FORERES MANRESANES
Hola nenes!!! jajajajajaj lila es .............................................................
jjajajajajjajajaaj si ho sabia jo.... I quan em sortit de la eco he anat al Carrefour i li he comprat un pelele del Winnie de Pooh molt xulo!!!! i he vist que hi havia conjunts de llitet també del Winnie de Pooh que m´han agradat molt...
jjajajajajjajajaaj si ho sabia jo.... I quan em sortit de la eco he anat al Carrefour i li he comprat un pelele del Winnie de Pooh molt xulo!!!! i he vist que hi havia conjunts de llitet també del Winnie de Pooh que m´han agradat molt...Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lila29, un novio ben guapo!!!!!!!! jajajajjaja
Anna jo ho tenia molt clar desde el principi, eh? SEmbla mentida...
Ok a mi em va be de moment quedar a partir de Setembre...Tot dependrà de com estigui...
Anna jo ho tenia molt clar desde el principi, eh? SEmbla mentida...
Ok a mi em va be de moment quedar a partir de Setembre...Tot dependrà de com estigui...
Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
Hola mamlaboni!!
Doncs si! amb el rpimer embaras des de bon començament sabia que era un nen!! ho deia i la gent em deia,pero com ho saps? que sents? la veritat es que és una senacio unica i extranya alhora... sabia que era un nen!! el ginecoleg tb m'ho va demanar abans de fer-me la eco per veure-ho i li vaig dir "es un nen" i va dir, doncs ho sera perque l'instint de la mare no falla mai!
Ara,des del principi de l'embaras penso que`´es una nena... tinc aquella mateixa sensacio que amb el Pau!
Doncs si! amb el rpimer embaras des de bon començament sabia que era un nen!! ho deia i la gent em deia,pero com ho saps? que sents? la veritat es que és una senacio unica i extranya alhora... sabia que era un nen!! el ginecoleg tb m'ho va demanar abans de fer-me la eco per veure-ho i li vaig dir "es un nen" i va dir, doncs ho sera perque l'instint de la mare no falla mai!
Ara,des del principi de l'embaras penso que`´es una nena... tinc aquella mateixa sensacio que amb el Pau!
- carpe diem
- Contacta:
Bon dia noies:
Mamlabona se´m nota molt, baja que ja no paso desapercebuda jajjajajaj. Encara no he posat la foto perque el meu home no me les pasa a l´ordinador... Avui li he tornat a dir!!!!
Ges deu nido quina panxa ja no??? si estás de poquet....
Mamlabona se´m nota molt, baja que ja no paso desapercebuda jajjajajaj. Encara no he posat la foto perque el meu home no me les pasa a l´ordinador... Avui li he tornat a dir!!!!
Ges deu nido quina panxa ja no??? si estás de poquet....
Doncs vas a la botiga que t´agradi, tries les coses que vols i et fan una llista i als teus amics i família els dius que tens la llista a tal botiga, ells van allà demanen per la teva llista i així et compren el que t´agrada a tu... Jo no n´he fet perque entre el meu pare, els meus germans i els meus sogres tenim totes les cosetes mes grans que necessitem i a mi m´agrada que la gent ho pugui triar ella... Però aixó va a gustos...
- carpe diem
- Contacta:
Lo bo que té fer la llista es que tries tu les coses, a algu li pots dir, necessito un joc de llit i que els llençols que et compren no t'agradin. També que la gent no repeteix les coses ni et compren coses que tu no volies.
A mi personalment em va anr de conya posar-la.M'ho van comprar tot i més d'una vegada vam haver-hi d'anar a posar més coses. Primer comences per lo més util i essecial i despres els capricis...
Fa molta il·lusio quan et truquen de la botiga i et diuen: " tal ha vingut i t'ha comprat aixo, ja ho pots venir a buscar"
A mi personalment em va anr de conya posar-la.M'ho van comprar tot i més d'una vegada vam haver-hi d'anar a posar més coses. Primer comences per lo més util i essecial i despres els capricis...
Fa molta il·lusio quan et truquen de la botiga i et diuen: " tal ha vingut i t'ha comprat aixo, ja ho pots venir a buscar"

- carpe diem
- Contacta:
Hope! doncs no en farem!! es que no necessito res!! Tinc de tot i més! i coses encara per estrenar!
Només haurem de comprar una trona, pero d'aqui a que el petit s'hi assenti... , la canastreta ... i poca cosa més! per aixo no fare llista.
Suposo que quest cop demanaran que necessitem o compraran roba directament...
Només haurem de comprar una trona, pero d'aqui a que el petit s'hi assenti... , la canastreta ... i poca cosa més! per aixo no fare llista.
Suposo que quest cop demanaran que necessitem o compraran roba directament...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |