música infantil
música infantil
Fa dies em vaig baixar tot de cançons infantils... Ara que les he escoltat, la veritat és que m'atabalen molt... No les reconec com les que cantava jo quan era petita... D'una banda perquè sóc gironina i les que m'he baixat són molt "xaves, xaves" (ho sento companyes de Barcelona però és la sensació que tinc!!! no tinc res en contra, tothom parla com parla, però no m'identifico... i si intento cantar-les, em molesta tanta aaaaaaaaaaa)
Algú em pot recomanar algun CD de cançons populars tradicionals infantils amb entonació més de la Catalunya endins???
Com soc eh?
Algú em pot recomanar algun CD de cançons populars tradicionals infantils amb entonació més de la Catalunya endins???
Com soc eh?
musiqueta
No et perdis:
http://bressola.cat/?q=node/199
Cançons amb tots els accents que vulguis...
Nosaltres no parem d'escoltar-lo!
Salut!
L:
http://bressola.cat/?q=node/199
Cançons amb tots els accents que vulguis...
Nosaltres no parem d'escoltar-lo!
Salut!
L:
Dues princeses del pèsol!
Re: musiqueta
a les tendes IMAGINARIUM tenen CD's de musica que estam força be,
nostaltres en vam comprar un que es diu les meves primeres cançons en catala. El Pep te 4 anys i encara li agrda molt i ara li poem a l'Aina que te 5 mesos.
nostaltres en vam comprar un que es diu les meves primeres cançons en catala. El Pep te 4 anys i encara li agrda molt i ara li poem a l'Aina que te 5 mesos.
...
jo en tinc un d'en Toni Giménez que esta molt bé... però ara no recordo el títol... (potser "Canta-men'n una"?)

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Ja tinc el CD de música del Cavall Fort. Està bé, és original perquè són cançons de sempre (bé, algunes no les havia sentit mai) però versionades rollo modern... Per posar com a música ambient són xules i a la petita li agraden (o a mi m'ho sembla)
Però encara trobo a faltar les cançons de tota la vida sense versionar (les que cantava jo quan era petita)... digueu-me nostàlgica... seguiré buscant... A veure si trobo aquests que em dieu d'en Toni Gimenez
Quan tingui temps, perquè entre la nena i la feina vaig de p cul, només tinc els dissabtes per anar a fer el vol a les botigues i últimament entre celebracions, comunions i bateigs, no parem...
Però encara trobo a faltar les cançons de tota la vida sense versionar (les que cantava jo quan era petita)... digueu-me nostàlgica... seguiré buscant... A veure si trobo aquests que em dieu d'en Toni Gimenez
Quan tingui temps, perquè entre la nena i la feina vaig de p cul, només tinc els dissabtes per anar a fer el vol a les botigues i últimament entre celebracions, comunions i bateigs, no parem...
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
El Toni Giménez versiona molt les cançons, però tot i així estan molt bé. A mi també em passava al principi que enyorava les versions de tota la vida, però de mica en mica m'he acostumat als CDs que tinc i m'agraden molt. I les versions de tota la vida ja les canto jo.
També tinc el CD que dius. El vaig descarregar per internet i està molt bé.
També tinc el CD que dius. El vaig descarregar per internet i està molt bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |