EL MIRACLE DE LES E. BRESSOL
EL MIRACLE DE LES E. BRESSOL
Hola noies!!
Es veu que per molts ciris i espelmes que es posin a tots els Sants haguts i per haver, l'accés a les escoles bressol públiques continua sent un autèntic miracle!!!
Últimament només faig que sentir comentaris de gent que s'han quedat fora i que s'han d'estrenyer el cinturó per poder portar el nen/a a una privada, això si, aquests últims a més a més han de ser més vius que les guineus perdiueres perquè lo de trobar plaça en una privada també té tela eh! que gairebé s'ha de demanar amb un curs d'atelació perquè sino també et diuen que ja ho tenen tooooooooooooot ple.
I els que no entren a la pública ni a la privada que en fans dels fills/es???? perquè emportar-se'l a la feina pos......com que no oi?
Què us sembla tot plegat!!
Per cert, on portareu els vostres nens/es, a la pública o a la privada?
Als altres llocs no sé com està però a Manresa la cosa està fatal!!
Es veu que per molts ciris i espelmes que es posin a tots els Sants haguts i per haver, l'accés a les escoles bressol públiques continua sent un autèntic miracle!!!
Últimament només faig que sentir comentaris de gent que s'han quedat fora i que s'han d'estrenyer el cinturó per poder portar el nen/a a una privada, això si, aquests últims a més a més han de ser més vius que les guineus perdiueres perquè lo de trobar plaça en una privada també té tela eh! que gairebé s'ha de demanar amb un curs d'atelació perquè sino també et diuen que ja ho tenen tooooooooooooot ple.
I els que no entren a la pública ni a la privada que en fans dels fills/es???? perquè emportar-se'l a la feina pos......com que no oi?
Què us sembla tot plegat!!
Per cert, on portareu els vostres nens/es, a la pública o a la privada?
Als altres llocs no sé com està però a Manresa la cosa està fatal!!
- ritapetita
- :: poltre

- Entrades: 636
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 5:09 pm
- Ubicació: Osona
Doncs , en Biel anirá a una escola bresol pública , pero crec que es molt cara
de 9 a 12 , 96€ que us sembla ??
Y crec que ens el han agafat perqué tenim 10 punts mes per la cardiopatia que pateix , si no , crec que ens aguessim quedat sense plaça.
Aixó u penso perque tot i així de 13 places que i havien lliures hem quedat vuitens !!
de 9 a 12 , 96€ que us sembla ??
Y crec que ens el han agafat perqué tenim 10 punts mes per la cardiopatia que pateix , si no , crec que ens aguessim quedat sense plaça.
Aixó u penso perque tot i així de 13 places que i havien lliures hem quedat vuitens !!

-
..
monic75 ha escrit:Hola!!!
A nosaltres ens ha tocat plaça a la pública.
Ens costarà de 9 a 17h 255 euros. I la matricula 95 euros.
Els meus cunyats porten al nen a la privada i els hi costa el mateix horari 400 euros.
Monica, inclou dinar? Jo pago de 9 a 17 = 244€ (dels quals 65 corresponen al dinar, o sigui de 12h a 15h)
El curs que ve, pagarem 360 (el dinar costa 170 euros).
I es concertada!!!!!!!!!!!!
- MamadeEmma

