Ginecologa a mataro

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Ginecologa a mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. ago. 28, 2008 2:42 pm

Busco una ginecologa a mataró, m'en podeu recomanar alguna? i si em podeu dir a quin centtre treballa?
Gracies!!!
Inma_b
:: lleona
Entrades: 991
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 12:18 pm

EntradaAutor: Inma_b » dj. ago. 28, 2008 3:48 pm

Hola!
Ginecologa no, però ginecòleg sí, és un noi molt amable i molt professional. és el gine d'una amiga meva, i tot el seguiment de l'embaràs i el part molt bé. Mira és:
DR. GUILLLERMO H. GAUTHIER
CGO-CENTRE DE GINECOLOGIA I OBSTETRÍCIA
C/Iluro, 28
93757410
Si vols provar-ho...
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dj. ago. 28, 2008 6:09 pm

Gracies imma!! Alguna ginecologa en aquest centre???
mon
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dl. juny 11, 2007 9:21 pm

EntradaAutor: mon » dj. ago. 28, 2008 7:47 pm

Jo et puc recomenr la meva, és la Doctora Carreras i treballa per institud Font Sastre, està al carrer sant Benet.
Sort guapa!!!!
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dj. ago. 28, 2008 7:53 pm

mon, em sona que t'ho vam dir per aquí que provessis amb la dra. Carreras, oi? també és la meva doctora.

Algú coneix el Dr. Luna del CGO?
mon
Entrades: 354
Membre des de: dl. juny 11, 2007 9:21 pm

EntradaAutor: mon » dj. ago. 28, 2008 8:02 pm

Tens ao musica, i la veritat es que estic molt contenta!!!!!
musica

EntradaAutor: musica » dj. ago. 28, 2008 8:14 pm

a mi també m'agrada la dra. Reconec que a vegades, i sobretot al principi, és una mica seca...però cada cop m'agrada més (fa 3 anys que hi vaig). Però ara que començo a plantejar-me que potser de cara l'any que ve ja comencem a buscar :-()) , em pregunto si la dra. Carreras és partidària de fer cessàrea a la més mínima, o també assisteix un gran % de parts naturals... no sé no sé... això és el que em fa dubtar més de si seguir amb ella o no...
musica

EntradaAutor: musica » dj. ago. 28, 2008 11:01 pm

i això fa que de cara a la propera revisió de l'any que ve, igual em canvio, per provar...És que m'agradaria trobar un ginecòleg que no anés sempre amb presses, que m'expliqués tot amb calma.
Estic bé amb la dra. Carreras, però hi ha aquestes coses, com les presses, el tipus de parts (son la majoria cessàrees??) que em fan dubtar.

Em pregunto si sabeu alguna cosa d'aquest 2 doctors:

Dr. Luna, del CGO (he llegit per aquest foro que algú el tenia de metge, i quan es va quedar embarassada, li van canviar el metge perquè ell tenia el cupo ple!!!! ostres, apa que si et canvies de gine per tenir-ne un de confiança per l'embaràs i et fan això...)

Dr. Torres He llegit poques opinions, però totes molt bones! http://drtorres.net/ Però no sé si hi ha més metges en el seu centre mèdic...
Inma_b
Entrades: 991
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 12:18 pm

EntradaAutor: Inma_b » dv. ago. 29, 2008 3:07 pm

yuyu ha escrit:Gracies imma!! Alguna ginecologa en aquest centre???

No, no sé si hi ha dones, només m'han parlat molt bé d'aquest ginecòleg... ho sento!
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dv. ago. 29, 2008 3:34 pm

en el CGO hi ha una Dra. Que es diu Llum Velasco algu la te? Sabeu si assisteix parts????
jo tinc a la carreras pero m vull canviar pel tema hores i també perque te moltissima gent! No ho sabia això de les cesaries!! jo estic molt en contra de fer cesaries innecesaries
:-D :-D :-D :-D
musica

EntradaAutor: musica » dv. ago. 29, 2008 3:39 pm

ei, yuyu, només vull deixar clar que això de les cessàrees és només un dubte que tinc. Desconec la forma de treballar que té la dra. Carreras quan arriba el moment del part. No sé si és partidària de fer cessàrea de seguida o si prefereix part natural abans que res. No sé quin percentatge té de parts de cada tipus....Però és un tema que m'agradaria saber....
També penso que si un metge té molta gent, normalment és perquè agrada força i té bona reputació!

