TENIU BUMBO BABY SEAT???
TENIU BUMBO BABY SEAT???
Hola noies!!
Volia saber si alguna de vosaltres té el seient BUMBO BABY i què us sembla: si me'l recomaneu, avantatges, inconvenients i totes aquestes coses.
Estic pensant en comprar-me'l però no sé a partir de quina edat es pot fer servir. També he vist que aquest any ha sortit el model amb tauleta, què em dieu??
Ah, i si alguna el té en bon estat i el vol vendre que em digui preus!!
GRÀCIES

Volia saber si alguna de vosaltres té el seient BUMBO BABY i què us sembla: si me'l recomaneu, avantatges, inconvenients i totes aquestes coses.
Estic pensant en comprar-me'l però no sé a partir de quina edat es pot fer servir. També he vist que aquest any ha sortit el model amb tauleta, què em dieu??
Ah, i si alguna el té en bon estat i el vol vendre que em digui preus!!
GRÀCIES

Jo també en vull un!!
Una amiga meva que té una escola bressol el fa servir pels més menuts i diu que és fantàstic! Ella els posa a partir dels 4 mesos, que és quan arriben a la llar. No cal que sàpiguen seure encara perquè es veu qie la cadireta en si ja té un reforç a les lumbars.
Això si, ella m'ha comentat que costa cap a 60 euros! Saps si és veritat?
Es que em reca gastar-me'ls...
Una amiga meva que té una escola bressol el fa servir pels més menuts i diu que és fantàstic! Ella els posa a partir dels 4 mesos, que és quan arriben a la llar. No cal que sàpiguen seure encara perquè es veu qie la cadireta en si ja té un reforç a les lumbars.
Això si, ella m'ha comentat que costa cap a 60 euros! Saps si és veritat?
Es que em reca gastar-me'ls...
- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
noies he trobat això!
http://www.laopinion.com/negocios/?rkey ... 0002549910
i si mireu al ciao hi ha noies que també diuen que els seus bebès han caigut...no sé, a mi m'ha fet una mica de yuyu...
http://www.laopinion.com/negocios/?rkey ... 0002549910
i si mireu al ciao hi ha noies que també diuen que els seus bebès han caigut...no sé, a mi m'ha fet una mica de yuyu...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |