PASTILLAS ANTICONCEPTIVES
PASTILLAS ANTICONCEPTIVES
QUAN TEMPS AVANÇ DE BUSCAR UN EMBARAÇ S'AHN DE DEIXAR LAS PASTILLES?
Re: PASTILLAS ANTICONCEPTIVES
Sílvia84 ha escrit:QUAN TEMPS AVANÇ DE BUSCAR UN EMBARAÇ S'AHN DE DEIXAR LAS PASTILLES?
Jo les vaig deixar i ja hem vaig posar a buscar, pero hi han noies que han esperat una o dues regles naturals!!
- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
Jo vaig deixar les pastilles i ja no vam prendre cap altre mesura anticonceptiva. No teniem pressa, i el primer mes no va passar res, i al segon ja ens vam quedar embarassats. No sé si és millor o pitjor, nosaltres simplement vam deixar fer al cos, sense obligar-nos a fer més "deures", ni controlant els dies ni res...
- rapunzel1977
- :: conillet

- Entrades: 357
- Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
- Ubicació: Begues
- premianenca
- :: zebra

- Entrades: 1129
- Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
- Contacta:
Jo vaig deixar les pastilles ara fa vuit mesos,portaba gairabè 9 anys,encara no me he posat en serio a fer deures,en posare "manos a la obra" a finals de septembre jo sempre penso que en aquest mesos sense pastilles els ovaris s´han tingut de espavilar (aixo espero) ah! respecte al tabac estic d´acord amb la nina4477
Nosaltres aquest és el primer mes sense pastilles i el primer mes que busquem però encara no sabem si hem apuntat bé
Feia 10 anys que prenia les pastilles però el ginecòleg em va dir que no cal deixar-les uns mesos abans de començar a buscar.
Feia 10 anys que prenia les pastilles però el ginecòleg em va dir que no cal deixar-les uns mesos abans de començar a buscar.

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
A veure si em pudeu ajudar.
Jo vaig deixar les pastilles fa 10 mesos (després de 10 anys de pendre-les) i he notat que les meves regles continuen sent molt escases.
Sóc molt puntual, cada 28 dies i em dura la regla 1 setmana (com abans de les pastilles, després de deixar-les s'han normalitzat), però taco molt poc...
La meva pregunta és, si tinc regles molt minses és que no ovulo correctament?
Alguna buscadora experta em pot informar sobre els tests d'ovulació... simplement els demano a la farmàcia?
Jo vaig deixar les pastilles fa 10 mesos (després de 10 anys de pendre-les) i he notat que les meves regles continuen sent molt escases.
Sóc molt puntual, cada 28 dies i em dura la regla 1 setmana (com abans de les pastilles, després de deixar-les s'han normalitzat), però taco molt poc...
La meva pregunta és, si tinc regles molt minses és que no ovulo correctament?
Alguna buscadora experta em pot informar sobre els tests d'ovulació... simplement els demano a la farmàcia?
els de farmacia son molt cars a mi em va costar una caixa de 7 34€ així que per el SP em vaig enterar que podia demanar-los per internet a Unitest i estan be de preu! t'ariven amb 24h.
Crec que www.unitest.org em sembla recordar
que tinguis sort!
Crec que www.unitest.org em sembla recordar
que tinguis sort!
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
JO LI VAIG PREGUNTAR AL MEU GINE I EM VA DIR QUE NO CALIA DEIXAR CAP MES D´IMPÀS, INCLUS EM VA COMENTAR QUE TENIM MÉS POSSIBILITATS DE CERCAR UN EMBARÀS AL DEIXAR-LES I DE FET EN ELS DOS MEUS CASOS VA SER AIXÍ, DE FET EM VAIG QUEDAR NOMÉS DEIXAR-LES, LA PRIMERA VEGADA EL VAIG PERDRE DE 8 SETMANES, PERÒ ELS SEGUENTS EMBARAÇOS A LA PRIMERA 
- Floti
- :: girafa

- Entrades: 2739
- Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
- Ubicació: Caldes Malavella
- Contacta:
Silpam ha escrit:Bueno, ja hem tornat de las vacances i hem deixat las pastilles. Però de moment anem amb precausion perque ara mateix no podem buscar (per problemes personals)
Espero que en un any, els meu ovaris estiguin del tot actius i quan ens posem a buscar no triguem gaire!!!
Jo aquest es el tercer cicle sense pastis... i de moment ovulo sense cap problema. Els cicles els tinc igual que abans... el primer va ser de 24 dies i el segon va ser de 26.
Ara començo el tercer cicle sense les pastis i si tot continua aixi a final d'any quan comencem a buscar ho tindrem una mica mes facil... xq sabré qeu ovulo cada mes sense problemes.

08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm