Migiada del mati i guarderia.

Els bolquers, el xumet..

Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Migiada del mati i guarderia.

EntradaAutor: Plufi » ds. jul. 26, 2008 9:36 pm

Com moltes ja sabeu la meva filla encara te molts problemes per dormir tant de dia com de nit.

El tema és que com que les nits les fa de pena i a les 7 maxim quarts de 8 ja es vol llevar de totes totes, doncs quan són les 10 ja no s'aguanta de són i la torno a posar a dormir ni que sigui una estoneta i a vegades aconsegueixo que dormi una horeta més, ni que sigui amb 2 despertars.

Total que al setembre anira a la guarderia i per tant segur la migdiada del matí anirà a fora, però no se com fer-ho perquè com no dorm bé de nit de moment la necessita.

Que m'aconselleu? que n'opineu les que sou mestres de llars d'infants?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Monfran
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » ds. jul. 26, 2008 10:59 pm

Plufi ho has comentat aixo a la guarderia on anirà?
jochechita
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » ds. jul. 26, 2008 11:44 pm

jo he treballar un munt d´any en llar d´infants i sempre he respectat el ritme del nens.

comenta-li a la seva educadora, diga-li que no fa les nits senceres, i que a mig mati necessita descansar, de totes maneres ella ja ho veura, que la nena no aguanta.

potser quan vagi al cole arriva a casa més cansada i comença a tenir un bon ritme de son.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dg. jul. 27, 2008 8:46 am

fara P0, oi? a P0 s'els hi respecta molt el seu ritme.
A P1 si que comencen a posar horaris, pero si un nen s'adorm a certa hora, el deixen dormir, com a minim així ho fan a les llars d'infants que conec.
ImatgeImatge
nuriayderek
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuriayderek » dg. jul. 27, 2008 12:17 pm

Jo crec que si ho dius le respectaran la migdiada, si s'adorm no es pot fer res
Imatge
Plufi
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dg. jul. 27, 2008 1:01 pm

Fara P1.

El problema que tenim és que si quedés adormida ella sola tipus aquests nens que a vegades surten a videos de TV que van tancant els ulls i els penja el cap, pos vale. Però la meva peque no ho ha fet mai això, com més son té més revolucionada està i no para de rondinar, és llavors quan la porto a dormir i després de batallar una bona estona s'adorm.
Clar a la llar igual pensen que nomes és que es rondinaire de mena i si els hi comento igual la deixen estirar al matalasset però ella segur s'aixecarà a l'acte perquè MAI accepta el fet que s'ha d'adormir.

Ostres no se que fer, a més la primnera setmana de setembre ja treballem tots dos i s'haurà de quedar amb els avis i ja ens han dit que no es veuen capaços de fer-la dormir.

Per això hem pensat que haurem d'anar eliminant aquesta migdiada, però ara no sé que fer.....
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

EntradaAutor: Lyly » dl. jul. 28, 2008 10:59 am

A la llar d'infants on duia els meus fills, posaven a dormir a mig matí els nens/es que ho necessitaven. I a més estava un educador amb ells fins que s'adormien. Aquests nens tenien entre un any i any i mitg.

Jo ho comentaria a la Llar d'infants...
Imatge

Imatge
PYM
Entrades: 964
Membre des de: dl. abr. 17, 2006 7:28 pm

EntradaAutor: PYM » dl. jul. 28, 2008 12:07 pm

A nosaltres ens han donat un paperet que hem d'omplir i ens pregunten si dorm o no una estoneta a mig mati, si ho pregunten suposo que será per algo no??
Imatge

Imatge
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dl. jul. 28, 2008 2:48 pm

En Marc va començar a la llar amb dos anys i no feia son al matí. La Bet començarà amb 17 mesos i encara dorm al matí, i tb és una pregunta que els penso fer a la llar, perquè no en tinc ni idea de com ho fan... ?-)
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dl. jul. 28, 2008 3:25 pm

A la meva llar d'infants tots els petits que necessiten dormir a mig matí, (ja sigui l'edat que sigui) se'ls posa una estoneta, perquè descansin. I després al migdia també una altra estona.

:ok:
DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dt. jul. 29, 2008 2:45 pm

A nosaltres ens han dit que els nens que necessiten dormir els posen a dormir una estoneta.

El meu també dorm als matins i també és dels que necessita ajuda per dormir. Algun dia que no hi he estat ni jo ni la iaia, no ha dormit i després ha caigut rendit després de dinar.

Jo no ho planificaria abans, ja ho aniràs veient sobre la marxa. Els nens són molt llestos i de seguida s'adapten a les condicions. Allà veurà que ningú no la farà dormir, potser llavors dormirà més estona a la tarda o a la nit.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::