Una consulta ..
Una consulta ..
Fa poc que sóc mare i he experimentat k se'm cau molt el cabell arràn del part. Voldria saber si aiò tbe li ha passat a altres mares com jo i si es pot pendre algun complement per alleugerir-ho ??? 

TOTXO ha escrit:A mi m'ha passat!!!! Quan l'Abril tenia 5 mesos aprox, em va començar a caure de manera brutal... omplia raspalls i raspalls.... però no m'ha clarejat... no sé... no veig que en tingui molts menys.
Jo he sentit a dir que és per temes hormonals... durant l'embaràs no ens en cauen i, després del part, cauen tots els que "sobraven".
si si, jo tambe he sentit aixo que cauen els que no t'han caigut a l'embaraç, a mi es veritat que en cap cop me notat calva jeje!
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
és lo més normal del món!
és per tema d'hormones, les q estan altes menrte este embarassades i en el puerperi, fan q no ens caigui el cabell q acostuma a caure normalment i quan tornen als seus nivells normals, ens cau tot el q no ens havia caigut
passarà i a més a més no us clarejarà, donc fe! heheheh
és per tema d'hormones, les q estan altes menrte este embarassades i en el puerperi, fan q no ens caigui el cabell q acostuma a caure normalment i quan tornen als seus nivells normals, ens cau tot el q no ens havia caigut
passarà i a més a més no us clarejarà, donc fe! heheheh
-
VisitantVi
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
A mi també s'hem queia una barbaritat però ara fa un parell de setmanes que la cosa a parat una mica. Es normal, com dieu per aqui es cosa hormonal i no hi ha res a fer. Esperar i paciencia. Ah!!! i no et gastis els diners amb productes perque no valen per res arriva un dia que ja no et cau i ja està.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |