TSUNAMI???
TSUNAMI???
Neneeeeeeeees!!! Això no pot ser!!! Porto tot l'estiu iguaaaaaaaal!!! Sort que, amb la caloreta, els llençols se m'eixuguen ràpid però no es plan de rentar llençols cada diaaaaaa!!!
Enderrezurta que er pañà no m'aguanta toa la nosheeee!!! Y, enga! Tó mojau!!! Er pañà, er pijama la ñiña, er yenzó, la ñiña mihmmamente, la menda tambieng por que duerme ar lao... endevé!!! Un desastre espatarrant!!!
Quins bolquers feu servir per la nit???
Us aguanten tota la nit o és que la meva filla pixa més que el Manneken pis??? 
Enderrezurta que er pañà no m'aguanta toa la nosheeee!!! Y, enga! Tó mojau!!! Er pañà, er pijama la ñiña, er yenzó, la ñiña mihmmamente, la menda tambieng por que duerme ar lao... endevé!!! Un desastre espatarrant!!!
Quins bolquers feu servir per la nit???
Us aguanten tota la nit o és que la meva filla pixa més que el Manneken pis??? 
...
La meva porta els de la Dodot, talla 5 i li aguanten tota la nit de sobres.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Trastuuu,
Al meu neng, por zuerrrte sí que er pañà li aguanta toa la nosheeee!!! Er yenzó toooo mojjjau, de la cara... Me paressse que etààà`tan zudao que pixa meeeenooooo.
Fem servir els bolquers que venen al mercadora, deliplus crec que posa... de la talla que li toca. De moment, no li poso una talla més. Crec que són bastant absorvents pq a vegades estan ben pesats!
Al meu neng, por zuerrrte sí que er pañà li aguanta toa la nosheeee!!! Er yenzó toooo mojjjau, de la cara... Me paressse que etààà`tan zudao que pixa meeeenooooo.
Fem servir els bolquers que venen al mercadora, deliplus crec que posa... de la talla que li toca. De moment, no li poso una talla més. Crec que són bastant absorvents pq a vegades estan ben pesats!
...
És veritat, jo de dies faig servir la talla 4, i a la nit la talla 5.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
lereika76 ha escrit:A mi em passava quan l'Hugo era més petit i em va anar bé posar-li una talla més de bolquers a la nit. M'ho van aconsejar aquí al foro i va anar de conya, no vam tenir més escapes a la nit. I això que mullava fins i tot el pijama.
Ole oleeeeeee!!! Ho provarem... a veure què tal...
Gràcies a toteeeeeeeeees!!!

jo empleo els dodot, are la talla 3 pero crec que a la nit fare el que feu li posare una talla mes, no pq li surti pero es que de tota la nit per mi que li faran una miqueta d'irritació,
el que ens va passar al principi va ser que hi havia caca per tot arreu, fins que vam trobar aquests els activiti... una passada..... pero are els vespres provare una talla mes....
el que ens va passar al principi va ser que hi havia caca per tot arreu, fins que vam trobar aquests els activiti... una passada..... pero are els vespres provare una talla mes....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Yujuuuuuuuuu!!! gràcies!!!