HISTEROSALPINGOGRAFIA
GRÀCIES PRECIOSES!!!!!!!!!
M'ha fet mal, no puc pas negar-ho, però suposo q ha estat pq no entrava el líquid, i el dr. tot maco ho ha intentat 3 vegades crec. Fins q m'ha explicat q sinò entra el líquid tampoc pot produir-se la fecundació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
però sabeu q?q jo ja sabia q alguna cosa no funcionava prou b, pq ho feiem quan tocava, controlava tempes, testos ovulació, i el meu xello estava b, per tant, avui no anava preparada, però si q sabia q no podia sortir b.
el diagnostic diu:
- les trompes són......amb dificultat de pas de contrast a peroteno, només podem certificar la permeabilitat de la trompa esquerra. No identifico contrast perotneal envoltat la trompa dreta (obstrucció tubàrica dreta, adherències pavellonars?)
He trucat al meu gine i m'ha dit q embarç natural és molt difícil ja podem anar pensant amb la reproducció assistida!!!!!!!!!!!!!!!!!
ha dit q ens veiessim div q ve i ell ens encaminaria cap a un seu compi q es dedica només a reproducció assistida...
jo ara el q he de saber és les dif entre tots els tractaments on ho puc trobar ninetes?????
jo estic molt serena, suposo q em sortirà per algun altre costat, el meu xello està molt negitòs ni s'hi imaginava pobret!!
ara ha anat al super, però pujant amb el cotxe crec q a sota de les grans ulleres de sol q portava, se li ha escapat alguna llàgrima....jo de moment no!!!!!!!!!
merci de nou!!!ara cal agafar un altre barco i navegar no?????

M'ha fet mal, no puc pas negar-ho, però suposo q ha estat pq no entrava el líquid, i el dr. tot maco ho ha intentat 3 vegades crec. Fins q m'ha explicat q sinò entra el líquid tampoc pot produir-se la fecundació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
però sabeu q?q jo ja sabia q alguna cosa no funcionava prou b, pq ho feiem quan tocava, controlava tempes, testos ovulació, i el meu xello estava b, per tant, avui no anava preparada, però si q sabia q no podia sortir b.
el diagnostic diu:
- les trompes són......amb dificultat de pas de contrast a peroteno, només podem certificar la permeabilitat de la trompa esquerra. No identifico contrast perotneal envoltat la trompa dreta (obstrucció tubàrica dreta, adherències pavellonars?)
He trucat al meu gine i m'ha dit q embarç natural és molt difícil ja podem anar pensant amb la reproducció assistida!!!!!!!!!!!!!!!!!
ha dit q ens veiessim div q ve i ell ens encaminaria cap a un seu compi q es dedica només a reproducció assistida...
jo ara el q he de saber és les dif entre tots els tractaments on ho puc trobar ninetes?????
jo estic molt serena, suposo q em sortirà per algun altre costat, el meu xello està molt negitòs ni s'hi imaginava pobret!!
ara ha anat al super, però pujant amb el cotxe crec q a sota de les grans ulleres de sol q portava, se li ha escapat alguna llàgrima....jo de moment no!!!!!!!!!
merci de nou!!!ara cal agafar un altre barco i navegar no?????

Xell preciosa!
Va, ànims. Sincerament crec que et sortirà per algun lloc. Millor així, segons quines coses no son bones que es quedin a dintre, saps? I lo del xello... és normal nina. T'estima molt, i li deu saber greu per tu.
t'he enviat un mail i un privi, apa, que no sigui dit! jejej
Un petonàs bonica!
Va, ànims. Sincerament crec que et sortirà per algun lloc. Millor així, segons quines coses no son bones que es quedin a dintre, saps? I lo del xello... és normal nina. T'estima molt, i li deu saber greu per tu.
t'he enviat un mail i un privi, apa, que no sigui dit! jejej
Un petonàs bonica!

nenes,
MIL MIL GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!
EN XELLO I JO HEM DECIDIT NO DIR-HO!!!!!!
Pobret si q ell m'estima molt i s'ha desmoronat de mala manera!!!
Sort de tenir-lo com a puntal, q hi ha noies q fan el camí soles
més q tot pq no ens atavalin més del compte!!!però nenes, a vosaltes, ara veig q si q us necessitaré per aquí!!!!!!!!!!
MOLTS I MOLTS PETONS!!!!!!!!!!!

