caca a la gibrelleta!

Els bolquers, el xumet..

nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

caca a la gibrelleta!

EntradaAutor: nuscka » dc. abr. 02, 2008 6:49 am

Abans d'ahir em va demanar que l'assegués a la gibrelleta ( la teniem per jugar, i mai li hi havia assegut sense bolquers)i a fer una mini caqueta. I Ahir una altre vegada.
I Ara que se suposa que he de fer? es que encara no té 1 any i mig
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Guita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dc. abr. 02, 2008 8:51 am

que bé en Medir!!!! jo li aniria posant mentre t'ho demanés i a la que faci una mica de més bon temps ja podràs començar de seguida a treure el bolquer!!!! quina sort!!!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Avatar de l’usuari
nuuria
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:17 pm

EntradaAutor: nuuria » dc. abr. 02, 2008 10:08 am

Nena que bé!! jo també li posaria mentre ho demani ja que aixi s'acostuma a la gibrelleta i mira, això que t'estalviaras en bolquers!! Jo en MArc li poso despres d'esmorzar-dinar-sopar i de mica en mica li vull anar traient els bolquers però també esperaré cap al bon temps!! Ell també m'ho assenyala quan fa caca però mai arribem a temps al wc ja que quan m'ho diu ja ho fa... suposo que de mica en mica...

ELS BITXOS DE CASA!!
Marc, ja tinc 4 anys!
Oriol, ja en tinc 2!!

Imatge
bertaserra10
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 7:01 pm

Us de l'orinal

EntradaAutor: bertaserra10 » dv. maig 02, 2008 6:32 pm

L'Alba de 2 anyets demana els pipis i les cacas quan s'enrecorda. (sempre massa tard) Es a dir quasi mai. El tema encara està una mica verd.
El que feia per habituarla era sentarla amb el bolquer posat, despres ja va asseures sense bolquer.
Avatar de l’usuari
lluneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. des. 03, 2006 10:16 am
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: lluneta » dl. maig 12, 2008 9:31 am

jo aquest cap de setmana he provat de seure'l i la veritat es que res.. això si va ser posar-li el bolquer i fer una caca....
jejejeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_fp
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dl. maig 12, 2008 3:15 pm

Amb la Mariona ho portàvem molt bé fins que es va posar malalta la setmana passada. Sempre m'orinava a la gibrella després de llevar-se, però porta dos dies que no hi vol estar asseguda. S'aixeca, se'n va a rondar encara sense bolquers i se'm pixa a la moqueta. :-(( Tan ben acostumada que la tenia. Espero que només sigui una fase.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::