Els germans

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Els germans

EntradaAutor: galarina » dt. ago. 26, 2008 10:13 pm

Recordo que fa temps vaig trobar la ressenya d'un llibre que tractava el tema de les relacions entre germans i no recordo de cap manera ni el títol ni on ho vaig trobar. Algú en coneix algun?
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
silvia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 12:12 pm

EntradaAutor: silvia » dc. ago. 27, 2008 2:18 pm

Doncs jo no en conec cap específic, però hi ha un llibre molt maco que es diu "Els sentiments d'en Fèlix". Està explicat en forma de conte amb molts dibuixos i ajuda a conèixer, parlar... dels sentiments dels més petits: la por, els gelos... Potser et pot ajudar.
<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
silvia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 12:12 pm

EntradaAutor: silvia » dv. ago. 29, 2008 9:21 am

<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::