YODOCEFOL
YODOCEFOL
Hola,
avui he comprat el Yodocefol, pq m'ho va receptar la meva gine, i he vist que són de 28 pastilles, però no sé si em concidirà amb la durada del cicle, llavors què faig? començo una altra capsa de 28? m'espero a que em torni a venir la regla i faig altres 28? què feu vosaltres?
avui he comprat el Yodocefol, pq m'ho va receptar la meva gine, i he vist que són de 28 pastilles, però no sé si em concidirà amb la durada del cicle, llavors què faig? començo una altra capsa de 28? m'espero a que em torni a venir la regla i faig altres 28? què feu vosaltres?
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
feminacora ha escrit:Yo tambien estoy tomando el yodocefol desde mayo, le dije a mi medico que me queria quedar embarazada despues de casarme, me case el dia 9 de este mes... lo probamos en julio y ahora en agosto y por haora nada de nada... me estoy empezando a poner nerviosa.....
De res GVG!
Feminacora! no desesperis!!! pensa q això és qüestió de probabilitat!!! no s'ha de deixar d'intentar...

- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Hola minerva.77
Pel que fa als efectes secundaris del Yodocefol no en té en la majoria de casos. Crec que només has de tenir especial cura si ets epilèptica, si ets alèrgica al yode o si tens alguna malaltia relacionada amb les tiroides o malaltia renal.
He vist per algun post que hi ha noies que quan el prenen es troben la panxa una mica més inflada però jo fa 1 mes i algo que el prenc i no he notat res de res.
El que no sé és si pot ser incompatible amb l'oli d'onagre. Potser algú altre t'ho podrà contestar...
Pel que fa als efectes secundaris del Yodocefol no en té en la majoria de casos. Crec que només has de tenir especial cura si ets epilèptica, si ets alèrgica al yode o si tens alguna malaltia relacionada amb les tiroides o malaltia renal.
He vist per algun post que hi ha noies que quan el prenen es troben la panxa una mica més inflada però jo fa 1 mes i algo que el prenc i no he notat res de res.
El que no sé és si pot ser incompatible amb l'oli d'onagre. Potser algú altre t'ho podrà contestar...
- minerva.77

minerva.77 ha escrit:Gracies manresana. No se si començar ja a pendrel el Yodocefol, suposo que es millor, encara que fins el mes que vé no començarem a buscar...
A mi la llevadora em va comentar que seria òptim haver-lo començat a prendre 3 mesos abans de quedar-te en estat. Però també em va dir que si t'hi quedes abans, tampoc passa res! Hi ha moltes noies que se'l comencen a prendre quan ja estan embarassades.
Tot i això, i si la vostra intenció és començar a buscar el mes que ve, jo ja me'l començaria a prendre ara i així ja tens una part de feina feta (no fos cas que després a la primera t'hi quedis...).
minerva es millor que te les comencis a prendre abans de començar, jo ho he fet sempre aixi perque es el que m'han recomanat el gine.... al primer embaras com que vaig trigar dos anys a quedar-me anava fent cada dos mesos y el tercer descansava...... va donar la casualitat que quan em vaig quedar les prenia i vaig estar tot el primer trimestre amb elles, fins que la llevadora em va dir que les deixes........
Ara amb aquest segon vaig començar a prendre-les un mes abans de posar-nos i com que em vaig quedar a la primera doncs res, encara les estic prenent..........
Ara amb aquest segon vaig començar a prendre-les un mes abans de posar-nos i com que em vaig quedar a la primera doncs res, encara les estic prenent..........
- minerva.77

- Cristina.lazz
- :: cèrvol

- Entrades: 537
- Membre des de: dc. nov. 05, 2008 7:31 pm
- Ubicació: Blanes
Ei xules!
La meva gine també m'ha receptat yodocefol i d'aqui una estoneta aniré a la farmacia a comprar!
Li he preguntat si era acid fòlic (perque no tenia ni idea) i m'ha dit que si, pero a més conté yodo.
M'ha fet gracia perque diu... "Avanç es prenia àcid fòlic... però ara s'ha posat de moda el yodo!" jaja
Tinc sort perque la meva gine es companya de gimnás i tenim confiança...

La meva gine també m'ha receptat yodocefol i d'aqui una estoneta aniré a la farmacia a comprar!
Li he preguntat si era acid fòlic (perque no tenia ni idea) i m'ha dit que si, pero a més conté yodo.
M'ha fet gracia perque diu... "Avanç es prenia àcid fòlic... però ara s'ha posat de moda el yodo!" jaja
Tinc sort perque la meva gine es companya de gimnás i tenim confiança...

.
"Vivir no es sólo existir, sino existir y crear. Saber gozar y sufrir y no dormir sin soñar"

Jo també precn YODOCEFOL també m'ho va receptar la gine.... i desde que em vaig quedar embaraçada, quan em van provocar lavort etc etc, no le deixat de pendre ni un dia.....
vull ser mareeeeeeee aviam quan tardo, la primera vegada va ser molt ràpid, espero que aquesta espera sigui corteta també... un petonets a totes......
vull ser mareeeeeeee aviam quan tardo, la primera vegada va ser molt ràpid, espero que aquesta espera sigui corteta també... un petonets a totes......
- minerva.77

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |