Com donar aigua?

Més qüestions.
microma
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

Com donar aigua?

EntradaAutor: microma » dt. set. 09, 2008 7:27 pm

Hola noies!
El meu nen és un "expert succionador de teta", però el que és beure aigua... no sé pas com fer-ho. De fet, ja ho he provat fa unes setmanes (ara té uns 8 mesos) i no hi ha manera. S'ennuega...
Mireu, he provat el següent:
- Biberó: Li fa gràcia, hi juga, mossega la tetina (cosa que jo no li deixo fer amb la meva teta), però de beure, beu ben poc.
- Bol: Quan acabem de menjar verdureta o cereals, li poso una mica d'aigua... amb les restes de la verdura o el que sigui, per tal que no sigui tan aigua sola, i tampoc... també acaba ennuegant-se...
Aigua sense restes de menjar: encara pitjor. Vol beure molt ràpid i no hi ha manera...
- Got normal, de plàstic: Uff, tampoc i a sobre no veig si ja li arriba l'aigua a la boca.
- Aquells gots que tenen un piuet amb tres foradets i unes nanses pq ho agafin ells: uff, encara s'ennuega més...
Ja veieu... Com ho feu vosaltres? Què és el que us ha funcionat?
Em sembla que ara sí que li convé beure una mica d'aigua, pq sua moltíssim i té restrenyiment... Aiiiix....
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. set. 09, 2008 8:16 pm

I a cullerades??

També pots provar amb xeringues. Les venen a les farmàcies i les has de col.locar en un lateral de la boca, entre les genives de dalt i d'abaix on s'ajunten les mandíbules, a un costat. No sé si m'he explicat bé però perquè m'entenguis és com quan li donen les vacunes orals, no li donen mai pel centre de la boca ni li posen a la llengua, sinó a un lateral de la boca cap a la galta.
Imatge

Imatge
microma
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: microma » dt. set. 09, 2008 9:01 pm

Mireiafor, gràcies per les idees...sí que ho hem provat, a cullerades... al final és el que acabem fent, a vegades. El que passa és que anem taaaaan a poc a poc... que acaba fart de seguida i no beu gaire al final. Ell vol teca, a la cullera, quan hi ha aigua, caca de la vaca! :-)
Lo de la xeringa, ho provarem, a veure què... de fet, és veritat, quan era més petit li vam donar homeopatia amb una xeringa i va anar bé... Necessitarem una bona xeringota, doncs!! Només falta que porti això a la guarderia, pq li donin aigua... aiiiixxx
MamadeEmma
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: MamadeEmma » dt. set. 09, 2008 10:09 pm

L'Emma abans tampoc bebia aigua i em van dir que com la llet ja porta aigua podia ser que no tingués sed...així que anavem provant cada dia pero res...al final un dia va començar a beure aigua i ara es pren una ampolleta d'aquestes petites cada dia...
ImatgeImatge

ImatgeImatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. set. 10, 2008 6:33 am

nasltros vam començar amb un got d'aquells amb tapa, de la nuk, que porta una vàlvula i has de succionar per veure aigua. Li va costar entendre per que servia, pero al final hi bebia bé.
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 10, 2008 7:12 am

A nosaltres ens ha passat més o menys igual, però no s'enuega : simplement ha començat jugant amb el biberó, i de mica en mica ha anat aprenent que aquell és només per a beure aigua.

Hem estat tot l'estiu insistint, seguint les instruccions de la infermera del cap, i tot just ara comença a fer-li cas i a beure bastant bé.

Nosaltres fem servir un d'aquells tan petits d'extractor de llet, que per menjar no li cap gaire res però per l'aigua és suficient, quep a tot arreu i quan el necessites sempre el tens a ma.

L'Eloi farà 8 mesos demà, estem més o menys igual.
virusete
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dc. set. 10, 2008 10:05 am

Jo amb el Víctor el vaig acostumar jugant.

Li posem la tetina de menys fluxe i al principi el deixàvem jugar, després li apretàvem la tetina i el mullàvem amb el xorret que surt.

Ara l'agfa ell solet i se'l beu tot sencer quan en te ganes.

El meu és de l'Avent amb les nances per a que ell l'agafi solet i la tetina és la "0" la de nadons, com que no surt molta aigua no s'ennuega.
virusete l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 07, 2008 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 10, 2008 10:30 am

Quina gràcia, adormit amb el bibi !

Tenim el mateix, però sense aquesta ansa tan xula.

En tenim de més grans que ja la porten, per a més endavant.
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dc. set. 10, 2008 11:05 am

que guapo l'Eloi !!!

Les nanses les venen a part per a poder posar a qualsevol bibe avent. Van de 2 en 2 i de diferents colors.
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 10, 2008 11:09 am

Doncs ja en buscarem, gràcies virusete.

Oi que sí que és guapo ? té els ulls de la seva mare, i gairebé no pestanyeja. Si ens mirem fixament té una mirada que enlluerna. :-:)
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dc. set. 10, 2008 11:27 am

marquitus ha escrit:Oi que sí que és guapo ? té els ulls de la seva mare, i gairebé no pestanyeja. Si ens mirem fixament té una mirada que enlluerna. :-:)

jajajajaja vigila papi que patinaràs amb les babeteeeeeeeeeeeeeees !!!!

A mi em passa igual amb el meu enanito jejejejejejeje
Imatge
Imatge
aran00
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dj. ago. 16, 2007 11:20 am

EntradaAutor: aran00 » dc. set. 10, 2008 11:45 am

Hola!

Has probat amb els gots com el que comentes tu de 3 foradets però que són antigoteo? En aquests, només si xucla en veu aigua i no s'ofega.. A la meva filla li va molt be!
janota
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 6:52 pm

EntradaAutor: janota » dv. set. 12, 2008 10:44 pm

també ho podeu provar amb canya/palleta
en pere es va beure un (q havia demanat el seu pare a un bar) suc de taronja sencer

al pere li va be un bibe de la nuk amb nances i tetina tova de silicona més aviat rectangular (com les dures dels 3 foradets q dius) amb un tall molt gran, pot succionar i li surt un bon raig q crec q és el q li agrada i/o recorda a la teta
portagambas
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

EntradaAutor: portagambas » dj. set. 18, 2008 11:23 am

--

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::