Dubte sobre tatuatges

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Dubte sobre tatuatges

EntradaAutor: meerut » dj. ago. 28, 2008 12:03 pm

Hola noies!! Tinc un dubte sobre els tatuatges. Ja se sap que si tens un tatuatge a la zona lumbar a l'hora del part no et poden posar l'epidural. He estat buscant informació i diuen que si te'l treus sempre queden restes, tot i això et podrien posar l'anestèsia o tampoc s'arrisquen?
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
.
.

Re: Dubte sobre tatuatges

EntradaAutor: . » dj. ago. 28, 2008 12:23 pm

Llevo un tatuaje enorme en la parte lumbar, donde la espalda pierde su nombre, justo donde te ponen la epidural.
De 7 meses tuve que ir a visitarme con el anestesista, y por unos centímetros me la pudieron poner.
Aun así me explicó que si no se hubiera podido,previa firma dando mi consentimiento, podía ponerme la anestesia. El riesgo es muy bajo.
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dj. ago. 28, 2008 12:35 pm

els tatuatges costen moooooolt d´esborrar, i mai es poden eliminar en la seva totalitat.
Els anestesistes no s´arrisquen. El que pots fer es parlar amb el teu gine a veure si et pot visitar algu del departament d´anestesia de la clinica on tindras el peque en el seu dia, i que et diguin si seria possible posar-la o no.
El tema és complicat, ja que els metges d´anestesia no volen la responsabilitat i no a tot arreu podràs fer-te tu responsable del tema, sino que potser hauras de plantejar un altra via a l´hora de tenir el bebé. :ok:
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::