquillué, a la sèrie.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!! Clar que ja fa uns quants anyets....
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dv. abr. 04, 2008 5:20 pm

coral ha escrit:Layona a mi Laia m'encanta (però no ho puc dir gaire fort perquè representa que li he de tenir tírria a aquesta tia... :-D :-D :-D :-D )

em passa amb el mateix amb emma... lo mismo de lo mismo coral! que asco de tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
fa cosa d'1 mes ens vam trobar que el ninnu i jo anavem a sopar romànticament i pam! la so guarra. i va i em fa dos petons. però jo ni caso..... que ascoooooooooooooooooooooo
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 04, 2008 5:42 pm

Ja sé q no té res a veure amb el q esteu comentant, però les més iaietes, us recordeu de la sèrie Sensación de Vivir????
Doncs al meu poble (bé, abans era un poble....), una q va tenir bessons els hi va fotre BRANDON I BRENDA! Jajajaja, ho sento, però cada cop te la trobaves en alguna plaça i la senties cridar al nanos, jajajaja!!

Crec q és inevitable agafar-li mania a certs noms, pq els relaciones amb les persones q et fan yuyu!
Sort, q cap d'aquestes persones, porten noms q m'agradin, sino tindria problemes!

per cert, q ja ho vaig dir, però si tinguéssim una nena es diria Meritxell, o sigui q segons la teva amiga, un nom ben cursi! jajaja, però a mi txell m'encanta! :pandi: :pandi: :pandi:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Txellins
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Txellins » dv. abr. 04, 2008 5:49 pm

Osti quina mala passada pobres nens!!! I els altres Dylan i kelly, o??? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 04, 2008 6:47 pm

Doncs sí, es veu q a la dona li agradava molt la sèrie! Però ja em diràs aquests nois (q ja deuen ser ben grandets), dient q sa ma mare els va fotre aquell nom per una sèrie... s'han de tenir nassos!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dv. abr. 04, 2008 7:19 pm

Doncs sí noies sí, jo vaig treballar amb nens fa temps, i n'hi havia un que es deia Dylan!!!!!!!
Al diari El Punt sempre surten els naixements, amb la foto i el nom del nen, dels pares....Doncs agafeu-vos fort......un nen que li van posar PINOCHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!I no és broma!!!!Lo més fort és que el pare també s'ho deia1!!!!!Per favor, qui li vol tant de mal a un fill!!!!!
Ah! I també vaig veure una Chenoa!!!!Toma ya!
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » ds. abr. 05, 2008 8:58 am

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 11:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::