HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. ago. 21, 2008 9:08 pm

Hola nines!
Meri el glaucman diu que ha estat molt gràfica la teva explicació...li ha agradat molt! jo també espero tenir la mateixa sort que tú i no haver de patir!!! Per cert, us vau haver de posar algun altre medicament abans de la prova? és que he llegit pel google que et demanen en alguns llocs com una mena de supositori que te l'has de posar pel culete...a mi no m'han dit res de res.. :-:) MILLOR! amb què em remenin per davant ja en tinc prou!!!
:-D :-D :-D :-D
Per cert, els resultats te'ls donen al moment? ho dic per anar movent fils!!! i avançant en les proves que és el més important! :ok: Gràcies xurris! ;-)
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. ago. 21, 2008 9:24 pm

Jo a pelo, pero amb lo buuuuuuuuurro que era el tio que m'ho va fer, mes m'hauria valgut ANESTÈSSIA TOTAL per no tenir que sentir-lo... i em van entregar les boniques fotos al moment, amb el resultat... no se si sempre es així, però...
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. ago. 21, 2008 9:32 pm

. ha escrit:sandy tas prenyi???? coi no m'entero de res ultimament!!!!! FELICITATS!!!!!


si tia, estic prenyi encara que el sandyman no em deixa ni alegrar-me per no fer-me ilusions... diu que fins que no vegui la ratlla super marcada, res de res... de moment es veu una ombreta super fluixa... fins dissabte-diumenge no crec que es vegi bé...
Imatge

Imatge

Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. ago. 21, 2008 9:35 pm

jo em vaig haver de possar un microlax la nit anterior i a les 6h del matí un altre cop... a mi em va fer una miqueta de nosa el tema de buscar-me la matriu, pq es veu que la tenia oculta... ja li vaig dir que era una miqueta tímida jejeeje... la matriu, clar jejejje

i els resultats no me'ls van donar al mateix moment... van trigar uns dies... no obstant, jo visc a Canàries...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. ago. 21, 2008 9:37 pm

Bueno yo abrí éste post y después de un año vuelvo a él.

El día 1 de octubre me vuelven a hacer una histero
Como yo voy por la SS a mi los resultados me tardan unos días
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dj. ago. 21, 2008 9:40 pm

kiti, hola!!!
porque te la repiten? (por curiosidad...)
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. ago. 21, 2008 9:43 pm

Hola de nou! Ei Kitiara, como va el Omifin? :-:)
Porqué te repiten la histero...?¿?¿ ?-)
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. ago. 21, 2008 9:56 pm

Hace un año me hicieron una histero y descubrieron que se me habian creado unos tabiques que obstruian las trompas, esos tabiques me los quitaron en febrero (fue una pequeña operación)pero la doctora que me operó me dijo que tal y como estaba teniendo las reglas entonces (super descontroladas y abundantes) lo más probable es que se me reprodujeran los tabiques.
El gine que me lleva ha querido confiar 3 meses en Omifin, pero sin tener claro si sería efectivo.
El 1 de octubre me repiten la histero para saber si se me han reproducido los tabiques.
Mientras tanto por si acaso haré otro mes de Omifin.
nunca se sabe :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. ago. 21, 2008 9:59 pm

No me acordaba! ya me lo contaste en el post de Omifin... bueno, pos a ver si este ciclo las pastillas funcionan!!!!! SUERTE! :ok:
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dj. ago. 21, 2008 10:00 pm

Ay kiti, mucha suerte wapa!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 21, 2008 11:50 pm

a mi a la dexeus van tardar-me una setmana en donar-me els resultats!! depen del lloc suposo, nuse...

sandy, docns enhorabona!!!!! a veure si el maromu et deixa alegrar-te'n del tot aviat! jeje :ok:
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dv. ago. 22, 2008 7:43 am

ara ja diu que no es una sombrita sino una sombra jajajaaja
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
maia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
Contacta:

HISTORIA DE LA MEVA HISTERO

EntradaAutor: maia » ds. ago. 23, 2008 11:48 am

:lleo: Hola, el 29 d'agost em dónen resultats de la histero i em diràn si tractament o no, tot el que m'han vist fins ara està perfecte i el meu home més o menys també ( no és cap meravella, però bé ). O sigui que aviat sabré què em toca. Això a la pública, a Sant Pau-Puigvert. 3 anys buscant sense cap avortament,,,,
JA US HO EXPLICARÉ
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dl. ago. 25, 2008 8:06 pm

molta sort wapa...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dl. ago. 25, 2008 8:37 pm

a mi també em van fer una hiterio i tot ho tenim bé tant ell com jo, no s'expliquen perque no em quedo

Em diuen que es cuestió de sort, pero em penso que despres d'un any i 7 mesos es tenir molt mala sort
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dl. ago. 25, 2008 8:40 pm

Rebeca, has probat fer les gràfiques?? per saber amb més exactitud quan ovules... jo pensava que ovulava molt més abans del que realment ho faig... no sé, es un suggeriment...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dl. ago. 25, 2008 9:07 pm

Gacies Sandy, pero ja les vaig fer durant uns 10 mesos i si que son ovulacions efectives, pero tampoc em va funcionar, ara m'he agafat uns mesos de relax fins que no vai al especialista de la reproduccio asistida.

Poder un dia d'aquets m'animo i torno a fer-les

La gine em va dir que podria ser per els nervis que tinc, que el meu cap ho desitji tant que el meu cos quedi bloquejat

AAAAHHHHH! per cert felicitats guapa!!!!!!que se que t'has quedat fa poc >.-<: >.-<:
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dc. ago. 27, 2008 11:25 pm

Gracies wapa... weno, a veure que et diuen... moltisima sort!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dc. ago. 27, 2008 11:36 pm

us volia explicar una anecdota que vam tenir cuan vam anar a fer-me la histerio.

Estavem tots dos esperant, i com mes o menys te la fan cuan comences a ovular, i no sabiem gairebé res, vam pernsar de preguntar-li al metje si aquella nit podiem tenir relacions.
Dons estaven xerran d'aixó cuan ens vam enrrecordar que ens posaven un contrast.

I li vaig dir a rebecaman : T'imagines que despres de fer el triki triki :sex-|: apaquem els llums i les notres "herramientas" queden enseses com si fosin dues lampares (amb el contrast). JEJEJEJAJAJAJA

Vam començar a riure
Ara us aseguro que aquella nit no vaig tidre ganes de res, l'unic que vaig fer es menjar-me un donut de xocolata com a premi >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. ago. 31, 2008 6:42 pm

Sandyy!!!
Felicidades guapa, me acabo de enterar!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::