MIL MIL GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!
EN XELLO I JO HEM DECIDIT NO DIR-HO!!!!!!
Pobret si q ell m'estima molt i s'ha desmoronat de mala manera!!!
Sort de tenir-lo com a puntal, q hi ha noies q fan el camí soles
més q tot pq no ens atavalin més del compte!!!però nenes, a vosaltes, ara veig q si q us necessitaré per aquí!!!!!!!!!!
MOLTS I MOLTS PETONS!!!!!!!!!!!

Xell, preciosa... em sap greu.. jo que et vaig dir que no feia mal!!
Però escolta, m'agrada molt llegir-te tant optimista!! Clar que sí... a agafar el camí que toqui i caminar!! Segur que aconsgeuirem el nostre desig!!
Jo ara fa temps que passo d'un tractament a un altre,... així qeu si tens dubtes ja ho saps!!
I jo crec que les noies tene raó i heu de plorar, ploreu tot el qeu necessiteu... plorar és bo!! Però desprès a aixecar-se, aixugar-se les llàgrimes i a lluitar!!
Aquí estaré pel que necessitis!!
Una abraçada molt gran per tu i pel Xello!!
Però escolta, m'agrada molt llegir-te tant optimista!! Clar que sí... a agafar el camí que toqui i caminar!! Segur que aconsgeuirem el nostre desig!!
Jo ara fa temps que passo d'un tractament a un altre,... així qeu si tens dubtes ja ho saps!!
I jo crec que les noies tene raó i heu de plorar, ploreu tot el qeu necessiteu... plorar és bo!! Però desprès a aixecar-se, aixugar-se les llàgrimes i a lluitar!!
Aquí estaré pel que necessitis!!
Una abraçada molt gran per tu i pel Xello!!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Xell, lo importante no es como conseguir el embarazo, o como conseguir ser madre, sino conseguirlo.
Así que sea embarazo natural, por IA,por FIv, o por adopción, lo importante es no perder la fuerza y seguir luchando. Ahora llora lo que tengas que llorar, chilla o rompe algo, pero en unos días,,..... otra vez en plena forma.
animos guapa, un besazo muy gordo, muy gordo.
Ah! y otro besito para el xello.
Así que sea embarazo natural, por IA,por FIv, o por adopción, lo importante es no perder la fuerza y seguir luchando. Ahora llora lo que tengas que llorar, chilla o rompe algo, pero en unos días,,..... otra vez en plena forma.
animos guapa, un besazo muy gordo, muy gordo.
Ah! y otro besito para el xello.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
hola boniques,
no es q m'hagi fet un mal insuportable, suposo q la meva ha estat més llarga ja q el líquid no entrava i el pobre dr. ell molt maco, ho anava intentant!!!
estic molt i molt bé, no m'ho crec, penso q és el millor, està ben serena, anava molt nerviosa, a la prova, però llavors quan m'ha donat el resultat m'he tranquil.litzat de cop!
avui no vull dir gaire res, però no sé pas q dir-li al meu xello pq estigui menys negitós, suposo q demà serà un altre dia no??????
ah!he tornat a pensar amb l'adopció q la vam deixar a principis d'any, ja q vam optar per buscar un bio, sinò va b, i tornem de cap!!!!!!!!amb molta il.lusió!!!!!!
GRÀCIES DE TOT COR

no es q m'hagi fet un mal insuportable, suposo q la meva ha estat més llarga ja q el líquid no entrava i el pobre dr. ell molt maco, ho anava intentant!!!
estic molt i molt bé, no m'ho crec, penso q és el millor, està ben serena, anava molt nerviosa, a la prova, però llavors quan m'ha donat el resultat m'he tranquil.litzat de cop!
avui no vull dir gaire res, però no sé pas q dir-li al meu xello pq estigui menys negitós, suposo q demà serà un altre dia no??????
ah!he tornat a pensar amb l'adopció q la vam deixar a principis d'any, ja q vam optar per buscar un bio, sinò va b, i tornem de cap!!!!!!!!amb molta il.lusió!!!!!!
GRÀCIES DE TOT COR

Xell, guapa, poques coses es poden afegir a tot el que ja t'han dit les companyes!! Seguiu el camí que creieu més oportú... i nosaltres, tot darrere fent-vos ombra!! Molts petons!!!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
gràcies precioses!!!!!!!
sou uns 10!!!!!
només dir q tota la serenor q vaig portar el tema ahir.
durant aquesta nit, no ha estat així, m'he despertat en diverses ocasions i dale q te pego amb el tema pensa q pensaràs....
i al final en xello no li ha ni tocat el despertador, i s'ha adormit!!!!!!
amb el dia q pinta avui, ai ajudeu-nos!!!!!!
petons i merci a totes pels ànims!!!

sou uns 10!!!!!
només dir q tota la serenor q vaig portar el tema ahir.
durant aquesta nit, no ha estat així, m'he despertat en diverses ocasions i dale q te pego amb el tema pensa q pensaràs....
i al final en xello no li ha ni tocat el despertador, i s'ha adormit!!!!!!
amb el dia q pinta avui, ai ajudeu-nos!!!!!!
petons i merci a totes pels ànims!!!

gràcies gràcies,
suposo q el q necessito ara mateix és q sigui el div i q em derivin cap a on m'hagin de derivar, pq ahir vaig llegir masses coses suposo i ara estic feta una mica un embolic!!!
però clar, informació ens cal!!!!!
o sigui q el test de saliva no crec q el faci servir massa a partir d'ara, tot i q no hem pas tirant la tovallola, és evident, q si de manera natural és tan difícil, i per miracles a Lourdes, anirem fent l'amor i prou!!!sense pensar qpodem quedar-nos-hi, ja q això ens faria més mal q b, penso jo...
i tal i com estàn les coses, el horno no està para bollos!!!
petons i merci bonica!!!

suposo q el q necessito ara mateix és q sigui el div i q em derivin cap a on m'hagin de derivar, pq ahir vaig llegir masses coses suposo i ara estic feta una mica un embolic!!!
però clar, informació ens cal!!!!!
o sigui q el test de saliva no crec q el faci servir massa a partir d'ara, tot i q no hem pas tirant la tovallola, és evident, q si de manera natural és tan difícil, i per miracles a Lourdes, anirem fent l'amor i prou!!!sense pensar qpodem quedar-nos-hi, ja q això ens faria més mal q b, penso jo...
i tal i com estàn les coses, el horno no està para bollos!!!
petons i merci bonica!!!

Bon dia, noies!!
Fa molt de temps que no entro pel socpetit. I és que les que portem tant de temps buscant, doncs passem per èpoques de tot, no?
Be, doncs a mi ara em toca la famosa histero.... Com que vaig per la pública, doncs tot va més lent, i no et donen (al menys en el meu cas) tota la info que caldria.
Doncs be, en aquest sentit us vull demanar la vostra ajuda, sobretot a les que hagueu passat aquesta prova recentment. Í es que necessito saber qué cal prendre's per fer la prova. M'han comentat a l'hospital el no tenir relacions sexuals des de la regla, el fer-se una lavativa la nit anterior, no menjar res les darreres hores, després també m'han comentat algo d'un antibiotic i potser algo més, però m'ha dit que això m'ho havia de dir la ginecòloga. I bé, com us deia, per la pública és complicat contactar amb la doctora, i la prova la tinc dijous que ve. Jo seguiré provant de localitzar-la, però mentrestant, si algú de vosaltres em pogués donar aquesta informació, us estaria moooolt agraida!!!
Petonets.
Fa molt de temps que no entro pel socpetit. I és que les que portem tant de temps buscant, doncs passem per èpoques de tot, no?
Be, doncs a mi ara em toca la famosa histero.... Com que vaig per la pública, doncs tot va més lent, i no et donen (al menys en el meu cas) tota la info que caldria.
Doncs be, en aquest sentit us vull demanar la vostra ajuda, sobretot a les que hagueu passat aquesta prova recentment. Í es que necessito saber qué cal prendre's per fer la prova. M'han comentat a l'hospital el no tenir relacions sexuals des de la regla, el fer-se una lavativa la nit anterior, no menjar res les darreres hores, després també m'han comentat algo d'un antibiotic i potser algo més, però m'ha dit que això m'ho havia de dir la ginecòloga. I bé, com us deia, per la pública és complicat contactar amb la doctora, i la prova la tinc dijous que ve. Jo seguiré provant de localitzar-la, però mentrestant, si algú de vosaltres em pogués donar aquesta informació, us estaria moooolt agraida!!!
Petonets.
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
koks lo siento ahora no recuerdo como se llama el medicamento que has de tomar, intentaré buscartelo.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Hola a tothom,
Xell, em sap greu el que t'ha passat. A mi quan em van fer la prova de les trompes, em van dir que tenia una obstruida i l'altre amb dificultats... El dia que vaig anar per primera vegada a Reproducció Assistida , sola, pensant que seria una visita informativa, vaig sortir plorant. No em podia creure que estava allà. Però la veritat es que és la manera quan hi ha dificultats.
Jo m'he fet una IA i una FIV. Tinc molts miomes i coses que dificulten encara més l'embaraç. Amb la primera FIV em vaig quedar embarassada... però el vaig perdre. Ara estic pendent d'operar-me pèr treure'm els miomes i tornar-hi. La doctora em va dir que quan les trompes tenen dificultats, amb la FIv te les saltes i és més fàcil quedar-se.
El procés no és tant dolent com t'imagines. Jo tenia por, però va ser molt maco per què tot ho fas pel teu futur fill.
Ànims, per que ho aconseguiràs d'una manera o d'una altra. Al final serem mares, per què és el nostre desitg, per què portem molt de temps i ens ho mereixem.
Plora, parla i continua endavant
Molts ànims bonica!!!!
Koks: Quan em vaig fer la prova, no recordo prendre res. Sobretot no et posis nerviosa, no es per tant. Es molest com quan et fan una citologia, i quan va acabar, vaig sentir un dolor de regla. Crec que el pitjor són els nervis previs, per que és una prova amb mala fama.
Ànims, aviat la tindràs feta.
LLuna

