Terrors nocturns

Els hàbits de dormir.
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

Terrors nocturns

EntradaAutor: Sandreta » dl. abr. 21, 2008 9:47 am

Be doncs... em sembla que hem tingut tres episodis de terrors nocturns pel que he llegit hi entes al domir sin lagrimas... La primera nit... ens vam espantar molt pq no volia que l'agafesim ni que la tokesim, no li keien llagrimes i arquejava l'eskena... un drama... La segona nit igual... no hi havia manera de calmarla (ens pensavem q eren malsons...) ahir al mig dia vaig mirarme el llibre de la R. Jove i vam inturir que devien ser aixo.. terrors nocturns. Akesta nit li ha tornat a passar... pero akesta vegada no l'he agafat, estava sentada a la seva cuna i jo aseguda al seu devant, li anava posan a la vista el chupete i intentava acariciarla (pero em treia la ma) al cap d'una estona, uns 10 min de plorar, a agafat el tete i de la posat a la boca i m'ha allargat els braços pq la bressoles i s'ha tornat a dormir tal cual...

Akest mati s'ha lleavt super be, l'ehm despertat i de sguida ens ha fet una rialla.

Pero es que et deixa el cor... uffff i no se que podem fer pq no li passi.... .La R. Jove diu que de per evitarlos posar els nens a dormir trankils i descansats... pero es qe ahir va estat tot el dia amb nosaltres... i per anar a dormir li preguntem si hi vol anar i allarga els braços i a la cuna o bressolana s'adorm de seguida...

No se que podem fer... volia anar a la peidatra.. a veures si ens diu alguna cosa....

A alguna li ha passat aixo..?¿ com ho veu solucionar?¿

Mercii
Imatge
Imatge
juditha
:: granota
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 1:13 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: juditha » dl. abr. 21, 2008 11:14 am

El meu fill Marc en va tenir, però només uns dies que va agafar febre alta. Ell és més grandet, té 4 anys. Em vaig espantar molt. Va començar a dir coses rares a mitja nit, tenia els ulls oberts i mirava fíxament la pared. Tot i que li parlavem, per calmar-lo, semblava com si no ens sentís. L' endemà no se'n recordava de res. El pediatra em va dir que eren deliris de la febre. Com que no ha tingut més, de moment no ho he consultat
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. abr. 21, 2008 12:25 pm

Hola guapa!! sí que ens va passar sí... li va durar uns quants dies saltejats durant un parell de setmanes i després li van marxar sols. No vam aconseguir associar-ho amb res en concret, o sigui que no vam poder fer res al respecte excepte el que tu comentes... estar amb ella, i no intentar fer res que no vulgui (ni abraçar-la, ni tocar-la, ni intentar raonar). A l'endemà no se'n recordava de res!!
Imatge

Imatge
Helena
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dl. abr. 21, 2008 4:26 pm

RECORCHOLIS!!!!

No sabia que existien aquests episodis,...quina por!!!,...suposo que deu ser aixó, calmar-lo i estar al costat,...
Imatge

Imatge
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dl. abr. 21, 2008 4:30 pm

Sandra, pobra Nuria!!! Espero que li passi aviat!!!
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dt. abr. 22, 2008 9:20 am

A l'Abril si que li ha passat alguna nit......... però ella si que ha volgut que l'agafès a coll de seguida.........
Sempre me l'he trobat o dreta agafada a la barana o asseguda plorant sense consol............
fa una cosa quan els veus aixi....................

ànims sandreta, ja veuràs son episodis aillats, no ha de ser forçossament cada nit.............
precissament aquesta nit els hem tingut......... i feia ja temps que no en tenia.........
Imatge
Imatge
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dt. abr. 22, 2008 10:34 am

Merci nenetes!! Aixx es q preferia tenir mal de queixals que li tornes a passar, pobreta... Akesta nit ha dormit molt be! desd les 8.30 fins a les 7.10 que no sa despertat i l'he posat al llit amb mi i fins a les 7.50 que hem fet el ronso!!

A veure akesta nit...

Petonetss!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 22, 2008 1:28 pm

a nosaltres ens està passant ara!!!!
plora com una boja i brama però no vol que la toquis ni res. Ella no es desperta pas... la única solució que he trobat és posar-la al pit.

I curiosament la nit que li va passar va ser quan vam anar a sant feliu i es va passar de voltes durant tot el dia...
Sandreta

EntradaAutor: Sandreta » dc. abr. 23, 2008 12:57 pm

Bruna, jo es que provaba de posarli el pipo i m'el apartava amb una manotada... i encara es posava mes nerviosa, cridava mes encara!

Lo de esta pasada de voltes... es que a nosaltres ens ha pasat tan el dia que ha dormit be com el dia que ha dormit malament, dos dies iguals i un ho ha fet i l'altre no...
Imatge
Imatge
mamarnau_tgn
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dc. abr. 23, 2008 8:54 pm

quina por, sandreta.... pobrets, se't deu trencar el cor...
ImatgeImatge Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::