OVARIS POLIQUISTICS - DISPAREUNIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Colors
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

OVARIS POLIQUISTICS - DISPAREUNIA

EntradaAutor: Colors » dc. set. 10, 2008 10:47 am

Hola noies,

estic super xoffff i no sabia a qui explicar-li, el meu home encara està més xofff

Tinc problemes als ovaris, i si llegiu algun post meu, ja ho explico, però mai m'habien dit que eren poliquistics!

He canviat de metge, jo anava a una clinica especialitzada a Sabadell i ara n'he buscar un aprop de casa, es una dona, no se si te molta importància, però m'habia donat bones vibracions, que la visita em toca a finals d'any, pero feia dies que no em trobava be (em van canviar el tractament), sóc de mutua i resulta que ahir a la tarda em van dir que avui al matí, així que avui a les 10 com un rellotge a la consulta.

Resulta que a mi últimament, em feia mal la part baixa de la panxa i quan manteniem relacions sexuals també em feia mal, la culpa li donava a que des de que estic amb el nou tractament no lubricava tant (perdoneu que sigui així de concreta, us ho escrip i fins i tot em veig basta).

Total que la dona aquesta sense ni demanar el meu historial, en diu que tinc els ovaris poliquistics, que a més en tinc tots els simptomes i que tinc dispareunia, i jo i el meu home flipant, i això que és, total que es una enfermetat que es diu COIT DOLORÓS i que si no es tracta pot ser crònica.

Estic feta pols, ha algú li ha passat??? nosaltres creiem que era pel canvi de tractament que al no lubricar tant doncs em feia mal, diu que es una reacció al cos pels ovaris o jo que se.

Canvio de metge???
Demano hora pel meu de sempre???

Ara m'he obsesionat i dels fulletons informatius que m'ha donat dels psintomes dels ovaris poliquistics o tinc tot!!!

No se perque només faig que plorar!! De moment tinc que estar un mes sense cap tipus de tractament i tornar a consulta, que faig??

Li ha passat a algú més???

Moltes gràcies i disculpeu pel rotllo!!!
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dc. set. 10, 2008 11:47 am

Ho sento molt colors pero no et puc ajudar l'unic que et dic es que busquis un altre metje i sense dir-li res busquis una segona opinió, avans de que perdis els anims. Va guapa no et desanimis. :love:
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dc. set. 10, 2008 12:17 pm

Colors, desfoga't, però no t'enfonsis Pensa que el primer pas per solucionar els problemes és diagnosticar-los, i això ja ho tens fet, encara que inicialment el gerro d'aigua freda t'hagi deixat feta pols.

No és el meu cas, però per aquí hi ha bastantes foreres amb ovaris poliguístics. Mira't aquests fils...

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... qu%EDstics

I ànims!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
güerita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

Ovaris poliquístics - DISPAURENIA

EntradaAutor: güerita » dc. set. 10, 2008 12:28 pm

Ostres colors, jo no et puc ajudar en aquest tema, em sap greu.

Ves en un altre metge i que t'informi a veure què hi diu ell, una segona opinió és molt important!

Molts ànims i estigues tranquil·la que trobarem la sol·lució!
Laiala
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:16 am

EntradaAutor: Laiala » dc. set. 10, 2008 5:36 pm

Hola Colors,
entenc que estiguis preocupada, però jo també penso que has d'anar a buscar una segona opinió.
Jo també tinc ovaris poliquistics (però no dispauremia) i estic embarassada, a punt de tenir el meu primer fill. Quan tenia uns vint anys, recordo que un ginecòleg em va dir que ho tindria molt complicat i em va fer seguir tractaments hormonals molt pesats per regularitzar la regla (que podia desaparèixer durant tres, quatre o cinc mesos). Em va dir que si pensava tenir fills m'hi havia de posar de seguida... Ho vaig deixar córrer.
Ara tinc 31 anys i vaig trigar uns 4 mesos en quedar-me embarassada, sense cap tractament ni res... Potser he tingut molta sort?
No ho sé, jo no sóc metge i no sé exactament què et passa. El que sí sé és que de vegades són més alarmistes del convé i que millor contrastar-ho amb l'opinió d'un altre professional.
Molts, molts ànims!
La vida és com anar en bicicleta. Si no avances, caus.
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dc. set. 10, 2008 6:48 pm

Hola noies!!!

Moltes gràcies!!!

La veritat es que demanaré hora per anar a un ginecoleg per tenir una segona opinió.

Avui la veritat es que estic super tonta i només ploro, i el meu probre home està espantat diu que em porta a sopar fora, pobre, em sap greu, m'ho he pres tant malament.

Ostres es que no ha tingut gens de tacte, jo que se, que no sóc una pedra, sóc una persona, no???

A la tarda he anat a parlat amb una amiga, necessitava desfogar-me, ara almenys estic més tranquila.

Ja us aniré explicant!!!

Es que m'ha començat a dir que tenia tots els psintomes, i jo que se, se m'ha fet una bola!!!

Moltes gràcies!!!!!!!
Rebeca
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dc. set. 10, 2008 11:59 pm

Tu l'unic que has de fer es no enfonsar-te i a veure que et diuen, ANIMAT GUAPA, que vagi molt bé el sopar PETONETS :ok:
Veronik
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

EntradaAutor: Veronik » dj. set. 11, 2008 11:41 am

Anims guapa!!!! I espero que finalment no sigui res!!!

:-()-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::