QUANTES MAMES NO TREBALLEM FORA DE CASA?
natrix ha escrit:MAMAARNAU ET DEC UN FAVOR DE LA ÒSTIA!!!!!!!!!!1
ESTIC FENT TESTOS APROFITANT KUAN EN LLUC DORM I TIA, VA DE CONYA, POTS CONSULTAR EL MANUAL...ESTIC SUPERMOTIVADA I EMOCIONADA!!!!!!!!!!1
MIL GRÀCIES, EM SEMBLA que M'HAS DONAT L'EMPENTA que EM FALTAVA!!!!!1
M'alegro de que vagi bé Natrix, jo pujo divendres a teòrica a veure que passa, estic dels nervis!!!!! Ja he començat les pràctiques, sóc dolentísima però m'agrada conduir
I si que estic de molt bon humor, seràn els dies que s'allarguen? Conduir? Que el meu petitó ja té un any?
Últimament tinc mono de feina... m'estaré posant malalta?????

-
VisitantVi
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Noies, jo també sóc mami les 24 hores del dia i la veritat perquè negar-ho, estic encantada.
Ens aixequem a les 8:00 - 8:30, ens vestim, dono l'esmorzar a la Júlia i poso el dinar de la nena a fer, mentrestant endreço tota la cuina i poso el rentaplats si fa falta, faig el llit, netejo alguna coseta, perquè tot això ho faig amb la senyoreta darrera meu a quatre grapes, sempre hi quan no es pot aixecar i agafar-se algun lloc per caminar.
Casa nostra té tres plantes, i la rentadora la tinc a dalt de tot, doncs no hi puc pas anar mai mentre ella està desperta perquè vol pujar les escales, per tant m'he d'esperar que dormi per poder pujar a dalt tranquil·la i sense patir perquè caigui per les escales.
Si puc sortim una estoneta pel poble i anem a veure la meva àvia, la besàvia de la nena, i acabem de fer l'hora de dinar, que normalment és entre les 11:30 i les 12:30. Tot i que a vegades dorm primer i després dina.
Si tenim sort pot dormir 2 horetes, no més, i ja he dit amb molta sort.
Quan es desperta torna amb les piles carregades i normalment és quan el meu home i jo dinem, i clar alguna cosa ha de menjar, un tall de pa, un tall de fruita, sempre rossega alguna coseta.
Després ens quedem al menjador i formem un camp de batalla impressionant sembla que hi hagi passat tot un exèrcit, i juguem una estoneta.
Cap a les 4 li donc el berenar i a les 4:30 ja sortim a fer el cafè a plaça i seguidament a passejar pel poble fins a les 7:30, que tornem a casa, preparem la banyera, banyem, posem el pijama, sopa i a dormir s'ha dit.
Fins l'endemà. I després la mama es conecta una estoneta a l'ordinador, com ara.
Això és el meu dia a dia normalment.
Com ha dit la Natrix, la veritat és que trobo a faltar treballar una estoneta fora de casa, o poder marxar sense esta pendent de si toca menjar o sopar o dormir, vaja una estoneta per mi sola, de no preocupar-me per ningú. Tot i que ho faig encantada de la vida, però a vegades es necessita una estoneta de llibertat mental, sobretot.
Petons.
Ens aixequem a les 8:00 - 8:30, ens vestim, dono l'esmorzar a la Júlia i poso el dinar de la nena a fer, mentrestant endreço tota la cuina i poso el rentaplats si fa falta, faig el llit, netejo alguna coseta, perquè tot això ho faig amb la senyoreta darrera meu a quatre grapes, sempre hi quan no es pot aixecar i agafar-se algun lloc per caminar.
Casa nostra té tres plantes, i la rentadora la tinc a dalt de tot, doncs no hi puc pas anar mai mentre ella està desperta perquè vol pujar les escales, per tant m'he d'esperar que dormi per poder pujar a dalt tranquil·la i sense patir perquè caigui per les escales.
Si puc sortim una estoneta pel poble i anem a veure la meva àvia, la besàvia de la nena, i acabem de fer l'hora de dinar, que normalment és entre les 11:30 i les 12:30. Tot i que a vegades dorm primer i després dina.
Si tenim sort pot dormir 2 horetes, no més, i ja he dit amb molta sort.
Quan es desperta torna amb les piles carregades i normalment és quan el meu home i jo dinem, i clar alguna cosa ha de menjar, un tall de pa, un tall de fruita, sempre rossega alguna coseta.
Després ens quedem al menjador i formem un camp de batalla impressionant sembla que hi hagi passat tot un exèrcit, i juguem una estoneta.
Cap a les 4 li donc el berenar i a les 4:30 ja sortim a fer el cafè a plaça i seguidament a passejar pel poble fins a les 7:30, que tornem a casa, preparem la banyera, banyem, posem el pijama, sopa i a dormir s'ha dit.
Fins l'endemà. I després la mama es conecta una estoneta a l'ordinador, com ara.
Això és el meu dia a dia normalment.
Com ha dit la Natrix, la veritat és que trobo a faltar treballar una estoneta fora de casa, o poder marxar sense esta pendent de si toca menjar o sopar o dormir, vaja una estoneta per mi sola, de no preocupar-me per ningú. Tot i que ho faig encantada de la vida, però a vegades es necessita una estoneta de llibertat mental, sobretot.
Petons.
natrix ha escrit:benvingud@ granotot!!!!!!!!!!!!!!
gràcies!!!!!!!!!
granotot l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 23, 2008 10:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
HOla! acavo de veure aquest post, jo tampoc treballo fora de casa pero treballo a dins per partida triple!!
Bueno i a mes a part de les criatures, tambe soc modista i faig arreglos a casa! aixi ho puc combinar una mica! pero el que em fa mes rabia no se si a vosaltres hus passa es que em tinc que escoltar molt sovint TU RAI QUE ESTAS A CASA O TU RAI QUE NO TREBALLES, que jo no queeeeeee????? ai ai

Bueno i a mes a part de les criatures, tambe soc modista i faig arreglos a casa! aixi ho puc combinar una mica! pero el que em fa mes rabia no se si a vosaltres hus passa es que em tinc que escoltar molt sovint TU RAI QUE ESTAS A CASA O TU RAI QUE NO TREBALLES, que jo no queeeeeee????? ai ai

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ei anna jo tambe penso que soc molt afortunada, perque tot i aixi em passa el temps molt rapid i per exemple ara que he tingut en Pau penso amb les meves nenes quan eren aixi de petites i cuasi no m'en recordo!! pero si no fa res!!!!! i aixo que he estat sempre amb elles!! i em passa tan rapid el temps! pero si realment som afortunades les mames que podem estar amb els nostres petitons i jo crec que es molt bo per ells tambe, perque soms un punt de referencia mlt important!

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
Gloriadsn ha escrit:Per cert Natrix no sabia que eres de serinya! jo soc de Camos com veus! tinc amigues a serinya! encara que fa molt de temps que no ens veiem! jeje
NENAAAAAAAAAAAAAAAA POS VENGAAAAAAAAAA PÁ CASA A BERENAR TU!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo tampoc menrecordo den lluc recén nascut...miro fotos i flipo...era el mateix?
mhan canviat el nen?
mmm...
natrix ha escrit:
NENAAAAAAAAAAAAAAAA POS VENGAAAAAAAAAA PÁ CASA A BERENAR TU!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo tampoc menrecordo den lluc recén nascut...miro fotos i flipo...era el mateix?
mhan canviat el nen?
mmm...
mmm, ja tinc gana
a veure si algun dia puc quedar i coneixer a tota o casi tota la comunitat del soc petit Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |