Anticonceptives i embaras
Anticonceptives i embaras
Hola noies,
M'acabo de quedar de pedra.
us explico el cas, i us faig la pregunta.
M'acaben de telefonar, per dir-me que una coneguda meva (parente d'una parenta) s'ha quedat embarassada, és o el quart fill o el cinquè, be, al que anava, total que la dona des que va tenir el que es pensava ella que seria el seu últim fill, es prenia anticonceptives, i mireu que li ha passat, la petita en te 3 d'anys, així que ella fa 3 anys que les prenia.
Pobra dona estan passant un calvari, no porta aquest embaras gens be, es veu que està de 4 mesos i pico i com que ja se li nota ho diu, pero no ho passa be.
Total, que pel que jo tinc entés les pastilles anticonceptives, fan desapareixer la ovulació, no???
I si s'ha quedat embarassada que vol dir, que les pastilles no li funcionen?? Que no son prou fortes??
Es que hi ha dones que inmunes als seus efectes?? Com es pot saber??
Ja se que son moltes preguntes però es que he alucinat!!! No coneixia cap cas, i clar, ara m'han sorgit tots els dubtes!!!
Moltes gràcies!
M'acabo de quedar de pedra.
us explico el cas, i us faig la pregunta.
M'acaben de telefonar, per dir-me que una coneguda meva (parente d'una parenta) s'ha quedat embarassada, és o el quart fill o el cinquè, be, al que anava, total que la dona des que va tenir el que es pensava ella que seria el seu últim fill, es prenia anticonceptives, i mireu que li ha passat, la petita en te 3 d'anys, així que ella fa 3 anys que les prenia.
Pobra dona estan passant un calvari, no porta aquest embaras gens be, es veu que està de 4 mesos i pico i com que ja se li nota ho diu, pero no ho passa be.
Total, que pel que jo tinc entés les pastilles anticonceptives, fan desapareixer la ovulació, no???
I si s'ha quedat embarassada que vol dir, que les pastilles no li funcionen?? Que no son prou fortes??
Es que hi ha dones que inmunes als seus efectes?? Com es pot saber??
Ja se que son moltes preguntes però es que he alucinat!!! No coneixia cap cas, i clar, ara m'han sorgit tots els dubtes!!!
Moltes gràcies!
Ostres es que quan m'ho han dit m'he quedat de pedra.
I m'han explicant que ho estan passant tant malament i clar, pobres, no se ...
Jo també he pensat que se n'habia pogut deixar alguna pero ... diu que no.
Be la questió hi haurà un nou bebito!!!
La mare i el pare es veu que diuen, quan el veguem ja l'estimarem pero ara no tindrem un bon embaras, i la petitona es veu que desde que ho sap s'ha tornat com agresiva (tenint en compte que te 3 anys, pero com esquerpa)
Moltíssimes gràcies a totes per contestar!!!
Quan sapigui alguna cosa més ja us ho diré.
I m'han explicant que ho estan passant tant malament i clar, pobres, no se ...
Jo també he pensat que se n'habia pogut deixar alguna pero ... diu que no.
Be la questió hi haurà un nou bebito!!!
La mare i el pare es veu que diuen, quan el veguem ja l'estimarem pero ara no tindrem un bon embaras, i la petitona es veu que desde que ho sap s'ha tornat com agresiva (tenint en compte que te 3 anys, pero com esquerpa)
Moltíssimes gràcies a totes per contestar!!!
Quan sapigui alguna cosa més ja us ho diré.
Jo conec alguns casos d'aquests... és el que diuen les companyes! tenen una molt bona efectivitat, però mira, sempre hi ha casos aillats!
jo tinc una coneguda que es va quedar amb els parxes també...
nuse... suposo que l'únic 100% segur és no fer res de res... perquè amb el preservatiu diuen que també hi ha alguna mínima possibilitat de que es coli algun!!
de tota manera, digo yo, si no és un embaràs desitjat i ho han de passar malament, ¿¿per què no va interrumpir l'embaràs quan se'n va adonar???
eps! jo no faria ehhh (si jugo m'atenc a les conseqüències) però tampoc hi estic pas en contra!
jo tinc una coneguda que es va quedar amb els parxes també...
nuse... suposo que l'únic 100% segur és no fer res de res... perquè amb el preservatiu diuen que també hi ha alguna mínima possibilitat de que es coli algun!!
de tota manera, digo yo, si no és un embaràs desitjat i ho han de passar malament, ¿¿per què no va interrumpir l'embaràs quan se'n va adonar???
eps! jo no faria ehhh (si jugo m'atenc a les conseqüències) però tampoc hi estic pas en contra!
Pues no se pas, suposo que deu de ser el sobte, que si no el vas buscant i te'l troves, quan no t'ho esperes o millor dit quan penses que has tancat la paradeta deu ser xocant, no???
Jo la veritat es que no conec cap cas de fallides, la veritat.
Hi ha una senyora del poble dels meus pares, que segons ella tenia la regla i es va quedar embarassada, encara que desprès tal i com li van explicar, devia ser alguna petita hemorragia (aquesta dona estava tontejant amb la menopausia, va ser la 3a nena que tenia, pero als 40 i molts).
Ja tens raó que per estar tranquil no tens que fer res, jejeje
Jo la veritat es que no conec cap cas de fallides, la veritat.
Hi ha una senyora del poble dels meus pares, que segons ella tenia la regla i es va quedar embarassada, encara que desprès tal i com li van explicar, devia ser alguna petita hemorragia (aquesta dona estava tontejant amb la menopausia, va ser la 3a nena que tenia, pero als 40 i molts).
Ja tens raó que per estar tranquil no tens que fer res, jejeje
Ara que xerrau d'anticonceptives: Sabeu el temps que s'ha d'esperar des què deixes les pastilles fins que pots quedar-te embarassada? Sé que molta gent es queda molt aviat, però suposo que pel
deu ser millor esperar un temps a què el còs torni a la normalitat, no?
Fa uns dies que les he deixades i si fós per jo no esperaria ni un mes, però hem preocupen els riscos als què s'exposa al fetus.
deu ser millor esperar un temps a què el còs torni a la normalitat, no?
Fa uns dies que les he deixades i si fós per jo no esperaria ni un mes, però hem preocupen els riscos als què s'exposa al fetus.
Benvinguda nena83!!!!!!!
el meu gine hem va dir que no calia que esperes cap regla natural, que ja podia atacar, pero hi ha noies que han deixat passar una regla o dues, a mi hem van dir que era per tenir mes controlat la data estimada del part, no habia sentit mai a parlar de que poguessin tenir problemes els nostres
. Potser alguna pot ajudarte!!
el meu gine hem va dir que no calia que esperes cap regla natural, que ja podia atacar, pero hi ha noies que han deixat passar una regla o dues, a mi hem van dir que era per tenir mes controlat la data estimada del part, no habia sentit mai a parlar de que poguessin tenir problemes els nostres
. Potser alguna pot ajudarte!!A mi em va dir la gine que no calia esperar... que abans sí que donaven pastilles que eren més fortes i més "xungues" però que ara que son molt fluixes i no eren perjudicials...
nuse... jo de tota manera esperaria un meset a que se't reguli tot el cos ¿No??
Colors... a mi em deu agradar l'esport de risc... pq m'arrisco sovint!!
però sense recordar-li al company que si no... no se que passaria!
nuse... jo de tota manera esperaria un meset a que se't reguli tot el cos ¿No??
Colors... a mi em deu agradar l'esport de risc... pq m'arrisco sovint!!
2010 & 2016
Diuen que millor esperar 2 regles, ja que segons el meu ginecòleg el fet de no haver descansat incrementa el risc de tenir bessonada.
No hi ha cap problema pel fetus si has deixat fa poc les pastilles... i això d'un embaras quan es prenen pastilles pinta que sigui un oblit d'1 o més pastilles, diarrea o ús de medicaments que inhibeixen la pastilla més que cap altre cosa...
