2n esmorzar a mig matí
2n esmorzar a mig matí
Hola guapis!!
Tinc una pregunta sobre el tema esmorzars.
Jo dóno l'esmorzar a la Núria sobre 3 de 9 o 9 del matí i el dinar entre 12:45 i 13.
Sempre ho hem fet així i ens ha anat molt bé, però ara ja es bastant gran i crec que potser a mig matí sobre les 11 o algo així seria aconsellable oferir-li alguna cosa per esperar el dinar? Jo soc gran i molts dies em prenc alguna cosa a mig mati.
El que passa és que ara dina molt bé i no se si li treurà la gana del dinar.
Com ho feu vosaltres? i sobre tot , les que no doneu pit, que els oferiu?
Tinc una pregunta sobre el tema esmorzars.
Jo dóno l'esmorzar a la Núria sobre 3 de 9 o 9 del matí i el dinar entre 12:45 i 13.
Sempre ho hem fet així i ens ha anat molt bé, però ara ja es bastant gran i crec que potser a mig matí sobre les 11 o algo així seria aconsellable oferir-li alguna cosa per esperar el dinar? Jo soc gran i molts dies em prenc alguna cosa a mig mati.
El que passa és que ara dina molt bé i no se si li treurà la gana del dinar.
Com ho feu vosaltres? i sobre tot , les que no doneu pit, que els oferiu?
-
..
Re: 2n esmorzar a mig matí
Plufi, jo li dono cap a les 10 uns bastonets de pa. No se si et servirà, jo no dono pit.
Una abraçada
Una abraçada
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
-
..
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
El meu esmorza a entre les 7.30H i les 8h més o menys (que podria dormir una mica més el tio) i menja la llet amb cereals. Com que dina cap a la 1.15h a mig mati(11h) li dono suc de taronja i bastonets o namica de pa... mes que menjar,rosega pero bueno... tampoc es que tingui gana!! perque arriba la hora del dinar i perque obri la boca..tela!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]