Hola a totes!!!!
Hola a totes!!!!
Volia presentar-me, ara me registrat en aquest forum però a algunes de vosaltres ja us havia llegit al forum de Guia Nupcial, que aprofito per donar-vos les gràcies, ja que encara que anonimament, els vostres consells em van venir molt bé per encarar el nostre enllaç (28/05/06).
Ara toca el que toca, i es que ben aviat ens posem a buscar descendència!!! Tenim moltes ganes i sembla que ja esta ben aprop.
Ens anem veien, una abraçada!
Ara toca el que toca, i es que ben aviat ens posem a buscar descendència!!! Tenim moltes ganes i sembla que ja esta ben aprop.
Ens anem veien, una abraçada!
Moltes gracies noies!!!!!
A Guia Nupcial alguna vegada feia el Login i el nick era Nur
Ara mateix no estic massa contenta, aquesta tarda tenia visita al Ginecoleg (es nou pq acabo d'apuntar-me a Adeslas) i me quedat una mica xafada...de moment a esperar el resultat de la citologia, m'he de fer unas ecos (aquest dijous) i despres resulta que m'he de fer alguna analitica....
Total, que jo em pensava q ja m'hi podia posar aquesta nit i de moment encara esta el tema una mica verd
Quines ganes tenim de posar-nos a buscar ja!!!!

A Guia Nupcial alguna vegada feia el Login i el nick era Nur
Ara mateix no estic massa contenta, aquesta tarda tenia visita al Ginecoleg (es nou pq acabo d'apuntar-me a Adeslas) i me quedat una mica xafada...de moment a esperar el resultat de la citologia, m'he de fer unas ecos (aquest dijous) i despres resulta que m'he de fer alguna analitica....
Total, que jo em pensava q ja m'hi podia posar aquesta nit i de moment encara esta el tema una mica verd
Quines ganes tenim de posar-nos a buscar ja!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 71 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Airu !!!

tenías otro nick?