Promoció Especial Sant Jordi 08 ___::::

Novetats, notícies, normes del forum...
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Promoció Especial Sant Jordi 08 ___::::

EntradaAutor: Toni » dc. abr. 23, 2008 8:35 am

Felicita Sant Jordi amb www.postals.cat i guanya una exclusiva pulsera de Torrents Gianni. ( www.torrentsgianni.com ) amb disseny exclusiu per a SocPetit.CAT.


En tenim 10 per regalar !!!

Simplement has d'enviar una postal de Sant Jordi avui dia 23 d'Abril, automàticament entraràs al sorteig, contra més postals enviis més possibilitats tindràs.

Publicarem els guanyadors al dia següent.

molta sort i Feliç diada de Sant Jordi !!!


Imatge

www.postals.cat


:pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 28, 2008 2:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
judit
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: judit » dc. abr. 23, 2008 8:49 am

Moltes gràcies Toni i feliç diada de Sant Jordi !!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dc. abr. 23, 2008 10:03 am

Gracies! feliç Sant Jordi a tothom!!!
Avatar de l’usuari
lali
:: gosset
:: gosset
Entrades: 469
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:52 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lali » dc. abr. 23, 2008 10:03 am

son molt xules les postals!!!!!

Feliç Sant Jordi des de Paris (aqui no es nota gaire que sigui Sant Jordi, com ho enyoro....)
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dc. abr. 23, 2008 10:54 am

Que tingueu una bona diada de Sant Jordi!!!!!!!!!!!!
Jo ja he enviat les meves postaletes!!!!!!!!!!

:-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dc. abr. 23, 2008 11:33 am

Jo tamb´n'he enviat unes quantes!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dc. abr. 23, 2008 12:10 pm

JA N'HE ENVIAT!GRACIES TONI!!!! :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
Mònika
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2174
Membre des de: dc. oct. 18, 2006 10:48 pm

EntradaAutor: Mònika » dc. abr. 23, 2008 1:10 pm

GRÀCIES TONI!
PER CERT MOLT XULA LA WEB!
<a><img src="http://lilypie.com/pic/080224/o987.jpg" alt="Lilypie Segundo Pic" width="100" height="80" border="0"><img src="http://b2.lilypie.com/MNxBp1.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dc. abr. 23, 2008 1:18 pm

quina xulada!! ja n'he enviat unes quantes
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 23, 2008 3:43 pm

Què xules Toni!!!!! Ja n'he enviat unes quantes!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
brisca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dc. abr. 23, 2008 3:45 pm

Són molt xules! M'encanta la del drac a la biblioteca, és molt original!
Avatar de l’usuari
marchita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » dc. abr. 23, 2008 5:44 pm

YO TAMBIEN HE ENVIADO VARIAS :-D
<a><img src="http://b4.lilypie.com/rSTkp1.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dc. abr. 23, 2008 6:24 pm

ALE YO YA HE MANDADO UNAS CUANTAS!!!!!!!!!!!!!!!!!! A VER A VER SI ESTA VEZ ADEMAS DE FELICITAR ME TOCA ALGOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo: :lleo:
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. abr. 24, 2008 10:17 pm

Y donde están los ganadores, porque yo ayer no entré en el foro, pero si participé y envié algunas postales.

QUIEN HA GANADO????
Avatar de l’usuari
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dv. abr. 25, 2008 11:09 am

Toni!!! Volem la llista de les guanyadores!!!! Que jo també en vaig enviar unes quantes!!!!
Avatar de l’usuari
Avril
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. març 31, 2008 12:51 am

EntradaAutor: Avril » dv. abr. 25, 2008 11:25 am

Ei!!!!! I les guanyadores???? Jo també en vaig enviar; jejeje! A veure qui guanya... jejeje! :-D
Avril
Imatge[url=http://lilypie.com]
Imatge
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dv. abr. 25, 2008 2:48 pm

AQUESTA VEGADA EM PODRIA TOCAR A MI,NO?????????? :-:) :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » ds. abr. 26, 2008 10:55 am

Joo! y a mi????
Además no se sorteaban 4.
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » ds. abr. 26, 2008 12:19 pm

4?? PUES UNA PA TI OTRA PA MI...Y LAS OTRAS DOS QUE SE LAS REPARTAN!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dl. abr. 28, 2008 1:45 pm

Gblanc!!! És que n'hi havia 10!!! Una per tu, una per la Kitiara, una per mi,... i les altres 7 que les reparteixin!!!!!!!!!

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::