Noms poc comuns
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
He trobat aquest link que parla de l'etimologia de Noa i Noah
http://onomastica.mailcatala.com/viewtopic.php?t=21
http://onomastica.mailcatala.com/viewtopic.php?t=21
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Per Girona Brugués és molt conegut com a cognom però també existeix com a nom.
Aquesta setmana passada llegint lo del jugador del Girona, Miki Albert (que ha de deixar el futbol perquè li han trobat una malaltia al cor al fer-li la revisió al pujar el Girona de categoria), al diari publicàven el seu discurs de comiat i donava les gràcies a la seva dóna que es diu Brugués, es veu que són de Gavà d'on crec que és la ermita d'aquest nom.
Aquesta setmana passada llegint lo del jugador del Girona, Miki Albert (que ha de deixar el futbol perquè li han trobat una malaltia al cor al fer-li la revisió al pujar el Girona de categoria), al diari publicàven el seu discurs de comiat i donava les gràcies a la seva dóna que es diu Brugués, es veu que són de Gavà d'on crec que és la ermita d'aquest nom.
Hola!!! Nosaltres potser comencem aviat a buscar el bebé!!!!, Tenim 30 anys ara, i si podem, en volem tenir 3 nens!!!1 i per això crec que aviat ens posarem en marxa. Aquest estiu hem parlat del tema i així somniant hem pensat en els noms dels fills.
si és nena, ens agrada: ALBA, PAULA, BERTA, LUA (LLUNA EN GALLEG), ONA, ARIADNA, LUCIA a mi també m'agraden VEGA, CAYETANA, GABRIELA....
si és nen: MARIO.
Espero aportar idees!!!

aquí dejo unos links con nombres mitológicos, para a quien le guste hay varios, a mi para niño me gusta Ares
http://www.guiainfantil.com/servicios/n ... letraU.htm
http://cra-sia.iespana.es/mitologia.htm
http://www.guiainfantil.com/servicios/n ... letraU.htm
http://cra-sia.iespana.es/mitologia.htm
-
VisitantVi
Hola Dunna,
Ares també és un nom que es posa molt per nena al Pallars i a l'Alta Ribagorça!! a mi ja m'agrada que un nom pugui ser tant de nen com de nena eh? m'encanta!!! t'ho comento perquè ho sàpigues, per si a tu et molesta.
Com a nom mitològic per nen, el que he sentit sempre és Aris, suposo que deu ser el mateix (si no recordo malament era el Deu de la guerra... ara ho miraré)
Ares també és un nom que es posa molt per nena al Pallars i a l'Alta Ribagorça!! a mi ja m'agrada que un nom pugui ser tant de nen com de nena eh? m'encanta!!! t'ho comento perquè ho sàpigues, per si a tu et molesta.
Com a nom mitològic per nen, el que he sentit sempre és Aris, suposo que deu ser el mateix (si no recordo malament era el Deu de la guerra... ara ho miraré)
Hola .!
Si que ho tenia present, jo sempre l'he sentit per a nen, desprès hem van comentar que també es de nena, pero com és un nom poc comú...hi haurá molta gent que ni ho sápiga...jajajaja
No em molesta gens, gracies per comentar-ho de tota manera
Encara que...jo vui nen i segú que en tindré nena...ho tinc assumit...
La seva pronunciació és Ares, si mires els links que he posat abans ho veuràs, i sip...era el Déu de la Guerra i germà de l'Hércules
Si que ho tenia present, jo sempre l'he sentit per a nen, desprès hem van comentar que també es de nena, pero com és un nom poc comú...hi haurá molta gent que ni ho sápiga...jajajaja
No em molesta gens, gracies per comentar-ho de tota manera
Encara que...jo vui nen i segú que en tindré nena...ho tinc assumit...
La seva pronunciació és Ares, si mires els links que he posat abans ho veuràs, i sip...era el Déu de la Guerra i germà de l'Hércules

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 9:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Diuen k la primera intenció/intuicio és la que val... ahir a la nit despres de donar voltes i voltes( com fa ja 4mesos k fem) decididament li hem posat nom... el k m'agradava primer de tots i k amb els cognoms keda molt bé... així que us presento a la meva Iraida!!! espero k us agradi... almenys al papi i a mi ens encanta, i per aki la zona no coneixem a cap.
Un peto a totes!!!

Un peto a totes!!!

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
