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
Jo porto a l'Emma de 9 a 15 a la privada i pago 235 euros al mes i el menjador a part...q son 7 euros al dia. Vaig fer les preinscripcions per la pública...pero ni tan sols he anat a mirar si m'ha tocat...al final l'Emma es quedarà a la privada pq estic mooooooolt contenta amb les seves mestres...m'agrada molt com ho porten tot...a mes de tant en tant fan excursions els diumenges les mestres, els nens, els pares i si volen poden anar tb les avies, els tiets..i aixó es molt bonic...fa poc vam anar d'excursió al zoo...l'emma s'anava del meu costat i sortía correns pq l'agafès la seva senyo...vam dinar tots junts i ho vam pasar molt be...despres d'aquesta excursió sembla com que els pares ens sentim mes propers als mestres...i dona molta seguretat...
Si la porto a la publica m'estalvio menys d 100 euros al mes i em sembla q fan menys dies de clase a l'any...a la privada fan fins a finals de juliol.
Vamos...q per menys de 100 euros la deixo aqui on es...
Si la porto a la publica m'estalvio menys d 100 euros al mes i em sembla q fan menys dies de clase a l'any...a la privada fan fins a finals de juliol.
Ostres MamadeEmma, que be això que comentes de les excursions tots plegats, no? Em sembla bonissima idea per crear un vincle i donar certa confiança i seguretat als pares!!! I a més, per la poca diferencia que dius que hi ha... Jo també la deixaria on es, i tant!!!
Jo tinc intenció de portar a la guarde al meu nen abans de l'any, però com ara no treballo i cobro l'atur no tinc una "data concreta", no tinc una necessitat urgent de fer-ho als 4 mesos. Encara aixi, m'han recomanat que el porti perquè és important que es relacioni amb altres nens i persones.
Pel que dieu, vull començar a mirar com està el tema per aqui, si has de moure't amb un any d'antelació...
En fi, que vaig molt perduda amb el tema
Jo tinc intenció de portar a la guarde al meu nen abans de l'any, però com ara no treballo i cobro l'atur no tinc una "data concreta", no tinc una necessitat urgent de fer-ho als 4 mesos. Encara aixi, m'han recomanat que el porti perquè és important que es relacioni amb altres nens i persones.
Pel que dieu, vull començar a mirar com està el tema per aqui, si has de moure't amb un any d'antelació...
En fi, que vaig molt perduda amb el tema

-
..
tsunade ha escrit:. Encara aixi, m'han recomanat que el porti perquè és important que es relacioni amb altres nens i persones.
Tsunade, no necessàriament es relacionarà millor amb altres persones si el portes tan petit....el David va desde els 5 mesos i no comparteix joguines ni va amb ningu
Vull dir que quan son tan petitonets, tot el temps que passin amb la mama, serà millor q no pas passar-lo a una llar.
Ja tindrà temps d'anar-hi i relacionar-se, i compartir i de tot
La mama ès la millor llar que hi ha almenys el primer any
Jo el vaig apuntar a una privada i vaig pagar matricula (170euros), al gener!!! per començar aquest setembre, peró també vaig fer la preinscripcio a la publica, peró encara no sé si ha entrat, segurament no, de privada pagaré 250€ al mes, de 9 a 12.30 i de 15 a 17.30, a part dinar i berenar que puja 150€ més al mes, a part la matricula que ja està pagada, i a part material que són 140€ quan comença el curs, encara tinc sort, hi ha guarderies que et cobre la calefacció i el mes d'Agost i tot!!!, a la publica pagaria per el mateix horari 126€, per 10 mensualitats, o sigui 124€ menys al mes, a part els dinars que son 150€ al mes, peró no es paga ni matricula, ni material ni calefacció, o sigui que em sortiria molt millor.
Demà aniré a veure les llistes, a veure si em tingut sort!!!
Demà aniré a veure les llistes, a veure si em tingut sort!!!

Leire ha escrit:tsunade ha escrit:. Encara aixi, m'han recomanat que el porti perquè és important que es relacioni amb altres nens i persones.
Tsunade, no necessàriament es relacionarà millor amb altres persones si el portes tan petit....el David va desde els 5 mesos i no comparteix joguines ni va amb ningu
Vull dir que quan son tan petitonets, tot el temps que passin amb la mama, serà millor q no pas passar-lo a una llar.
Ja tindrà temps d'anar-hi i relacionar-se, i compartir i de tot
La mama ès la millor llar que hi ha almenys el primer any
Gràcies pel consell Leire!! La veritat és que jo encara no soc mare pero penso una cosa semblant... Amb 5 o 6 mesets, els veig tan peques... Si és per necessitat de tornar a la feina, és evident i ningu ho discutirà però si me'l puc quedar una mica més... Potser fins l'any!

Jo quan torni a treballar deixaré la nena amb la meva sogra uns mesos, però a l'anyet a la guarderia a fer amiguets. Just quan ella hagi de començar han d'obrir una escola bressol municipal a la cantonada de casa, però segur que hi ha una guerra per entrar, així que anirem mirant privades com a alternativa.
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
...
la nostra és municipal, i paguem 120€ al mes de 8'45 a 13'00 i de 15'00 a 18'00. Si vols permanència (una hora més matí i/o tarda) són 15€ més al mes, i el menjador són 110€ al mes. O sigui que en total 245€!! Tela els preus!! i això que és un poble! si fos una gran ciutat en pagariem el doble!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
MamadeEmma ha escrit:Jo porto a l'Emma de 9 a 15 a la privada i pago 235 euros al mes i el menjador a part...q son 7 euros al dia. Vaig fer les preinscripcions per la pública...pero ni tan sols he anat a mirar si m'ha tocat...al final l'Emma es quedarà a la privada pq estic mooooooolt contenta amb les seves mestres...m'agrada molt com ho porten tot...a mes de tant en tant fan excursions els diumenges les mestres, els nens, els pares i si volen poden anar tb les avies, els tiets..i aixó es molt bonic...fa poc vam anar d'excursió al zoo...l'emma s'anava del meu costat i sortía correns pq l'agafès la seva senyo...vam dinar tots junts i ho vam pasar molt be...despres d'aquesta excursió sembla com que els pares ens sentim mes propers als mestres...i dona molta seguretat...
MamadeEmma, a quina escola privada la portes a la peque?
nosaltres ja fa uns quants mesos q vam reservar plaça (pagar matricula) al Mon Màgic de Granollers de 9 a 17h tocarà pagar 430€/mes
xq aquests dies també hem provat sort a la pública xò res de res
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
El Roger ja anirà a l'escola bressol al setembre, després de fer el periple per tot Tarragona, anirà a la privada, ens costa 195 € cuota mensual, + 120 matrícula 45€ de assegurança i 6 € el dinar cada dia excepte el primer any que li portarem nosaltres per evitar els posibles malentesos al començament de les papilles i només pagarem 3 € pel servei... La veritat es que les públiques a Tarragona, únicament estan a barris no concentrats al centre de la ciutat (per tant no em tocaria ni boja) les concertades en tinc algunes a prop pero pagar per pagar... les cuotes son similars doncs prefereixo una aula més petita i personalitzada!!!
- monic75
- :: tigre

- Entrades: 756
- Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
- Ubicació: Esplugues
- Contacta:
Leire ha escrit:monic75 ha escrit:Hola!!!
A nosaltres ens ha tocat plaça a la pública.
Ens costarà de 9 a 17h 255 euros. I la matricula 95 euros.
Els meus cunyats porten al nen a la privada i els hi costa el mateix horari 400 euros.
Monica, inclou dinar? Jo pago de 9 a 17 = 244€ (dels quals 65 corresponen al dinar, o sigui de 12h a 15h)
El curs que ve, pagarem 360 (el dinar costa 170 euros).
I es concertada!!!!!!!!!!!!
Són 180 euros de dinar i berenar (només dinar costaria 153 euros i sortiria a les 15h ) + 75 euros d´escolaritat que inclou el mes en curs i part del mes de juliol.
Qualsevol extra tipus hora acollida al matí és caríssim.
- MamadeEmma

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
janota, la porto a la llar d'infants ELS INFANTS...la del mon magic em queda molt a prop d casa...pero em van dir q havia llista d espera...i com q vaig ficar a l'emma a meitat d curs...no l'agafaven...em van parlar molt be de la d Els Infants i ara estic mooooolt contenta i no la canviare. Que vius a prop del Mon Màgic? mira que igual som veines i tot...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]