Migiada del mati i guarderia.
Migiada del mati i guarderia.
Com moltes ja sabeu la meva filla encara te molts problemes per dormir tant de dia com de nit.
El tema és que com que les nits les fa de pena i a les 7 maxim quarts de 8 ja es vol llevar de totes totes, doncs quan són les 10 ja no s'aguanta de són i la torno a posar a dormir ni que sigui una estoneta i a vegades aconsegueixo que dormi una horeta més, ni que sigui amb 2 despertars.
Total que al setembre anira a la guarderia i per tant segur la migdiada del matí anirà a fora, però no se com fer-ho perquè com no dorm bé de nit de moment la necessita.
Que m'aconselleu? que n'opineu les que sou mestres de llars d'infants?
El tema és que com que les nits les fa de pena i a les 7 maxim quarts de 8 ja es vol llevar de totes totes, doncs quan són les 10 ja no s'aguanta de són i la torno a posar a dormir ni que sigui una estoneta i a vegades aconsegueixo que dormi una horeta més, ni que sigui amb 2 despertars.
Total que al setembre anira a la guarderia i per tant segur la migdiada del matí anirà a fora, però no se com fer-ho perquè com no dorm bé de nit de moment la necessita.
Que m'aconselleu? que n'opineu les que sou mestres de llars d'infants?
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
jo he treballar un munt d´any en llar d´infants i sempre he respectat el ritme del nens.
comenta-li a la seva educadora, diga-li que no fa les nits senceres, i que a mig mati necessita descansar, de totes maneres ella ja ho veura, que la nena no aguanta.
potser quan vagi al cole arriva a casa més cansada i comença a tenir un bon ritme de son.
comenta-li a la seva educadora, diga-li que no fa les nits senceres, i que a mig mati necessita descansar, de totes maneres ella ja ho veura, que la nena no aguanta.
potser quan vagi al cole arriva a casa més cansada i comença a tenir un bon ritme de son.
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
Fara P1.
El problema que tenim és que si quedés adormida ella sola tipus aquests nens que a vegades surten a videos de TV que van tancant els ulls i els penja el cap, pos vale. Però la meva peque no ho ha fet mai això, com més son té més revolucionada està i no para de rondinar, és llavors quan la porto a dormir i després de batallar una bona estona s'adorm.
Clar a la llar igual pensen que nomes és que es rondinaire de mena i si els hi comento igual la deixen estirar al matalasset però ella segur s'aixecarà a l'acte perquè MAI accepta el fet que s'ha d'adormir.
Ostres no se que fer, a més la primnera setmana de setembre ja treballem tots dos i s'haurà de quedar amb els avis i ja ens han dit que no es veuen capaços de fer-la dormir.
Per això hem pensat que haurem d'anar eliminant aquesta migdiada, però ara no sé que fer.....
El problema que tenim és que si quedés adormida ella sola tipus aquests nens que a vegades surten a videos de TV que van tancant els ulls i els penja el cap, pos vale. Però la meva peque no ho ha fet mai això, com més son té més revolucionada està i no para de rondinar, és llavors quan la porto a dormir i després de batallar una bona estona s'adorm.
Clar a la llar igual pensen que nomes és que es rondinaire de mena i si els hi comento igual la deixen estirar al matalasset però ella segur s'aixecarà a l'acte perquè MAI accepta el fet que s'ha d'adormir.
Ostres no se que fer, a més la primnera setmana de setembre ja treballem tots dos i s'haurà de quedar amb els avis i ja ens han dit que no es veuen capaços de fer-la dormir.
Per això hem pensat que haurem d'anar eliminant aquesta migdiada, però ara no sé que fer.....
...
En Marc va començar a la llar amb dos anys i no feia son al matí. La Bet començarà amb 17 mesos i encara dorm al matí, i tb és una pregunta que els penso fer a la llar, perquè no en tinc ni idea de com ho fan... 


Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
A nosaltres ens han dit que els nens que necessiten dormir els posen a dormir una estoneta.
El meu també dorm als matins i també és dels que necessita ajuda per dormir. Algun dia que no hi he estat ni jo ni la iaia, no ha dormit i després ha caigut rendit després de dinar.
Jo no ho planificaria abans, ja ho aniràs veient sobre la marxa. Els nens són molt llestos i de seguida s'adapten a les condicions. Allà veurà que ningú no la farà dormir, potser llavors dormirà més estona a la tarda o a la nit.
El meu també dorm als matins i també és dels que necessita ajuda per dormir. Algun dia que no hi he estat ni jo ni la iaia, no ha dormit i després ha caigut rendit després de dinar.
Jo no ho planificaria abans, ja ho aniràs veient sobre la marxa. Els nens són molt llestos i de seguida s'adapten a les condicions. Allà veurà que ningú no la farà dormir, potser llavors dormirà més estona a la tarda o a la nit.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


[/url]


