Però ja us dic, a mi també m'agradaria trobar un metge que no donés visites només pels matins, i sobretot que quan jo hi anés no tingués la sensació de que va amb pressa. Això sí que ho té! Van de bòlit!

el CGO té pàgina web?

i ningú sap més coses del Dr. Torres i Pons?
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » ds. ago. 30, 2008 9:59 am

Alguna teneis referencias de los doctores Miguel Angel Jimenez Ortuño, José mª Geli Pujol, o la dra. Marta Gonzalez Quirós del centre GEMA de Mataró? es que también me entrana en la mutua, además de la dra. Carreras, pero no se nada de ellos.
Pil
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 2:40 pm

Re: Ginecologa a mataro

EntradaAutor: Pil » dt. ago. 25, 2009 2:48 pm

Jo també tinc a la doctora Velasco al CGO i la veritat és que és encantadora!!! jo estic molt contenta amb ella. Em transmet confiança, tranquilitat i seguretat, cosa que trobo molt important quan vas al ginecòleg.
I pel que se, si que assisteix a parts.
musica

EntradaAutor: musica » dt. ago. 25, 2009 3:52 pm

Bé, jo anava amb la dra. Carreras que visita a Font Sastre, però vaig deixar d'anar-hi perquè els seus horaris no m'anaven bé i sempre em trucaven el mateix dia per cancel·lar-me la visita..... Vaig provar un metge, seguint la recomanació d'una forera del socpetit. No les tenia totes perquè això de que fos home pffff se'm feia difícil, però al final hi vaig anar i estic molt contenta del canvi! Bon horari i molta professionalitat. Mentre em visiten a mi, està només per mi. Abans, mentre m'estava treient la roba i la infermera em preparava, la doctora feia la primera part de la visita següent.... En canvi ara, mentre jo estic amb la infermera, el doctor està esperant amb el meu marit.
No sé, em va transmetre molta tranquil·litat, i hi he hagut de tornar per altres temes i sempre m'ha fet molt bona visita. A més, de cara un futur embaràs també m'agraden els centres on assisteix els parts: Quiron i Teknon. Això de que tinguin unitat de neonats trobo que és important.

Bé, aquí ho deixo per si algú està buscant gine nou!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: yuyu » dt. set. 01, 2009 8:27 am

Pil...jo tambe vaig amb la DRA velasco......m'encanta!!! m'hi sento molt be...i jo tindre en JOFRE a la sagrada FAmilia!
Música men alegro que hagis trobat un bon ginecoleg!!! :love:
-Alba-
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dj. set. 03, 2009 12:40 pm

em podrieu dir quin horari de visita te la dtra.Velasco??? estic en busca de ginecoleg!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
musica

EntradaAutor: musica » dj. set. 03, 2009 2:50 pm

No ho sé Alba, segur que entra algú per dir-t'ho!
Jo anava amb una altra doctora de Mataró i em vaig canviar per tema d'horaris, i tot i que em feia cosa anar a un home estic encantada! és molt professional.

Per si t'interessés, el meu visita a MAtaró els dilluns, dimecres i divendres. Tarda segur. El que no sé és si pel matí també perquè com que jo no puc pels matins no ho he preguntat mai....També té visita a Granollers i a la Teknon. Els parts, pel que sé majoritàriament els aten a la Quiron i Teknon.

Sort en la teva recerca!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: musica » dj. set. 03, 2009 2:51 pm

Acabo de recordar que el meu també visita pels matins perquè conec noies que hi anaven pel matí.... A Mataró, dilluns, dimecres i divendres tot el dia.
Imatge

Imatge

Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dj. set. 03, 2009 3:23 pm

aix.. he trucat i m'han donat hora per l'octubre!! el 22 d'octubre!!! bufffff......
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
musica

EntradaAutor: musica » dj. set. 03, 2009 3:29 pm

on has trucat? a la dra. Velasco? deu n'hi do, fins el 22 d'octubre! i al final, quins horaris fa ella?
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::