CAMINADORS SI O NO
CAMINADORS SI O NO
Hola noies!
LA meva petita és molt moguda i com sempre vol estar dreta i comença a fer alguuuuuuuuna passa, vaig pensar de comparar-li uns caminadors, les tipiques carrutxes vaja.
Al principi no sabia massa que fer però ara que ja fa uns 15 dies quan agafa carrerilla deu ni do!
Li poso molt poca estoneta perquè crec que encar és massa dora per caminar, te 10 mesos.
La qüestió és que l pediatre em va dir que res de caminadors, que s'entreni a gatejar i que aixo que fa amb els caminadors no es perquè vulgui caminar sino que es com a resposta a un estimul o algo aixi , vaja que no ho va trobar gens adequat.
Que en penseu? Van amb caminadors els vostres bebes? a partir de quina edat?
LA meva petita és molt moguda i com sempre vol estar dreta i comença a fer alguuuuuuuuna passa, vaig pensar de comparar-li uns caminadors, les tipiques carrutxes vaja.
Al principi no sabia massa que fer però ara que ja fa uns 15 dies quan agafa carrerilla deu ni do!
Li poso molt poca estoneta perquè crec que encar és massa dora per caminar, te 10 mesos.
La qüestió és que l pediatre em va dir que res de caminadors, que s'entreni a gatejar i que aixo que fa amb els caminadors no es perquè vulgui caminar sino que es com a resposta a un estimul o algo aixi , vaja que no ho va trobar gens adequat.
Que en penseu? Van amb caminadors els vostres bebes? a partir de quina edat?
Hola plufi! La meva opinió és que millor no fer-ne servir. No els ajuden a caminar (simplement els mantenen amb les cames estirades mentre ells llisquen per terra) la postura que fan adoptar a les cames no és bona, doncs els obre les cames per la part de dalt. El gateig és millor, aprenen a posar les mans a terra (molt important per quan comencin a caminar i caiguin) i el caminar ja apareix sol, aleshores millor un "arrossegador" o algun lloc on es puguin recolzar i empènyer.
Jo no he sigut mai partidària dels caminadors. LA Laura va començar a caminar als 10 mesos acabats de fer, i en Roger uns dies abans de fer l'any. Cada nen té el seu ritme. Els meus nebots tampoc no en van tenir. Ni nosaltres quan erem petites. A casa no n'hi ha hagut mai.
A part dels motius "pediàtrics" pròpiament dits, n'hi ha un d'afegit : sín un trasto gros total per 4 dies mal contats. O sigui, un d'aquells trastos prescindibles.
A més, crec que en comptes d'ajudar-los, en tot cas els dificulten l'aprenentatge, solen anar enadarrera en comptes d'endevant perquè apreten a cops de taló, quan aprenen a anar endevant van "aguantats", després sembla que els hi falta aquest "aguante",..... Nusé,.... a mi no n'agraden.
A part dels motius "pediàtrics" pròpiament dits, n'hi ha un d'afegit : sín un trasto gros total per 4 dies mal contats. O sigui, un d'aquells trastos prescindibles.
A més, crec que en comptes d'ajudar-los, en tot cas els dificulten l'aprenentatge, solen anar enadarrera en comptes d'endevant perquè apreten a cops de taló, quan aprenen a anar endevant van "aguantats", després sembla que els hi falta aquest "aguante",..... Nusé,.... a mi no n'agraden.
hola! jo no he fet servir el caminador perque "aprenguin a caminar" pero com que en tenia un els hi he posat algun cop pero poqueta estona, pero ui jo molt aviat amb uns 6 -7 mesos es que les meves han volgut ser molt rapides, pero jo crec que amb poca estona no passa res una altre cosa es que hi estiguessin tot el dia,! Per cert les meves han començat a caminar totes dues amb 10 mesos i mig! o sigui que depen tambe de la crietura!
Mireu,
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 26, 2008 10:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Noia, jo estic amb l'Ailec, per mi va ser la salvació, com diuen están prohibits al Canadà pero es pels accidents que es poden provocar. Jo em passa igual, no volia gatejar, plorava i ni que siguin 10 minuts al dia, li encanta i jo puc fer algo, no s'està assegut molta estona enlloc. Jo sempre l'he tingut controlat i poca estona i ho he agrait, ara ja casi camina! Si en feu servir, només a ratets, sense abusar i vigilant...
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Nosaltres si que els vam fer servir però com he llegit, a estonetes per canviar de posició i que es distreuen una miqueta i la veritat és que li va anar molt i molt bé. Això si s'han de vigilar perquè arriben a tot arreu i com que veuen que es poden desplaçar doncs no vegis.
Jo crec que una estoneta al dia no els passa pas res.
Jo crec que una estoneta al dia no els passa pas res.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]