Hi ha molts mites amb això de les pastilles ...
No hi ha cap problema pel fetus si has deixat fa poc les pastilles... i això d'un embaras quan es prenen pastilles pinta que sigui un oblit d'1 o més pastilles, diarrea o ús de medicaments que inhibeixen la pastilla més que cap altre cosa...
Hi ha molts mites amb això de les pastilles ...

Que dius de la bessonada???
No fotis!!!
Que el meu home te gens de millizos tant per part de mare com de pare!!!!!!!!!
I jo les pastilles no les puc deixar un temps abans perque enquisto els ovaris!!
Ai, ai, ai aquesta es la meva gran por, els bessons!!!!
I tothom diu que en tindré!!!!!
Creieu-me que em fa molta por!!!!! Però no per res, sino perque sóc una persona calculador, i tot ho tinc que tenir controlat, i ja se que amb un bebito no podrà ser, però amb dos encara menys!!!!
jajajaja
No fotis!!!
I jo les pastilles no les puc deixar un temps abans perque enquisto els ovaris!!
Creieu-me que em fa molta por!!!!! Però no per res, sino perque sóc una persona calculador, i tot ho tinc que tenir controlat, i ja se que amb un bebito no podrà ser, però amb dos encara menys!!!!
jajajaja
Hola guapes!
Doncs una veina de l'escala un dia que ens vem creuar li vaig notar k estaba embaraçada i la vaig felicitar i ella em va dir que no era buscat, però que es veu que es va fer mal en una muñeca i el metge li va receptar paracetamol (varis al dia durant una temporada) i això va neutralitzar l'efecte de les pastis.
Ja veieu! Es va trobar amb la sorpresa!
Ara te un nen guapiiisiiim!!!
Un petonas, reines!!
Doncs una veina de l'escala un dia que ens vem creuar li vaig notar k estaba embaraçada i la vaig felicitar i ella em va dir que no era buscat, però que es veu que es va fer mal en una muñeca i el metge li va receptar paracetamol (varis al dia durant una temporada) i això va neutralitzar l'efecte de les pastis.
Ja veieu! Es va trobar amb la sorpresa!
Ara te un nen guapiiisiiim!!!
Un petonas, reines!!

Colors ha escrit:Que dius de la bessonada???
No fotis!!!
jajajaja
Quina sort! bessonada!!! és el meu somni!!! m'encantaria tenir bessonada!!!! ja sé que pensareu que estic boja, tothom m'ho diu però de sempre m'ha fet tanta ilusió!!!! aisssssssssssssssssssss
Jijijiji, a mi també m'agradaria tenir bessonada, però si ja hem fa un part normal, ja si és doble...uff, quin pànic!
Al meu home li fa il.lusió això de tenir-ne dos però no tenim gens cap dels dos, com li comenti això de què si "endevinam" de cop incrementa les possibilitats de bessons...ataca ja!!
Al meu home li fa il.lusió això de tenir-ne dos però no tenim gens cap dels dos, com li comenti això de què si "endevinam" de cop incrementa les possibilitats de bessons...ataca ja!!

Niñas, acap d'arribar del metge de capcelera. Li he comentat que volem començar a buscar y m'ha dit que es recomana començar amb l'àcid fòlic 3 mesos abans de quedar-se pero que ja no prengui més pastilles anticonceptives i que ens hi podem posar des de ja.
Sols que, per altres motius,he de prendre antibiòtics durant una setmana i m'ha dit que m'esperi a acabar el tractament.
No m'ha comentat res de deixar passar uns mesos després de les pastilles, però quan vagi al gine li pregunto també, jeje
Sols que, per altres motius,he de prendre antibiòtics durant una setmana i m'ha dit que m'esperi a acabar el tractament.
No m'ha comentat res de deixar passar uns mesos després de les pastilles, però quan vagi al gine li pregunto també, jeje

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |