Diferencies de preu bestials en els cereals
Diferencies de preu bestials en els cereals
Hola noies!
Nosaltres sempre hem comprat els cereals de la marca blebit i em costen uns 8 € i algo, gairebé 9.
Ahir per canviar vaig provar els de la marca Nestlé, que també em sembla prou bona i coneguda i oh sorpresa!!!!!!!!!!!!!!! no arriben als 4 euros!!!!!!!!!!!
Ho trobeu normal? què en penseu?
Nosaltres sempre hem comprat els cereals de la marca blebit i em costen uns 8 € i algo, gairebé 9.
Ahir per canviar vaig provar els de la marca Nestlé, que també em sembla prou bona i coneguda i oh sorpresa!!!!!!!!!!!!!!! no arriben als 4 euros!!!!!!!!!!!
Ho trobeu normal? què en penseu?
-
..
nenes jo sempre he comprat de la marca HERO BABY! tant els cereals com algun potito de fruita per marxar o sortir d'apurus, i no he tingut mai cap problema, i molt economic, algun centim mes que la nestle i tot pero vaja por ahi va! Jo li donc perque em dona confiaça que es el mes important no? La llet amb pols quan n'he fet servir tambe l'hi he donat d'aquesta marca! i tampoc he tingut cap problema mai!

- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
- ritapetita
- :: poltre

- Entrades: 636
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 5:09 pm
- Ubicació: Osona
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Jo els cereals els compro de la marca Nutriben i em costen 3,50 Euros, els compro a la Parafarmacia perque al super de casa no hi són. I la llet també la compro a la parafarmacia la Nidina 2 perquè em surten més barats que al súper. Si es que a vegades una mateixa marca es pot sortir molt millor comprar-la en un lloc que un altre

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Fins ara gastavem els de SANUTRI,de la farmàcia,em costaven més de 5E. Li agraden molt peruqè no fan grumulls i tenen un gust molt finet,però amb una mostra hem provat els HERO i són practicament iguals i al mercadona ens costen poc més de 2E.Els recomano perquè s'assemblen molt tant el guat com la textura... 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]