Xell, em sap greu el que t'ha passat. A mi quan em van fer la prova de les trompes, em van dir que tenia una obstruida i l'altre amb dificultats... El dia que vaig anar per primera vegada a Reproducció Assistida , sola, pensant que seria una visita informativa, vaig sortir plorant. No em podia creure que estava allà. Però la veritat es que és la manera quan hi ha dificultats.
Jo m'he fet una IA i una FIV. Tinc molts miomes i coses que dificulten encara més l'embaraç. Amb la primera FIV em vaig quedar embarassada... però el vaig perdre. Ara estic pendent d'operar-me pèr treure'm els miomes i tornar-hi. La doctora em va dir que quan les trompes tenen dificultats, amb la FIv te les saltes i és més fàcil quedar-se.
El procés no és tant dolent com t'imagines. Jo tenia por, però va ser molt maco per què tot ho fas pel teu futur fill.
Ànims, per que ho aconseguiràs d'una manera o d'una altra. Al final serem mares, per què és el nostre desitg, per què portem molt de temps i ens ho mereixem.
Plora, parla i continua endavant
Molts ànims bonica!!!!
Koks: Quan em vaig fer la prova, no recordo prendre res. Sobretot no et posis nerviosa, no es per tant. Es molest com quan et fan una citologia, i quan va acabar, vaig sentir un dolor de regla. Crec que el pitjor són els nervis previs, per que és una prova amb mala fama.
Ànims, aviat la tindràs feta.
LLuna

hola lluna!!!!!!
molte gràcies per les teves paraules i per compartir amb nosaltres la teva experiènica!!!!!!
No sé si us passa a vosaltres, a mi ultimament sí, q les meves amigues i conegues es queden
amb un plis, o això diuen, mentiderotes potser algunes...ji ji ji
i llavors penses:
- i pq a mi m'ha de passar!!!!!!!!??????
- sinò conec a ningú q li hagin dit qté les trompetes obstruides!!!!!!!
- pq jo les hi tinc!!!!!!!!!casumdena!!!!!!!!!
però quan t'adones q tb hi ha gent amb el teu mateix problema dius:
- vaja no és tan estrany això meu!!carai carai!!!
o quan llegeixes qhi ha més parelles de les q ens pensem q tenen problems semblants al nostre, i q no ho vam pregonant !!! és clar, lògic, jo tampoc ho faig!!!
T'he de dir q de moment ho porto de maravella, ha passat dies més xungos en xello q jo!!!!!!!!!jo estic molt positiva!!!sé q sinò surt b em desmoronaré, ho tinc clar, però ara tinc un esperit de lluita com mai havia tingut!!!!!!!!
estic contenta d'estar així, de fer el camí vers al nostre somni, de tenir
o
!!!!!!!!ji ji ji
ja se sap això amb les FIV i sinò li digueu a la Brinsijan!!!!!!!2
nen i nena!!!!!
Passa't pel post de reproducció assistida, hi ha nenes maquíssimes!!!!!!!!
però amb les trompetes així, crec q som tu i jo!!!ens sentirem més acompanyades ja ho veuràs!!!i tal i com dius tu, d'aquí res totes
KOKS:
bentrobada de nou!!!
el teu ninot q camina és inoblidable!!!ji ji ji
El meu gine em va receptar algun medicament, però no ho recordo, a més segur q te'l ha de receptar, encara q nos ens en recordessim jo crec q és millor q te'l recepti el dr. no???
tb em va fer la recepta (privat vaig anar jo) del líquid de contrast, q el vaig haver de portar el dia de la prova.
Jo no vaig pas haver-me de posar cap lavativa!!
Referent a les relacions sexuals, em van dir q en podia tenir si prenia mesures, jo per si de cas, no vaig pas fer-ho, hi ha més dies q llangonisses!!!!!!!
Jo recordo haver dinat d'hora a les 13h més o menys i tenia la prova a les 3'15!!l'infermera quan la vaig trucar, em va dir q amb unes 2 horetes d'haver menjat abans n'hi havia prou!!
igualment et dic q a la lluneta, q si et vols passar pel post de reproduc assis, hi ha més noies q tb hi han passat per la prova ditxosa...
i si cal estar tranqui, tu vès preparada, per relaxar-te (dificilíssim en el meu cas)
El meu xello abans de qjo entrès a fer-me la prova em va dir:
- Pensa q tot això ho fem pel nostre
!!!va valenta!!!!!!
i vaig entrar més contenta q un ocho!!!!!!
petons i tu demana tot el q faci falta, nos estem per aquí preciosa!!!!!!!!
fins aviat i molta sort a totes!!!!!!!!

molte gràcies per les teves paraules i per compartir amb nosaltres la teva experiènica!!!!!!
No sé si us passa a vosaltres, a mi ultimament sí, q les meves amigues i conegues es queden
amb un plis, o això diuen, mentiderotes potser algunes...ji ji ji
i llavors penses:
- i pq a mi m'ha de passar!!!!!!!!??????
- sinò conec a ningú q li hagin dit qté les trompetes obstruides!!!!!!!
- pq jo les hi tinc!!!!!!!!!casumdena!!!!!!!!!
però quan t'adones q tb hi ha gent amb el teu mateix problema dius:
- vaja no és tan estrany això meu!!carai carai!!!
o quan llegeixes qhi ha més parelles de les q ens pensem q tenen problems semblants al nostre, i q no ho vam pregonant !!! és clar, lògic, jo tampoc ho faig!!!
T'he de dir q de moment ho porto de maravella, ha passat dies més xungos en xello q jo!!!!!!!!!jo estic molt positiva!!!sé q sinò surt b em desmoronaré, ho tinc clar, però ara tinc un esperit de lluita com mai havia tingut!!!!!!!!
estic contenta d'estar així, de fer el camí vers al nostre somni, de tenir
o
!!!!!!!!ji ji ji
ja se sap això amb les FIV i sinò li digueu a la Brinsijan!!!!!!!2
nen i nena!!!!! Passa't pel post de reproducció assistida, hi ha nenes maquíssimes!!!!!!!!
però amb les trompetes així, crec q som tu i jo!!!ens sentirem més acompanyades ja ho veuràs!!!i tal i com dius tu, d'aquí res totes
KOKS:
bentrobada de nou!!!
el teu ninot q camina és inoblidable!!!ji ji ji
El meu gine em va receptar algun medicament, però no ho recordo, a més segur q te'l ha de receptar, encara q nos ens en recordessim jo crec q és millor q te'l recepti el dr. no???
tb em va fer la recepta (privat vaig anar jo) del líquid de contrast, q el vaig haver de portar el dia de la prova.
Jo no vaig pas haver-me de posar cap lavativa!!
Referent a les relacions sexuals, em van dir q en podia tenir si prenia mesures, jo per si de cas, no vaig pas fer-ho, hi ha més dies q llangonisses!!!!!!!
Jo recordo haver dinat d'hora a les 13h més o menys i tenia la prova a les 3'15!!l'infermera quan la vaig trucar, em va dir q amb unes 2 horetes d'haver menjat abans n'hi havia prou!!
igualment et dic q a la lluneta, q si et vols passar pel post de reproduc assis, hi ha més noies q tb hi han passat per la prova ditxosa...
i si cal estar tranqui, tu vès preparada, per relaxar-te (dificilíssim en el meu cas)
El meu xello abans de qjo entrès a fer-me la prova em va dir:
- Pensa q tot això ho fem pel nostre
!!!va valenta!!!!!!
i vaig entrar més contenta q un ocho!!!!!!
petons i tu demana tot el q faci falta, nos estem per aquí preciosa!!!!!!!!
fins aviat i molta sort a totes!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










Em sap molt de greu bonica....Molts anims per tots dos.

) i a buscar la criatura per altres bandes... que hem d'omplir la garrotxa de garrotxins!!! 







