Esponja o tovalloleta
- bertaserra10
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: dv. abr. 25, 2008 7:01 pm
Esponja o tovalloleta
L'Alba te 24 mesos. desde que va naixer al principi usaba esponjeta per nadons. i despres em vaig passar a les tovalloletes sobre tot quan l'havia de rentar fora de casa. Pero a casa utilitzo esponja.
Alguna fa servir l'esponja en els cavis de bolquer?
Alguna fa servir l'esponja en els cavis de bolquer?
toallitas o esponja
A L'Arnau quan era bebe l'hem rentat normalment amb tovalloletes.
Pero des que l'Arnau ha sigut mes grandet hem rentat els seus escapes amb l'esponja. (ara ja te 5 anys i fins fa poquet hem estat amb el tema "mama se m'ha escapat")
utilitza allò que et vagi mes be. pero si utilitzes esponja desinfectala be.
Pero des que l'Arnau ha sigut mes grandet hem rentat els seus escapes amb l'esponja. (ara ja te 5 anys i fins fa poquet hem estat amb el tema "mama se m'ha escapat")
utilitza allò que et vagi mes be. pero si utilitzes esponja desinfectala be.
Em dic marta, tinc 15 anys, i escric enquest foro perque tinc un problema. em faig pipi al llit de forma involuntaria. porto bolqers durant la nit. algu sap com solucionar-ho, he provat de tot i res em funciona.
gracies
gracies
Nosaltres fem servir esponja natural a casa i tovalloletes quan anem pel món i a la llar fan servir tovalloletes, es clar. Des que hi va que té el cul més encetat, no sé si és pel mejar que li donen o per fer servir les tovalloletes... vaig comprar les Dodot de proteina de llet, em van semblar les millors, no se...
><img src="http://b2.lilypie.com/b5r7p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></
-
VisitantVi
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Ostres jo a casa primer li dono amb una toballoleta i despres li dono amb la esponja per treure el sabo de la toballoleta, m-ho va recomana la llevadora.


Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]Yo, agua
Nosotros le ponemos el culete debajo del grifo con jabón en la mano y ZAS!!! culete bien limpio. Cuando salimos intentamos cambiarlo en aseos y también usamos el grifo.... esporádicamente hemos usado toallitas si no había más remedio.
PROBLEMA: cuando ha empezado la guardería, que usan toallitas, le han quemado el culo de tal forma que daba miedo.....
No sé vosotras pero yo he probado a limpiarme con toallitas durante todo un día y, a parte de los picores vaginales que nunca había tenido ni sabía que existían, el culo me picaba constantemente.
Será un buen invento pero muy puntual porque no lo usaría ni para mi, menos para mi peque.
Un saludo
PROBLEMA: cuando ha empezado la guardería, que usan toallitas, le han quemado el culo de tal forma que daba miedo.....
No sé vosotras pero yo he probado a limpiarme con toallitas durante todo un día y, a parte de los picores vaginales que nunca había tenido ni sabía que existían, el culo me picaba constantemente.
Será un buen invento pero muy puntual porque no lo usaría ni para mi, menos para mi peque.
Un saludo
<a><img src="http://b2.lilypie.com/7jDHp2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></a>
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Digueu-me tonta però com ho feu amb l'esponja? Teniu una gibrelleta amb aigua allà al canviador? Dp de rentar-la heu d'anar a rentar l'esponja, no?
Hi poseu sabó? O només aigua?
Perdoneu però jo només he emprat tovalloletes i pel proper, que ja està decamí, voldria ser més ecològica i menys agressiva amb la pell
Hi poseu sabó? O només aigua?
Perdoneu però jo només he emprat tovalloletes i pel proper, que ja està decamí, voldria ser més ecològica i menys agressiva amb la pell
doncs amb una gibrelleta amb aigua, jo vaig comprar al Tot100 un menjador d'animals, d'aquells que tenen 2 compartiments
despres de fer-la servir, netejo l'esponja, però com que la llet materna no genera quasi residus (les caquetes són com un moc) no s'embruta massa
i amb qualsevol sistema, sobretot, el culet ben aixugat desprès de la neteja, amb una tovallola i si pots passar-li el secador del cabell amb aire tebi millor
(jo també faig servir esponja a casa i tovalloletes quan sortim)
despres de fer-la servir, netejo l'esponja, però com que la llet materna no genera quasi residus (les caquetes són com un moc) no s'embruta massa
i amb qualsevol sistema, sobretot, el culet ben aixugat desprès de la neteja, amb una tovallola i si pots passar-li el secador del cabell amb aire tebi millor
(jo també faig servir esponja a casa i tovalloletes quan sortim)
Me encanta el bebedero
Me parece muy buena idea lo del bebedero de animales...
Nosotros hemos comprado una palanganilla muy parecida.
No obstante, cuando hace caca me molesto y voy al baño con el niño en volandas y le pongo debajo del grifo directamente con jabón, para que quede bien limpito y la verdad es que el niño lo agradece, y su culito también.
Un saludo
Nosotros hemos comprado una palanganilla muy parecida.
No obstante, cuando hace caca me molesto y voy al baño con el niño en volandas y le pongo debajo del grifo directamente con jabón, para que quede bien limpito y la verdad es que el niño lo agradece, y su culito también.
Un saludo
<a><img src="http://b2.lilypie.com/7jDHp2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></a>
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


















